Clinic presents Anjunabeats 100 Album Tour with ABOVE & BEYOND 10.5.2008 @ Studio51, Helsinki

199 posts, 10 pages, 37,534 views

-Clinic-

Posts: 838

#181 • • -Clinic-
Nyt kun paikka purettu ja hetken ehtinyt levähtääkin lienee järjestäjän palautteen aika.

Sisäänpääsyn hintaa tosiaan laskettiin viimeiseksi tunniksi pääesiintyjän lopetettua, jotta satunnainen ohikulkijakin saattoi helpommin tulla haistelemaan bileiden ilmapiiriä. Tätä ei kuitenkaan tehty sen aiemmin, jotta täysihintaisen lipun ostaneet ihmiset eivät kokisi itseään petetyksi. Korkea lipun hinta kun johtuu nimenomaan tuosta ulkomaisesta artistista, eikä tuolla 10 euron hinnalla ollut mahdollista tätä päästä kuulemaan.

Äänentoistosta on tullut muutamia negatiivisia sanoja, mikä suoraan sanottuna yllätti meidät täysin. Halusimme tarjota laadultaan parasta mahdollista ääntä, minkä takia tapahtuman äänentoiston pohjana käytettiinkin samaa äänentoistoa, joka on Unityn tapahtumissa tullut tutuksi. Luonnollisesti Studio 51 on kuitenkin paikkana sen kokoinen, ettei ääni voi aivan joka kulmassa olla täydellinen.

Alkuillasta ongelmia aiheutti paikan rakenteiden resonointi, sillä äänentoisto oli optimoitu Above & Beyondin keikan aikasta volyymia ajatellen, siten ettei se kuinkaan sen aikanakaan olisi korvia riipivä, kuten suuremmissa tapahtumissa on välillä ollut. Tästä johtuen äänentoistossa päädyttiin nelipistejärjestelmään, jotta tanssilattialla volyymi pysyisi järkevissä mitoissa, mutta siinä olisi kuitenkin potkua.
Ikävänä puolena siinä on tietysti se, että ääni ei ole täydellinen klubin joka kolkassa, mutta äänentoisto Studio 51:en kaltaisissa tiloissa on kuitenkin aina jollain tasolla kompromissi, sillä kuulovaurio ei ole ainakaan meidän määränpäämme.

Myös Above & Beyondin pojilta tuli suurta kiitosta äänentoistosta ja olimme siihen itsekin kyllä todella tyytyväisiä. Siitä suuri kiitos Precision Audion Lasselle!

Oli hienoa nähdä noin mahtavaa meininkiä tanssilattialla ja siitä kiitos kuuluu illan artisteille tietysti sekä teille, jotka sen meiningin loitte. Eli kiitos kaikille paikalla olleille juhlijoille!

Clinic kiittää ja kumartaa!

Ja jos Clinicin meiniki maistui, kannattaa heittää mahdolliset ennakko-oletukset romukoppaan ja tulla tsekkaamaan millaisen meiningin luomme Rose Gardeniin brittiläisen Tom Nevillen avustuksella perjantaina 16.5.

Lisää infoa tapahtumasta täällä: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=13628
antti83

Posts: 206

#182 • • antti83
Oli kyllä todella mahtavat bileet. Vaikka porukkaa oli mainiosti paikalla niin silti mahtui hyvin tanssimaan, ei ollut samanlaista tungosta kuin Colorsin tapahtumissa. Joonas Hahmo soitteli oikein maistuvaa settiä, ei ihan niin maistuvaa kuin olen aiemmin mieheltä kuullut mutta ihan asiallista silti. Above & Beyond oli aivan mielettömän hyvä :) Pelkkää loistavaa saundia alusta loppuun, tykkäsin kyllä kovasti. Paavolla ja Jonolla näytti myös olevan todella mukavaa, Paavokin vaikutti hänet tavatessani oikein symppikseltä ja menestyksestä huolimatta jalat maassa-kaverilta. Oikein mukavaa toimintaa A&B:ltä kaikin puolin. Poliisin setti kuulosti jälleen kerran todella hyvältä, tosin ääni oli kyllä loppuillasta mielestäni aivan liian kovalla, joten tuli lähdettyä sitten ajoissa ennen puoli neljän ruuhkaa pois.

Mutta oikein toimivat bileet oli kyllä Clinicin porukalta *piis*
Esteban

Posts: 14

#183 • • Esteban
Mahtavat bileet! Mukavia ihmisiä ja hyvää musiikkia. Iso kiitos järjestäjille myös! Kyllä kannatti lähtee Treelta paikan päälle.
Huomasin että siellä otettiin myös paljon kuvia järjestelmäkameralla. Tuleeko kuvia jakoon joskus?

Kukahan mahtoi olla se söpö ulkomaalaissyntyinen tytsy about 20v? vietimme aikaa A&B setin alussa ja lopussa. Olin se sinipaitanen pitkä mies joka lavallakin kävi pomppimassa -> on muuten pohkeet kipeet! ;D
Pistäppä neiti mulle privaa tulemaan jos luet tämän... :)
UzU

Posts: 2,361

#184 • • Edited UzU [33100]

Esteban, 13.5.2008 01:47:
Olin se sinipaitanen pitkä mies joka lavallakin kävi pomppimassa -> on muuten pohkeet kipeet! ;D



Ja ens kerralla toivottavasti pysyt siellä tanssilattialla. Lava on kuitenkin täynnä arvokasta kalustoa ja dj:t haluavat soittaa rauhassa. Lava ei muutenkaan mitenkään kuulu asiakkaille vaikka siellä kuinka kiva olisikin naamaansa esitellä. Lisäksi komea vartesi oli useampaan otteeseen videotykin tiellä joten kaikkien meidän muiden iloksi ko. screenillä näkyi innolla pomppiva vartalosi sinne tarkoitetun videomateriaalin sijaan.
Esteban

Posts: 14

#185 • • Edited Esteban

UzU, 13.5.2008 16:15:
---
Esteban, 13.5.2008 01:47:
Olin se sinipaitanen pitkä mies joka lavallakin kävi pomppimassa -> on muuten pohkeet kipeet! ;D

---


Ja ens kerralla toivottavasti pysyt siellä tanssilattialla. Lava on kuitenkin täynnä arvokasta kalustoa ja dj:t haluavat soittaa rauhassa. Lava ei muutenkaan mitenkään kuulu asiakkaille vaikka siellä kuinka kiva olisikin naamaansa esitellä. Lisäksi komea vartesi oli useampaan otteeseen videotykin tiellä joten kaikkien meidän muiden iloksi ko. screenillä näkyi innolla pomppiva vartalosi sinne tarkoitetun videomateriaalin sijaan.



Okej...
Toki siihen luvan kysyin ja enkä ollut ainoa joka siellä tanssi.
Avatar
#186 • • aalto2 Guest
jäi sit lippu käyttämättä kun jäin himaan loikoilemaan :D
beach82

Posts: 23

#187 • • beach82
Oli kyl parhaat bileet aikoihin *hih* tuli ihan mieleen 3 vuoden takaset studion bile fiilikset kun oli oikeasti hauskaa bileissä *jiihaa* positiivista et jakso soittaa myös vanhojakin biisejä, kuten sieltä pamahti sellanen ku DT8 - Destination *jiihaa**aplodit**hih*
Hipsutin

Posts: 71

#188 • • Hipsutin
Onko kuvia ko. tapahtumasta missään kun siellä näky muutamia kamera tyyppejä heilumassa?
Dobsu

Posts: 1

#190 • • Dobsu
Upeat pippalot! :)
Temazepam

Posts: 246

#191 • • Temazepam Forever N00B
Ekaa kertaa Studio51:ssä, vaikutti toimivalta ratkaisulta :)
Muutoin sitten olotila olikin Uliuuvalivaa henkisesti... Ei meininkifiilinki ollut kohdallaan eikä mikään tuntunu maittavan. Jalatkin temppuili ja korvatulpat ei istunu ja argh... *senkin*
Ehkä sitten ensi kerralla tulisi nautittua enemmän kuin pyörähdys tilanteesta *pier*

--
-Your Lordy Mistress-

Twist

Posts: 925

#192 • • Twist Team Kemuttajat

kindertin, 11.5.2008 11:53:
---
serotonot, 11.5.2008 11:36:
---
kindertin, 11.5.2008 11:22:


..ja pakko nyt kritisoida sitä pukeutumista..Ihan jees että joku tekee itse vaatetta tms,mut.. Se "läppähame"(siis..öh..sivuilta auki,kangasta vaan edessä ja takana) näyttää olevan muotia(on mullaki sellanen),mutta haalea neonkeltanen hame ei vaan sovi valkosten lökäpöksyjen kanssa. Hakaneuloilla kiinnitettynä vielä *eiei* Karmeeta,ja joka kerran kun ohi meni niin puistatti. Anteeks vaan.
..itehän olin niin tyylikäs taas vituillaan olevan korsetin kanssa *hih*

---


Niinpä
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20049;hae=;pid=1110292#1110292



---


..Nii-ih. Mä en kyllä koe mun kirjotusta niin loukkaavana että sitä voi toisen totaaliseen lynkkaukseen verrata niinkuin tossa mun jutussa mitä linkitit. Ideahan mimmillä on jees mutta toteutus jääny vajaaks. MUN mielestä.



Vituttaa kyl tollaset vitun tekopyhät ihmiset .! Niin kauan kun musta ei puhuta paskaa niin kaikki on hyvin ,mutta jos muhun kohdistuu keskutelu niin shut the fuck up!!! Tää oli kyl päivän *dissaa* En mäkään ala sua haukkumaan rumaksi vaikka en sun ulkonäöstä pidä!
kinderi

Posts: 1,783

#193 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Twist, 26.5.2008 04:47:
---
kindertin, 11.5.2008 11:53:
---
serotonot, 11.5.2008 11:36:
---
kindertin, 11.5.2008 11:22:

---


Vituttaa kyl tollaset vitun tekopyhät ihmiset .! Niin kauan kun musta ei puhuta paskaa niin kaikki on hyvin ,mutta jos muhun kohdistuu keskutelu niin shut the fuck up!!! Tää oli kyl päivän *dissaa* En mäkään ala sua haukkumaan rumaksi vaikka en sun ulkonäöstä pidä!



..nii-ih,ja koska mäkin tajusin et oli täysin asiatonta tollain kirjottaa,poistin alkuperäsestä viestistä ton haukkumisen. Joku helvetin aivopieru tuli kun alunperinkään menin tollain kirjottamaan. Oli kyllä eka ja vika kerta,enhän itekkään haluis tollasia lukea.Itestäni tai muista.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Hipsutin

Posts: 71

#196 • • Hipsutin
Aika vähän kuvia :( mutta eiköhän niitä muiden ottamia kuvia pitäisi kohta alkaa ilmestymään? *ding*
z

Posts: 1,146

#197 • • z
onpa saatu studio näyttämään tosi intiimiltä & hämärältä "pikkuklubilta" :) johtuukohan enempi harkinnalla käytetyistä valoista vai onko kuvaaja vain päättänyt napsia tällä kertaa tämmöisiä?
sanye

Posts: 20

#198 • • sanye Shivers - up and down my spine
Ihania kuvia, kiitos kuvaajalle! *plur*