Chemtrails

227 posts, 12 pages, 80,016 views

Avatar
#181 • • MikkiHiiri Guest

miten sinulle todistetaan planeetan olemassaolo?



Niinpä. Ite todistan Venuksen olemassaolon helposti kaukoputkella.
Avatar
#182 • • Edited serotonot Guest


valokuvani ovat olleet yleisen ihmettelyn kohteena



Tätä tuskin kukaan epäilee
Avatar
#183 • • Zeraf Guest

Tiedoksi vaan sitten että ensimmäisen valokuvan levähtäny pilvi on lentokoneesta peräisin, niin kuin noissa kaikissa muissakin valokuvissa. Voidaanko lentsikan vanaa kutsua cirrocumulukseksi, mene ja tiedä.



Joo mutta ekan kuvan vana ei ole levinnyt juurikaan, vaan on sekoittunut
cirrocumuluksiin, siitä sulle harha että se olis levinny puolen taivaan
levyiseksi. Erotan ite ainakin cirrocumulusten ja vanan rajan välittömästi.

Ja miksi sinusta nuo ovat sitten kemikaalivanoja?
Satoivatko ne niskaasi kemikaaleja vai mikset usko noita pelkäksi vesihöyryksi?
Ovatko kaikki contrailit mitä näet taivaalla mielestäsi aina chemtraileja?
Sinulla ei ole edes kuvasarjaa, joka todistaisi nuo väittämäsi asiat
todellisemmaksi.



Eiköhän noissakin ole vesihöyryä, mutta käyttäytyvät todella erikoisella tavalla. Vesihöyryn pitäisi haihtua melko nopeasti, näin ei kuitenkaan käy, vaan vana leviää ihan homona. Onneks se systeemi ei tipahtanu mun niskaani, olis niskat menny vähintään nurin. :D Mikään contraili ei ole chemtraili vaan jokainen contraili on contraili ja jokainen chemtraili on chemtraili. Yks sequenssi on tämän topicin ensimmäisellä sivulla, oletko huomannut katsoa. Tässä se kuitenkin on: [img]http://www.carnicom.com/abqanim.gif8[/img]
Avatar
#184 • • serotonot Guest

vana leviää ihan homona



tieteellisin määre mitä olen kuullut! nyt en enää epäile!!

I BELIEVE, OH YES LORD, I BELIVE!
Avatar
#185 • • dixoff Guest

Kiitos vaivannäöstä mutta miten voin tietää ettet naruta mua nyt? Mistä voin olla varma että kaikki tieteelliset julkaisut käyvät läpi ton saman menettelyn?



Et mistään, koska kaikki julkaisut eivät käy tuota menettelyä läpi. Mutta mitä arvostetumpi julkaisu, sitä todennäköisemmin siellä on referee yhtenä välikätenä. Näillä julkaisuilla on myös verkkosivunsa, joilla kyllä kerrotaan millä kriteereillä ne julkaisevat artikkeleita. Lue sieltä.

Tässä esimerkkinä American Physics Societyn julkaisukäytäntö: http://publish.aps.org/INFOAUTH/revproc.html
Avatar
#186 • • Laite Guest

vana leviää ihan homona



tieteellisin määre mitä olen kuullut! nyt en enää epäile!!

I BELIEVE, OH YES LORD, I BELIVE!



:laugh:
Avatar
#187 • • Zeraf Guest

miten sinulle todistetaan planeetan olemassaolo?



Niinpä. Ite todistan Venuksen olemassaolon helposti kaukoputkella.



Sori joo, en aatellu et toi väitetty Venus oiskin nuin "lähellä" maata. Okei, saatte mut varmaan uskomaan ton planeetan olemassaoloon ainakin sit kun mä nään sen. Mut mist mä tiedän et se on just Venus, varmaan väristä ja koosta yms. :) Tosin en tiä voiko omia silmiään uskoa kun ei niitä täälläkään tunnuta uskovan. Se lämpötilajuttu sit viä...
Avatar
#188 • • Juha Vilkamo Guest

Kiitos vaivannäöstä mutta miten voin tietää ettet naruta mua nyt? Mistä voin olla varma että kaikki tieteelliset julkaisut käyvät läpi ton saman menettelyn?



Esimeriksi ottamalla selvää miten homma hoituu, ja sitten satunnaisesti valitset silmätikuksi jotkut tietyt prosessin vaiheet joiden edistymistä menet vaikkapa itse paikan päälle väijymään.

Mutta miksi ihmeessä esitä tuollaisia kysymyksiä. Sehän on päivänselvää että voit vaikkapa kyseenalaistaa minun olemassaoloni vaikka istuisimme kasvotusten saman pöydän ääressä. Kaiken oman mielen ulkopuolisen ja itse asiassa oman mielensäkin pystyy kyseenalaistamaan. Mutta onko siinä mitään järkeä?

Toi sun suhtautuminen sitäpaitsi alkaa olla jo aika kuumottavaa. Toivottavasti itse en ole lietsonut liikaa tuota epätasapainoasi.
Avatar
#189 • • Zeraf Guest

vana leviää ihan homona



tieteellisin määre mitä olen kuullut! nyt en enää epäile!!

I BELIEVE, OH YES LORD, I BELIVE!



Huoh, anteeksi kielenkäyttöni. Hyvä että edes joku täältäkin jo uskoo. Ei ihan hukkaan heitettyä aikaa. :)

Hei nyt mä lähen viettämään syyslomaa ja aattelin olla jossain muualla kuin Plattarin sivuja selaamassa. Hyvät viikonloput kaikille ja koittakaa rentoutuu että jaksatte taas. Heips... :roll:
Avatar
#190 • • Laite Guest

Huoh, anteeksi kielenkäyttöni. Hyvä että edes joku täältäkin jo uskoo. Ei ihan hukkaan heitettyä aikaa. :)



sarkasmi ei taida olla sinun alaasi ;)
Avatar
#191 • • serotonot Guest

Huoh, anteeksi kielenkäyttöni. Hyvä että edes joku täältäkin jo uskoo. Ei ihan hukkaan heitettyä aikaa. :)



sarkasmi ei taida olla sinun alaasi ;)



mä en oikein ymmärrä sua Hra.Laite. Kun noita lukee tarkemmin ni on noissa oikeastaan aika paljonkin järkeä. Kyllä mun pää alkaa kääntymään Zerafin kannalle vaikka aluksi toista mieltä olinkin. Te ette millään pysty perustelemaan Zerafia kumoon ja se tekee sen teille koko ajan.
Avatar
#192 • • Laite Guest

Huoh, anteeksi kielenkäyttöni. Hyvä että edes joku täältäkin jo uskoo. Ei ihan hukkaan heitettyä aikaa. :)



sarkasmi ei taida olla sinun alaasi ;)



mä en oikein ymmärrä sua Hra.Laite. Kun noita lukee tarkemmin ni on noissa oikeastaan aika paljonkin järkeä. Kyllä mun pää alkaa kääntymään Zerafin kannalle vaikka aluksi toista mieltä olinkin. Te ette millään pysty perustelemaan Zerafia kumoon ja se tekee sen teille koko ajan.



oi, niin minäkin! taidanpa vetää viikon kemikaalivanakuurin heti!
Avatar
#193 • • Jokke Guest
No nyt kun me melkein kaikki tulimme vakuuttuneiksi chemtrails-ilmiöstä, voimme siirtyä seuraavaan aiheeseen...

Jättiplaneetta Nibirun voi jo havaita paljain silmin koillisella taivaalla noin 75 astetta horisontin yläpuolella. Planeetan näkemiseen tarvitaan pilvetön taivas ja paikka joka on kaukana kaupunkien tms. valonlähteiden läheisyydestä.

Jättiplaneetta on aivan tummanpunainen ja välillä lähes musta ja sitä on hankala erottaa ennen puolta yötä koska maasta nouseva lämpösäteily "väreilee" vääristäen himmeänä näkyvän jättiplaneetan. Kaikkein helpoiten havainnon planeetasta tekee kun katselee tähtiä koillisella taivaalla ja alkaa etsimään pyöreää "aukkoa" tähtien joukosta. Nibirun "koko" on noin kaksi kertaa täydenkuun koko maasta käsin katsottuna.

On ihan tosi juttu, olen lukenut tämän netistä.
Avatar
#194 • • Ana-- Guest

No nyt kun me melkein kaikki tulimme vakuuttuneiksi chemtrails-ilmiöstä, voimme siirtyä seuraavaan aiheeseen...

Jättiplaneetta Nibirun voi jo havaita paljain silmin koillisella taivaalla noin 75 astetta horisontin yläpuolella. Planeetan näkemiseen tarvitaan pilvetön taivas ja paikka joka on kaukana kaupunkien tms. valonlähteiden läheisyydestä.

Jättiplaneetta on aivan tummanpunainen ja välillä lähes musta ja sitä on hankala erottaa ennen puolta yötä koska maasta nouseva lämpösäteily "väreilee" vääristäen himmeänä näkyvän jättiplaneetan. Kaikkein helpoiten havainnon planeetasta tekee kun katselee tähtiä koillisella taivaalla ja alkaa etsimään pyöreää "aukkoa" tähtien joukosta. Nibirun "koko" on noin kaksi kertaa täydenkuun koko maasta käsin katsottuna.

On ihan tosi juttu, olen lukenut tämän netistä.



Toi on se sama planeetta, mistä Tohtori Hoffmann on kotoisin, meillä
on nyt porukalla tarkoitus syödä 'omenahilloa' ja liftata kyyti Nibirun
takaa kulkevaan lentävään lautaseen, ennenkuin jättipäiset Taistelija-
madot hyökkäävät tänne venuksesta kemikaalivanoja pitkin surffaten.

Kuka on messissä?
Avatar
#195 • • Laite Guest

No nyt kun me melkein kaikki tulimme vakuuttuneiksi chemtrails-ilmiöstä, voimme siirtyä seuraavaan aiheeseen...

Jättiplaneetta Nibirun voi jo havaita paljain silmin koillisella taivaalla noin 75 astetta horisontin yläpuolella. Planeetan näkemiseen tarvitaan pilvetön taivas ja paikka joka on kaukana kaupunkien tms. valonlähteiden läheisyydestä.

Jättiplaneetta on aivan tummanpunainen ja välillä lähes musta ja sitä on hankala erottaa ennen puolta yötä koska maasta nouseva lämpösäteily "väreilee" vääristäen himmeänä näkyvän jättiplaneetan. Kaikkein helpoiten havainnon planeetasta tekee kun katselee tähtiä koillisella taivaalla ja alkaa etsimään pyöreää "aukkoa" tähtien joukosta. Nibirun "koko" on noin kaksi kertaa täydenkuun koko maasta käsin katsottuna.

On ihan tosi juttu, olen lukenut tämän netistä.



Toi on se sama planeetta, mistä Tohtori Hoffmann on kotoisin, meillä
on nyt porukalla tarkoitus syödä 'omenahilloa' ja liftata kyyti Nibirun
takaa kulkevaan lentävään lautaseen, ennenkuin jättipäiset Taistelija-
madot hyökkäävät tänne venuksesta kemikaalivanoja pitkin surffaten.

Kuka on messissä?



count me in! :laugh:
Avatar
#196 • • osenoko Guest
Melkoista kärjistystä kyllä tässä(kin) threadissa. Mikä siinä on jos joku on kiinnostunut salaliitoista tms. ja haluaa niistä keskustella .. Mielestäni aika alta lipan tuollaiset skitsofreniavihjailut yms. henkilökohtaisuudet. Mut täähän on tätä tyypillistä Plattari-PLURrii - rakkaudesta se hevonenkin potkii :)
Avatar
#197 • • Laite Guest

Melkoista kärjistystä kyllä tässä(kin) threadissa. Mikä siinä on jos joku on kiinnostunut salaliitoista tms. ja haluaa niistä keskustella .. Mielestäni aika alta lipan tuollaiset skitsofreniavihjailut yms. henkilökohtaisuudet. Mut täähän on tätä tyypillistä Plattari-PLURrii - rakkaudesta se hevonenkin potkii :)



:scared:

et oo niinq plur :(

;)

p.s. kärjistäminen on hauskaa touhua, mitä siitäkin tulisi jos kaikki esitettäisiin ilman kärjistämistä eikä takerruttaisi mitättömiin yksityiskohtiin. ehkä asiallista keskustelua? mutta eihän se olisi ollenkaan kivaa ;)
Avatar
#198 • • jUSSi Guest

Okei, saatte mut varmaan uskomaan ton planeetan olemassaoloon ainakin sit kun mä nään sen. Mut mist mä tiedän et se on just Venus, varmaan väristä ja koosta yms. :) Tosin en tiä voiko omia silmiään uskoa kun ei niitä täälläkään tunnuta uskovan. Se lämpötilajuttu sit viä...



Mistä sinä tiedät mikä on vihreä? Ehkä sinun äitisi huijasi sinua pienenä? Entä mistä sinä tiedät, että metri on just metri eikä esim. 101 senttiä? Tiedätkö edes olevasi?

Hei, ihan oikeasti. Tuolla sinun logiikallasi sinä et tiedä käytännössä mitään.
Avatar
#199 • • Tapi T Guest
Nyt kun tiedämme, että koko maailma on vain paskapuhetta ja vähä-älyisten keinotodellisuutta ja ainoa absoluuttinen totuus ovat chemtrailssit, niin voimme lähteä onnellisesti viikonloppua viettämään.

Mä lähen Laiten, Anan ja Joken kanssa Nibiruun. Orkidean levyjulkkarit ollaan siirretty sinne.
Avatar
#200 • • MikkiHiiri Guest

Eiköhän noissakin ole vesihöyryä, mutta käyttäytyvät todella erikoisella tavalla. Vesihöyryn pitäisi haihtua melko nopeasti, näin ei kuitenkaan käy, vaan vana leviää ihan homona.



Eihän cirrus-pilvetkään haihdu hetkessä ;) Eli leviämällä ne vanatkin
yleensä hajoavat. Se kuinka nopeasti, riippuu ilman vallitsevista
olosuhteista. Sivujesi tekstiin viitaten niitä vanoja näkyi kesällä eri tavalla
koska ilmamassa on lämpimämpää (myös yli 10km korkeudella).

Lainaampa tekstiä osoitteesta http://www.chitambo.com/clouds/cloudshtml/aviaticus.html :
"Aviaticus clouds normally dissipate within a quite short period of time. If the right atmospheric conditions are met, however, they can remain in the sky for a long time and, furthermore, grow in size extending horizontally"

Itseasiassa tuolla on teksti siitä vanojen leviämisestä koko taivaan kattavaksi pilviharsoksi:
"On this particular day, during high pressure weather conditions, these aviaticus clouds were formed but didn't dissipate. With time they grew and together they almost turned a blue sky into overcast conditions"

Täysin normaalia siis tuokin ja kyseessä oli edelleen pelkkä contrail ;)


Yks sequenssi on tämän topicin ensimmäisellä sivulla, oletko huomannut katsoa



Katsoin jo aiemmin, vastasinkin siihen että oletan vanojen olleen cirrus-pilvien yläpuolella jossa ei välttämättä tuullut pitkään aikaan ollenkaan. Tai sitten kuva oli fake