Clinic presents Anjunabeats 100 Album Tour with ABOVE & BEYOND 10.5.2008 @ Studio51, Helsinki

199 posts, 10 pages, 37,538 views

kinderi

Posts: 1,783

#121 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

serotonot, 11.5.2008 11:36:
---
kindertin, 11.5.2008 11:22:


..ja pakko nyt kritisoida sitä pukeutumista..Ihan jees että joku tekee itse vaatetta tms,mut.. Se "läppähame"(siis..öh..sivuilta auki,kangasta vaan edessä ja takana) näyttää olevan muotia(on mullaki sellanen),mutta haalea neonkeltanen hame ei vaan sovi valkosten lökäpöksyjen kanssa. Hakaneuloilla kiinnitettynä vielä *eiei* Karmeeta,ja joka kerran kun ohi meni niin puistatti. Anteeks vaan.
..itehän olin niin tyylikäs taas vituillaan olevan korsetin kanssa *hih*

---


Niinpä
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20049;hae=;pid=1110292#1110292




..Nii-ih. Mä en kyllä koe mun kirjotusta niin loukkaavana että sitä voi toisen totaaliseen lynkkaukseen verrata niinkuin tossa mun jutussa mitä linkitit. Ideahan mimmillä on jees mutta toteutus jääny vajaaks. MUN mielestä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ramsau

Posts: 403

#122 • • ramsau chuck my norris

kindertin, 11.5.2008 11:53:
---
serotonot, 11.5.2008 11:36:
---
kindertin, 11.5.2008 11:22:


..Nii-ih. Mä en kyllä koe mun kirjotusta niin loukkaavana että sitä voi toisen totaaliseen lynkkaukseen verrata niinkuin tossa mun jutussa mitä linkitit. Ideahan mimmillä on jees mutta toteutus jääny vajaaks. MUN mielestä.



Mun mielestä se oli tosi söpö, propsit ennemminkin ideasta ja vaivasta.

Harmi ettei kaikki ole täydellisesti pukeutunut skenepoliisien toivomusten mukaisesti.
Oliwer

Posts: 799

#123 • • Oliwer
Mainio meininki! A&B tarjoili mielestäni hienon, energisen ja hyvin kulkevan elämyksen, joka todella tempasi tanssimaan mukana.
Poliisi piti myös hienosti tunnelman vähintäänkin katossa loppuun saakka. Kiitokset. *tanssittel*
kinderi

Posts: 1,783

#124 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

ramsau, 11.5.2008 11:57:
---
kindertin, 11.5.2008 11:53:
---
serotonot, 11.5.2008 11:36:
---
kindertin, 11.5.2008 11:22:


---


Mun mielestä se oli tosi söpö, propsit ennemminkin ideasta ja vaivasta.

Harmi ettei kaikki ole täydellisesti pukeutunut skenepoliisien toivomusten mukaisesti.



..no ei tässä kyllä ideasta voi pisteitä jakaa kun samoja hamosia on näkyny jo vuosikaudet.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Lippe

Posts: 438

#125 • • Lippe

kindertin, 11.5.2008 11:22:

..ja pakko nyt kritisoida sitä pukeutumista..Ihan jees että joku tekee itse vaatetta tms,mut.. Se "läppähame"(siis..öh..sivuilta auki,kangasta vaan edessä ja takana) näyttää olevan muotia(on mullaki sellanen),mutta haalea neonkeltanen hame ei vaan sovi valkosten lökäpöksyjen kanssa. Hakaneuloilla kiinnitettynä vielä *eiei* Karmeeta,ja joka kerran kun ohi meni niin puistatti. Anteeks vaan.
..itehän olin niin tyylikäs taas vituillaan olevan korsetin kanssa *hih*


Kuinka ikävä ihminen täytyy olla, että pitää julkisella foorumilla avautua kanssareivaajien vaatteista?
*hellokitty*
JIlvonen

Posts: 24

#126 • • JIlvonen For the Love of Music!
Jeah, oikein kivat pippalot ja musakin nappas oikein kivasti.
Eka kerta kun näen A&B:n livenä ja lopun Air For Life pelasti paljon.

Yksi miinuspuoli pisti merkille ja se valitettavasti olikin aika suuri minus.
Äänentoisto.
Ehkä mun standardit alkaa olla liian korkealla, mutta jos ääni puuroutuu niin, että vaan resonoiva basso kuuluu kunnolla, niin ei kyllä ole asiat hyvin. Biisien hienot nyanssit ja osa kohdista meni ihan ohi kun niitä vain ei kyennut kuulemaan.
Noh, ehkä ensi kerralla äänenlaatu on kohdillaan.

Kiitos järjestäjille kuitenkin! *hymy*

--
Free your mind, burn with desire and you will embrace happiness.

Timi-

Posts: 127

#127 • • Timi-
Hohhoijaa taas :D Mitä jos annettais jokaisen pukeutua kuten haluaa ja keskitytään siihen olennaiseen, eli musikkiin?

Ja itse asiaan. Bileet oli hyvät ja pitkästä aikaa tuli tampattua jalat kipeiks :) Bassot tosin vähän puuroitui omastakin mielestä ainakin lattian etuosassa ja volaa tuntui riittävän yllin kyllin, vaikka olikin -25db tulpat päässä koko illan. Hahmon setti oli alkuun vähän tasapaksua, kuten myös A&B, mutta loppua kohti molemmat parani.. Poliisikin kuulosti hyvältä, mutta sit pitikin jo lähtee nukkumaan.

Mut hyvät bileet oli, lisää vaan :)
kinderi

Posts: 1,783

#128 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Voi jestas.
Tarkotuksena ei ole loukata ketään,kunhan kerroin oman ilkeän ja ikävän mielipiteeni asiasta joka jäi mieleen.

Pyydän anteeksi kyseiseltä pukeutujalta jo nyt. Aiempi oli vaan mun mielipide ja ihan OT.

Oliskohan tää aihe nyt sit vaikka puitu?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

yertle

Posts: 421

#129 • • yertle
Olipas mukavaa taas.

Ekaa kertaa pääsin Hahmoa kuuntelemaa, parin vuoden yrityksen jälkeen, ja hyvinhän se soittiki. Ja A&B myöskin. Home kruunas illan, sitä on tullu kuunneltuu sen verran.

Illan yllätys oli kyl se, että Studio oliki ihan toimiva! Meinasin jättää bileet jo välii siks et kokemukset Studiosta on tosi epämiellyttäviä. Mutta siellähä oli ihan tilaa, ja jopa ilmaakin. Ja viuhka parans oloo entisestää *joo* Vaan olikohan musiikki tällä kertaa jotenki kovalla, kun ei meinnannu -15db suodattimet mulla riittää?

Kiitti taas Qat, mah sistar in reiv, seurasta *sydän* ja anteeks kaikille joita huidoin sillä viuhkalla.




ps. Se et pyydetään narikka maksu ihan kaikilta on iha normaalii.
IInesAnkka

Posts: 656

#130 • • Edited IInesAnkka

Macandron, 11.5.2008 04:06:
Voi pyhä kolminaisuus, mä en ole koskaan ollut näin onnellinen. *sydän*



WORD.

Aivan kerrassaan käsittämättömän upean hienoa. Uusittu Studio toimi mahtavasti, kiitos järjestäjille ja henkilökunnalle parhaasta venuesta so far. Tilaa, ilmaa, nopeaa palvelua, ei lasinsiruja, siistit wc:t, sen puolesta täysi kymppi. Joillekin kanssajuhlijoille olisi voinut toivoa enemmän/tehokkaampaa deodoranttia mutta ei lasketa miinukseksi.

Ja musiikki. *sydän* *super* *plur* *tanssittel* *aplodit*

Hymyilyttää vielä pitkään. Ah.



Ai niin ja ne "esitanssijat" oli parhaat ikinä =)
Jay T

Posts: 70

#131 • • Jay T
Ihan jees bileet, porukkaa sopivasti jne. Harvemmin nähny sellaista yleisön rihaantumista, mikä oli A&B:n setin alussa *jiihaa* ja biisit vaan parani setin loppua kohden. Mutta niinkun joku jo mainitsi, äänentoisto oli uskomatonta puuroa. En tiedä, miltä keskellä tanssilattiaa kuulosti, mutta muualla ainakin bassot ja paikkojen resonointi jyräs kaiken muun alleen. Olis toivonu että noilla lipunhinnoilla äänentoisto olisi ollut kunnossa. Mutta kaikenkaikkiaan hyvät bileet.

--
-clubbing since 1998-

Josba

Posts: 322

#132 • • Josba Anjunadiggari
Hyvät bileet ja A&B:ltä tuli selvästi parempi setti kuin viime kerralla. Ja hauskaakin pojilla näytti olevan - soittivat 20 minsaa pitemmälle kuin aikataulun mukaan piti. Etenkin Paavo oli oikein hyvällä tuulella ja sanoikin setin jälkeen olevan tosi hauskaa kun pääsee soittamaan kotiyleisölle ja viettämään äitienpäivääkin äipän luona.

Mutta se äänentoisto olisi todellakin saanut olla parempi, puuroksi meni tanssilattiallakin. Ei hirveän pahasti, mutta kuitenkin. Etenkin vikassa biisissä (Oceanlabin uusi biisi Miracle) ei erottanut edes vokaaleita kunnolla. Mutta lopun putki oli kyllä muuten huikea; tulikos sieltä nyt ainakin Air For Life, Alone Tonight, Home ja Adam Nickeyn Shift. =)

Toivottavasti A&B nähdään Suomessa hiukkasen useamminkin kuin kerran kahdessa vuodessa...

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

tepistin

Posts: 3

#133 • • tepistin

Sunshine^82, 11.5.2008 06:16:

saavuttiin kaverin kaa jo heti yhdeksältä ja onneksi lippuja oli vielä jäljellä. narikkamaksu kummastutti vaikka ei edes ollut takkeja mukana...



Loistavaa settiä! Ei voi kyllä muuta sanoa kerta kaikkiaan.

Ainakaan minulta ennakkolipun hankkineelta ei narikkamaksua kyselty (ei siis päällystakkia ollut).
Tth

Posts: 33

#134 • • Tth

Home kruunas illan, sitä on tullu kuunneltuu sen verran.

Aivan. Veikkasin että se soitettaisiin viimesenä, mut oikeestaan hyvä ettei.
Hahmoa kuulin about 45min, se oli ihan lepposaa, paitsi vähä ykspuoleista, A&B oli vähää sitkee alussa, mut sen jälkeen parani setin mittaan, oli kivaa, tanssitua tuli kunnolla, hyvä meininki, aika sopivasti porukkaa. Poliisi, huh huh. Aivan mahtavaa!, pakko kuulla joskus piaan uudestaan. voi hermannin hemmetti vaan ku piti lähteä jo 3:30.

Kiitokset järjestäjille, soittajille ja yleisölle!
Beliar

Posts: 1,361

#135 • • Beliar

K4rkki, 11.5.2008 05:10:
Yhtä asiaa kuitenkin kummastelin. Miksi narikkamaksu pyydettiin kaikilta käytti narikan palveluja tai ei? Itse en ole ennen tällaiseen törmännyt ja näytti muutama muukin olevan hämmästynyt kyseisestä seikasta. *täh*



Pieni täsmennys; kyseessä ei ole narikkamaksu, vaan palvelumaksu, mikä nyt vaan on Suomessa käytäntö - jätetään narikkaan tavaraa vaiko ei. *lohduttel*


ramsau, 11.5.2008 11:12:
Ja narikkamaksu kaikilta? "VOI EI! 2€ meni ihan hukkaan.."
Hei camoon, pari euroa siitä että siellä on järjestyksenvalvojia sinun vuoksesi jotta siellä olisi edes semiturvallista olla?



Toinen täsmennys; Kyllä ne poket siellä ravintolassa olisivat ilman palvelumaksuakin - muuten siellä ei pisaraakaan myytäisi alkomahooli-tuotteita. Mutta 2e palvelumaksusta on kuitenkin ihan normaali hinta. Tästä rahasta yleensä maksetaan henkilökunnan palkat (tavallaan puhuin nyt itseni pussiin, mutta juu nou...), ostetaan uudet WC:n istuimet, ku joku narkki oli ne viimeksi murjonut, itselleen todistaessaan olevansa paskapönttöö kovempi jätkä, jne...

Nykyään kaikki vaan maksaa, eikä mitään saa ilmaiseksi... *uuh*

Mutta oli varmaankin kivat kemut ja harmittelen, etten ollut mukana...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Hipsutin

Posts: 71

#136 • • Hipsutin
Muuten mahtava ilta, kaikki DJ:t olivat loistavia. A&B kyllä sykähdytti eniten!
Ainut miinus tai mitä en ymmärtänyt että nyt jo kaksi kertaa olen ostanut lipun missä on BF (eli narikka maksu sisältyy lippuun) ja silti jouduin maksamaan narikan!? Olisi mukavaa että näissä asioissa ei kusetettais tai sitten informoitaisiin narikka tyypeille asiasta!!
mrhotcakes

Posts: 480

#137 • • mrhotcakes Ex-clubber

Hipsutin, 11.5.2008 14:31:
Muuten mahtava ilta, kaikki DJ:t olivat loistavia. A&B kyllä sykähdytti eniten!
Ainut miinus tai mitä en ymmärtänyt että nyt jo kaksi kertaa olen ostanut lipun missä on BF (eli narikka maksu sisältyy lippuun) ja silti jouduin maksamaan narikan!? Olisi mukavaa että näissä asioissa ei kusetettais tai sitten informoitaisiin narikka tyypeille asiasta!!



BF = booking fee = varausmaksu. Se menee lippuja myyvälle taholle välityspalkkiona. *hihu*
m1kk3

Posts: 5,560

#138 • • Edited m1kk3 no-life
edit vittu joo

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Omiqus

Posts: 30

#139 • • Omiqus Immortal
Vaikka tulin paikalle noin 10min ennen Above & Beyondin loppua aivan hirveessä humalassa, oli se 10e arvosta (tiputtivat hintaa jossai vaiheessa?) Alone Tonight <3
Muuten jokapuolella oli mukavan kuulloista soundia. Harmi että tämä meni vähän näin, mutta tulipahan käytyä :P
Lippe

Posts: 438

#140 • • Lippe

kindertin, 11.5.2008 12:57:

Tarkotuksena ei ole loukata ketään


Eikö todella? Toivottavasti seuraavalla kerralla vähän mietit mitä päästelet näppäimistöltäsi. Toisia haukkumalla kun näyttää vain itse enemmän luuserilta.