V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 678,764 views

Avatar
#61 • • andyk Guest
nämä
- oman matalan itsetunnon pönkittäminen kehumalla itseään tai haukkumalla muita ja heidän saavutuksiaan
- tekosyy: alkoholi (mut kun mä olin niin kännissä...)
- kaikenlainen/kaikenlaisilla arvonimillä ja statuksilla ylpeily
Caro²

Posts: 5,301

#62 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Originally posted by M I:

*miehet! niiden ylitarjonta. ja ihanien alitarjonta. (hmm)



Tästä päästään taas kysymykseen: "Miksei hyvännäköisiä poikia ole tarjolla?"

Vastaus: "Kun kaikilla on jo poikaystävät..."
Avatar
#63 • • Pan Guest
Silloin kun itselle kasvaa major kyrpä otsaan niin kaikkein eniten vituttaa toisten ihmisten onnnellisuus. GRRRRRR!

No, onneksi tänään ei vituta mikään. On perjantai, pääsen "JO" 3 pois töistä, illalla pääsee bilettämään ja viikonloppuna saa kaikkea kivaa materiaalia.
Avatar
#64 • • milla Guest

Originally posted by Pan:
Silloin kun itselle kasvaa major kyrpä otsaan niin kaikkein eniten vituttaa toisten ihmisten onnnellisuus. GRRRRRR!



Höh! Mä tuun ainaki onnelliseks kaverin puolesta jos sille on tapahtunu jotai ihanaa! Se onki hyvä lääke vitutukseen. Siis oikeesti, tää ei oo mikää lässynlässyn oon tosi hyvä tyyppi läppä

Mut eri asia on jos on vaik menny poikki joku suhde ja sit näkee jotai onnellisii pariskuntia kävelemässä käsi kädessä...hmm
Avatar
#65 • • Pan Guest

Originally posted by M I:
Höh! Mä tuun ainaki onnelliseks kaverin puolesta jos sille on tapahtunu jotai ihanaa! Se onki hyvä lääke vitutukseen.



Jos mulla on normaali tai muuten hyvä fiilis, niin toisten onnellisuus vain parantavat tätä omaa hyvää oloa. Usein tälläistä tapahtuu mm bileissä, jossa näkee, että ihmisillä on oikesti hauskaa.
Muistuu mieleen yhdet b2b pippalota joissa lattia oli täynnä suu maireessa joraavia ihmisiä, siinä ei voinut kun katsella sitä porukkaa ja hymillä.(Ja ilman mitään substanseja)

Älkää pitäkö mua outona, mutta saan ihan "mielettömiä" kiksejä bileissä joissa on uuttaporukka, jotka eivät vielä kehtaa mennä tanssimaan. Muutaman tunnin he keräävät rohkeutta salin nurkassa, miettien kehtaavatko he mennä tanssimaan, kunnes he viimein pääsevät arasti lavalle ja huomaavat että se on kivaa.

Mutta kun vitutus iskee niin.........muminaa..........
Avatar
#66 • • Taedium Guest

Originally posted by Wing:
Sanotaan, ettei raha tee ihmistä onnelliseksi, mutta siitähän "kaikki" on loppujen lopuksi kiinni...



No ei raha teekkään onnelliseksi. Raha kyllä vain auttaa aika helkkaristi sitä onnelliseksi tuloa. Raha on suurin murheen aihe ihmisillä, ja jos se murhe on pois, niin kyllä melko taitava tyyppi saa olla ja tosissaan yrittää, jos rikkaana ei ole onnellinen.

Originally posted by Caro²:
No en minä ainakaan halua onnea, haluan rahaa...

Oman-navan ympärillä pyöriminen - omahyväisyys & itsekeskeisyys, lupauksien pettäminen, selkään puukottaminen, toisten (turha ja asioista tietämätön) arvostelu, epäreilu toiminta (yleensä omaksi hyväksi) ja päälimmäisenä Dissailu.

Siinä on asiat mitkä pistää vituttamaan oikein isolla kädellä.



Jos siis haluat rahaa, mutta et halua olla oman-navan ympärillä pyörivä, omahyväinen, itsekeskeinen, lupauksia pettävä, selkään puukottava, toisia arvosteleva, epärehellinen opportunisti tai dissailija, niin millä oikein aioit ne rahat hankkia?

Minä ainakin valitsen rahan kaiken muun edeltä. Kyllä nykypäivän lääkäreiltä rahalla saa terveydenkin ostettua ja Aleksis Kiven kadulta rakkautta.

...no ehkei kuitenkaan sitä rakkautta...

[ 03 June 2002: Message edited by: Reverend_R ]
Avatar
#67 • • mmm... Guest

Originally posted by Reverend_R:
Raha on suurin murheen aihe ihmisillä.



Pakko olla hyvin eri mieltä. Raha voi ehkä olla se yleisin, "arkinen" murhe (rahan puutetta aina valitellaan). Mutta kyllä ne "ihmisen suuret murheet" on lähtöisin ihan jostain muualta kuin valuutan määrästä.

kyllä melko taitava tyyppi saa olla ja tosissaan yrittää, jos rikkaana ei ole onnellinen.



Monet rikkaat henkilöt on ihmisinä niin surkeita, keskeneräisiä ja "sisältä köyhiä", etteivät pysty olemaan onnellisia eivätkä edes tiedä mikä heidät tekisi onnelliseksi. Kaikkea on, mutta jotain puuttuu. Oman itsen köyhyyttä ja rumuutta ei rikkaus ja kaunis materia muuta mihinkään.

Minä ainakin valitsen rahan kaiken muun edeltä. Kyllä nykypäivän lääkäreiltä rahalla saa terveydenkin ostettua ja Aleksis Kiven kadulta rakkautta.



Paljonko AIDS maksaa? Tai pari syöpää? Tai uusi tuntematon virussairaus? Toivottavasti mietit vielä vähän ennen lopullista valintaa.

Totaalisen offtopic..

Minua vituttaa raha ja yksisilmäiset ihmiset sen orjina.
Avatar
#68 • • Anonymous Guest
Heinäkuun 8 18.00 Vekaranjärvi...
Avatar
#69 • • Kotkan-laihin-dj Guest

Originally posted by Sigi®:
Heinäkuun 8 18.00 Vekaranjärvi...



Mitäh...?
Avatar
#70 • • mmm... Guest

Originally posted by Fine':
Mitäh...?



Ohoh, eikö tämä Plattarin topiceissakin jatkuvasti esillä oleva Suomen suurin rangaistussiirtola olekaan kaikille tuttu? Käsittääkseni muuten paikan nimeen _ei_ sisälly n-kirjainta - ilmeisesti vastoin aika yleistäkin luuloa. Ehkä joku Vekaraan lähempää tuttavuutta tehnyt on innokas selvittämään näitä oikeinkirjoitusseikkoja?-)

Tervemenoa vaan!=) Vitutusta kyllä kompensoi sitten se että saa nauraa paljon.

Ehkä turhin postaus '02?
Avatar
#71 • • Tapi T Guest
Omat viimeaikaset vitutkset johtuu lähinna sammuneesta lukuinnosta, jonka johdosta kauppakorkee tuntuu tosi saavuttamattomalta.
Toinen on jo pitkään jatkunut köyhyys. Tunteeko kukaan rikasta perijätärtä, joka olisi valmis sponssaaamaan sisäsiistiä ja säntillistä nuortamiestä?

Originally posted by mmm...:
Käsittääkseni muuten paikan nimeen _ei_ sisälly n-kirjainta


Kyllä toi Vekaranjärvi kirjotetaan juuri nimenomaan tolla n:llä. TJEU

Nolla aamua.

[ 04 June 2002: Message edited by: Tapi T ]
Avatar
#72 • • mmm... Guest

Originally posted by Tapi T:

Kyllä toi Vekaranjärvi kirjotetaan juuri nimenomaan tolla n:llä. TJEU



Oho! Kiitokset vaan oikaisusta. Kyseessä olikin sitten pitkäaikainen oikku mun päässäni=) eikä muiden oikeinkirotuksessa. Mutta ei ihan yhtä paha oikku kuin vanhalla bilsanmaikalla, joka kertoi luulleensa pitkään vielä kouluiässäkin, että luku 7 äännetään ja kirjoitetaan "seitsämän". Kovaa. Hämmentäviä tilanteita ovat nämä, missä kertarysäyksellä putoaa pohja oletukselta, jonka varaan on pitkään elämäänsä rakentanut.=)
Avatar
#73 • • Taedium Guest

Originally posted by mmm...:
Raha voi ehkä olla se yleisin, "arkinen" murhe (rahan puutetta aina valitellaan). Mutta kyllä ne "ihmisen suuret murheet" on lähtöisin ihan jostain muualta kuin valuutan määrästä.



...siis mitenniin eri mieltä?
Juuri tätähän minä juuri sanoin. Raha on yleisin syy. Ja jos on rahaa niin taitava saa olla, että ei ole onnellinen. Eli jostain muustahan sen on pakko johtua.

Originally posted by mmm...:
Monet rikkaat henkilöt on ihmisinä niin surkeita, keskeneräisiä ja "sisältä köyhiä", etteivät pysty olemaan onnellisia eivätkä edes tiedä mikä heidät tekisi onnelliseksi.



Ei välttämättä monet, vaan julkisuuteen tulee monia ihmisiä, jotka ovat rikkaita, mutteivät onnellisia. Ketä kiinnostaa jonkun rikkaan onnellinen elämä? Ei ketään. Siksi juorulehdet ja -palstat on täynnä surullisia/huumeongelmaisia/itsemurhan partaalla/eronneita/syöpään sairastuneita rikkaita. Ei se ole suurikaan juttu jos kirjoitettaisiin, että Antero Pankinomistaja omistaa 200miljaardia ja on onnellinen.

Itse olen vähästä onnellinen, mutta silti haluan aina lisää ja liikaa. Minut raha tekisi onnelliseksi. Se ei ole elämäni päätarkoitus, mutta asenteenakaan en ota sitä, ettei se merkitsisi paljoa. Meidän itänaapurissahan tossa joku kymmenen vuotta sitten päättyi kokeilu, jossa lähdettiin siitä olettamuksesta, että jokainen on tasa-arvoinen ja raha ei tee onnelliseksi... mites siinä kävi?

Ja siihen syöpään/uuteen tuntemattomaan virukseen ei oikein voi rahallakaan suojautua. Saati sitten ilman rahaa. AIDSia varten taas on kondomit.

No mutta eiköhän se ala tässä olemaan...

Piti vähän kirjoittaa aiheen vierestä, mutta kun kerran v*tutuksesta kirjoitetaan ja itseäni v*tuttaa ne, jotka tuomitsee ennen kuin lukee/sisäistää tekstin.

Minä, hedonisti.
Avatar
#74 • • zumak Guest
38.5astetta kuumetta.
Nukkunut viime yönä viisi tuntia.
Herätys klo0700 siihen, että kuulee autoon olevan murtauduttu.
*Ikkuna hajalla.
*CD/Radio-soitin pöllitty.
*Kaikki auto-cd:t pöllitty.
Kiertänyt flunssaisena poliisilaitoksen, vakuutusyhtiön, vakuutustarkastuksen ja lopulta autokorjaamon.

7h päivästä kulunut, ehkä pitäisi mennä vain sänkyyn nukkumaan...
Avatar
#75 • • Anonymous Guest

Originally posted by Reverend_R:
Meidän itänaapurissahan tossa joku kymmenen vuotta sitten päättyi kokeilu, jossa lähdettiin siitä olettamuksesta, että jokainen on tasa-arvoinen ja raha ei tee onnelliseksi... mites siinä kävi?



Kannattaa kysyä mieluummin miksi niin kävi. Syyhän on se että ihminen vaan on luonteelta ahne paska eläin. eikä se 50 vuodessa mihinkään muutu. Ei se demokratiakaan heti suureen suosioon tullut. Neuvostoliitto ei ollut lähelläkään kommunismia. Suomikin on sosialistisempi maa kuin Neuvostoliitto oli koskaan.

Jos kaikki ihmiset jättäisivät omanedun tavoittelun ja välittäisivät oikeasti muista ihmisistä. Elämänlaatu nousisi huomattavasti maailmassa. Raha vaan jakaa ihmiset onnellisiin ja onnettomiin. Rikkaat ryöstävät kokoajan köyhiltä onnellisuutta, mutta eivät tule siitä yhtään onnellisemmiksi.
Avatar
#76 • • Taedium Guest

Originally posted by zumak:
Herätys klo0700 siihen, että kuulee autoon olevan murtauduttu.
*Ikkuna hajalla.
*CD/Radio-soitin pöllitty.
*Kaikki auto-cd:t pöllitty.



Just. Toi nimittäin v*tuttaa niin uskomattomalla tavalla. Kun se, että joku pöllii monen sadan euron kaluston, niin myytynä se ei siitä saa edes sataa euroo. Eli ainoo järkevä on pistää omaan autoon.

Ja miksi niitä pöllitään niin paljon? Ei kaikki jotka laittaa autoon stereot pölli niitä ensin.

Itsellänikin on vetästy ikkuna paskaksi ja katottu sisään, kun ei ole jaksettu aukaista ovea tai pyyhkiä lumia pois. Asuin alueella, jossa automurrot oli arkipäivää. Autoni taas oli tonnilla sikäläistä rahaa ostettu eskortti, sekin vm82... Eli kauppakassihan se. Entinen teinirassi. Siksi pidin yhden ikkunan rikkomisen jälkeen aina ovia auki. Ei tarvi p*skaksi vetästä jos sisään haluu kurkistaa.

Silti talvella joku liimanhaistelija oli laittanu sivuikkunan rikki ja kurkannu stereoita. Kasettisoitinhan siellä, kun CD oli asennettu penkin alle piiloon. Ei löytyny mitään, mutta duuniin oli niin kiva ajaa ku sivuikkunaa ei ollu. Onneksi sen idiootin aivoissa kiersi sen verran kusen seassa liikettä, että oli pelkääjän puolen ikkunan vetässy.

V*tuttaa niin ettei veri kierrä tollaset slummeissa asuvat dorkat jotka on impannu vähäsetkin aivosolunsa siihen kuntoon, ettei ymmärrä koska ovi on auki ja koska kiinni.

Kiinni kun saan jonku viistoistakesäsen lökäpöksyn, joka jotain autoa turmelee, niin vaikken auton omistajasta edes pitäisi / tuntisi, niin sen paskiaisen potkin niin, ettei tartte niillä käsillä enää yhtään autoa hajottaa.

Poliisille kun vie, niin ne teinit vaan v*ttuilee takasin. Ei alaikäsiä voi rankaista. Siksi tulen turvautumaan oman käden oikeuteen, ja vaikka Suomen lakeja kunnioitan muuten (ainakin melkein) niin tuossa asiassa olen Suomen oikeuskäytäntöön pettynyt. 15-vuotias on alaikäinen, mutta jos on niin aikuinen, että voi automurron tehdä, niin kyllä voi teoistaan vastata.

...onneksi on tällanen topiikki... meinasi sappi kiehahtaa tuossa... pitänee pistää noita hymiöitä:

edit: trypo ja lisäys vielä:

Neuvostoliitto ei ollut lähelläkään kommunismia. Suomikin on sosialistisempi maa kuin Neuvostoliitto oli koskaan.

Jos kaikki ihmiset jättäisivät omanedun tavoittelun ja välittäisivät oikeasti muista ihmisistä. Elämänlaatu nousisi huomattavasti maailmassa. Raha vaan jakaa ihmiset onnellisiin ja onnettomiin. Rikkaat ryöstävät kokoajan köyhiltä onnellisuutta, mutta eivät tule siitä yhtään onnellisemmiksi.



...ehkä minulla on käsitteet pielessä tuon "Sosialismi = Kommunismi" asian kanssa... en kommentoi, sillä en tiennyt sosialismin tarkoittavan kommunismia.

Elämän tarkoitus on suvun jatkaminen. Suvun jatkaminen tapahtuu luonnonvalinnalla. Vahvat jatkavat sukua, heikot eivät. Ihminen on siitä hieman kehittynyt, ja siksi suvun jatkamiseen tarvittava pääkopan rakenne on pystynyt leviämään siihen, että ajatellaan suvunjatkamisen lisäksi omaa etua muussakin mielessä. Kaikki kuitenkin tähtää siihen, että ollaan rikkaita, menestyviä ja ennenkaikki vahvoja. Vahvalla en tarkoita sitä, että ollaan ainoastaa fyysisesti vahvoja.

Ihminen muutenkin ajattelee alitajuisesti melko primitiivisesti, mutta kun näet hyvännäköisen ihmisen, joka vastaa seksuaalista suuntautumistasi, niin et välttämättä ajattele, että ohhoh, onpas siinä hyvä vanhempi jälkikasvulleni. Alitajuisesti kuitekin teet niin.

Minä en itse ainakaan vielä halua lapsia. Kuitenkin meidän elinmalli tähtää siihen. Ei välttämättä suoranaisesti, mutta korvikkeiden kautta ainakin.

Lukekaa Darwinia. Sitä suosittelen. Desmond Morris on toinen loistava jannu. Minä uskon heihin.

En nyt osaa tuon paremmin tässä krapulassa kirjoittaa, siitä pahoitteluni, mutta em. henkilöiden teksteistä pitäisi kyllä saada minunkin asiani julki. Näin sen itse parhaiten sanon:

Kaikki mitä ihminen tai mikä tahansa muu eläin tekee on itsekästä, ja sillä tähdätään suvun jatkamiseen.

Tuon selkeämmin en keksi.

[ 04 June 2002: Message edited by: Taedium ]
Avatar
#77 • • Jukka I Guest

Originally posted by KuntaKinte:
Jos kaikki ihmiset jättäisivät omanedun tavoittelun ja välittäisivät oikeasti muista ihmisistä. Elämänlaatu nousisi huomattavasti maailmassa. Raha vaan jakaa ihmiset onnellisiin ja onnettomiin. Rikkaat ryöstävät kokoajan köyhiltä onnellisuutta, mutta eivät tule siitä yhtään onnellisemmiksi.



Aika rankkaa yksinkertaistamista. Ajatellaanpa yrittäjää, joka perustaa oman firman puhtaasti itsekkäistä syistä (tullakseen rikkaaksi), menestyy, työllistää ihmisiä ja maksaa veroja. Markkinataloudessa tämän tyyppinen oman edun tavoittelu johtaa elintason nousuun koko yhteiskunnan tasolla (ottamatta sen kummemmin kantaa itse systeemin toimivuuteen).
Avatar
#78 • • Kotkan-laihin-dj Guest
No niiiiin, nyt tää topikkiläppää menee liian monimutkaiseks... liian paljon tietoo...ylikuormitus...

SE pää juttu on etttä " MITÄ TEITÄ VITUTTAAA "
Avatar
#79 • • Sampson Guest

Originally posted by Fine':

SE pää juttu on etttä " MITÄ TEITÄ VITUTTAAA "


Tuli tässä mieleen, että joskus heikkona hetkenä SINÄ VITUTAT MINUA, APINA!!!
Avatar
#80 • • Kotkan-laihin-dj Guest

Originally posted by Sampson:
Tuli tässä mieleen, että joskus heikkona hetkenä SINÄ VITUTAT MINUA, APINA!!!



Kyllä...!

minä joskus ite vitutan itteäni siitä että en potkii sua perseelle aina ku näen...,
v*tun palikka!!

[ 05 June 2002: Message edited by: Fine' ]