Mikä vika tuossa mun teoriassa oli? Itsekin sanoit aiemmin, että kaikki teoriat ovat tosia ennenkuin ne todistetaan vääräksi.
Minäkin tosiaan olisin kiinnostunut kuulemaan Zeraphin arvion RA:n esittämistä faktoista... :)
227 posts, 12 pages, 84,753 views
Mikä vika tuossa mun teoriassa oli? Itsekin sanoit aiemmin, että kaikki teoriat ovat tosia ennenkuin ne todistetaan vääräksi.
Zeraf. Olenko oikeassa jos sanon että chemtrailseja ilmaantuu todennäköisemmin aurinkoisina päivinä kuin pilvisinä? Ja kylmällä säällä ennemmin kuin lämpimällä? Jos näin on niin valitettavasti joudun tuottamaan sulle pettymyksen.
Tietyissä lämpötila ja paineolosuhteissa ilmassa olevasta kosteudesta alkaa muodostua pilviä. Tietyissä olosuhteissa niistä taas muodostuu jääkiteitä. Enemmän jääkiteitä sisältävät pilvet ovat erinäköisiä kuin perinteiset kosteampaa ilmaa sisältävät pilvet pilvet. Nämä ovat juurikin niitä chemtrailseja. Nämä voivat alkaa muodostua "kuin tuhjästä" kirkkaalle taivaalle, koska olosuhteet sattuvat olemaan juuri otolliset, mutta esimerkiksi yli lentäneen lentokoneen vanaan jäävien epäpuhtauksien ympärille voi myös alkaa kertyä jääkiteitä. Näistä alkaa muodostua pilviä satunnaisina vanoina jotka voivat näyttää säännönmukaisilta (vrt. jääkiteiden muodostuminen ikkunaan). Näistä sitten muodostuu harsomainen pilvikerros. Pilvet taas lepäilevät tietyn ilmakerroksen päällä ja liikkuvat siellä ilmavirtausten mukana, joten ne saattavat näyttää leviävän. Tai siis itseasiassa ne leviävätkin. Kirkas kirpeä pakkassää on otollinen näiden muodostumiselle, mutta on se mahdollista muuloinkin jos olosuhteet jossain ilmakerroksessa ovat otolliset.
En ole mikään meteorologi tai millään tapaa alan asiantuntija, mutta työskentelen lentokentällä hommassa, missä tarvii pientä sääilmiöiden tuntemusta.
Ja että mä uskosin ton, että alumiinipitoisuudet on chemtrailsien jälkeen korkeammat niin vaatis vähän kovempia todisteita. Löytyy myös nettisivuja jossa on "todisteita" siitä ettei jenkit käynykkään kuussa...
Ai niin, mut eihän ne käynykkään...
et edelleenkään vastannut kysymykseeni, että mistä nämä asiat tiedät, jos viranomaiset eivät tiedä? varsinkin jos kyseessä tällainen asia etc. mitkä ovat lähteesi, jos ei internetin huuhaa-sivut - jotka ovat kaikkien, myös viranomaisten, luettavissa anyways...
nim. edelleen utelias
Mä olisin kiinnostunu kuulemaan mitä pitää vetää; kuinka paljon ja kuinka kauan, että alkaa uskomaan tollasiin.
Ootteko kelannu et entäs jos koko ameriikka on saksan salaliitto turkkia vastaan, ettei omar öckalanin tapaset äijät pääsis siellä uudestaan valtaan. sit ne joutu kehittää irakin et o joku näennäinen vihollinen tälle "USAlle" jotta voidaan näyttää kuinka hyvä on unelmavaltio. Tänhän tietysti keksi se yks jätkä joka alko väittää itteään vapaamuurariks, ettei paljastuis juoni liian aikasin. Tällä hetkellä saksalaiset myrkyttää hitaasti kebab-ravintoloissa käyviä mm. suolalla, joka hiljalleen kiusaa munuaisia ja aiheuttaa häiriöitä verenkiertoelimissä. Tällä teolla saadaan edes osa turkkilaisten vallasta hävitettyä kun 68 vuoden päästä on vähintään 3 suolamyrkytykseen kuollutta kebabia joskus syönyttä. Kun tämä tulee ilmi voidaan miettiä miksi kaksi erillistä Saksaa liitettiin takaisin yhteen? Onko se DDR:n ja sen aikaisen Stasin salajuoni, minkä pääpiruna häärii itse Ilpo Rusi. Mies joka on ylettänyt kyntensä todella korkealle Suomenkin politiikassa. Rusihan on toiminut presidentinkansliassa ja mm. vaikuttanut epäsuorasti siihen, että Kekkosen aikainen Suomen ulkopolitiikka johti YYA-sopimukseen Neuvostoliiton kanssa ja sitä kautta eräänlaiseen liittoutumaan toisen sosialistisen maan, DDR:n kanssa. Eniten minua tässä kuviossa kuitenkin hämää se että miksi tuon mielikuvitusmaa "USA:n" presidentin piti käydä sanomassa Saksassa "ich bien ein berliner"?? Siksikö että Turkkilaisia saatiin hämättyä uskomaan että John F. Kennedy on vapaamuurari?
Hienoa huomata että aihe aktivoi ainakin ihmisen luovuutta. Jotain hyötyä tästäkin. :)
Chemtrailseja esiintyy riippumatta ilman lämpötilasta joten et joutunut tuottamaan minulle pettymystä.
Ensimmäiset kemikaalivanahavainnot on käsittääkseni tehty vuoden 1997 tienoilla. Miksi niitä ei ole havaittu aiemmin vaikka samat fysiikan lait ovat olleet aina olemassa ja suihkumoottori keksittiin vuonna 1936?
Pilvisinä ilmoina chemtrailseja ei voi kunnolla nähdä koska pilvet ovat edessä. Chemtrailseja esiintyy riippumatta ilman lämpötilasta joten et joutunut tuottamaan minulle pettymystä.
Hienoa huomata että aihe aktivoi ainakin ihmisen luovuutta. Jotain hyötyä tästäkin. :)
Katos poika huomas pointin. Tolla samalla luovuudella sut saadaan uskomaan kummallisiin juttuihin, kunhan ne kirjoitetaan englanniksi ja hieman enemmän harkiten.
Ja edelleen. Mitä chemtrailseja SÄ käytät?
Chemtrailseja esiintyy riippumatta ilman lämpötilasta joten et joutunut tuottamaan minulle pettymystä.
Ilman lämpötila kotipihalla on ihan eri kuin ilman lämpötila 10000 metrissä. Enhän mä tiedä tietty millä mittailet...
Nyt sain skannattua osan mun vanhemmista chemtrails kuvista. Uudemmat on vielä kehityksessä kun ei oo sitä digikameraa. :( Mut jos joku haluu nähä nää kuvat niin voi pistää vaikka privaa tai sähköpostia tulemaan niin pistän liitetiedostona sähäriin. Niitä voi sit kommentoida ja spekuloida jos haluaa. ;)
Nyt sain skannattua osan mun vanhemmista chemtrails kuvista. Uudemmat on vielä kehityksessä kun ei oo sitä digikameraa. :( Mut jos joku haluu nähä nää kuvat niin voi pistää vaikka privaa tai sähköpostia tulemaan niin pistän liitetiedostona sähäriin. Niitä voi sit kommentoida ja spekuloida jos haluaa. ;)
:crybaby: