Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,444 views

soulsaw

Posts: 444

#281 • • soulsaw 1.0
painajaisia, painajaisia ja painajaisia ...

välillä taas tulee liiankin normaaleja ja realistisiä unia, sekin on pelottavaa *uuh*

--
_____

Verano

Posts: 4,649

#282 • • Verano Merituuli
mä oon aivan hämmentynyt kahdesta unesta jotka oon nähnyt. toinen oli viime yönä ja muistan sen edelleenki hyvin yksityiskohtasesti.
näissä unissa olin ihastunut yhteen tuttuun. oikeesti en oo koskaan ollu siihen mitenkään ihastunut. unet oli hyvin todentuntusia, istuskelin viimesessä sen polvella ja ihastus oli molemminpuolista. olin unessakin tosi hämmentynyt et miten tässä nyt on näin käyny. sit meil on vielä muutama yhteinen tuttu ja sitäkin kelailin.
omituisinta on et kun heräsin niin mulla oli edelleenki tosi voimakas fiilis et oon ihastunut siihen ja on hiukan vieläkin :O
Jahas

Posts: 1,435

#283 • • Jahas

Essi:
Tällanen tarina...



Hui!
%

Posts: 568

#284 • • %

Verano:
mä oon aivan hämmentynyt kahdesta unesta jotka oon nähnyt. toinen oli viime yönä ja muistan sen edelleenki hyvin yksityiskohtasesti.
näissä unissa olin ihastunut yhteen tuttuun. oikeesti en oo koskaan ollu siihen mitenkään ihastunut. unet oli hyvin todentuntusia, istuskelin viimesessä sen polvella ja ihastus oli molemminpuolista. olin unessakin tosi hämmentynyt et miten tässä nyt on näin käyny. sit meil on vielä muutama yhteinen tuttu ja sitäkin kelailin.
omituisinta on et kun heräsin niin mulla oli edelleenki tosi voimakas fiilis et oon ihastunut siihen ja on hiukan vieläkin :O



Mulla on käynyt hieman samanlainen juttu, harrastin unessa seksiä yhden tutun tytön kanssa, josta en tosiaan koskaan tuossa mielessä ollut kiinnostunut. Sen jälkeen mää ihastuin siihen tavallaan hieman todellisuudessakin. Jänniä on nuo unet ja kyllä ne näköjään mieleenkin hieman vaikuttaa loppupeleissä. En tosin kyllä laittaisi kauheasti painoa ihastumiselle, joka on tapahtunut unessa. *iihhih*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Verano

Posts: 4,649

#285 • • Verano Merituuli

zasga:



Mulla on käynyt hieman samanlainen juttu, harrastin unessa seksiä yhden tutun tytön kanssa, josta en tosiaan koskaan tuossa mielessä ollut kiinnostunut. Sen jälkeen mää ihastuin siihen tavallaan hieman todellisuudessakin. Jänniä on nuo unet ja kyllä ne näköjään mieleenkin hieman vaikuttaa loppupeleissä. En tosin kyllä laittaisi kauheasti painoa ihastumiselle, joka on tapahtunut unessa. *iihhih*



joo onhan tää "aika" koomista. unissa nyt on tullut tehtyä kaikenlaista ja vaikka kenen kanssa, mutta eipä oo koskaan ennen jääny mikään tunnetila tällei päälle, mitä nyt joku pelko hetkeks.
*AnnU*

Posts: 157

#286 • • *AnnU* NanneNanneNanne
pystyttekö meneen takasi johki kivaan uneen, jos heräätte välillä?
se on aika jännää, mut mä oon harrastanu sitä koko ikäni, että hyppään takasin samaan uneen jos ajattelen sitä oikein kovasti.. *hymy*

--
*sydän**sydän**sydän*

Texx

Posts: 650

#287 • • Edited Texx ^_^

*AnnU*:
pystyttekö meneen takasi johki kivaan uneen, jos heräätte välillä?
se on aika jännää, mut mä oon harrastanu sitä koko ikäni, että hyppään takasin samaan uneen jos ajattelen sitä oikein kovasti.. *hymy*



Jep, kyllä mä ainakin pystyn.
Yleensä uni mulla ainakin muuttuu hiukan erilaiseksi, ylläri.

Mä nään aina unia siitä että lennän.
Lennän pakoon jotain pahaa joka haluaa saada mut kiinni. Joskus lentäminen on vaivalloista, mutta joskus helppoa.
Lentäminen on *sydän*

Yleensä nään myös sellaisia unia että oon joku tosi hyvä taistelijasupertyttö.
Ne on kivoja unia. *nauru*

Ainiin, toi seksijuttu on muuten just niin, että jos näkee unta, jossa harrastaa seksiä jonkun tutun kanssa ( taino, ei välttämättäkään seksiä, voi riittää pelkkä katse, tai tietty tunne unessa)
niin kyllä sitä herättyään on tietynlainen aah fiilis kun muistaa sen ihmisen..

--
*piis*

UnityF

Posts: 15,721

#288 • • Edited UnityF joo just se
ok mulle saa selittää et mit helv. mun päässä liikkuu *ding*


Tää on nyt jo varmaan 100 kerta kun nään tän... nään tän aina kun oon ahistunu/ masentunu.


Mä juoksen paljain jaloin kapeaa kujaa... Se on kuin kylä jossa molemmin puolin on aina talojen seinät ja ne talot on korkeita, kellertäviä ja osittain rapistuneita... mä juoksen mukulakiviä pitkin, on mutkia ja ja mäkiä ylös ja alas on risteyksiä ja portaita alas tunneleihin ja ylös takaisin kujille..

Talojen seinissä vähän välii on pieni kaareva syvennös tai jokunen ikkuna.. niissä on lapsia. Ne lapset on semmoisia kerjäläisen näköisiä vaatteet kulahtaneet ja hiukset takussa. Niillä lapsilla on hullunkiilto silmissä ja osalla näkyy kun ne pitää puukkoa tai jotain muuta terävää.. osalla on kuivunutta verta. Mä tiedän että ne tappaa toistensa kun ne kohtaa.. mä kuulen huutoja kun ne tappelee jossain kauempana ja joskus nään haavottuneita mut mä vaan juoksen.

Samaan aikaa sataa vettä kokoajan joten on myös liukasta.. mä liukastelen lammikoihin mut silti nousen ja jatkan koska tunnen et joku seuraa. Ne lapset vain tuijottaa mua kun niitä kohtaan ne ei puhu mulle ne vaan kattoo mua ja osa piiloutuu koloonsa paremmin. osassa vesilammikoissa näkyy verta ja se saa mut juoksemaan nopeempaa. Juoksen yhteen tunnellin ja kompastun lätäkköön.. Se on verilätäkkö ja siinä on irronnu pää. Ja joka kerta se pää on jonkun mun läheisen ihmisen. *uuh*

Sitten herään ja en taatusti nuku enää sinä yönä.
Bio

Posts: 4,429

#289 • • Bio The Bullies / Pinky

*AnnU*:
pystyttekö meneen takasi johki kivaan uneen, jos heräätte välillä?
se on aika jännää, mut mä oon harrastanu sitä koko ikäni, että hyppään takasin samaan uneen jos ajattelen sitä oikein kovasti.. *hymy*



Mulla ainakin yleensä painajaiset kestää kauan, herään useita kertoja ja aina sama uni jatkuu. Sit sitä on niin sekaisin jo lopussa et pitää nousta ylös, laittaa valot päälle ja juoda jotain et tajuu olevansa hereillä. Tietty sit kaikki kivat unet ei jatku jos herää välillä.
-Santtu-

Posts: 1,965

#290 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Olipa hyvä että löysin tän topicin ja luin tuosta unihalvaus-jutusta. Olen kärsinyt siitä siis, hyvä tietää mistä on kysymys koska tuo on tosiaanki ehkä pelottavampia kokemuksia mitä mulla on koskaan ollut. Nyt nuo "kohtaukset" on pysyneet tosi pitkään poissa, mutta en kyllä koskaan tule unohtamaan niitä. Joskus kun niitä tuli enemmän, opin myös tempaisemaan itseni hereille heti kun tunsin että se alkaa. Sen tiesi siitä että alkoi korvissa humisemaan ja tuntui että vajoaa johonkin "tyhjyyteen". Mutta ei se herääminen useinkaan onnistu. Tosiaan kysymys on vaan siitä että olet käytännössä hereillä, et pysty liikkumaan, et pysty huutamaan ja tapahtuu jotain pelottavaa. Ei kiva.

Ihan eka unihalvaus minkä muistan on sellanen että tunnen kun joku hyppää korkealta mun sänkyyn, sänky tärähtää, kuulen tarkasti sen putoamisen äänen, mut en kuitenkaan pysty liikkumaan ja kääntymään katsomaan mikä se on. Sitten muita esim. että joku hakkaa ikkunaa, yrittää päästä sisälle, itse pitää päästä pois sängystä ja huoneesta jne..vaikka mitä kamalaa. Ja tosiaankin tämä alkaa just sillä nukahtamisen hetkellä, kun vielä luulee olevansa hereillä. Sitten kun siitä oikeasti herää, niin eipä tee mieli nukahtaa uudelleen koska pelkää että se alkaa taas.

Nyt pakko lukea tuo tutkielma läpi.
Creepy.
emily_

Posts: 159

#291 • • emily_

Texx:
Mä nään aina unia siitä että lennän.
Lennän pakoon jotain pahaa joka haluaa saada mut kiinni. Joskus lentäminen on vaivalloista, mutta joskus helppoa.
Lentäminen on *sydän*



Oon lukenu jostain, että unissa lentämisen voi tulkita jos ei nyt seksin puutteeks, niin ainakin toiveeseen siitä. Mut en kyl mee mitenkään takuuseen...
Juhgu

Posts: 7,921

#292 • • Juhgu Virnistelijä

emily_:
---
Oon lukenu jostain, että unissa lentämisen voi tulkita jos ei nyt seksin puutteeks, niin ainakin toiveeseen siitä. Mut en kyl mee mitenkään takuuseen...



Miksen mä sitten koskaan lennä unissa vaikka seksin puutetta on vaikka muille jakaa?

Onnistuin vihdoin lentämään monen kuukauden lucid-unien treenauksen jälkeen. Tuntui kyllä hiton hienolta :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#293 • • RINY Guest

UnityF:
ok mulle saa selittää et mit helv. mun päässä liikkuu *ding*


Tää on nyt jo varmaan 100 kerta kun nään tän... nään tän aina kun oon ahistunu/ masentunu.


Mä juoksen paljain jaloin kapeaa kujaa... Se on kuin kylä jossa molemmin puolin on aina talojen seinät ja ne talot on korkeita, kellertäviä ja osittain rapistuneita... mä juoksen mukulakiviä pitkin, on mutkia ja ja mäkiä ylös ja alas on risteyksiä ja portaita alas tunneleihin ja ylös takaisin kujille..

Talojen seinissä vähän välii on pieni kaareva syvennös tai jokunen ikkuna.. niissä on lapsia. Ne lapset on semmoisia kerjäläisen näköisiä vaatteet kulahtaneet ja hiukset takussa. Niillä lapsilla on hullunkiilto silmissä ja osalla näkyy kun ne pitää puukkoa tai jotain muuta terävää.. osalla on kuivunutta verta. Mä tiedän että ne tappaa toistensa kun ne kohtaa.. mä kuulen huutoja kun ne tappelee jossain kauempana ja joskus nään haavottuneita mut mä vaan juoksen.

Samaan aikaa sataa vettä kokoajan joten on myös liukasta.. mä liukastelen lammikoihin mut silti nousen ja jatkan koska tunnen et joku seuraa. Ne lapset vain tuijottaa mua kun niitä kohtaan ne ei puhu mulle ne vaan kattoo mua ja osa piiloutuu koloonsa paremmin. osassa vesilammikoissa näkyy verta ja se saa mut juoksemaan nopeempaa. Juoksen yhteen tunnellin ja kompastun lätäkköön.. Se on verilätäkkö ja siinä on irronnu pää. Ja joka kerta se pää on jonkun mun läheisen ihmisen. *uuh*

Sitten herään ja en taatusti nuku enää sinä yönä.



Huh! Oon usein kyl miettiny et merkitseeks tollaset usein toistuvat unet jotain? Vois multa kyl jäädä viikon unet jos tällasia näkisin. Itellä ne toistuvat unet on ollu jotain ihan sekavia mis ei periaatteessa ole edes ollut mitään tapahtumia, vaan nään enemmänki jotain pyöriviä kuvioita jne. O_o
emily_

Posts: 159

#294 • • emily_

Juhgu:

Miksen mä sitten koskaan lennä unissa vaikka seksin puutetta on vaikka muille jakaa?



Hmm. Ehkä siks että sä tiedostat sen ilmankin lentämisunia? *hih*


UnityF:

nään tän aina kun oon ahistunu/ masentunu.



Meillä on himassa joku unet ja niiden tulkinnat -kirja, josta oon katellu jotain kun oon nähny jotain hämäriä unia ja saanu ihan järkeviäkin selityksiä aina sillon tällön. Tai ainakin pystyny jokseenkin järkevän selityksen kehittämään sen tarinoiden perusteella. Voi tietty olla, että se kirja on ihan täyttä hömpänpömppää, eikä sen kattomisesta oo välttämättä mitään hyötyä, mutta tuskin siinä mitään häviääkään *hymy*

Unethan käsittääkseni on alitajunnan tuotosta, ja käsittääkseni alitajuntaan tallentuu päivän aikana ihan käsittämättömästi tietoa.. Hyvin kevyenä esimerkkinä vois olla joku uni, että myöhästyy jostain tärkeestä jutusta, saattaa johtua ehkä siitä, että alitajuntaisesti pelkää siitä myöhästyvänsä. Tai, että joku uni [vaikka sitä ei muistaiskaan] saattaa aiheuttaa sen, että johonkin edellisenä iltana täysin käsittämättömään juttuun onkin aamulla yhtäkkiä ihan päivänselvä ratkasu..

Ja väärinkäsitysten välttämiseks ja vihaisten vastausten välttämiseks, en esitä näitä mitenkään ykskäsitteisinä totuuksina, vaan omina mielipiteinäni ja käsityksinäni!
Roosa

Posts: 136

#295 • • Roosa

lunity:
---

niin ja tähän liittyy viel semmonen juttu että sen äänen/pallon voi tuntea käsissään ja sit kun se alkaa kasvamaan niin käsiä alkaa aina kihelmöimään*ding*



Muistan omasta lapsuudestani myös samanlaisia asioita. Mulla nämä mainitsemasi äänet/pallot olivat ruutuja/palikoita, jotka tulivat koko ajan lähemmäksi ja lähemmäksi. Jos avasin silmäni kesken kaiken, saatoin nähdä seinien ja ikkunoiden tulevan samalla tavalla kohti minua. Kummallisinta tässä oli, että mulla se kihelmöinti tuli suuhun ja hampaisiin. Pelkäsin aina kuollakseni korkeaa kuumetta näiden houreiden takia.
Texx

Posts: 650

#296 • • Texx ^_^

emily_:
---
Texx:
Mä nään aina unia siitä että lennän.
Lennän pakoon jotain pahaa joka haluaa saada mut kiinni. Joskus lentäminen on vaivalloista, mutta joskus helppoa.
Lentäminen on *sydän*

---


Oon lukenu jostain, että unissa lentämisen voi tulkita jos ei nyt seksin puutteeks, niin ainakin toiveeseen siitä. Mut en kyl mee mitenkään takuuseen...



Hyvinkin mahdollista.
*hmph* *igor*

--
*piis*

Muusa

Posts: 77

#297 • • Muusa pikku-apina

UnityF:
ok mulle saa selittää et mit helv. mun päässä liikkuu *ding*


Tää on nyt jo varmaan 100 kerta kun nään tän... nään tän aina kun oon ahistunu/ masentunu.


Mä juoksen paljain jaloin kapeaa kujaa... Se on kuin kylä jossa molemmin puolin on aina talojen seinät ja ne talot on korkeita, kellertäviä ja osittain rapistuneita... mä juoksen mukulakiviä pitkin, on mutkia ja ja mäkiä ylös ja alas on risteyksiä ja portaita alas tunneleihin ja ylös takaisin kujille..

Talojen seinissä vähän välii on pieni kaareva syvennös tai jokunen ikkuna.. niissä on lapsia. Ne lapset on semmoisia kerjäläisen näköisiä vaatteet kulahtaneet ja hiukset takussa. Niillä lapsilla on hullunkiilto silmissä ja osalla näkyy kun ne pitää puukkoa tai jotain muuta terävää.. osalla on kuivunutta verta. Mä tiedän että ne tappaa toistensa kun ne kohtaa.. mä kuulen huutoja kun ne tappelee jossain kauempana ja joskus nään haavottuneita mut mä vaan juoksen.

Samaan aikaa sataa vettä kokoajan joten on myös liukasta.. mä liukastelen lammikoihin mut silti nousen ja jatkan koska tunnen et joku seuraa. Ne lapset vain tuijottaa mua kun niitä kohtaan ne ei puhu mulle ne vaan kattoo mua ja osa piiloutuu koloonsa paremmin. osassa vesilammikoissa näkyy verta ja se saa mut juoksemaan nopeempaa. Juoksen yhteen tunnellin ja kompastun lätäkköön.. Se on verilätäkkö ja siinä on irronnu pää. Ja joka kerta se pää on jonkun mun läheisen ihmisen. *uuh*

Sitten herään ja en taatusti nuku enää sinä yönä.



No, huhhuh mikä uni. Painajaiset voi kyl olla jotain ihan kauheeta, varsinkin jos näkee saman painajaisen monta kertaa. Onneks ei oo enää noita sarja-painajaisia näkyny mun unissa.

--
piu.

UnityF

Posts: 15,721

#298 • • UnityF joo just se

Muusa:
No, huhhuh mikä uni. Painajaiset voi kyl olla jotain ihan kauheeta, varsinkin jos näkee saman painajaisen monta kertaa. Onneks ei oo enää noita sarja-painajaisia näkyny mun unissa.



Ole iloinen tässä taas nähään kun toi alkaa mennä yli hilseen en saa unta joten valvon yöt, nukun päivät ja en saa mitään aikaseksi ja kun soitan lääkärille niin mulle ei oo tarjolla aikaa koska mulla ei ole akuuttia sairautta flunssaa ym ym... Ja ne käskee vain soittaa seuraavana aamuna klo 08 kun mä saan just klo 07 aikaa unta *dissaa* Tää on niin vaikeeta ja niin raskasta... nyt on jo 2,5kk jatkunu tätä ei vaan jaksa.
Shira

Posts: 474

#299 • • Edited Shira Teknokissat Ry
WTF... mulla on kans tällainen vakiopainajainen kuin UnityF:llä...

Siinä unessa mä kuljen jossain suuressa pimeässä hallissa (hiilikaivos tms.)
Siellä on paljon ihmisiä yltä päältä noessa, rikkinäisissä vaatteissa ja ne raahaa painavia kiviä edestakaisin ja itkee ja huutaa. katoista roikkuu ketjuja ja ne kilisee toisiaan vasten niin että halli kaikuu sitä ketjujen kilinää ja ihmisten parkua.

Mä kuljen eteenpäin ja näen parven lapsia juoksemassa nokikasassa, ne lapset on kuolleita ja ne jahtaa toisiaan valtavilla veitsillä, ovat ikäänkuin hippaa ja hakkaavat toisiaan niillä -ja nauravat iloisesti suloista lapsennauruaan. Mua pelottaa ja koetan päästä pois sieltä mutta sieltä hallista ei vaan pääse ulos.

Ja yhtäkkiä kirkonkellot (tai joskus suuri torvi) soi niin että kaikki muut äänet hautautuu sen alle ja kaikki vaan pysähtyy ja ne lapset seisoo paikoillaan ja tuijottavat mua silmät kiiluen veitset kädessä, niiden raajoissa on mätäneviä haavoja ja matoja, ja niiden silmien ympärykset on viillelty auki.

Mä pääsen silloin juoksemaan jonkinlaiselle sisäpihalle jossa on valoa ja mä ajattelen olevani pian turvassa. Sit näen vähän matkan päässä pienen hiekkakummun ja käpristyneen kuolleen puun, jonka alla seisoo pieni mustatukkainen tyttö jolla ei ole silmiä.
Se on ihan kalpea ja se vaan "katsoo" ei minnekään ja hitaasti repii ranteensa rikki.
sen jälkeen kirkonkellot lakkaavat soimasta ja yhtäkkiä mä seison sen tytön vieressä ja se sanoo mulle:
"Älä itke, kohta on sun vuoro"

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

leenuliinu

Posts: 1,022

#300 • • leenuliinu Kenen kaveri
Huh onpa kuumottavia juttuja teillä.

Itse oon oppinut tiedostamaan unissani, että tapahtumat ovat unta, joten pystyn hyvin pitkälle manipuloimaan niitä. Tämä on hyvin miellyttävää etenkin vittumaisten painajaisten sattuessa kohdalle.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014