Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,502 views

sapeli

Posts: 11,768

#301 • • sapeli jokukukamikä?

leenuliinu:
Itse oon oppinut tiedostamaan unissani, että tapahtumat ovat unta, joten pystyn hyvin pitkälle manipuloimaan niitä. Tämä on hyvin miellyttävää etenkin vittumaisten painajaisten sattuessa kohdalle.



Sama täällä *joo* Mut se ei ehkä aina ole hyvä juttu, jos uskoo siihen että unet voi kertoa jotain alitajunnasta.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jupe

Posts: 571

#302 • • Jupe
Onneksi ei oo )vielä( noita painajaisia, mut muuten saan nukkuttua tosi helvetin huonosti. Ollut jo parin vuoden ajan, mut nyt n:kuukauden ajan nukkunut 2-5h yössä ja se ei riitä millään mulle..*nukkuu**täh**uuh*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Shira

Posts: 474

#303 • • Shira Teknokissat Ry

UnityF:
---
Shira:
-clips-

---


mitä vittuu meitä vaivaa... mennäänkö yhessä hoitoon? *ding*



rientäkäämme käsi kädessä kohti parantolaa*ding*
hmmm..mitäköhän joku unien tulkitsija sanois meidän unista?

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

nomic

Posts: 4,120

#305 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
näin aika omituisen unen tässä äskön.
tuntui että kaikki on jo koettu kertaalleen ja että tää on vain joku uusinta, mutta kummiskaan en tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuu enkä muistanut ekaa kertaa. ööh... *ei osaa selvittää* eli nään unta uudestaan näkemättä ekaa kertaa, tai en ainaskaan muista nähneeni ekaa kertaa vaikka tuntuu että oon nähnyt sen jo joku kolme kertaa.
joku poras katuporalla tai vastaavalla mua päähä mut se ei sattunut, enemmän tuntu se kun omat veret ja muut roskat oli lentäny mun eteen [takaraivoa oltiin porattu] ja taustalla soi semmoista häröä juttua..
koitin tehdä tosta äänimaailmasta jotain joka kuvailis sitä mut eipä onnistunut :/
Jammailija

Posts: 3,224

#306 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Unen pääosissa OlliS, sivuosissa vaatemoguli Sirus ja JussiS. Ja hauskintahan tässä on, että Ollia ja Sirusta en voi sanoa edes kunnolla tuntevani (joskus jutellut) ja Jussia en oo koskaan tavannutkaan*nauru*.

OlliS soitteli pimeässä, vanhassa ja hämyisessä Helsingin kerrostalon hississä levyjä. Hissi huristeli ylös ja alas Ollin veivatessa levareitaan rennon musiikin kummutessa hiljaisessa ja tyhjässä rappukäytävässä.

Päätimme suunnata Ollin asunnolle pitkin matalaa, aurinkoista ja vaaleansinistä kaupunkia. Talot olivat lähinnä rivitaloja ja matalia kerrostaloja ja matkalla oli paljon kujia ja pyykkinaruja, aivan kuin jenkkien suburban maisemat.

Päästyämme perille huomasin, että Olli asuukin kellarikerroksessa. Portaita alas kellariin ei ole, vaan pikemminkin jyrkkä invaluiska. Kysyinkin Ollilta, että eikö kellarikerroksessa asuminen tuota ongelmia sateiden ja tulvien vuoksi, muttei se tuntunut häntä haittaavan.

Sisälle päästyäni yllätyin: Kämppä oli siistissä kunnossa, valoisasti sisustettu (vaaleansinistä ja valkoista) ja yllättävän korkea. Olin vaikuttunut, koska arvosyan ihmistä joka elää siististi. Meinasin jo heti aluksi kompastua Ollin levareiden päälle, mutta onneksi sain tukea jostakin.

Hetken kuluttua vaatemoguli Sirus astuu sisään. En tiennytkään että nämä kaksi tuntevat toisensa. Sirus huomaa minut ja yllättyy ilmeisen positiivisesti, koska hän tulee heti halaamaan minua ja alkaa intohimoisesti suudella kaulaani. Jälleen jouduin muistuttamaan ja oikomaan, että olen enemmän tonne naisiin päin. Kiusaantuneena pakenin vessaan päätäni pyöritellen ja pelastin tilanteen niin ettei siitä tullut mitään hämminkiä.

Vessasta tullessani istuin sohvalle Ollin viereen. Katselin Ollia hetken aikaa ja muistelin, että eikös se Olli ollu semmonen, isomman, pehmeemmän ja komeemman näköinen kaveri. Kuin se nyt näytti niin pikkupojalta*ding*? Suorat hiukset, keskellä jakaus, bermudashortsit ja semmonen T-paita päällä mistä oli hihat revitty. Sekoitus pikkupoikaa, Hunksien Samulia ja jenkki-sitcomia. Mut sithän mä hokasin: sehän on JussiS!!

No mut Olli seisoikin mun toisella puolella, kuinkas en huomannut! Olli halusi lainata mun pitkähihaista kireetä keltaista paitaa - oltiin kait lähdössä ulos jonnekin. Sanoin hänelle, että voi tehdä aika tiukkaa - sä oot kuitenkin mua hiukan isompi. No Olli veti sen paidan päälle ja se oli niin ihonmyötäinen että paita hävisi kokonaan ja näytti siltä kuin Olli olisi ollut ilman paitaa. Rusketusrajat olivat selvät T-paidan rajat, ns. nörttirusketus ja yhtäkkiä Olli alkoi ihan hulluna pullistelemaan ja ähkimään. Kehiin tulivat kovimmat pullisteluliikkeet!
No olihan se jätkä treenannut, mut miten mä muistelin että se oli ollut paljon treenatumpikin*ding*. Tuli ihan mielikuva hänet soittamassa hihattomassa Eternityssä Maestrossa... Oli hän ainakin siellä isompi.
Oliko tämä edes sama Olli*ding*?

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jussi Soro

Posts: 6,385

#307 • • Jussi Soro choon!

Jammailija:
Suorat hiukset, keskellä jakaus, bermudashortsit ja semmonen T-paita päällä mistä oli hihat revitty. Sekoitus pikkupoikaa, Hunksien Samulia ja jenkki-sitcomia. Mut sithän mä hokasin: sehän on JussiS!!


*iloinen*

Hauska tietää et mut assosioidaan noin *ding*
Jammailija

Posts: 3,224

#308 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Öisellä saarella räjähti! Pietarin massiivinen talvipalatsi kohosi räjähdyksen voimasta lähes sata metriä ilmaan valojen ja kipinöiden valasitessa sitä pimeässä yössä. Jättimäinen palatsi jysähti samoille sijoilleen ja jatkasessani matkaani puolen kilometrin päässä, pysähdyin äkisti....
Darth Vader oli kallioiden päällä mekaanisessa aluksen näköisessä laitteessa. Jotain väittelyä meillä oli siinä meneillään, hän selvästi koitti vakuuttaa minua jostain. Mut sain selvää tai ainakin muistan vain tämän yhden: "I`m your father." Sen jälkeen hän sulkeutui alukseensa ja minulle jäi omituinen tunne, aivan kuin jotain olisi jäänyt kesken*ding*.

Yhtäkkiä olen metroasemalla, sieltä ylös kaupungille noustuani, huomaan olevani lähiössä. Ilma on mukiinmenevä ja edessäni on tuttu tyttö: Mila M. Jo pitkin unien olin kuullut huhuja, että Milalla olisi hieno hame, jonka hän oli ostanut Kidiltä tai jonka oli suunnitellut Kidi. Nyt hän vihdoin ilmestyi se päällään. Hame oli pitkä ja kiiltävän musta, se ulottui lantioilta alas asti, mutta leveys oli lantion ympäri, mutta kapeni alas asti tiukoilla "korppimaisilla" leikkauksilla niin että toinen jaloista jäi näkyviin. Ja näin ollen alta paljastuivat myös Kidin suunnittelemat siniset farkut. Nämä kaksi, hame & farkku, olivat itseasiassa yksi vaatekappale. En oikein ymmärtänyt sitä. Tästäkö oli kaikki tuo haloo ja huhut unissani? Sangen erikoinen se ainakin oli. Ehkä se tulee oikeuksiinsa bileissä...

Mila käski minun kiinnittää huomiota hänen naamaansa. En nähnyt mitään eroa - yhtä nätiltä hän näytti. Mila sanoikin, että hän oli laittanut kosteuspalloja (vähän niin kuin pieniä vanupalloja mut ei kuitenkaan, älä kysy) poskiinsa ja maskeerannut ne tasaisesti piiloon. Hmmm, no nyt kun katoin, niin ehkäpä posket näyttivät pyöreämmiltä*ding*. Mut hyvin oli maskeerannut, olipa tarkoitus sit mitä tahansa. Olikohan hänellä ongelmia, tai kipuja...ehkä siksi? Ehkäpä seuraava kysymys liittyikin juuri tänä: "Onx missään koksuu?"

Kuinka olin nyt päätynyt saarelle, jonka toisella puolella oli Joensuu ja välissä Pielisjoki. Mutta ihmiset olivat kuin vanhasta tappeluelokuvasta "kiveäkin kovempi", jonka pääosissa oli Charles Bronson. Bronsonia ei itsessään näkynyt siellä, mutta pois piti päästä täältä, koska tämä vaikutti koko ajan enemmän vankilalta. Ja vankilapa tämä taisi ollakin.*eiei*
Porttia / puomia lähestyttäessä alkoi koko ajan arveluttaa, että meitä tuskin päästettäisiin täältä pois. Sanoin kahdelle kaverilleni, että täält on keksittävä jokin toinen keino - tosta emme pääse kuitenkaan. Lähdin juoksemaan kohti jyrkkiä portaita joka johti kukkulan päälle. Portaat olivat aivan kuin jylhillä maisemilla josaain hiihto / lenkkeilypoluilla (ainakin semmoisilla mitä itä-suomes on). Kaverit tulivat perääni, mutta hälytys oli jo annettu ja näin ollen koko saarivankila juoksi peräämme.

Portaat olivat siis jyrkät ja todellakin pitkät. Yläpäässä taakseni katsottuani huomasin, että ystäväni jäävät kiinni aivan heti, koska he olivat kuitenkin kymmeniä metrejä perässäni. Pääsin ylös, edessä oli järvimaisema ja hyvin pieni rinne vasemmalla puolellani, jonka taakse en nähnyt. Mittasin järveä: En jaksaisi uida ton yli. Loikkasin rinteen yli ja päädyin pienelle polulle jonka molemmilla puolilla oli jyrkät luonnonseinät. Polku päättyi joko järveen tai sitten oveen, melkeinpä umpikuja siis, mutta jollain tavalla turvallinen... kuin pieni piilopaikka. Menin ovea vasten istumaan ja kuuntelin ääniä rinteen toiselta puolelta. Olin varma etteivät he äkkäisi minua täältä. Voisin olla täällä ainakin rauhassa ja istua ja miettiä.

Jonkin ajan kuluttua tyttö ilmestyy samaa kautta kuin minäkin olin tullut. Vaaleat pitkät hiukset, pyöreä pylly ja pienet rinnat. Tiukat beiget housut ja vaalea toppi. Hän vain kävelee luokseni ja tulee todella lähelle. Sanoisin hänen halaavan, mutta ei se sitä ole koska hän ei käytä käsiään. Tässä on todellakin jotain eroottista. En edes mieti, että pääseekö hänen kauttaan vartijat jäljilleni. Puristelen hänen pyöreää pyllyään ja muistaakseni pussailemmekin. Tää tuntuu hemmetin hyvältä, vaikkakin ehkä oudolta ja epämääräiseltä. Kuin yhteisestä ajatuksesta, päätämme mennä ovesta sisään johon nojailen ja molemmat tiedämme nyt, että siellä on iso kuuma sauna, aivan kuin sellainen yleissauna. Hetkessä molemmat olemme alasti.*hih*

Ovesta saapuu vielä yksi nainen, vaalea hänkin ja todella hoikka, suorat puolipitkät hiukset ja yhtä lyhyt vartaloltaan kuin tämä edellinenkin. Me kaikki olemme alasti ja hänkin haluaa päästä osingoille vaikka toinen tyttö alunperin hieman närkästyi hänen ilmestymisestään.

He alkavat kantamaan vettä hanasta ja heittävät läppää pienistä peniksistä. Heillä tuntuu olevan hauskaa vedenkannon ohessa ja muistelut ja kokemukset vaihtavat nauraen omistajaa (aiheeseen liittyen). Ajattelin, että nyt olisi aika ja mä tuskin tuotan pettymystä heille melallani...*heiii*
Mut katsoessani jalkoväliin, huomaankin etteivät sukukalleuteni vastaakaan kuvitelmiani. Ne ovat kovin pienet! Tytötkin pysähtyvät kuin seinään vesisaaveineen... Ja mä ku päätin heille näyttää sekstailun tiimoilla, että täält kyl löytyy kokoa prkl.... Sit mä aloin kelaamaan, että ehkä se johtuu kaikesta tosta jännityksestä tai sitten löylystä... Sit päätin, että kyl se siitä kasvaa ku tuutte tänne ottamaan multa posk****vink**heiii**hih*

Sit aloinkin jo heräilemään. Koitin viel vaipua siihen samaan uneen, mut sit se sauna TODELLA muuttui yleissaunaksi ja ennen kuin päästiin edes asiaan niin sinne alkoi yksitellen ilmestyä jätkiä. Mul meni sit fiilikset ja seksikin tais jäädä kokematta.... PRKL!*grr* Ja täs ollaan hereillä*justjoo*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Sella

Posts: 107

#309 • • Sella sellanen
Jatkalla riittaa kyl aivonystyroita...
Hyva Jani!!! Toi oli loistava!!!!
*nauru* *aplodit*
Smorb

Posts: 193

#310 • • Smorb
tooosi mielenkiintonen uni ollu..... *muhaha*
Progress

Posts: 955

#311 • • Progress
no huh Jani...*ding* *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Epailija

Posts: 5,636

#312 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Enemmän mua kyllä huolestuttaa se, että miten pystyt tuolla tarkkuudella muistamaan noita. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

HippaLord

Posts: 451

#313 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4
*hmph* *täh* *hikoil* *uuh* *nauru* *lohduttel* *ding* noin niinkuin tiivistettynä
Jammailija

Posts: 3,224

#314 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Olin Hugh Hefnerin Playboy-mansionissa. Suorakulmaisen muotoinen uima-allas oli täynnä puputyttöjä, samoin uima-altaan reuna, joka oli pikemminkin pitkä yhtenäinen pöytä. Bileet olivat todellakin käynnissä ja meininki oli sen mukainen. Ilmassa oli ehdottamasti sekoilua ja seksiä*vink*.

Pöydän / uima-altaan päässä istui tumma puku päällä itse George Bush. Hän oli aivan helvetin kännissä. Tiesin kylllä, että hän on ja varsinkin hänen juttunsa ovat yleensä itsekkäitä, mutta ihan hauskoja. Hän on sellainen cowboy, viihdyttäjä luonne. Aina ei tiedä mitä sieltä suusta tulee, mutta ainakin selvinpäin ne ovat vielä ihan hyviä juttuja.
Nyt George näytti olevan yksinään ja aika tylyn näköinen. Hän oli juuri sen näköinen, ettei juuri välittäisi mitä päästäisi suustaan. Mua hieman pelotti, että jos hän pilaisi hyvän mieleni.

Oli aika valita puputyttöjen joukosta tyttö, jonka kanssa lähtisin harrastamaan viereiseen makuuhuoneeseen seksiä*heiii*. Valinta oli vaikea. Kaikki olivat nouseet seisomaan ja katseet olivat minuun päin. Halukkaita riitti ja olihan ilmassa sellaista seksuaalisen vapautunutta leikkimieltä. Mutta yksi nainen kiinnitti kummasti huomioni pomppimalla ja elehtimällä siihen malliin takarivissä, etten oikein muihin pystynyt paneutumaan. Mua jäis vaivaamaan jos en valkkais häntä, koska hänellä saattaisi olla asiaa, hän saattaisi olla joku tuttu, tai hän voisi olla vaan pirun hyvä. En erottanut häntä tarkkaan sieltä ihmisten takaa, mutta hän näytti hieman latinolta ja hänellä oli viinipunainen kirjava mekko päällään. Hiukset mustat ja kiinni.
Valkkasin hänet....

Menimme makuuhuoneeseen, mutta sitten alkoi kummalliset hetket. Nainen oli hemmetin ujo, enkä oikein tiennyt että mikä tässä oli tarkoitus. Tai siis, seksiähän tänne tultiin harrastamaan, mut nainen ei ollutkaan varma. Autoin häntä riisumaan yläosan. Rinnoista katselin, ettei hän kyl mikään helmi ollut. Ne eivät olleet mitenkään isot rinnat, keskikokoa, mutta jotain häikkää niissä oli. Jotenkin oudot, kulmikkaat, feikit, tietokoneella (huonosti) tehdyt... hard to say.

Jatkoin kuitenkin. Riisuin esimerkkinä omat vaatteeni ja nainenkin riisui. Hitto, klitoris oli naisella peukalon kokoinen. Katsoinkin ensin, että onko se muna, mut se olikin jokin ihan outo häkkyrä, siis prkl jättimäinen klitoris!!*ding* Mä sit aloin miettii, että mitäs tää nainen ny tekee playboy-mansionissa?? Sit yöpöydältä kurkotin tään naisen uusinta filmiä, jossa hän esiintyi: "Freak II". Siis, mitä vittua?! Mä menin sänkyyn naisen kanssa, joka esiintyy jossain friikkiseksivideossa... No just*grr*.

Mentiin takas isoon huoneeseen, jossa muut olivat. Hugh Hefner viritteli laivan pienoismalliin hatsia niin, että sen lukuisista savupiipuista nousi savu. Sen jälkeen hän laitttoi laivan päälle lasimaisen laatikon, aivan kuten akvaarion, mut toisinpäin, niin että savu jäi täyttymään sisälle. Sen jälkeen hän laittoin lukuisia vesilaseja "akvaarion" lähelle. Vaikka ne maistuisivat vedelle, niissä oli viinaa. Ja sitten hän kohteliaasti isäntä viittoi "help yourself". No mä aukaisin akvaarion ja hengitin ulos tunkevaa savua ja nappasin vierestä samaan aikaan lasin ja tinttasin naamaan.
Hetken kuluttua oli nii-in rento meininki ja tuntui että sain Hefneriinkin vihdoin yhteyden*yingyang*. Sanoinkin hänelle eteenpäin lähelle nojaten: "Vittu mä oon nii-in skuutsissa." *nauru* Hugh hymyili rennosti kuin tyytyväinen isäntä, joka oli luonut vierailleen taivaallisen hyvän olon.

Sen jälkeen mentiin kaikki makuuhuoneeseen pyörimään ja siel oli kaikki pirun hyvissä: Bush, Hugh, yx senaattori ja lukuisat puputytöt. Siel mentiin pitkin lattioita, sänkyjä ja sohvia - kaikilla hymy korvissa ja pirun rento ja savuinen meininki*piis**nauru**piis*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Progress

Posts: 955

#315 • • Progress
ei vittu jani...*nauru* huh huh! Sä tarviit naisen itelles.........

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Epailija

Posts: 5,636

#316 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Progress:
ei vittu jani...*nauru* huh huh! Sä tarviit naisen itelles.........



Unista päätellen yksi ei riitä vielä mihinkään. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

*tappi*

Posts: 203

#317 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

Jammailija:
Olin Hugh Hefnerin Playboy-mansionissa.

*nauru* NIIN äijä uni -että- *aplodit*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

*tappi*

Posts: 203

#318 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

Epailija:
Enemmän mua kyllä huolestuttaa se, että miten pystyt tuolla tarkkuudella muistamaan noita. x)



mietin samaa..yleensä unet muistaa pätkittäin / vain hetken aikaa.
Harvoin kuulee että ihmiset muistaa unen noin tarkoin. Tai montakin unta.

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Jammailija

Posts: 3,224

#319 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s

sinitys:
---
Epailija:
Enemmän mua kyllä huolestuttaa se, että miten pystyt tuolla tarkkuudella muistamaan noita. x)

---


mietin samaa..yleensä unet muistaa pätkittäin / vain hetken aikaa.
Harvoin kuulee että ihmiset muistaa unen noin tarkoin. Tai montakin unta.


No siksi mä varmaan kirjoitankin just herättyäni nää unet. Ja sit ku rupee kirjoittamaan ni muistaa yllätävänkin hyvin. Mut esim. toi mun tätä edellinen uni, joka alkaa talvipalatsin ilmaan räjähtämisellä: Siinähän on n. 3 pätkää unta, mut mua jäikin harmittamaan ku en muistanu niit muita pätkiä sit millään. tuntui siltä, että parhaimmat pätkät jäi unohduksiin*grr*.

Mut esim. täst playboy-mansionin unesta voisin vieläkin (nyt illalla) piirtää ton Hefnerin hatsiviritelmän ja voisin vaik näytellä sen voimakkaan tilanteen kun saan henkisen ja rennon yhteyden Hefneriin: "Vittu mä oon niin skuutsissa". *nauru*

Miten ihmiset yleensä muistavat unet? Mä muistan ne kuvina (ja ehkä näytelminä) erittäin voimakkaasti. Mul on vielki kuvat siitä latino-freak-naisesta, senaattorin ilmeistä, hatsiviritelmästä, uima-altaasta mielessäni....
Ja ehk'ä ne just jääkin tällä tavoin mieleen ku oon ne heti herättyäni siirtänyt tietoiseen muotoon (konkreettisesti tekstinä).

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Sella

Posts: 107

#320 • • Sella sellanen

Jammailija:


Miten ihmiset yleensä muistavat unet? Mä muistan ne kuvina (ja ehkä näytelminä) erittäin voimakkaasti. Mul on vielki kuvat siitä latino-freak-naisesta, senaattorin ilmeistä, hatsiviritelmästä, uima-altaasta mielessäni....
Ja ehk'ä ne just jääkin tällä tavoin mieleen ku oon ne heti herättyäni siirtänyt tietoiseen muotoon (konkreettisesti tekstinä).



Sun pitais kirjottaa noi unet yheks suureks kirjaks!!!
Ois kaikkien aikojen myydyin kirja, sanon ma!
*nauru*