unity 5.7

27 posts, 2 pages, 7,597 views

Mark

#21 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

H:
---
Wille:
Mäki voisin pelata sitä twisterii.....ja MARK...sä tiiät sit miten jeesata kaverii ku ei kroppa taho vääntyy enää*hih**hih*

---

Täl kertaa otetaa dumari vahtii ettei kukaa fuskaa...tollasist jeesauksista diskataan!!!*pahis*

ai ootsä sit dumari täälki vai? vittu, oot täystyöllistetty sekoilevien juopporetkujen ja muiden pindepäiden kans...

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Henna

#22 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Nope, täl kertaa palkataan joku siihen hommaan...mun ruoska viuhuu sit manskumaratonis..*pelle*
milla

#23 • • milla
mä oon dumari. täs pelis, bileis, jatkoil, kaikkial. keharit on kaikkivaltiaita, ja niiden säännöt ei tunne edes valtioiden rajoja tai lakeja.ja se joka ei niitä tottele palaa helvetin liekeissä. ugh.

[muokattu 4.7.2003 09:57]
Mark

#24 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

milla:
mä oon dumari. täs pelis, bileis, jatkoil, kaikkial. keharit on kaikkivaltiaita, ja niiden säännöt ei tunne edes valtioiden rajoja tai lakeja.ja se joka ei niitä tottele palaa helvetin liekeissä. ugh.

*nauru* koitahan ny rauhottuu...

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Howdy

#25 • • Howdy Oldie

Mark:
---
milla:

---

*nauru* koitahan ny rauhottuu...

-M

Ja näin hän on puhunut ... *reps*

--
Käpy vailla vertaa

patis

#26 • • patis 10
kääk.

ei vieläkään lippua
#27 • • shiva Guest
ei mullakaan, mun loistava plääni on! ja jos se ei toimi, keksin jotain muuta. mutta yhden asian voin teille kaikille luvata, olen paikalla super varmasti. *joo*
istun sit vaikka siä laiturilla koko yön tai jotain..