Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.

282 posts, 15 pages, 81,352 views

epicuros

Posts: 7,734

#201 • • epicuros

alek szahala, 27.8.2008 03:13:
---
Epicuros, 27.8.2008 03:00:
---
alek szahala, 27.8.2008 02:50:
Joo taas se alkaa. Lento-onnettomuudet ja muut saa väistyä lööpeistä kun BB-talossa tapahtuu.

---


...and?

---


Toi oli ihan törkeen huono :D Onks tää nyt demi vai klubbari? :D

"...söy? ...and? ...it's like? ...what ever? ...daa!1?"



Niin, aivan. Oliko sulla jotain lisättävää tuohon, vai mikä sua todella tossa tiettyjen lehtien uutisoinnissa kirraa? Esim. vituttaako kenties neiti epä-ymmärtäväistä se fakta, että ihmisiä kiinnostaa vaihteeksi masentavien uutisointien sijaan myös se nk. VIIHDE-osasto? ;))

Jos sä et tajua, että mikä myy ja mikä ei niin kaikin mokomin: QQ. "Tyhmien rahojahan ne ovat" :)

--
Valid criticism does you a favor.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#202 • • liikkuva muna an egg on the move

Epicuros, 27.8.2008 03:45:
---
alek szahala, 27.8.2008 03:13:
---
Epicuros, 27.8.2008 03:00:
---
alek szahala, 27.8.2008 02:50:
Joo taas se alkaa. Lento-onnettomuudet ja muut saa väistyä lööpeistä kun BB-talossa tapahtuu.

---


...and?

---


Toi oli ihan törkeen huono :D Onks tää nyt demi vai klubbari? :D

"...söy? ...and? ...it's like? ...what ever? ...daa!1?"

---


Niin, aivan. Oliko sulla jotain lisättävää tuohon, vai mikä sua todella tossa tiettyjen lehtien uutisoinnissa kirraa? Esim. vituttaako kenties neiti epä-ymmärtäväistä se fakta, että ihmisiä kiinnostaa vaihteeksi masentavien uutisointien sijaan myös se nk. VIIHDE-osasto? ;))

Jos sä et tajua, että mikä myy ja mikä ei niin kaikin mokomin: QQ. "Tyhmien rahojahan ne ovat" :)



Faneille on 24/7 kanava, luulis sen tyydyttävän kaikki BB-tarpeet. Miks meitä "epäymmärtäväisiä neitejä" pitää vielä rassata koko ajan jauhamalla BB:sta?

Varmaan kohta alkaa taas se asukkaiden taustojen tutkiminen ja äärettömän mielenkiintoiset lööpit:

"BB-Jussilla TIPPURI vuonna 1996!"
"Tekikö BB-Jussi väärin sairastaessaan tippurin?"
"Pitäisikö Tippuri-Jussi poistaa talosta?"
"Tippuri-Jussi: Kyllä silloin kirveli!"

No joo. Kai pitää vaan todeta että musta on tulossa vanha kun toi ei jaksa innostaa. Pitää toivoa että tää tositeevee- ja sensaatiodokumenttivillitys on vaan hetkellistä taantumaa. Ehkä se renessanssi sieltä vielä jonain päivänä tulee.
epicuros

Posts: 7,734

#203 • • epicuros

alek szahala, 27.8.2008 05:01:

Faneille on 24/7 kanava, luulis sen tyydyttävän kaikki BB-tarpeet. Miks meitä "epäymmärtäväisiä neitejä" pitää vielä rassata koko ajan jauhamalla BB:sta?



Koska jokainen on potentiaalinen ostaja ja draama kiinnostaa, varsinkin heitä, jotka ovat missanneet jotain (minkä voi maustettuna ostaa paperilla). Rahaa tulee varmasti jo sen verran yli huonon kritiikin vaikutuksen, et no wonder. Renesanssi ftw? :O

Btw, sori neidittelystä. My bad =/

--
Valid criticism does you a favor.

lohikarme

Posts: 1,730

#204 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Haha! hyvä ku bb puhuttaa enemmän sitä vihaavien, ku sitä fanittavien keskuudessa ;) Ehkä tää on teilleki vuosittainen narinanpaikka KUN SE BB NYT ALKAA. Huomaatteko itsekin kuuluvanne nyt niiden markkinamiehien suunnitelmaan. Kaikki puhuu, toiset vaan tykkää ja toiset ei. Itse ainakaan en jaksaisi edes keskustella aiheesta jos en pitäisi siitä.

--
Qualis artifex pereo

Jone

Posts: 8,258

#205 • • Jone Archibald Haddock

lohikarme, 27.8.2008 07:09:
Haha! hyvä ku bb puhuttaa enemmän sitä vihaavien, ku sitä fanittavien keskuudessa ;) Ehkä tää on teilleki vuosittainen narinanpaikka KUN SE BB NYT ALKAA. Huomaatteko itsekin kuuluvanne nyt niiden markkinamiehien suunnitelmaan. Kaikki puhuu, toiset vaan tykkää ja toiset ei. Itse ainakaan en jaksaisi edes keskustella aiheesta jos en pitäisi siitä.



Jaa. Kyllä esim. Susanna Sievinen vituttaa mua siihen pisteeseen, että ajattelin kirjoittaa asiasta pitkän blogientryn. Mun ei ole tarvinnut seurata ko. ihmisen edesottamuksia mediassa mitenkään silmä kovana vaan ne vitutusta aiheuttaneet asiat ovat puskeneet silmille käytännössä väkisin - enhän kuitenkaan kulje ulkona silmät kiinni.

Sama koskee BB:tä. Kun tää paska taas alkaa, niin ei siltä voi välttyä vaikka kuinka haluaisi. Jos oikeasti haluaisi välttyä siltä, niin kyllä se silloin mun mielestäni aika ymmärrettävästi ylittää jo kynnyksen, jonka jälkeen siitä tekee mieli avautua.

Vastareaktio taas on mun mielestäni vähän omituinen. BB:stä narisemaan ei mahdu edes aihetta käsittelevään topiciin vaan narisemiselle pitää olla erityinen vastatopic.

Talk about being bigger than Jesus and having more phanatic followers.
lohikarme

Posts: 1,730

#207 • • lohikarme RitariVittupää

Jone, 27.8.2008 09:02:
---
lohikarme, 27.8.2008 07:09:
Haha! hyvä ku bb puhuttaa enemmän sitä vihaavien, ku sitä fanittavien keskuudessa ;) Ehkä tää on teilleki vuosittainen narinanpaikka KUN SE BB NYT ALKAA. Huomaatteko itsekin kuuluvanne nyt niiden markkinamiehien suunnitelmaan. Kaikki puhuu, toiset vaan tykkää ja toiset ei. Itse ainakaan en jaksaisi edes keskustella aiheesta jos en pitäisi siitä.

---


Jaa. Kyllä esim. Susanna Sievinen vituttaa mua siihen pisteeseen, että ajattelin kirjoittaa asiasta pitkän blogientryn. Mun ei ole tarvinnut seurata ko. ihmisen edesottamuksia mediassa mitenkään silmä kovana vaan ne vitutusta aiheuttaneet asiat ovat puskeneet silmille käytännössä väkisin - enhän kuitenkaan kulje ulkona silmät kiinni.

Sama koskee BB:tä. Kun tää paska taas alkaa, niin ei siltä voi välttyä vaikka kuinka haluaisi. Jos oikeasti haluaisi välttyä siltä, niin kyllä se silloin mun mielestäni aika ymmärrettävästi ylittää jo kynnyksen, jonka jälkeen siitä tekee mieli avautua.

Vastareaktio taas on mun mielestäni vähän omituinen. BB:stä narisemaan ei mahdu edes aihetta käsittelevään topiciin vaan narisemiselle pitää olla erityinen vastatopic.

Talk about being bigger than Jesus and having more phanatic followers.



Sitä entryä ootellessa (sulla meinaan on kiva blogi)

--
Qualis artifex pereo

tbo

Posts: 935

#208 • • tbo budhisattva

Epicuros, 27.8.2008 03:45:
Esim. vituttaako kenties neiti epä-ymmärtäväistä se fakta, että ihmisiä kiinnostaa vaihteeksi masentavien uutisointien sijaan myös se nk. VIIHDE-osasto? ;))



Joku fiksu sano joskus jossai et "se ettei tiedä on jo sinällään pahasta, mutta vielä pahempaa on se ettei _halua_ tietää". Kun vaihtaa ne "masentavat uutiset" BBhen, luuletko että ne tapahtumat joista ne uutiset kertoo menee yhtäkkiä pois?


Jos sä et tajua, että mikä myy ja mikä ei niin kaikin mokomin: QQ. "Tyhmien rahojahan ne ovat" :)



Jos sulla on jotain todisteita siitä et se mikä myy on muuta kuin paskaa (ainakin BBn tapauksessa), niin siitä vaan jakamaan. Tämän jälkeen voit kysyä itseltäsi, että onko nyt ihan fiksua tyytyä siihen paskaan, vai voisiko omaa energiaansa ja aikaansa kuluttaa johonkin mikä mahdollisesti ei olisi paskaa.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

thebbo

Posts: 346

#209 • • thebbo free spirit
Nostan topikkia ja kerron kuinka ei oo koko aikana kiinnostanu.

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

ezzy

Posts: 8,060

#210 • • ezzy Droid-pappa
Nostan ja kerron et voi vittu että voikin vituttaa ku ei voi laittaa maailmaa kiinni 3kk:n ajaksi. Muutan vittu luolaan noiden huomionkipeiden peelojen ja säälittävien käsikirjoittajien takia...
domi

Posts: 7,069

#212 • • domi Työn sankari.
Vaikka asia ei kiinnosta, uskon että Mindestä tulee seuraava attention whore Tukiaisen ja Willmanin rinnalle *Sydän*
epicuros

Posts: 7,734

#213 • • epicuros

tbo, 27.8.2008 11:17:
---
Epicuros, 27.8.2008 03:45:
Esim. vituttaako kenties neiti epä-ymmärtäväistä se fakta, että ihmisiä kiinnostaa vaihteeksi masentavien uutisointien [o]sijaan[/o] myös se nk. VIIHDE-osasto? ;))

---


Joku fiksu sano joskus jossai et "se ettei tiedä on jo sinällään pahasta, mutta vielä pahempaa on se ettei _halua_ tietää". Kun vaihtaa ne "masentavat uutiset" BBhen, luuletko että ne tapahtumat joista ne uutiset kertoo menee yhtäkkiä pois?



Joo, nyt tajusin. Poista toi "sijaan"-sana tuolta. Eli ihmisiä kiinnostaa myös viihde-osasto. Ei kyseessä ollut "tärkeiden" uutisten poistaminen.




Jos sä et tajua, että mikä myy ja mikä ei niin kaikin mokomin: QQ. "Tyhmien rahojahan ne ovat" :)

---

Jos sulla on jotain todisteita siitä et se mikä myy on muuta kuin paskaa (ainakin BBn tapauksessa), niin siitä vaan jakamaan.



Minkä takia mun pitäisi tätä todistaa? Enhän ole missään vaiheessa väittänytkään näin.



Tämän jälkeen voit kysyä itseltäsi, että onko nyt ihan fiksua tyytyä siihen paskaan, vai voisiko omaa energiaansa ja aikaansa kuluttaa johonkin mikä mahdollisesti ei olisi paskaa.



Joo, mä en tohon paskaan tyydy, mut osaan myös ignorata tarpeettomat uutiset ja ihan onnellisesti pystyn lukemaan lehtiä. Ei mua lööppien fonttien koot houkuta vaan itse sisältö. Ja mä osaan hakea tietoni maailmalta ihan muualta, kuin jostain iltiksistä tai OHO! -lehdestä, joten screw them and the whiners :D

--
Valid criticism does you a favor.

ezzy

Posts: 8,060

#214 • • Edited ezzy Droid-pappa

domi, 27.8.2008 13:02:
Vaikka asia ei kiinnosta, uskon että Mindestä tulee seuraava attention whore Tukiaisen ja Willmanin rinnalle *Sydän*



Se näemmä sentään tekee jotain, eikä vaan puhu, kuten noi muut :D

pikku ongelma vaan bb:n pojilla eli ns. Fat Chicks & Moped -asenne

"They're both fun to do but you don’t want anyone to see you on one"
domi

Posts: 7,069

#215 • • domi Työn sankari.

mayah, 27.8.2008 13:53:
---
domi, 27.8.2008 13:02:
Vaikka asia ei kiinnosta, uskon että Mindestä tulee seuraava attention whore Tukiaisen ja Willmanin rinnalle *Sydän*

---


Minde on ilmeisesti joku uusi BB-talolainen, mut kuka tää Willman on? Tukiainenhan kuuluu jo nykyään yleissivistykseen, et sen mä niinku tunnen :D


http://www.tavikset.info/
Neiti "annan tatuoida rintavarustuksiini ja saan huomiota sillä" Willman.
Viltsu

Posts: 2,010

#216 • • Viltsu noname
this place intentionally left blank.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#217 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Moi
Täällä taas. Ajattelin että pääsen tosta ohjelman vuosittaisesta pakkokatselusta eroon ostamalla emännälle 247 ja luurit päähän mutta sepä ei käy. Hän haluaa koosteen, onneks en ostanu. Taidan ostaa .357:n itseäni ajatellen...

Meen metsään lukemaan kaarnasta lööppejä ja nuolemaan kiviä.
KALLIOIMARRE KASVOI! katso video
Lantakärpänen avaa vaatekaappinsa: "Nää on maijjamista!"
Sammalten KOVA VUOSI! "Ihan kiville meni taas"

Joka
Vitun
Syksy
Miksan

Posts: 1,464

#218 • • Miksan

domi, 27.8.2008 13:55:
---
mayah, 27.8.2008 13:53:
---
domi, 27.8.2008 13:02:
Vaikka asia ei kiinnosta, uskon että Mindestä tulee seuraava attention whore Tukiaisen ja Willmanin rinnalle *Sydän*

---


Minde on ilmeisesti joku uusi BB-talolainen, mut kuka tää Willman on? Tukiainenhan kuuluu jo nykyään yleissivistykseen, et sen mä niinku tunnen :D

---

http://www.tavikset.info/
Neiti "annan tatuoida rintavarustuksiini ja saan huomiota sillä" Willman.


Eikös kyseinen nainen löydy myös täältä klubbarista?
Mar6

Posts: 2,178

#219 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Miksan, 27.8.2008 16:15:
---
domi, 27.8.2008 13:55:
---
mayah, 27.8.2008 13:53:
---
domi, 27.8.2008 13:02:
Vaikka asia ei kiinnosta, uskon että Mindestä tulee seuraava attention whore Tukiaisen ja Willmanin rinnalle *Sydän*

---


Minde on ilmeisesti joku uusi BB-talolainen, mut kuka tää Willman on? Tukiainenhan kuuluu jo nykyään yleissivistykseen, et sen mä niinku tunnen :D

---

http://www.tavikset.info/
Neiti "annan tatuoida rintavarustuksiini ja saan huomiota sillä" Willman.

---

Eikös kyseinen nainen löydy myös täältä klubbarista?



*joo*

--
-Where there is house there is a home-

John

Posts: 1,384

#220 • • John Lauma
Seuraavan kolmen kuukauden ajan kannattaa siis vältellä työpaikan taukotiloja. Ja tupakkapaikkaa (onneks en polta enää). Ja käytäviä. Ja työpisteitä. Kannattaa itse asiassa vältellä koko vitun työpaikkaa, koska missään EI SAA OLLA RAUHASSA TÄLTÄ VITUN OHJELMALTA!!!






pärr.

--
Fancy some cheese, Gromit?