Chemtrails

227 posts, 12 pages, 80,002 views

Avatar
#201 • • Quu Guest
Mä muuten olen ihmetellyt yhtä juttua viimeaikoina.

Kuka idiootti voi keksiä jotain niin typerää kun chemtrailsit?!

Taivaalla liikkuu contraileja ja cirruspilviä, ja yksi päivä joku höyrypää keksii että ne ovat tehty kemikaaleista, koska ne käyttäytyy omituisesti. Sen jälkeen hän menee nettiin, kirjoittaa hitonmoisen spekulaation salaliittoteoriasta sen ympärille ja Zerafin kaltaiset viattomat nuoret miehet menevät niihin aivan täydestä.

Chemtrailseja? WTF? :laugh:

Jotkut lievimmät salaliittoteoriaspekulaatiot sulatan siinä määrin, että niillä voisi hyvinkin olla vinha perä, mutta tämä chemtrail-juttu on vaan typerin asia mihin olen koskaan netissä törmännyt.

Lisäksi olen miettinyt, että tämä voisi olla jonkun skeptikon luoma pila. Se alkaa itseasiassa kuulostamaan erittäin järkevältä vaihtoehdolta.
Avatar
#202 • • MikkiHiiri Guest

Taivaalla liikkuu contraileja ja cirruspilviä, ja yksi päivä joku höyrypää keksii että ne ovat tehty kemikaaleista, koska ne käyttäytyy omituisesti. Sen jälkeen hän menee nettiin, kirjoittaa hitonmoisen spekulaation salaliittoteoriasta sen ympärille ja Zerafin kaltaiset viattomat nuoret miehet menevät niihin aivan täydestä.



word :D
Avatar
#203 • • greenie Guest
Tämän viestiketjun luettuani en voi kuin todeta, että hulluus on varsin ikävä asia. Joskus tieteen nimissä on hyvä kyseenalaistaa joku ilmiö ja tutkia, millainen tilanne olisi, jos ilmiötä ei olisi olemassa tai muuta vastaavaa, jonka jälkeen voi joko päivittää tietoansa ilmiöön liittyvistä asioista tai todeta, että aiemmat tiedot pitivät paikkansa.

Kuitenkin, kun kyseenalaistetaan koko aistittu todellisuus, eikä suostuta omaksumaan uutta tietoa tai tekemään kompromisseja, koko tilanne on absurdi.

Tästä syystä olisi varmaan syytä jättää hullut rauhaan, koska jos heidän mielestään 1-1 on jotain muuta kuin 0, on heidän kanssa yksikertaisesti täysin turha keskustella asiasta. Toki, se voi olla viihdyttävää, mutta eettisesti yhtä arveluttavaa, kuin vammaisille nauraminen.

P.S. Miten mun tulisi toimia jos "chemtrailsit" olisivat ihmisten luomia? Pitäisikö mun vaipua katatoniseen tilaan vai jatkaa elämää samaan malliin? If so, so not :)
Avatar
#204 • • gorgon Guest

Kuka idiootti voi keksiä jotain niin typerää kun chemtrailsit?!

Taivaalla liikkuu contraileja ja cirruspilviä, ja yksi päivä joku höyrypää keksii että ne ovat tehty kemikaaleista, koska ne käyttäytyy omituisesti.



Se joka ne on keksinyt kuulostaa aika hauskalta tyypiltä. Ei kuulosta ollenkaan pahalta krapulajutuks. Se taas joka on ekan kerran ottanut sen todesta, tai kirjoittanut siitä jotain ns. vakavaa on se idiootti.

Jos joku on kiinnostunut, niin kannattaa lukea Stanislaw Lemin Futurologinen Kongressi, saakelin hyvä kirja ja sivuaa threadin aihepiiriä hienosti. :)
Avatar
#205 • • Jokke Guest

tämä chemtrail-juttu on vaan typerin asia mihin olen koskaan netissä törmännyt.



Salli mun olla eri mieltä. Mun mielestäni salaliittotopikissa mainitsemani Galaktinen Liitto on edelleen ylittämätön. Viimeksi vastaantulleista jutuista USAn ja Neuvostoliiton yhdessä rakentaman avaruusaluksen laskeutuminen Marsiin ja törmääminen paikallisiin asukkeihin vuonna 1962 on sangen viihdyttävä...
2 min authentic footage here! :mad:
Avatar
#206 • • djsakke Guest

tämä chemtrail-juttu on vaan typerin asia mihin olen koskaan netissä törmännyt.



Salli mun olla eri mieltä. Mun mielestäni salaliittotopikissa mainitsemani Galaktinen Liitto on edelleen ylittämätön. Viimeksi vastaantulleista jutuista USAn ja Neuvostoliiton yhdessä rakentaman avaruusaluksen laskeutuminen Marsiin ja törmääminen paikallisiin asukkeihin vuonna 1962 on sangen viihdyttävä...
2 min authentic footage here! :mad:


joskus takavuosina kun salaliitot kiinnosti niin saksan ja japanin ww2-aikainen sotilastukikohta kuussa oli kyl ihan parhaita. en kyl rupee googlaileen sita tanne enaa, luinkohan siita 97 tjsp :)
Avatar
#209 • • sonni Guest
(vanha juttu, tiedetään.)
http://www.detailshere.com/niburu.htm

niburustakin on niin paljon evidenssiä ja tekstiä, että pakko sen on
totta olla!

senhän piti tosin käväistä jo, mutta sehän oli varmasti vain inhimillinen
laskuvirhe. kuvat ja todisteet puhukoot puolestaan:
http://www.geocities.com/dewmewpx/todayspics.html

kyseessä on todella mielenkiintoinen ilmiö. liittyen siis näihin
'kemikaalivanoihin', jotka laittavat miettimään, epäilemään ja kenties
jopa uskomaan turhia asioita. turhan ja ei-turhan eroavaisuudet päättävät
siis jokainen itse.
Avatar
#210 • • Laite Guest

(vanha juttu, tiedetään.)
http://www.detailshere.com/niburu.htm

niburustakin on niin paljon evidenssiä ja tekstiä, että pakko sen on
totta olla!

senhän piti tosin käväistä jo, mutta sehän oli varmasti vain inhimillinen
laskuvirhe. kuvat ja todisteet puhukoot puolestaan:
http://www.geocities.com/dewmewpx/todayspics.html

kyseessä on todella mielenkiintoinen ilmiö. liittyen siis näihin
'kemikaalivanoihin', jotka laittavat miettimään, epäilemään ja kenties
jopa uskomaan turhia asioita. turhan ja ei-turhan eroavaisuudet päättävät
siis jokainen itse.



hahaha noita kuvia :D linssiheijastuksia ja himmentimen lehdistä johtuvia "piikkejä"

jännää.

pitäisköhän mun lähetellä noita niburukuvia tonne kanssa, meidän kotikadun katulampuissa asuu kanssa lohikäärmeitä.
Avatar
#211 • • zAo Guest

(vanha juttu, tiedetään.)
http://www.detailshere.com/niburu.htm

niburustakin on niin paljon evidenssiä ja tekstiä, että pakko sen on
totta olla!

senhän piti tosin käväistä jo, mutta sehän oli varmasti vain inhimillinen
laskuvirhe. kuvat ja todisteet puhukoot puolestaan:
http://www.geocities.com/dewmewpx/todayspics.html

kyseessä on todella mielenkiintoinen ilmiö. liittyen siis näihin
'kemikaalivanoihin', jotka laittavat miettimään, epäilemään ja kenties
jopa uskomaan turhia asioita. turhan ja ei-turhan eroavaisuudet päättävät
siis jokainen itse.




No voi LOL :D
Pätevää todistusaineistoa nuo kuvatkin taas.
Kukaan ei ole varmaan kertonut heille, että ilmakehä
saattaa joskus aiheuttaa ilmiön, että taivaalla näyttäisi
olevan kaksi aurinkoa tms objekteja.
Avatar
#212 • • ER Guest

No voi LOL :D
Pätevää todistusaineistoa nuo kuvatkin taas.
Kukaan ei ole varmaan kertonut heille, että ilmakehä
saattaa joskus aiheuttaa ilmiön, että taivaalla näyttäisi
olevan kaksi aurinkoa tms objekteja.



Siis jos olet tuossa uskossa olet salaliiton uhri. Valtiot yrittävät salata totuuden sepittämällä juuri tällaisia valheita ilmakehästä. Valokuva on ainoa oikea totuus.
Avatar
#213 • • MikkiHiiri Guest


Kukaan ei ole varmaan kertonut heille, että ilmakehä
saattaa joskus aiheuttaa ilmiön, että taivaalla näyttäisi
olevan kaksi aurinkoa tms objekteja.



Tai sitte ku kattoo aurinkoa vähän aikaan kohti, alkaa näkee pilkkuja ja
aurinkoja joka paikassa :D

By the way.. Missä on Zeraf? Joko vihreät miehet veivät hänet, vaiko
valkotakkiset?
Avatar
#214 • • kilobitti Guest
Lopettakaa jo, vatsaan sattuu :D
Avatar
#215 • • ER Guest

Tai sitte ku kattoo aurinkoa vähän aikaan kohti, alkaa näkee pilkkuja ja aurinkoja joka paikassa :D



Silminnäkijähavainto on pitävä todiste eli TOTUUS! Olet todennäköisesti nähnyt lohikäärmeplaneetan!
Avatar
#216 • • Laite Guest
mikkihiiri:

Hei nyt mä lähen viettämään syyslomaa ja aattelin olla jossain muualla kuin Plattarin sivuja selaamassa. Hyvät viikonloput kaikille ja koittakaa rentoutuu että jaksatte taas. Heips... :roll:



eli zeraf taisi lähteä kemikaalivanoja metsästämään :)
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#217 • • kipzu Guest
Taas on "suihkarit" suhaillu pari päivää tos helsingin yllä ja voi olla et muuallakin suomessa. Viivoja menee pitkin taivasta ristiinrastiin ja ne ei hävii mihinkään vaan levii ja nyt alkaa näyttää siltä et kun muutama tunti sitten oli vielä ihan pilvetöntä, niin nyt on koko taivas täynnä "pilviä" ja ne ei tullu mistään muusta kun niistä koneitten jättämistä jäljistä. Kuulemma vuodesta 2002 asti ne on tänne suomeen tota paskaa tiputtanu, se aine vaikuttaa jotenkin ihmisen immuniteetti järjestelmään. Mut ei mitään, minkäs teet... :angry: pystyy kyl rakentaa semmosen laitteen mikä estää niitten myrkkyjen pääsyn 192km säteelle. Jos jotain enemmänki kiinnostaa niin tuolta ainakin pitäs löytyy jotkut teko-ohjeet... http://educate-yourself.org/ct/goodbyects10jan02.shtml
Toivottavasti tommonen tulee johonkin 192km säteelle... :confused:
Avatar
#218 • • JussiS Guest

Taas on "suihkarit" suhaillu pari päivää tos helsingin yllä ja voi olla et muuallakin suomessa. Viivoja menee pitkin taivasta ristiinrastiin ja ne ei hävii mihinkään vaan levii ja nyt alkaa näyttää siltä et kun muutama tunti sitten oli vielä ihan pilvetöntä, niin nyt on koko taivas täynnä "pilviä" ja ne ei tullu mistään muusta kun niistä koneitten jättämistä jäljistä. Kuulemma vuodesta 2002 asti ne on tänne suomeen tota paskaa tiputtanu, se aine vaikuttaa jotenkin ihmisen immuniteetti järjestelmään. Mut ei mitään, minkäs teet... :angry: pystyy kyl rakentaa semmosen laitteen mikä estää niitten myrkkyjen pääsyn 192km säteelle. Jos jotain enemmänki kiinnostaa niin tuolta ainakin pitäs löytyy jotkut teko-ohjeet... http://educate-yourself.org/ct/goodbyects10jan02.shtml
Toivottavasti tommonen tulee johonkin 192km säteelle... :confused:


Tunteitani emoticoinella kuvattuna:
:confused: -> :eek: -> :laugh: -> :sad:

tulipa sentään foliohatulle taas käyttöä:
foil5.jpg
Avatar
#219 • • phanatic Guest
Jes, chemtrailit on palanneet!

Kipzu, jos et ole varma että kukaan rakentaa tuota torjuntalaitetta niin ainakin itsesi voit pelastaa tällä:
http://zapatopi.net/afdb/
Avatar
#220 • • zAo Guest
Klassikko-topikin paluu :cool: