V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 676,663 views

Caro²

Posts: 5,301

#41 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Originally posted by Fine':
Miks mä en ymmärä naisia...?



Sä? Eiköhän niitä Naisia ymmärtämättömiä ihmisiä ole noin 3miljardia tällä pallolla

Joku lääkäri aikoinaan tiivisti asian aika tehokkaasti:

Taudin tunnusmerkit ovat erittäin hyvin nähtävillä. Taudin oireet pystytään havaitsemaan hyvissä ajoin. Lääkettä ei ole keksitty vieläkään..

Piikittely sikseen, taidankin laittaa uuden topikin
Avatar
#42 • • 029 Guest

Originally posted by Fine':
Nii et täs sit topikki ihmisille joita vituttaa jotain, ja jotka haluaisivat ehkä purkaa vihan johonkin muualle ku ihmisiin ympäriinsä....



Jooh... tää topikki on muuten enemmänki ihan tarpeeseen.


Mua vit*ttaa kun ei oo päässy oleen studiolla tarpeeks et ois henkinen tasapaino...V*tun v*ttu sa*tana...

Perke*eeeeeee!!!!!!!




Ei jumankauta!!!

saakeli



[ 27 May 2002: Message edited by: 02seroto9niini ]
Avatar
#43 • • BlueWind Guest
V*tuttaa, että tuntuu siltä, etten saa mitään aikaiseksi ja stressaa, vaikka tosiasiassa teen paljon - tosin usein vain sellaisia asioita, joista ei jää mitään konkreettista käteen.
Avatar
#44 • • Sleeper Guest
Mua vituttaa se kun muita ihmisiä vituttaa ja
sitten ne kävelee naama norsunvi**lla vastaan ja
tiuskii muille ihmisille, joita ei vituta ja
sit joskus alkaa niitä muitakin vituttaa, ja yhtäkkiä
yhtäsuntoista vituttaa ja sitten vasta mua vituttaakin.

Mutta ei välitetä siitä... poppi soimaan ja menoksi.
Avatar
#45 • • guli van kaak Guest
isi neuvoo niitä jolla rahaa ei oo, pankaa nekin vähät haisemaan. mikään ei oo helpompaa kuin olla rahaton, voi vaan kököttää nurkassa ja imeskellä peukaloa eikä mistään huolen häivää.
Avatar
#46 • • Deity-1 Guest

Originally posted by guli van kaak:
isi neuvoo niitä jolla rahaa ei oo, pankaa nekin vähät haisemaan. mikään ei oo helpompaa kuin olla rahaton, voi vaan kököttää nurkassa ja imeskellä peukaloa eikä mistään huolen häivää.



käskystä isi!
joku viisas sano joskus et jos meil on massii ja masu täynnä ni meillei o ideoita, jos taas on nälkä ja koirat puree niin sitä fantasioi vaik mitä et pääsis siit tilanteest eroon.
Avatar
#47 • • plasma Guest
se vituttaa, että aikanaan ei ollut tarpeeksi ahkera, ja olisi päässyt helposti pienellä vaivalla haluamaansa kouluun. Ei sitä enää jaksa panostaa......ts vituttaa oma laiskuus.

hmm. ehkä asialle pitäisi tehdä jotain. Kun vain jaksais
Avatar
#48 • • Pan Guest

Originally posted by guli van kaak:
isi neuvoo niitä jolla rahaa ei oo, pankaa nekin vähät haisemaan. mikään ei oo helpompaa kuin olla rahaton, voi vaan kököttää nurkassa ja imeskellä peukaloa eikä mistään huolen häivää.



Vastaavaa on sanonut minunkin isäni.
Joskus 26 vuotta sitten, jolloin vanhemmilani ei ollut kuin vaatteet päällään ja "pullat uunissa" niin ei ollut riitoja eikä ongelmia rahasta, koska rahnaa ei kertakaikkiaan ollut.
Mutta nyt kun on omakotitalo, mökki, firma, autot ja prätkät niin ongelmat ovat vasta alkaneet.


Joten luopukaa ylimääräisestä omaisuudestanne ja lahjoittakaa ne hyväntekeväisyyteen... eli minulle.

edit:typotus

[ 28 May 2002: Message edited by: Pan ]
Caro²

Posts: 5,301

#49 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Originally posted by Pan:
Joten luopukaa ylimääräisestä omaisuudestanne ja lahjoittakaa se hyväntekeväisyyteen... eli minulle.



Tai ostakaa kaikilla rahoilla levyjä, ja laitteita, niin ei ole rahaa = ongelmia

Levyt on sinänsä hyvä sijoitus, että niitä ei muut pääse käyttämään, ni ei tule narinoita esm emännän suunnalta "Sinä varaat noi vehkeet kokoajan ittelles"...
Osta sille kukka, ja ittelle sata levyä
Avatar
#50 • • lelle Guest
no niin. mua ketuttaa muun muassa seuraavat asiat:
-kun ei oo työtä.
-kun ei ole rahaa, ja vuokra pitäisi maksaa.
-kun kaikki on niin pirun tunnevammaisia.
-kun kamut puukottelee selkään.
-kun en jaksa auttaa ystäviä, jotka ihan oikeasti tarvitsis apua.

...aika moni asia vituttaa mua, mutta eipä ne varmaan tällä tavalla parane. eli taidan mennä ja tehdä elämälleni jotain.

piis.
Avatar
#51 • • unik Guest
>

Mua vituttaa se kun ihmiset valittaa ja kitisee pienistä asioista, eivätkä tajua ja ymmärrä kuinka hyvin heidän asiat loppujen lopuksi ovat.
Myös se että harva ihminen osaa arvostaa omaa terveyttään. Sitä osaa arvostaa vasta sitten kun se alkaa murenemaan.
Viimeiseksi vielä sanottava että ihmisten pitäisi alkaa arvostamaan ja oppia nauttimaan elämän ja arjen pienistä asioista, muistaa myös että hymyileminen ei maksa mitään.
Kaikki mikä ei tapa niin vahvistaa.

>
Avatar
#52 • • Sleeper Guest
Mua alkoi tässä hiljan vituttaa se kun kukaan ei oo vielä rukstannu blues-biisiä tästä topicista.
Ideaa näyttää olevan vaikka kuinka.

[ 29 May 2002: Message edited by: Sleeper ]
Avatar
#53 • • Zapa Guest

Originally posted by unik:
>

Mua vituttaa se kun ihmiset valittaa ja kitisee pienistä asioista, eivätkä tajua ja ymmärrä kuinka hyvin heidän asiat loppujen lopuksi ovat.
Myös se että harva ihminen osaa arvostaa omaa terveyttään. Sitä osaa arvostaa vasta sitten kun se alkaa murenemaan.
Viimeiseksi vielä sanottava että ihmisten pitäisi alkaa arvostamaan ja oppia nauttimaan elämän ja arjen pienistä asioista, muistaa myös että hymyileminen ei maksa mitään.
Kaikki mikä ei tapa niin vahvistaa.

>



this is da truth

tosin mua vituttaa kun en pysty itse tota _läheskään_ aina toteuttamaan kaikki kunnia niille jotka pystyy, ei voi muuta kuin ihailla.
Avatar
#54 • • Thunderbird Guest
Mua ottaa päähän kun on jostain jotain mieltä ja sit alkaa kirjottaan tänne jotain... ja kun on teksin saanut valmiiks niin onkin jo eri mieltä...

Tästä voi kai lukea lisää -Naisten ja miesten tyyppiviat topiikissa.. Miten niin naisten mielipiteet muuttuu kokoajan
Avatar
#55 • • khatt Guest
Mua vituttaa se kun näkee bileiden eteen homona vaivaa, sit ne tekee persnettoa ja joutuu maksumieheksi. Vähentää taas jonkin verran omaa kesän biletystä. Toki kun vertaa devotionin kärsimään takaiskuun, niin whinetys on hiukkasen turhaa, mutta henkilökohtaisella tasolla se vituttaa silti.
Avatar
#56 • • khatt Guest

Originally posted by Thunderbird:
Mua ottaa päähän kun on jostain jotain mieltä ja sit alkaa kirjottaan tänne jotain... ja kun on teksin saanut valmiiks niin onkin jo eri mieltä...



Kuka väitti ettei reivaajat pysty keskittymään

Tuo pelasti kyllä päivän

[ 30 May 2002: Message edited by: khatt ]
Avatar
#57 • • TfO Guest
Mua vituttaa:
-Se etten heti päässy tänne purkamaan vitutusta kun yhteys kusi niin rankasti
-Se että olen töissä sisällä kun ulkona paistaa aurinko ja mulla ei ole täällä mitään tekemistä
-Se että kurkku on kipeä, flunssa tuloillaan ja väsyttää niin prkl:sti
-Se että mua vituttaa rankasti

...no kai se tästä ohi menee kuhan väsymys ja flunssa kaikkoaa...
Avatar
#58 • • milla Guest
ihana topik!

mua vituttaa:

*ku ei oo rahaa, jos ois voisin matkustaa, pitää palkattomia lomia, ostaa auton, ostaa veneen, käydä enemmän bileissä, ostaa vaatteita...

*miehet! niiden ylitarjonta. ja ihanien alitarjonta. (hmm)

*joutuu olee helteel töissä..

*oon saamaton paska, ja en oo täl viikol ollu tanssitreeneissä enkä salilla

*mun naapurit valittaa et mä meluun!

*teennäiset ihmiset!!!! ylikaiken.


HUH. nyt ku sai purettuu nää tänne, voi kans jättää ne tänne ja lähtee hymyssä suin ulos
Avatar
#59 • • Elwira Guest
Mua v¤t¤t¤aa
1) Kundit jotka ei osaa päättää mitä haluaa!
2) Ei ole miestä jonka kainaloon käpertyä!
3) IHMISTEN puukottaminen selkään. HANKKIKAA OMA ELÄMÄ!!!! Älkääkä jauhako p¤s4aa muista!!!
4) Kateelliset ihmiset painukaa suolle!!!
5) Mulla on nälkä ja en kerkiä syömään...
Avatar
#60 • • Kotkan-laihin-dj Guest
Nyt tuli taas pari juttua mieleen:

vituttaa et jäin melkein auton alle(vasemman jalan lihakset toimintakyvyttömät tällä hetkellä)..

Ja sit vituttaa et naisen eivät anna toista tilaisuuttaa!!!!
ja et ylipäätänsä naiset ovat välillä typeriä ja tekevät itelleen hallaa...