Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.

282 posts, 15 pages, 81,356 views

SamHard

Posts: 2,098

#63 • • SamHard
Exälle tuo oli aivan pakollinen katsottava ja oli siinä jotain kouluttavaa pitää myöntää, mutta
nyt olen saanut itseni vieroitettua tosta oikeasti turhasta ohjelmasta ja todennut
että mieluummin kuntoilen tai teen musaa mieluummin!!
Avatar
#64 • • Norb Guest
*jiihaa* Meitä sarjojen dissaajia on yllättävän paljon! Eipä tarvii olla yksin tässä julmassa maailmassa *uuh*

Nyt kaikki rohkeesti kaapista ulos! *tirsk*
Jinx

Posts: 2,615

#65 • • Jinx Superfeminine
Ilmoittaudun! Ketä kiinnostaa kattoo ihmisiä suljetussa talossa.

--
Pyllykkä

pyllyjumala

Posts: 469

#66 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Tänään se alkaa!!!!

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Euphoria

Posts: 542

#67 • • Euphoria 4 everyone
AAAAAAAARRRRGH! *Deletoi Sub-tv:n*
spoinkel

Posts: 398

#68 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Jos ihmisten pitää katsoa Big Brotheria, heiltä puuttuu jotain omasta elämästään.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Verottaja

Posts: 1,174

#70 • • Verottaja no-life / luuviulu
Juuei. *eiei*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Umbala

Posts: 769

#72 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Mua ei niinkään närästä toi sarja, vaan enemmänkin just se kauhee hulabaloo sen ympärillä. Mä en voi käsittää miten päivän tärkein uutinen voi olla se, että jollain BB jantterilla on rikosrekisteri tjms. *grr*
Just tämänlaisten ohjelmien takia mulla ei teeveetä olekkaan.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Avatar
#73 • • astaroth Guest

Norb, 29.8.2007 10:03:
Kannatetaan *nauru* Ei_voi_vähempää_kiinnostaa viettelysten saari, unelmien poikamies, LOST, pako ym... *sars*


i like you :) *hali*

tekee mieli tunkea pää tehosekoittimeen, kun paskajournalismi tulvii yli äyräiden juttua noista uunoista. lost ja pako on kanssa kaksi asiaa, jota en tule millään tajuamaan - enkä edes halua. jos nyt yksikin muija sanoo syyksi "W3ntw0rtH!!1", niin tehosekoittimessa on tilaa 2 minuutin kuluttua
Timmo

Posts: 657

#75 • • Timmo
Mä muuten pidän teistä kaikista, jotka saa ahdistusta ja pahoinvointia kaikista reality-sarjoista.

Ja mä en muuten tienny et vanhoja bb-sarjoja voi ostaa dvd:llä, jotta ne voi KATSOA UUDESTAAN!! tai siis niistä ne "parhaat palat"...

--
Elämä On Raato

Avatar
#76 • • Annakins Guest

Timmo, 29.8.2007 13:25:
Ja mä en muuten tienny et vanhoja bb-sarjoja voi ostaa dvd:llä, jotta ne voi KATSOA UUDESTAAN!! tai siis niistä ne "parhaat palat"...



Miksi oi miksi oi miks? Noh, kai se olis pitäny arvata.
Tarsu

Posts: 2,449

#77 • • Tarsu

Timmo, 29.8.2007 13:25:
Mä muuten pidän teistä kaikista, jotka saa ahdistusta ja pahoinvointia kaikista reality-sarjoista.



kiitos, pidän myös!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

DnB-Soldier

Posts: 188

#78 • • DnB-Soldier
Mikä toi BIG BROTHER ohjelma ees on??? Ku mä en tiiä tost yhtään mitään, paitsi et se on joku TV ohjelma. Mut mä nään melkein joka päivää lehes juttui tos. MIKÄ HITTO SE ON?!

--
Time to Drum n Bass!!!

spoinkel

Posts: 398

#79 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Sitä alkaa melkein toivoa, että BB:ssä syntyisi iso skandaali (rasismi, tappelu, sekoaminen, raiskaus, jne) joka tekisi ohjelmalle samanlaisen källin kuin Britanniassa, jossa mainostajat kaikkosivat ja ohjelma pistettiin hyllylle.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Anselmi

Posts: 2,578

#80 • • Edited Anselmi And sell me

Norb, 29.8.2007 10:03:
Kannatetaan *nauru* Ei_voi_vähempää_kiinnostaa viettelysten saari, unelmien poikamies, LOST, pako ym... *sars*

LUKEKAA IHMISET MIELUUMMIN KIRJOJA STNA!


Word! Enpä olisi itse osannut sanoa paremmin.

Hirvee haloo jostain maailman toisiksi paskimmasta tv-sarjasta (Lost taitaa olla paskin). Mutta ihan mielenkiintoista että näin paljon jakaa mielipiteitä kyseinen sarja. Mutta ei siinä midistä. Hauskaa aikaa kaikille BB:n katsojille BB:n parissa, itse taidan viettään hauskaa mielummin kirjojen tai elokuvien parissa. Mutta tärkeintä kai että kaikilla on hauskaa.

EDIT: Tuossapa vielä linkki erittäin osuviin Michael Frantin
laulun sanoihin http://www.ocap.ca/songs/televisn.html

--
sen pituinen se