V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 676,678 views

Avatar
#21 • • Pocahontas Guest

Originally posted by Fine':
Miks mä en ymmärä naisia...?



miks mäkään en ymmärrä naisia
Avatar
#22 • • anco Guest

Originally posted by Wing:
Sanotaan, ettei raha tee ihmistä onnelliseksi, mutta siitähän "kaikki" on loppujen lopuksi kiinni...



Muutama mielenkiintoinen sanonta nimeomaan rahaan liittyen:

"Ei raha tee onnelliseksi, mutta mieluumin sitä itkee Rolls Roycessa, mitä bussissa".

"Rahalla ei saa onnea, mutta sillä pääsee etsimään sitä hienoista paikoista".

Niin totta, niin totta...
Avatar
#23 • • Thunderbird Guest
Mua vituttaa kun uskoo ja luottaa johonkin ja pienessä hetkessä menee usko koko ihmiseen ja pohja aivan kaikelta!!!
Avatar
#24 • • sakin Guest
Mua vitutti vähän aikaan sitten k a i k k i . . .

- ihan sama mitä teki . .

- miten teki . .

- kenen kanssa . .

- miten päin . .

** aina vaan vitutti . . **

oliko kivaa lähteä duuniin, bileisiin, syömään kaverin kanssa ect . .

No ei varmasti ollut. .

-yks hyvä ystävä anto vinkin.. ->> ne pienet asiat . .
ne ratkasee. . sieltä lähetään ylös päin.

(oli pieni masennus tossa talvella, itse asiassa joka talvi!)

mut seuraavan laisen postin sain tossa jokunen aika sitten
( sorry jos OT, mut tää must!!!! )

LUE TÄMÄ JA ANNA SEN TODELLA VAJOTA ITSEESI.
VALITSE SITTEN MITEN ALOITAT PÄIVÄSI HUOMENNA.

Mikko on kaveri jota olisi niin helppo vihata. Hän on aina hyvällä tuulella ja hänellä on aina jotain positiivista sanottavaa. Jos joku kysyy häneltä että miten menee, hän vastaa: "Jos menisi yhtään paremmin, olisin kaksoset!"

Mikko oli luontainen motivaattori. Jos jollain työntekijällä oli huono päivä, Mikko oli aina kertomassa hänelle, miten nähdä tilanteen myönteinen
puoli. Hänen tyylinsä näkeminen sai minut todella uteliaaksi, ja eräänä päivänä menin Mikon luo ja kysyin häneltä: "En tajua! Ethän sinä voi olla
positiivinen ihminen koko aikaa. Miten teet sen?"

Mikko vastasi: "Joka aamu kun herään, sanon itselleni, että sinulla on tänään kaksi mahdollisuutta. Voit valita olla hyvällä tuulella tai voit
valita olla pahalla tuulella. Minä valitsen olla hyvällä tuulella. Ja joka kerran kun jotain menee huonosti, voin valita olenko uhri, tai voin valita
oppia siitä. Minä valitsen tilanteesta oppimisen.

Ja joka kerran kun joku tulee valittamaan minulle jostain, voin valita hyväksyä hänen valituksensa, tai voin osoittaa hänelle elämän myönteisen puolen. Minä valitsen elämän positiivisen puolen."

"Joo joo, mutta ei se ole niin helppoa," minä väitin vastaan.

"Se on," Mikko sanoi. "Elämässä on kyse valinnoista. Kun jätät pois kaiken kuonan, jokainen tilanne on valinta. Voit valita miten reagoit tilanteisiin.

Me valitsemme miten ihmiset vaikuttavat meidän tunteisiimme. Motto on:
"minä itse valitset miten elät elämääsi!"

Mietin mitä Mikko oli sanonut. Pian sen jälkeen lähdin firmasta ja perustin oman yrityksen. Vaikka emme olleet yhteydessä, ajattelin häntä
usein kun valitsin elämän puolesta sen sijaan että olisin vain reagoinut siihen mitä tapahtuu.

Vuosia myöhemmin kuulin että Mikko oli joutunut vakavaan onnettomuuteen pudotessaan parinkymmenen metrin korkeudesta rakenteilla olevasta viestitornista.

Lähes vuorokauden kestäneen leikkauksen ja viikkojen hoidon jälkeen Mikko pääsi sairaalasta terästuet selkärangassaan.

Näin Mikon puoli vuotta onnettomuuden jälkeen. Kun kysyin miten hän voi, hän vastasi:

"Jos voisin yhtään paremmin, olisin kaksoset. Haluatko nähdä arpeni?"

Kieltäydyin katsomasta hänen arpiaan, mutta kysyin mitä häneen mielessään oli liikkunut onnettomuuden tapahtuessa.

"Ensimmäinen asia joka välähti mieleeni oli se miten käy pian syntyvälle tyttärelleni," Mikko vastasi. "Sitten kun makasin maassa, muistin että
minulla on kaksi vaihtoehtoa. Voisin valita elää tai voisin valita kuolla. minä valitsin elää."

"Etkö pelännyt? Etkö menettänyt tajuntaasi?" kysyin. Mikko jatkoi,"...ambulanssimiehet olivat mahtavia. He sanoivat minulle yhä uudestaan, että paranen taas pian. Mutta kun pääsimme sairaalaan ja näin lääkärien ja
sairaanhoitajien ilmeet, pelästyin todella. Näin heidän silmistään, että he pitivät minua jo kuolleena miehenä. Tiesin että nyt oli tartuttava toimeen."

"Mitä teit?" kysyin.

"No, iso ja ankaran tuntuinen hoitaja karjui minulle juuri kysymyksiä," Mikko sanoi. "Hän kysyi olinko allerginen millekään. Olen, minä vastasin. Lääkärit ja sairaanhoitajat pysähtyivät odottamaan vastaustani. Vedin syvään henkeä ja karjaisin: Painovoimalle! Heidän nauraessaan sanoin
heille: Minä valitsen elää. Leikatkaa minut niin kuin olisin elävä, ei kuollut."

Mikko eli, kiitos taitavien lääkärien, mutta myös hämmästyttävän asenteensa tähden.
Opin häneltä, että meillä on joka päivä mahdollisuus valita elää täydesti.
Asenne on loppujen lopuksi kaikki!

"Siksi älä huolehti huomisesta, sillä anna huomisen huolehtia itsestään. Jokaisella päivällä on omat huolensa."

Ja loppujen lopuksi tämä päivä on se huominen josta huolehdit eilen.

NAUTI TÄSTÄ ELÄMÄSTÄ, SILLÄ SE AINOA JOKA SINULLA NYT ON!

"v*tun hyvä fiilis, mikään ei vituta"


->> tai se etten ole jo bileissä

edit: pientä säätöö,

S.

[ 24 May 2002: Message edited by: sakin ]
Avatar
#25 • • Kaydee Guest

Originally posted by sakin:

LUE TÄMÄ JA ANNA SEN TODELLA VAJOTA ITSEESI.
VALITSE SITTEN MITEN ALOITAT PÄIVÄSI HUOMENNA.



Hieno tarina! Kunpa kaikki ihmiset osaisivat suhtautua asioihin samalla tavalla. Tai jos edes itse osaisi.
Avatar
#26 • • andyk Guest
Nyt viikko lomaa takana ja 14 edessä, mutta mulla ei oo kesätyötä! On meinaa hieman pitkä aika vaan olla. Nuukana ihmisenä sitä rahaa on kyllä säästössä, mut olis ollut hyvää aikaa tienata lisää. I want a job, ne duunarin hommatkin kelpaisi....
Avatar
#27 • • Kotkan-laihin-dj Guest

Originally posted by sakin:


Ja loppujen lopuksi tämä päivä on se huominen josta huolehdit eilen.

NAUTI TÄSTÄ ELÄMÄSTÄ, SILLÄ SE AINOA JOKA SINULLA NYT ON!

"v*tun hyvä fiilis, mikään ei vituta"


->> tai se etten ole jo bileissä

edit: pientä säätöö,

S.

[ 24 May 2002: Message edited by: sakin ]



Siinä oli muuten koko topikin pointti...
"suhtaudu asioihin positiivisti", noin minä tästä lähtien aijon tehdä!

[ 24 May 2002: Message edited by: Fine' ]
Avatar
#28 • • Varpu Guest
Ah! Pääsee kerrankin avautumaan kunnolla =)

* En jaksa lukea tarpeeksi joten koulu menee huonosti
* En saa koskaan mitään hyvää aikaan elämässäni koska en
_uskalla_ elää.
* Mulla ei ole kavereita.
* Mulla ei ole töitä =>mulla ei ole rahaa
* Mulla on ihanat vanhemmat, mutta juuri tällähetkellä en
voi kuvitella mitään mikä ärsyttäisi enempää.
* Mulla on heikko olo eilisestä juhlimisesta.
* Mulla on liikaa tekemistä niin ettei 24 tuntia riitä.

Oli muuten hyvä tarina tuo mikkojuttu. Voisi yrittää ottaa
opiksi niin ehkä ei v**uttaisi niin paljoa.

Ja niistä miehistä ja naisista sen verran, että osa naisista on tajuttoman ärsyttäviä, pikkumaisia ja
inhottavan ilkeitä ja mitä enemmän tunnen miehiä, sitä
enemmän olen sitä mieltä, ettei sukupuolten välillä ole
mitään eroa tuossa suhteessa.
Avatar
#29 • • plink Guest
kyllä melkein aina vituttaa, joskus vaan vituttaa vähemmän. nyt on semmonen keskitason vitutus päällä.
Avatar
#30 • • Junglist Guest
Mua lähinnä vituttaa se et en menny juttelee yhelle tytölle jonka näin usein junassa ja nyt hän on kadonnu täysin..

Nyt on hyvä fiilis päällä musaa kuunnellen frendien kans puffaamista ja yhdessä oloa, lähinnä kaipaan jotain tyttöä jota vois rakastaa.. Mut joo kaikki aikanaan, eihän mulla ole tällä hetkellä edes rahaa viedä ketään ulos jne..

Mut kaikki te joita vituttaa, ajatelkaa positiivisesti ja jättäkää teini-angsti kotiin!!



---kesämies.
Avatar
#31 • • AM Guest

Originally posted by khatt:
Mua vituttaa se kun bileissä jollain deejiillä laukkaa
Silloin on yleensä ilta pilalla.




Aika paha!
Avatar
#32 • • Quu Guest

Originally posted by khatt:
Mua vituttaa se kun bileissä jollain deejiillä laukkaa
Silloin on yleensä ilta pilalla.




NIIIN VITTU!!!!!!!!!

Varsinkin jos se on joku detroit-stara jonka setistä löytyy enemmän kuin KAKSI mutta KESKIMÄÄRIN KUUSI laukkaa vittu niin on maailma kaatumassa! VITTU!
Avatar
#33 • • vartio Guest
siis jos jotakin vituttaa, niin se on ihan tavallinen
suomalainen keskiluokkainen perusjamppatuominen.

rallissa meni kaikki käteen, euroviisuissa tuli turpaan,
lätkässä tuli p*skaa niskaan, formuloissa ei pärjätä,
lisää ydinvoimaa jne.
Avatar
#34 • • plink Guest

Originally posted by vartio:
lisää ydinvoimaa



mikäs tuossa sitten vituttaa? olisihan tietysti esim. tuulivoima parempi ratkaisu, mutta ei ehkä järin realistinen. ydinvoima on sentään paljon parempi energiantuotannon muoto kuin vaikkapa kivihiili.
Avatar
#35 • • vartio Guest

Originally posted by plink:
mikäs tuossa sitten vituttaa? olisihan tietysti esim. tuulivoima parempi ratkaisu, mutta ei ehkä järin realistinen. ydinvoima on sentään paljon parempi energiantuotannon muoto kuin vaikkapa kivihiili.



eipä tehdä tästä ydinvoimatopiccia.

ydinvoiman sijaan olisi voinut pistää ne
mustat pojat veivaamaan jotain kampea.
Avatar
#36 • • climate Guest
mua vituttaa se ettei koskaan ole aikaa tehdä kaikkea sitä mitä haluaisi tehdä, eikä koskaan saa aikaiseksi tehdä niistä edes yhtä asiaa, koska ei osaa päättää minkä tehtävänä olevan asian tekisi ensiksi - ja loppujenlopuksi tämä johtaa siis siihen ettei saa tehtyä mitään, vaikka pitäisi tehdä vaikka mitä.

ja sit vituttaa
Avatar
#37 • • plink Guest

Originally posted by vartio:
ydinvoiman sijaan olisi voinut pistää ne
mustat pojat veivaamaan jotain kampea.



noh, niin no... :P

juuri nyt muuten vituttaa se, että parin tunnin päästä joutuu mennä takaisin Vekaralle, mutta toisaalta vitutusta laskee se, että tj on enää 40.
Avatar
#38 • • Walker Guest
Jaa..vituttaa kun pitää käydä vaan töissä ja nukkua..siinäpä elämä.."mikä se sellainen nyt onkaan"
Avatar
#39 • • Quu Guest

Originally posted by vartio:


ydinvoiman sijaan olisi voinut pistää ne
mustat pojat veivaamaan jotain kampea.



Eniten kaikesta mua vituttaa rasistit.

Pysy kaukana.
Avatar
#40 • • -=aave=- Guest

Originally posted by Walker:
Jaa..vituttaa kun pitää käydä vaan töissä ja nukkua..siinäpä elämä.."mikä se sellainen nyt onkaan"



Veit sanat suusta! Nytki oon joutunu oleen koko yön töis, ja tän takia jäi Celebration väliin.