Clinic presents Anjunabeats 100 Album Tour with ABOVE & BEYOND 10.5.2008 @ Studio51, Helsinki

199 posts, 10 pages, 37,544 views

ramsau

Posts: 403

#141 • • ramsau chuck my norris

Beliar,
Toinen täsmennys; Kyllä ne poket siellä ravintolassa olisivat ilman palvelumaksuakin - muuten siellä ei pisaraakaan myytäisi alkomahooli-tuotteita.



Tuossa olet kyllä väärässä, alkoholilaki ei pakota järjestyksenvalvojia baariin (lue: gorilloita ovelle) Vaan baarihenkilökunta voi tehtävän hoitaa mikäli tämä asia on alkoholilain mukaisesti selvitetty henkilökuntasuunnitelmassa. Nih. Mutta se siitä pilkunviilaamisesta.

Tuossa nyt lähinnä vain tarkoitin sitä että Sedukin on todennäköisesti ulkoistanut järjestyksenvalvontansa, joten palvelumaksulla hoidetaan nuokin kulut. (tosin epäilen että tuo 2e palvelumaksu kuittaantuu "tipeillä". Mutta toisaalta, nythän onneksi sekin asia korjattiin verolainsäädännössä ja nekin luetaan ansiotuloiksi..)

Hävikki - mistä puhuitkin - hoidetaan sitten ihan muusta budjetista ja on tuotteiden hinnassa jo sisällä.

Tuli muuten mieleen tuosta kun saavuin paikalle noin puoli yhdentoista aikaan, ääni oli ihan kamala niinkuin moni onkin todennut. Särki ja särki ja särki ja särki.. Yök! Tosin parani sillä kun siirtyi huomattavasti lähemmäs lavaa.. Onko pakko luukuttaa niin kovalla vai olisiko aika ostaa paremmat laitteet?
Avatar
#142 • • astaroth Guest

Omiqus, 11.5.2008 14:41:
Vaikka tulin paikalle noin 10min ennen Above & Beyondin loppua aivan hirveessä humalassa, oli se 10e arvosta (tiputtivat hintaa jossai vaiheessa?)


että ennakko olisi puolet kalliimpi, kuin ovelta vai kuinka? o_O
Hipsutin

Posts: 71

#143 • • Hipsutin
Tietääkö mikä se biisi oli minkä A&B soitti aika lopussa heidän settiään ja siinä nainen laulo jotain "in to the place where i belong" tjv...?
Sparkling

Posts: 740

#144 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Oli vallan kivaa, A&B ja Poliisi oli kyl parhautta <3 Huomaa taas tanssineensa :D Kiits.

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

gr

Posts: 1,116

#145 • • gr Hu-hu
olipas pirun mukava ilta kerta kaikkiaan. Kuopio oli vallannut Mbarin terassin joten siellä kului aikaa jonkun verran joten paikalle kerkesi vasta hieman ennen puoltayötä. Mutta voi pojat mitä settiä <3 jossain välissä alkoi kylläkin tuntua, siltä että levyhyllystä löytyy joka toinen biisi, mut kuka ny huonoja biisejä ostas - en mä ainakaa *hihu* Poliisin lopun rokkailu oli kyllä helmeä, joutunee taas psykeäkin hankkimaan kun muutama biisi jäi mieleenkin ;)
Avatar
#146 • • Sunshine^82 Guest

Hipsutin, 11.5.2008 16:59:
Tietääkö mikä se biisi oli minkä A&B soitti aika lopussa heidän settiään ja siinä nainen laulo jotain "in to the place where i belong" tjv...?




a&b - home (a&b club mix) *hymy* *nuotti*
Aarro

Posts: 134

#147 • • Aarro
Juu..

Oli kyllä aivan mahtava ilta kokonaisuudessaan!! Itse pidin kovasti a&b:n setista ja se oli jotakuinkin sopivan pitkäkin. Pääsi oikein kunnolla tanssimaan ja nyt tuntuu jaloissa mukavalta..
Joonaksen setti upposi hyvin, mutta poliisin psyket oli vaan jotain ihan eri luokkaa..

Kiitoksia
sapeli

Posts: 11,768

#148 • • sapeli jokukukamikä?

astaroth, 11.5.2008 14:50:
---
Omiqus, 11.5.2008 14:41:
Vaikka tulin paikalle noin 10min ennen Above & Beyondin loppua aivan hirveessä humalassa, oli se 10e arvosta (tiputtivat hintaa jossai vaiheessa?)
---
että ennakko olisi puolet kalliimpi, kuin ovelta vai kuinka? o_O



Puolenyön jälkeen lipunmyynnissä alettiin kyllä "heittämään sisään" porukkaa halvemmalla jos muuten porukka meinasi kääntyä ovelta pois korkean lipun hinnan vuoksi...

Palvelmaksuista: kyllä tuo ainakin Helsingin klubeilla on ihan vakio että "henkilökunnalle" maksetaan 2e riippumatta siitä onko tavaraa narikassa, sillä kustannetaan monta asiaa kulissien takana. Tämä on täällä niin vakiojuttu että aina bileisiin tullessa otan 2e valmiiksi taskuun sisään mennessä.

Voisihan toki järjestäjä maksaa pokeille bileiden jälkeen palkkion sen perusteella montako kävijää bileissä oli, mutta syystä tai toisesta sitä ei näin tehdä - mutta maassa maan tavalla, eikö? *piis*

Palautetta itse bileistä myöhemmin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#149 • • astaroth Guest

sapeli, 11.5.2008 17:57:
Puolenyön jälkeen lipunmyynnissä alettiin kyllä "heittämään sisään" porukkaa halvemmalla jos muuten porukka meinasi kääntyä ovelta pois korkean lipun hinnan vuoksi...


ok. minusta tuo on kuitenkin loppupeleissä aika nihkeää niitä kohtaan, jotka ovat etukäteen bileistä maksaneet isomman summan huolimatta siitä, mihin aikaan ovat bileisiin tulleet. tässä herää myös kysymys, että otettiinko niitä ihmisiä halvemmalla sisään, jotka uhkasivat jättää tulematta ja kiltit sisään halunneet maksoivat täyden hinnan?

itse en siis paikalla ollut, vaikka clinic onkin herättänyt konseptina mielenkiintoa
sapeli

Posts: 11,768

#150 • • sapeli jokukukamikä?

astaroth, 11.5.2008 18:14:
itse en siis paikalla ollut, vaikka clinic onkin herättänyt konseptina mielenkiintoa



Clinicit on olleet kyllä meikäläisen suosiossa jo useamman kuukauden - en tiedä olisiko tuo ollut lipunmyyjän sooloilua, Studion omaa menettelyä vai mitä, mutta eiköhän tuollaista näy aika monissakin bileissä viimeisten tuntien aikana...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#151 • • astaroth Guest

sapeli, 11.5.2008 18:16:
Clinicit on olleet kyllä meikäläisen suosiossa jo useamman kuukauden - en tiedä olisiko tuo ollut lipunmyyjän sooloilua, Studion omaa menettelyä vai mitä, mutta eiköhän tuollaista näy aika monissakin bileissä viimeisten tuntien aikana...


jos näin on, niin tämä tappaa aika hyvin joidenkin valittamisen siitä, että ihmiset tulevat liian myöhään bileisiin :D joo, no mutta ainakin omakohtaisesti toivoisin asiakkaiden tasapuolista kohtelua. jos joku ei ole osannut hankkia (oletusarvoisesti) halvempaa lippua tai tulee mestoille liian myöhään, niin se on voi voi. kuitenkin esim. klo ~ 24 ei kuitenkaan ole imo sellainen kellonaika, että olisi reilua puolittaa lipun hintaa. ymmärrystä riittäisi enemmän, jos bileitä olisi jäljellä vaikkapa sen puolisen tuntia, tai siinä kellon hujakoilla, jolloin poket vielä suostuvat ottamaan ihmisiä sisään

itse olen kuitenkin sellainen persoona, että mieluusti vietän aikani bileissä verrattuna normibaareihin, mutta kyllähän minäkin jo rupean harkitsemaan järkevyyttä, että maksanko tuplasti enemmän lipusta nähdäkseni a&b:n, joka ei omaan makuuni juuri kolise, vai etkoilenko aivan rauhassa tai vetelen jossain läävässä euron stobeja ja sitten menen kuuntelemaan poliisia
-MUMMO-

Posts: 186

#152 • • -MUMMO- TeaM: Flipperi O_o
Perkules oli hyvää menoo *joo* *tanssittel*

PIMPARAMPAM *jiihaa*

--
täkä täkä täkä täkä... tuuttuuuu... tuuuttuuu... flip flip*ding* *vink* *nauru*
*SYDÄN**PIHKASSA* RAHAA KUIN ROSKAA*PIHKASSA**SYDÄN*

Fiilis

Posts: 49

#153 • • Fiilis Finnish Wonder
Perhana eikö ketään ottanut minkäänsortin videomateriaalia? *eikä*

--
:::::::::::::

Beliar

Posts: 1,361

#154 • • Beliar

ramsau, 11.5.2008 14:48:
Tuossa olet kyllä väärässä, alkoholilaki ei pakota järjestyksenvalvojia baariin (lue: gorilloita ovelle) Vaan baarihenkilökunta voi tehtävän hoitaa mikäli tämä asia on alkoholilain mukaisesti selvitetty henkilökuntasuunnitelmassa. Nih. Mutta se siitä pilkunviilaamisesta.

Tuossa nyt lähinnä vain tarkoitin sitä että Sedukin on todennäköisesti ulkoistanut järjestyksenvalvontansa, joten palvelumaksulla hoidetaan nuokin kulut. (tosin epäilen että tuo 2e palvelumaksu kuittaantuu "tipeillä". Mutta toisaalta, nythän onneksi sekin asia korjattiin verolainsäädännössä ja nekin luetaan ansiotuloiksi..)

Hävikki - mistä puhuitkin - hoidetaan sitten ihan muusta budjetista ja on tuotteiden hinnassa jo sisällä.



TÄH?! ...tai mä en jaksa edes selittää! Perusta oma ravintola tai mene jollekkin ravintolapäälliköksi duuniin, niin sittenpä tiedät! *tirsk*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

-Clinic-

Posts: 838

#156 • • -Clinic-
Kun purkukiireet saadaan hoidettua pois alta niin palataan asioihin syvemmän luotaamisen muodossa , mutta jottei kellekään nyt aiheudu turhaa mielipahaa tms. niin kerrottaakoon, että lipun hinta tosiaan pudotettiin 10 euroon viimeisen tunnin ajaksi, eli silloin kun illan pääesiintyjä lopetti keikkansa.
Miltzu

Posts: 188

#157 • • Miltzu

Sunshine^82, 11.5.2008 17:07:

a&b - home (a&b club mix) *hymy* *nuotti*



Toi on kyllä ihan uskomaton biisi. Kolahti jotenkin tosi kovaa eilen, hypin eturivissä, hymyilin ja kyyneleet valui silmistä.

"Will I wash away - turning like a stone?
need a place where I belong.
Call a setting sun, to throw me down the road
And take me to a place called home.
Looking for a place called home."

Tai jotain sinnepäin. Anyway, kolahtaa meikäläisen elämäntilanteessa vähän liiankin hyvin. Mieletön fiilis! Hyvä kun täällä hehkutitte biisiä niin "löysin sen", se on mulla jollain CD:llä mitä oon viime aikoinakin kuunnellut mutta mä oon biisien nimien kanssa hiukan huono kun lyön vaan soittimen koneeseen ja kuuntelen enkä niinkään plärää niitä kansia että jäis nimet mieleen, varsinkin kun hyvin pitkälti tulee luukuteltua autossa.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

koitos

Posts: 96

#158 • • Edited koitos ooOOoo
-"skidisti liian juustoo..."
-"parempi överit ku vajarit!"
-"totta."
kinderi

Posts: 1,783

#159 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Hemppa, 11.5.2008 14:45:
---
kindertin, 11.5.2008 12:57:

Tarkotuksena ei ole loukata ketään

---

Eikö todella? Toivottavasti seuraavalla kerralla vähän mietit mitä päästelet näppäimistöltäsi. Toisia haukkumalla kun näyttää vain itse enemmän luuserilta.



..ei todellakaan. Olisin kyllä voinu asian ilmoittaa paremminkin ja jättää vaikka ne yksityiskohdat pois,mutta ei sille enää mitään voi. Eli:olisin todellakin voinu ajatella vähän enemmän.

Kiitos.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

yertle

Posts: 421

#160 • • Edited yertle

Miltzu, 11.5.2008 19:40:


Toi on kyllä ihan uskomaton biisi. Kolahti jotenkin tosi kovaa eilen, hypin eturivissä, hymyilin ja kyyneleet valui silmistä.




Ihanaa, sielunsisko *sydän* Ite siellä vähän taaenpana silmät kiinni ja kyynelet silmissä lauloin äänen käheeks *hihu*