Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.

282 posts, 15 pages, 81,400 views

spoinkel

Posts: 398

#161 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Ja Einari häädettiin! Huomisen Ilta-Lehdessä: Koituiko pieru Einarin kohtaloksi?

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

*Stardust*

Posts: 202

#162 • • *Stardust*

spoinkel, 9.9.2007 16:33:
Tällaisia otsikoita tulee vastaan uutisfeedeissä:

BB-väki pakeni kiljuen - Einari pamautti kaasut (IS)

En kommentoi.



Voi hyvä jumala... ei siinä mitään että jotkut katsoo tätä paskaa tuubista, pitääkö sen vielä levitä lehtiin asti? Itse asiassa, juuri tämän kaltainen uutisointi BB:n kohdalla voisi olla paikallaan. Jossain vaiheessa porukan on pakko herätä ja haistaa jotain tuoreempaa, ja tajuta millaista ongelmajätettä vakavasti otettavat tuotantoyhtiöt heille tarjoavat.

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

Mark

Posts: 7,311

#163 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

kuilun arvoitus, 14.9.2007 11:14:
-klips-



Luitko koko aloitusviestin, ja muutamat replyni parilla ekalla sivulla? En jaksais toistaa itseäni..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#164 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

kuilun arvoitus, 14.9.2007 11:30:
http://lehti.samizdat.info/2007/09/12/2084/

TÄMÄ ON BIG BROTHER! TUTKITUTTAKAA PÄÄNNE!


---
MaaKoz, 1.9.2005 23:00:
Avataas pikkasen keskustelua tästä ohjelmasta!

-mitä mieltä kyseisestä ohjelmasta?
---

Ihan TOSI huono. Ja tyhmentää fiksunkin ihmisen nopeasti.

TÄMÄ ON BIG BROTHER! TÄMÄ ON BIG! TÄMÄ ON! TÄMÄ!

Siirsin nää poikkeavat ja mielipahaa aiheuttavat BB mielipiteet ja kirjoitukset pois yleisestä BB keskustelusta tänne, mihin ne kuuluvatkin. Sori, vasta opettelen foorumin käytäntöjä, ja erehdyin luulemaan tuota "masturbaatioahdistuksesta kärsivien tukipiiri"-threadiä yleiseksi keskusteluksi.

HEIL BB!



Jos olen jo noressa et tätä näe, mutta niinkuin todettu, ihmiset itse purkavat omat negailunsa tänne, minkä takia mä en tätä perustanut.

Mark, 28.8.2007 21:37:
Noniin,

kaikki kenellä on tarve vain sanoa ettei BB nappaa voi olla tästedes spämmäämättä itse BB topikkia ja päästellä antipatiansa tänne, kiitos. Pääsette postaamaan ahdistuksenne kaikkien ilmoille ja kenenkään ei tartte winetä toisessa topikissa aiheesta. ANTAA PALAA SAATANA!

-M



Mark, 29.8.2007 08:33:
---
Timce, 28.8.2007 21:52:
Tunteeko joku olonsa ahdistuneeksi? Mistä v***** toi Mark oikein puhuu?

Jos bigbrother on huonoa televisiota, niin minkä takia asiasta ei yhtä hyvin vois keskustella sille tarkoitetussa ketjussa? Meidät "ahdistuneet" pakotettiin tänne, kuin hirviöt, joiden perässä on kyläläiset talikkoineen, soihtuineen. :D

---


Eipä kukaan jaksa bilepalaute topikeissakaan pelkästään lukea palautetta "En ollut paikalla ei kiinnosta", jos kontribuutio on sitä luokkaa sen voinee jättää sanomatta? Jos on pakko avautua aiheesta (BB topikissa pelkästään postauksia ei kiinnosta on aivan vitusti, jotka generoivat taas vastawineemistä "menkää muualle itkemään" aivan liikaa), voinee sen varmaan tehdä eri topikissa jotta ne keitä ohjelma KIINNOSTAA voivat keskustella siitä? Niinkuin aloitusviesti sanoo, JOS EI OLE MITÄÄN MUUTA SANOTTAVAA KUN ETTÄ EI KIINNOSTA, voi sen purkaa tänne.


---
Cloud, 28.8.2007 22:08:
No mitä mitä. Onhan tämä parasta "keskustelu" foorumia. Kuin asioista ei saa keskustella kuin yhdeltä puolelta.

Täytyy varmaan ruveta tekemään kaikista topikeista ne Haters versiot kun eihän sitä "riitelyä/keskustelua/mielipiteitä" jotka eriävät toisistaan voi siinä yhdessä topicissa sanoa. Sehän olis ihan hirveetä.
---


Niinkun sanottu, voihan aiheesta keskustella, mitä keskustelua sun mielestä on pelkkä ilmaisu että "ei kiinnosta"? Luuletko että se synnyttää hyvinkin hedelmällisen topikin? Jotkut ihan oikeasti jaksavat olla kiinnostuneita ja keskustella ohjelmasta ja myös sen negatiivisista puolista ja vaikutuksista, ne keitä ei kiinnosta kumpikaan mutta on pakko päästä ääneen voivat purkaa mieltään tänne, sorry nyt vitusti kokemastanne vääryydestä, ehkä Maija laittaa tän lukkoon *piis*

-M



Got it?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#165 • • trusti Guest
vitun big brother
sadesola

Posts: 409

#166 • • Edited sadesola Kettu mikä kettu
En ole kertaakaan katsonut,
minä ennakkoluuloinen elukka.

--
KABOOM!

josbe

Posts: 1,982

#167 • • josbe suomalainen juhlakinkku
En katso, mutta välillä kiinnostun ilmiöistä ja typeryyksistä, joita siellä kuulee tapahtuvan. Luen myös BB-topikkia ihan mielenkiinnosta. Olenko turhamainen? Vai haluanko vain sekaantua kaikkeen? :D
sapeli

Posts: 11,768

#168 • • sapeli jokukukamikä?

josbe, 14.9.2007 15:03:
En katso, mutta välillä kiinnostun ilmiöistä ja typeryyksistä, joita siellä kuulee tapahtuvan. Luen myös BB-topikkia ihan mielenkiinnosta. Olenko turhamainen? Vai haluanko vain sekaantua kaikkeen? :D



Mulla ihan sama *nauru* Meillä ei oo telkkaa mut ei kyl muutenkaan kiinnostais koko ohjelma, mut mua silti kiinnostaa se mitä ihmiset siitä ajattelee ja puhuu *hih* Tääl saa kuitenki tiivistelmät kaikesta kiinnostavasta mitä siellä tapahtuu, mitä ei näköjään kovin paljoa ole *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Progress

Posts: 955

#169 • • Progress
EVVK BB!!!

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Crazybattery

Posts: 782

#170 • • Crazybattery Fruor ergo sum
onneks olkoon ett mull ei oo edes Tv:tä niin ei tää koko juttu koske/kiinostaa yhtään.*iloinen*
Piider

Posts: 376

#171 • • Piider Höpönpöppöö

kottarainen, 14.9.2007 14:43:
Toisinaan olen yrittänyt katsoa, mutta ei! Ei vaan jaksa enkä saa itseäni innostumaan siitä. Harmi ettei sitten lehdissäkään ole paljoakaan lueskeltavaa kun varmaan puolet jutuista, jotka koostuu Big Brother-lörpötyksistä, pitää selata ohi.



Camoon yritä ees vähän, innostut kuitenkin *vink* *nauru*
Piider

Posts: 376

#172 • • Piider Höpönpöppöö
Nojuu, ehkä toi ei kuitenkaan elämää tärkeämpi juttu ole, mut on sitä tullut seurattua....jostain ihmees syystä...joku vaan sanois miks ;-)
spoinkel

Posts: 398

#173 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Mä toivoisin, että Hesari ei ryhtyis uutisoimaan BB-juttuja, kuten asukkaiden häätöä. Mutta ilmeisesti se on nykyaikana liikaa toivottu.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

John

Posts: 1,384

#174 • • Edited John Lauma
Olen hyvin tehokkaasti onnistunut välttämään tämänkertaisen BB:n. Kerran satuin mainoskatkolla näkemään jonkun tiputusäänestyksen mainoksen, mutta muuten olen ollut onnellisesti totaalisessa pimennossa.*hihu*

MissKoo, 29.8.2007 08:01:
Eikä oikeasti vois vähempää kiinnostaa joidenkin tavisten örvellys jossain Big Brotherissa.


...tai joku v***n BB-tour jolla sitten kierretään kaikki Suomen Onnelat sun muut räkälät örveltämässä livenä. Surullista. *eiei*

--
Fancy some cheese, Gromit?

antti83

Posts: 206

#175 • • antti83
En ole ikinä ymmärtänyt että mikä ihmeen järki tällaisessakin paskassa oikein on. Koko ohjelmaformaatin ainoana ideana näyttäisi olevan turhien julkkiksien tuottaminen jotta 7päivää-lehdellä olisi jotain kirjoitettavaa. BB eli Big Bullshit on melkein yhtä mielenkiintoinen ja vaiherikas kuin katsoisi maalin kuivumista seinässä *hmph*.
trixxy

Posts: 83

#177 • • trixxy ëxma ël bambun
hyi.

--
sleep all day. party all night.
never grow old. *piis*

spoinkel

Posts: 398

#178 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Kola-Olli Big Brotheriin!

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Timce

Posts: 5,381

#180 • • Timce
Nostetaas tämä taas pinnalle, ettei tarvitse huomenna lähteä kaivelemaan.

Kaikki valmiina BB-tulvaan Iltalehden/sanomien, Seiskan, nettifoorumien jne. toimesta?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss