Clinic presents Anjunabeats 100 Album Tour with ABOVE & BEYOND 10.5.2008 @ Studio51, Helsinki

199 posts, 10 pages, 37,541 views

MiksuK

Posts: 74

#161 • • Edited MiksuK hmm
Perskules että oli mahtava ilta! *plur*

Porukkaa oli nyt studiolle ihan sopivasti, mahtu hyvin tamppaamaan. Itse tulin ihan A&B:n takia eikä kyl tuottanut pettymystä. Suurkiitokset järjestäjille! *aplodit* Toivottavasti nää meikäläisen lemppariherrat saatais Suomeen vähän useemminkin.

Erityiskiitos toisella porrastasanteella tanssineelle neidolle joka jäähdytti viuhkallaan myös meikäläisen liekehtivää olemusta.. *nauru**blush*

Mun mielestä tää läppähameella ja valkoisilla housuilla varustautunut tytsy oli oikein miellyttävän ja piristävän näköinen. Muutenkin thumbs up kaikille jotka jaksavat panostaa pukeutumiseen, kukin omalla tyylillään. *hymy*

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

Miltzu

Posts: 188

#162 • • Miltzu

yertle, 11.5.2008 20:15:
Ihanaa, sielunsisko *sydän* Ite siellä vähän taaenpana silmät kiinni ja kyynelet silmissä lauloin äänen käheeks *hihu*



Viikko sitten padot aukaisi Can't sleep, itkin koko lailla hysteerisesti sen biisin alusta loppuun. Kysyin jo jätkiltä eilen ennen keikkaa että ette kai te vaan taas soita sitä, mä en halua alkaa taas itkeä mutta kyllä ne silti lupasi soittaa... Tällä kertaa selvisin siitä kunnialla :) Pitänee kai alkaa pitää nenäliinoja mukana A&B:n keikoilla? Tai sitten mennä terapiaan.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Kaizu

Posts: 194

#163 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu

cPo, 11.5.2008 19:57:
-"skidisti liian juustoo..."
-"parempi överit ku vajarit!"
-"totta."



Kuullostaa tutulta *nauru*

--
PaartiPaarti

yertle

Posts: 421

#164 • • yertle

Miltzu, 11.5.2008 20:29


Viikko sitten padot aukaisi Can't sleep, itkin koko lailla hysteerisesti sen biisin alusta loppuun. Kysyin jo jätkiltä eilen ennen keikkaa että ette kai te vaan taas soita sitä, mä en halua alkaa taas itkeä mutta kyllä ne silti lupasi soittaa... Tällä kertaa selvisin siitä kunnialla :) Pitänee kai alkaa pitää nenäliinoja mukana A&B:n keikoilla? Tai sitten mennä terapiaan.



Mulla oli toisena koetinpalana Sirens of the Sea, josta sit selvisin kyyneleettä. Varmaan siks et se ei ollu se original mix siitä :D nenäliinat taitaa kyl olla se ratkasu tähän. Just hyvä et on biisei jotka saa itkee!
Aleks G

Posts: 284

#165 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
Niin..ja Kiitos mukavasta illasta SKYY.fi'n porukka! *super*
bobo

Posts: 36

#166 • • bobo
viime aikoina studiolla järjestetyt bileet ovat olleet aika *eiei* , vähän epäilytti, mut pitkän harkinnan jälkeen päätettiin kuiteski osallistua näihin kekkereihin. onneksi *aplodit* porukkaa oli sopivasti, ei ollu lasinsiruja melkeen ollenkaa, baari veti, musiikki iski ja vielä tanssittikin. uudestaanuudestaanuudestaan *sydän*
sapeli

Posts: 11,768

#167 • • sapeli jokukukamikä?

MiksuK, 11.5.2008 20:17:
Mun mielestä tää läppähameella ja valkoisilla housuilla varustautunut tytsy oli oikein miellyttävän ja piristävän näköinen. Muutenkin thumbs up kaikille jotka jaksavat panostaa pukeutumiseen, kukin omalla tyylillään. *hymy*



Seconded. *joo* Fiilis on tärkein. *piis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

W_Gekko

Posts: 146

#168 • • W_Gekko
Pitkästä aikaa Studiolla onnistuttu. Porukkaa kerrankin sopivasti eikä taas täyteen pakattu, A&B oli aivan loistava ei oo pitkää aikaa ollu yhtä hyvää fiilistä :) Loistavat kekkerit.

--
O.o

AnssiV

Posts: 1,798

#169 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
joo, tykkäsin kyllä vaikka ei A&B:n jätkät soittanu ihan niin paljoa niitä vokaalikiksuraitoja kuin odotin vaan tuli jonkun verran muutakin, itseasiassa hyvä niin. Dawid Newsumin From Dubai With Love pisti sitten tämän pojan puristamaan setin loppupuolella ne viimeisestkin mehut kropasta sillä seurauksella että nyt on alaselän lihakset tulehtunu ja näin alkuun 3 päivää saikkua, ei tuo vanhuus tule yksin. *nauru*
Mut kiitos Clinicin väki, tykkäsin. *iloinen*
sapeli

Posts: 11,768

#171 • • sapeli jokukukamikä?
Jes, jos nyt ehtis kirjoittamaan palautetta mikä jopa liittyy aiheeseen! *nauru*

Ehkä parhaat bileet missä olen ollut Studiolla ikinä. *joo* Porukalla oli hyvä fiilis, kaikilla näytti olevan hauskaa, hyvin mahtui tanssimaan, musiikki oli upeaa, pääsali oli hienona, henkilökunnan toiminta oli sujuvaa... *hihu*

Jos vähän tarkemmin erittelee niin illan tärkein juttu elikkä musiikki ei ollut ihan sitä mitä olisin halunnut, mutta oli aika täsmälleen sitä mitä odotinkin, ja hyvää niinkin. Above & Beyondin setti oli paras kiksusetti mitä olen kuullut piiitkäään aikaan, oikein aitoa, rehellistä juustoa. Välillä oli tietty biisejä mitkä on kuultu ehkä liian monta kertaa (ei pitäis kuunnella kiksua kotona! *nauru*), mutta sieltä tuli uusia remiksejä ja tietty ihan uusia biisejäkin, ja oli toki monta hienoa biisiä mitä ei ole päässyt aiemmin kuulemaan tanssilattialla. *hymy*

Poliisin settiä odotin ehkä jopa enemmän, aina aiemminkin se psy-trance on osunut juuri oikeaan hermoon, ja hienoa se oli nytkin. Sääli vain että mulla ei enää siinä vaiheessa ollut niin paljoa energiaa kuin olisi halunnut, mutta kiva oli kuitenkin leijailla ja pyöriä siellä sohvien luona missä oli tilaa ja kavereita. *hih*

Pääsalissa oli oikein hyvä tunnelma kyllä koko ajan, porukka hymyili ja ihan hyvin löytyi tanssipaikkoja - toivon mukaan tapahtuma sai tarpeeksi kävijöitä, Studio voi olla aika haastava saada konemusabileillä tuottoisaksi järjestäjälle! Ymmärrän oikein hyvin loppuillan käytännön sisäänpääsyn suhteen (en tosiaan muistanut tarkalleen missä vaiheessa sisäänpääsy halpeni), ja onhan tuota nähty muissakin bileissä.

Clinicit jatkaa voittokulkuaan ja hyvä niin, poikkeuksetta olleet onnistuneita bileitä riippumatta genrestä ja venuesta!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avangion

Posts: 2,529

#172 • • Avangion Punakardinaali
Mun odotukset Above & Beyondille oli kovat!
Ja jumankauta ne pojat kehtasi ylittää ne! *hiuh**plur**sydän*
Aivan loistavaa.
Oli niin taivaallinen fiilis.

Bileet ei muutenkaan ollut hassummin järjestetty.
Visualisointi oli niukkaa, muttei liian.
Eipä ainakaan tullut ähkyä niistä. Tyylikkäästi hoidettu se puoli.
Valot tuntui toimivan.

Ainoa mikä harmitti, oli tilan niukkuus. Se oli kuitenkin odotettavissa jo entuudestaan.


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

isokeksi

Posts: 260

#173 • • isokeksi iskekosi
Mitäs.. Mä en ookaan tänne vielä laittanut palautetta illasta. *ding*
Oli mahtava ilta! Parhaat bileet studiolla tähän mennessä. Koko illan olin hymyssäsuin ja niin näytti kaikki muutkin olevan. Musa kosketti *sydän* Tanssin minkä jaloistani kerkesin! Tahtoo lisäää...! *plur*
QatWoman

Posts: 52

#174 • • QatWoman
Hihii!
Kiitoskiitos!!! *plur*
A&B:lt tuli kyllä niin hyvää settiä! *sydän*
Kiitoksia tosi paljon rakkaalle Yertlelle joka tajusi ottaa viuhkansa mukaan että sai välillä tuulettaa *vink*

Pahoittelen kaikkia joita olen "hakannut" silmät kiinni tanssiessani kun musiikki vaan vienyt mukanaan *pepsodent*

Jalat aivan hajalla, ois muuten jääny tamppaamaan vielä Poliisin mutta kun kunto ei riitä... *pökr*

Kiitän etenkin A&B:tä Can't Sleep biisistä, se on kuin tarina omasta elämästäni *sydän* Liikutuin

--
Ilo irti kaikesta! ;P

quiCksiLveR

Posts: 53

#175 • • quiCksiLveR
odotin tätä keikkaa niin innolla arminin jälkeen ja sit kun tuli ja meni niin jäi niin tyhjä fiilis:/
oli aivan mahtava keikka! jäävesikin makso vissiin vaan 4e tällä kertaa:D
Soittolistaa olisi kiva saada jostain käsiin! Illan paras oli kyl ehdottomasti Cosmic Gate - City of conflict <3
heiskanen

Posts: 43

#176 • • heiskanen
tää keikka kyl peittos tieston ja arminin. oli pitkästä aikaa törkeen hyvät bileet!!!
merqus

Posts: 1,010

#177 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Mä en oikeen päässy menofiiliksiin näissä bileissä. Kovasti olin odottanu A&B:tä tähänki kolkkaan maailmaa, mutta joku tosta jäi uupumaan. Voi tosin olla, että ku viimeks pääs kuuntelemaan poikien settejä palmujen katveessa auringon laskiessa ja kotkien liidellessä yläpuolella ni siitä ei vaan enää yksinkertasesti voi pistää paremmaks :)

Kiitos kuitenki seuralaisille ku piditte mut liikkeessä (välillä jopa väkisin tanssilattialle repien) ja tietenki oli taas ihana nähdä kaikkia tuttuja. Ja tietenki kiitokset Clinicille itse tapahtumasta *piis*
Aune-mummo

Posts: 543

#178 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

aapee, 12.5.2008 08:16:
joo, tykkäsin kyllä vaikka ei A&B:n jätkät soittanu ihan niin paljoa niitä vokaalikiksuraitoja kuin odotin vaan tuli jonkun verran muutakin, itseasiassa hyvä niin. Dawid Newsumin From Dubai With Love pisti sitten tämän pojan puristamaan setin loppupuolella ne viimeisestkin mehut kropasta sillä seurauksella että nyt on alaselän lihakset tulehtunu ja näin alkuun 3 päivää saikkua, ei tuo vanhuus tule yksin. *nauru*
Mut kiitos Clinicin väki, tykkäsin. *iloinen*



*nauru* vaikkei kyl sairaudelle tai vanhuuden tuomille vammoille saa nauraa, mut mä oon kans tän ja huomisen saikulla ..

bileet oli kyl WORD *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
Katzcu

Posts: 215

#179 • • Katzcu
Mä en osaa sanoo muuta ku *sydän**tanssittel**plur**sydän*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

AnssiV

Posts: 1,798

#180 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Aune-mummo, 12.5.2008 16:28:

*nauru* vaikkei kyl sairaudelle tai vanhuuden tuomille vammoille saa nauraa, mut mä oon kans tän ja huomisen saikulla ..



Joo no vähän mä naureskelin ittekin, perjantaina tuli taas vuosia täyteen ja sit ei mee ku pari päivää niin hyvä että liikkumaan pystyy.. *hymy* ..mut mopolla pystyy ajaa ja se riittää joten ei tässä mitään. *hihu*