Sam, 18.9.2008 23:33:
---
In audio signal processing, convolution reverb is a process for digitally simulating the reverberation of a physical or virtual space. It is based on the mathematical convolution operation, and uses a pre-recorded audio sample of the impulse response of the space being modelled. To apply the reverberation effect, the impulse-response recording is first stored in a digital signal-processing system. This is then convolved with the incoming audio signal to be processed
---
Space Designer laskee ton muutoksen, oli se sitten presetin vaihto tai jonkun parametrin manuaalinen muutos. Pitää pienen tauon siis toistamisessa. Ei varsinainen bugi, vaan laskennallinen juttu. Suht monimutkainen ton toiminta.
Tuleeko sulla toi tauko kerran muutoksen yhteydessä, vai onko toi jatkuva ongelma?
Jatkuva homma. Eikä se ennen sitä tehny, se on vast nyt ruvennu tekee sitä. Ei oo mitään automaatiota kanavalla..
Edit: Oon kyllä tietoinen tosta et se kone joutuu laskee tossa presetinvaihdossa uuden kaiun ja se pitää tauon. Siin SD:ssä on sellanen loading bar... Toi tauko mitä meinaan tulee vaikka presetti olis ehtiny loudaa. Se tauko kestää 2-3 sekkaa. Ihan niinku mute menis hetkeks päälle. Oon kyl yrittäny googlettaa mut kellään ei tunnu olevan samaa ongelmaa just reverbin kans. Jengi yleensä vinettää, et logic on huono ku audio engine pysähtyy, ku painaa stoppii ja kaiku ei jää ikäänkuin soimaan:)