Chemtrails

227 posts, 12 pages, 80,001 views

Avatar
#81 • • Quu Guest

Mikä vika tuossa mun teoriassa oli? Itsekin sanoit aiemmin, että kaikki teoriat ovat tosia ennenkuin ne todistetaan vääräksi.



Minäkin tosiaan olisin kiinnostunut kuulemaan Zeraphin arvion RA:n esittämistä faktoista... :)
Avatar
#82 • • serotonot Guest
Mä olisin kiinnostunu kuulemaan mitä pitää vetää; kuinka paljon ja kuinka kauan, että alkaa uskomaan tollasiin.

Ootteko kelannu et entäs jos koko ameriikka on saksan salaliitto turkkia vastaan, ettei omar öckalanin tapaset äijät pääsis siellä uudestaan valtaan. sit ne joutu kehittää irakin et o joku näennäinen vihollinen tälle "USAlle" jotta voidaan näyttää kuinka hyvä on unelmavaltio. Tänhän tietysti keksi se yks jätkä joka alko väittää itteään vapaamuurariks, ettei paljastuis juoni liian aikasin. Tällä hetkellä saksalaiset myrkyttää hitaasti kebab-ravintoloissa käyviä mm. suolalla, joka hiljalleen kiusaa munuaisia ja aiheuttaa häiriöitä verenkiertoelimissä. Tällä teolla saadaan edes osa turkkilaisten vallasta hävitettyä kun 68 vuoden päästä on vähintään 3 suolamyrkytykseen kuollutta kebabia joskus syönyttä. Kun tämä tulee ilmi voidaan miettiä miksi kaksi erillistä Saksaa liitettiin takaisin yhteen? Onko se DDR:n ja sen aikaisen Stasin salajuoni, minkä pääpiruna häärii itse Ilpo Rusi. Mies joka on ylettänyt kyntensä todella korkealle Suomenkin politiikassa. Rusihan on toiminut presidentinkansliassa ja mm. vaikuttanut epäsuorasti siihen, että Kekkosen aikainen Suomen ulkopolitiikka johti YYA-sopimukseen Neuvostoliiton kanssa ja sitä kautta eräänlaiseen liittoutumaan toisen sosialistisen maan, DDR:n kanssa. Eniten minua tässä kuviossa kuitenkin hämää se että miksi tuon mielikuvitusmaa "USA:n" presidentin piti käydä sanomassa Saksassa "ich bien ein berliner"?? Siksikö että Turkkilaisia saatiin hämättyä uskomaan että John F. Kennedy on vapaamuurari?
Avatar
#83 • • Zeraf Guest

Zeraf. Olenko oikeassa jos sanon että chemtrailseja ilmaantuu todennäköisemmin aurinkoisina päivinä kuin pilvisinä? Ja kylmällä säällä ennemmin kuin lämpimällä? Jos näin on niin valitettavasti joudun tuottamaan sulle pettymyksen.

Tietyissä lämpötila ja paineolosuhteissa ilmassa olevasta kosteudesta alkaa muodostua pilviä. Tietyissä olosuhteissa niistä taas muodostuu jääkiteitä. Enemmän jääkiteitä sisältävät pilvet ovat erinäköisiä kuin perinteiset kosteampaa ilmaa sisältävät pilvet pilvet. Nämä ovat juurikin niitä chemtrailseja. Nämä voivat alkaa muodostua "kuin tuhjästä" kirkkaalle taivaalle, koska olosuhteet sattuvat olemaan juuri otolliset, mutta esimerkiksi yli lentäneen lentokoneen vanaan jäävien epäpuhtauksien ympärille voi myös alkaa kertyä jääkiteitä. Näistä alkaa muodostua pilviä satunnaisina vanoina jotka voivat näyttää säännönmukaisilta (vrt. jääkiteiden muodostuminen ikkunaan). Näistä sitten muodostuu harsomainen pilvikerros. Pilvet taas lepäilevät tietyn ilmakerroksen päällä ja liikkuvat siellä ilmavirtausten mukana, joten ne saattavat näyttää leviävän. Tai siis itseasiassa ne leviävätkin. Kirkas kirpeä pakkassää on otollinen näiden muodostumiselle, mutta on se mahdollista muuloinkin jos olosuhteet jossain ilmakerroksessa ovat otolliset.

En ole mikään meteorologi tai millään tapaa alan asiantuntija, mutta työskentelen lentokentällä hommassa, missä tarvii pientä sääilmiöiden tuntemusta.

Ja että mä uskosin ton, että alumiinipitoisuudet on chemtrailsien jälkeen korkeammat niin vaatis vähän kovempia todisteita. Löytyy myös nettisivuja jossa on "todisteita" siitä ettei jenkit käynykkään kuussa...

Ai niin, mut eihän ne käynykkään...



Pilvisinä ilmoina chemtrailseja ei voi kunnolla nähdä koska pilvet ovat edessä. Eikä niitä pilvisinä ilmoina tarvitse välttämättä levittääkään(?). Chemtrailseja esiintyy riippumatta ilman lämpötilasta joten et joutunut tuottamaan minulle pettymystä.
Avatar
#84 • • Zeraf Guest

et edelleenkään vastannut kysymykseeni, että mistä nämä asiat tiedät, jos viranomaiset eivät tiedä? varsinkin jos kyseessä tällainen asia etc. mitkä ovat lähteesi, jos ei internetin huuhaa-sivut - jotka ovat kaikkien, myös viranomaisten, luettavissa anyways...

nim. edelleen utelias



Lukemalla kirjallisuutta ja netissä olevia sivustoja ja havainnoimalla itse taivaalle levitettyjä chemtraileja olen tullut johtopäätökseen että niissä on perää. Ja edelleenkin viranomaiset eivät helposti eksy kyseisille sivuille, niin kuin ei kukaan muukaan ihminen. Muualla ei aiheesta paljoa ole informaatiota ainakaan suomen kielellä. Ensimmäiset kemikaalivanahavainnot on käsittääkseni tehty vuoden 1997 tienoilla. Miksi niitä ei ole havaittu aiemmin vaikka samat fysiikan lait ovat olleet aina olemassa ja suihkumoottori keksittiin vuonna 1936?
Avatar
#85 • • Zeraf Guest

Mä olisin kiinnostunu kuulemaan mitä pitää vetää; kuinka paljon ja kuinka kauan, että alkaa uskomaan tollasiin.

Ootteko kelannu et entäs jos koko ameriikka on saksan salaliitto turkkia vastaan, ettei omar öckalanin tapaset äijät pääsis siellä uudestaan valtaan. sit ne joutu kehittää irakin et o joku näennäinen vihollinen tälle "USAlle" jotta voidaan näyttää kuinka hyvä on unelmavaltio. Tänhän tietysti keksi se yks jätkä joka alko väittää itteään vapaamuurariks, ettei paljastuis juoni liian aikasin. Tällä hetkellä saksalaiset myrkyttää hitaasti kebab-ravintoloissa käyviä mm. suolalla, joka hiljalleen kiusaa munuaisia ja aiheuttaa häiriöitä verenkiertoelimissä. Tällä teolla saadaan edes osa turkkilaisten vallasta hävitettyä kun 68 vuoden päästä on vähintään 3 suolamyrkytykseen kuollutta kebabia joskus syönyttä. Kun tämä tulee ilmi voidaan miettiä miksi kaksi erillistä Saksaa liitettiin takaisin yhteen? Onko se DDR:n ja sen aikaisen Stasin salajuoni, minkä pääpiruna häärii itse Ilpo Rusi. Mies joka on ylettänyt kyntensä todella korkealle Suomenkin politiikassa. Rusihan on toiminut presidentinkansliassa ja mm. vaikuttanut epäsuorasti siihen, että Kekkosen aikainen Suomen ulkopolitiikka johti YYA-sopimukseen Neuvostoliiton kanssa ja sitä kautta eräänlaiseen liittoutumaan toisen sosialistisen maan, DDR:n kanssa. Eniten minua tässä kuviossa kuitenkin hämää se että miksi tuon mielikuvitusmaa "USA:n" presidentin piti käydä sanomassa Saksassa "ich bien ein berliner"?? Siksikö että Turkkilaisia saatiin hämättyä uskomaan että John F. Kennedy on vapaamuurari?



Hienoa huomata että aihe aktivoi ainakin ihmisen luovuutta. Jotain hyötyä tästäkin. :)
Avatar
#86 • • serotonot Guest

Hienoa huomata että aihe aktivoi ainakin ihmisen luovuutta. Jotain hyötyä tästäkin. :)


Katos poika huomas pointin. Tolla samalla luovuudella sut saadaan uskomaan kummallisiin juttuihin, kunhan ne kirjoitetaan englanniksi ja hieman enemmän harkiten.

Ja edelleen. Mitä chemtrailseja SÄ käytät?
Avatar
#87 • • RA Guest

Chemtrailseja esiintyy riippumatta ilman lämpötilasta joten et joutunut tuottamaan minulle pettymystä.



Ilman lämpötila kotipihalla on ihan eri kuin ilman lämpötila 10000 metrissä. Enhän mä tiedä tietty millä mittailet...
Avatar
#88 • • dixoff Guest


Ensimmäiset kemikaalivanahavainnot on käsittääkseni tehty vuoden 1997 tienoilla. Miksi niitä ei ole havaittu aiemmin vaikka samat fysiikan lait ovat olleet aina olemassa ja suihkumoottori keksittiin vuonna 1936?



Kas kun tuo 1997 korreloikin nätisti niiden vuosien kanssa, jolloin yleinen salaliittohöpöhöpö ja ufohuuhaa nousivat yleiseksi keskustelunaiheeksi, kun vieläpä samoihin aikoihin X-Files-buumi oli about huipussaan. Eipä siis ihme, että taivaalla alkoi yhtäkkiä "näkyä" yhtä sun toista. Kun vielä tuolloin intternet alkoi tulla joka kotiin, oli jokaisella vilkkaalla mielikuvituksella paiskatulla mahdollisuus laittaa aiheeseen liittyvää tuubaa yleiseen jakeluun, minkä johdosta täälläkin tällä hetkellä moni ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.

Ennen oli koti-, sauna- ja muut tontut, sekä maahiset, noidat ja menninkäiset, jossain vaiheessa vihreät pikkumiehet ja muut humanoidit ovat pop, ja nykyään on vapaamuurareita, chemtrailseja joista hallitus kiistää tiedon, sekä CIA joka kodissa. Ja aina jostain kolosta löytyy joku, joka nielee sen kaiken.
Avatar
#89 • • Orange Guest
no jatketaas teorian kehittelyä, kun opiskelioilla on aikaa..

"""""
In three taped interviews with this reporter and veteran radio journalist S.T. Brendt, our 'Deep Sky' source said that he had been ordered to divert incoming commercial flights away from USAF tankers spraying s substance that showed up on ATC radars as a 'haze'.

These radar returns are the signature of the fine aluminum particles found in laboratory tests of chemtrail-contaminated rain taken in Espanola, Ontario in the summer of 1999. The lab analysis found reflective quartz particles in the chemtrail fallout - and levels of aluminum FIVE TIMES higher than Ontario's maximum permissible health safety standards

""

elikkä alumiinin puolesta puhuu myös tuo että ne "häiritsee" tutkia, sillä se metalli heijastaa tutkasäteet takaisin (toi metallin heitto ilmaan on käytössä jo toisessa maailmansodassa) ja asiaa on labroissa tutkittu.


mutta nyt jos otetaan hypoteesi että tämä olisi totta, niin MIKSI, sillä jos tuon osaisi perustella voisi helposti päätellä onko totta vai tarua.

"a WHY can bare allmoust any HOW" niinkuin filosofiankirjassa luki
Avatar
#90 • • Orange Guest
"
Edward Teller, father of the H-bomb, called for this billion dollar a year 'sky shield' program after computer simulations at Lawrence Livermore National Laboratory showed it would prevent warming over 85% of the planet's surface despite a predicted doubling of heat-trapping C02 in the atmosphere over the next 40 years.

But Ken Caldeira - the climate expert who ran the computer model - has warned that the stratospheric spraying of sunlight-reflecting chemicals could 'destroy the ozone layer' and pose human health risks.
"

eli tässä on selvä MITÄ, ja mitä siitä seuraa sekä MIKSI, mutta nyt puuttuu KUKA.

ja eikö tuo otsooniaukko suurene entisestään.
Avatar
#91 • • Orange Guest
CHEMTRAILS SCIENTIST BREAKS SILENCE
(Columbus Alive Dec. 6, 2001)

Ohio is the home of Wright-Patterson - the air force base working with electromagnetic and weather modification technology. A scientist working at Wright-Pat recently told reporter Bob Fitrakis that two different projects are being conducted. One involves cloud creation experiments to lessen the effect of global warming. Other chemtrails are connected with the military's extremely high-power Radio Frequency beam weapon in Alaska called HAARP.

The scientist claims that the two most common substances being sprayed into chemtrails are aluminum oxide and barium stearate. When you see planes flying back and forth marking parallel lines, X-patterns and grids in a clear sky, that's aluminum oxide, according to the scientist. The goal is to create an artificial sunscreen to reflect solar radiation back into space to alleviate global warming. In some cases, barium may be sprayed in a similar manner for the purpose of high-tech 3-D radar imaging.

ehkä homma vois kumminkin olla tosi, (itse en kantaa vielä ota) sanon vaan että salaliittoteoriaksi tää on liian hyvin perusteltu ja YHTENÄINEN vaikka infoa on monilla saiteilla vrt. kenedyn murha[/u][/b]
Avatar
#92 • • Orange Guest
Section 7 of the 'Space Preservation Act of 2001' sought specifically to prohibit 'chemtrails' .

eli kongressissa on mennyt läpi lakiehdotus jossa noi CT:sit kielletään, mutta:

Though "section vii" naming chemtrails, HAARP and other planet-threatening weapons has since been removed in a substitute bill - under pressure according to Kucinich - the original bill remains intact and on-file in the congressional record.

ja ton SPA of 2001 voi lukea läpi täältä
http://thomas.loc.gov/home/c107query.html



ja kun vielä etin nettiä löyty tämmöinen:

Kucinich recently told the Columbus Alive newspaper (Jan. 24, 2002) that despite official denials, as head of the Armed Services oversight committee he is well acquainted with chemtrail projects. "The truth is there's an entire program in the Department of Defense - 'Vision for 2020' - that's developing these weapons, Kucinich told reporter Bob Fitrakis. The U.S. Space Command's 2020 vision calls for 'dominance of space, land, sea and air'.


eli takana on tietty jenkkien armeija ja maailmanvalloitus !!!!!!111
Tässä faktat mihin sotateknologia pystyy







EDIT:FOORUMI NÄITSÄ CT:tä SIELLÄ VOI JATKAA KESKUSTELUA


:right: [/url]
Avatar
#93 • • Orange Guest
eli chemtrailsseja on ainakin ollut olemassa IMHO, mutta niiden merkitystä dramatisoidaan ja määrää liioitellaan.

mut nyt lopahti mun kiinnostus kun tota juttua tuli joka tuutista.


katellaan joskus viikon päästä jos postailen lisää.
Avatar
#94 • • Quu Guest


Pilvisinä ilmoina chemtrailseja ei voi kunnolla nähdä koska pilvet ovat edessä. Chemtrailseja esiintyy riippumatta ilman lämpötilasta joten et joutunut tuottamaan minulle pettymystä.



Eikö RA juuri kertonut että kylmällä ilmalla ne ovat aivan luonnollisen kemiallisen reaktion aikaansaamia?

Ja jos hän on oikeassa, jää meille konsensus:

Kylmällä ilmalla muodotuneet pilvet ovat luonnolsen reaktion aiheuttamia. Jos on taas lämmin ilma, niin ne ovat Chemtrailseja.

Ihmeellistä :eek:

edit:

Sitäpaitsi korjailisin hiukan juttuja RA:n esittämien faktojen pohjalta.
Niissä korkeuksissa missä Chemtrailit esiintyvät, on aina kymmeniä asteita pakkasta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Avatar
#95 • • Zeraf Guest

Hienoa huomata että aihe aktivoi ainakin ihmisen luovuutta. Jotain hyötyä tästäkin. :)


Katos poika huomas pointin. Tolla samalla luovuudella sut saadaan uskomaan kummallisiin juttuihin, kunhan ne kirjoitetaan englanniksi ja hieman enemmän harkiten.

Ja edelleen. Mitä chemtrailseja SÄ käytät?



Kyllä säkin saattaisit uskoo vaikka ufosieppaiksiin jos sut olis kerran siepattu, tai jotain.
Ja vastataan nyt tuohon sun jankkaamaas kysymykseenkin että chemtrailseja en käytä koska en pääse helpolla tonne lentokonekorkeuksiin imuttamaan sitä hengitystiehyeisiini tai minnekkään muuallekkaan. Ja jos tarkoitit noin yleisesti että mitä kemikaaleja käytän huumaantumistarkoitukseen niin en kyllä tieten tahtoen ole käyttänyt pitkään aikaan mitään. Joitakin saunakaljoja lukuunottamatta täytin kuningas alkoholilla pääkoppani viimeksi uutena vuotena.
Avatar
#96 • • Zeraf Guest

Chemtrailseja esiintyy riippumatta ilman lämpötilasta joten et joutunut tuottamaan minulle pettymystä.



Ilman lämpötila kotipihalla on ihan eri kuin ilman lämpötila 10000 metrissä. Enhän mä tiedä tietty millä mittailet...



Oletin toki että tarkoitit ilman lämpötilaa maan pinnalla kun tavallisen kansalaisen mittatikut ei riitä noihin korkeuksiin. Ympäri vuoden nuita kuitankin esiintyy. Mut nyt oon ehkä saanu tätä aihetta jo yliannostuksen niin kuin varmaan kaikki muutkin. :panic: Kehoitan kaikkia osapuolia itseni mukaan lukien käymään ulkona haukkaamassa raitista ilmaa. :heart: <--- :D
Avatar
#97 • • phanatic Guest
Mites noi research-chemtrailsit? Kukaan nähnyt?
Avatar
#98 • • Zeraf Guest
Nyt sain skannattua osan mun vanhemmista chemtrails kuvista. Uudemmat on vielä kehityksessä kun ei oo sitä digikameraa. :( Mut jos joku haluu nähä nää kuvat niin voi pistää vaikka privaa tai sähköpostia tulemaan niin pistän liitetiedostona sähäriin. Niitä voi sit kommentoida ja spekuloida jos haluaa. ;)
Avatar
#99 • • Laite Guest

Nyt sain skannattua osan mun vanhemmista chemtrails kuvista. Uudemmat on vielä kehityksessä kun ei oo sitä digikameraa. :( Mut jos joku haluu nähä nää kuvat niin voi pistää vaikka privaa tai sähköpostia tulemaan niin pistän liitetiedostona sähäriin. Niitä voi sit kommentoida ja spekuloida jos haluaa. ;)



:crybaby:
Avatar
#100 • • olliS Guest

Nyt sain skannattua osan mun vanhemmista chemtrails kuvista. Uudemmat on vielä kehityksessä kun ei oo sitä digikameraa. :( Mut jos joku haluu nähä nää kuvat niin voi pistää vaikka privaa tai sähköpostia tulemaan niin pistän liitetiedostona sähäriin. Niitä voi sit kommentoida ja spekuloida jos haluaa. ;)



:crybaby:


:panic: :laugh:

kylläpäs menee työpäivä rattoisasti naurujen kera