Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.

282 posts, 15 pages, 81,347 views

MissKoo

Posts: 1,289

#101 • • MissKoo
No voi helvetin helvetti *nauru* PERUN SANANI! Katoin nyt BB:tä ja jäin heti koukkuun, voi buahahahhahaahahaa! *nauru*

*lmao*
Hule

Posts: 84

#102 • • Hule
Hassua sinänsä että itse ohjelman seuraaminen ei kiinnosta minua vaikka hainkin nyt nettivideoilla taloon.. *iloinen**blush*
En ole seurannut tätä uutta Big Brotheria muuten kuin katoin tämän päivän lehdestä kuka voitti netti äänestyksen.

Joskus olen aikaisempina vuosina katsonut muutaman jakson (ositainkin pakosta kun ex muijani halusi katsoa sitä)
Mutta olisihan se ollut nyt kiva päästä taloon säheltämään ja eihän sitä tiedä vaikka olisinkin jollain varasijalla vielä koska http://subject.subtv.fi/jasen/hule/ ovathan videoni saaneet aika kiitettävästi katsojia ja ääniäkin.
Timmo

Posts: 657

#103 • • Timmo

MissKoo, 29.8.2007 22:31:
No voi helvetin helvetti *nauru* PERUN SANANI! Katoin nyt BB:tä ja jäin heti koukkuun, voi buahahahhahaahahaa! *nauru*

*lmao*



Ei hätää, me perustetaan kodinturvajoukot ja tullaan räjäyttämään sun televisio.

--
Elämä On Raato

Takyon

Posts: 2,945

#104 • • Takyon Möwkö

plink, 29.8.2007 21:25:
---
Takyon, 29.8.2007 21:08:
---
Steven Hoaks, 29.8.2007 21:02:
Ei helvetti ma oon kipeena sohvan pohjalla ja eukko haluu kattoo tota *poks* HELP!

---


Sanot sille että joko vaihtuu kanava tai telkka lähtee ;D

---


tai muija lähtee. tossa vaiheessa alkaa lähtölaskenta olemaan hyvin lähellä:)



Todella :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Foxmagon

Posts: 1,329

#105 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Tänään ainaki kiinnosti. Jatkuukohan tää tauti viel pitkään. HMMMMM.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

wiwi

Posts: 1,575

#106 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mä niin kovin ilmottaudun. Pahinta on joutua viettämään aikaa seurassa, jossa puhutaan jostain BB/Lost/Pako/Täydelliset naiset/Kymppikerho (en tiedä meneekö nää ees enää, aikaa siitä kun olen niin läheisissä tekemisissä töllön kanssa ollut) tms. paskaohjelmien tapahtumista ja henkilöistä niin kuin ne olis jotain todellista. Ja se, kuinka tietyista em. ohjelmista tehdään spektaakkelimaisia mediatapahtumia tunkemalla niitä joka saatanan tuutista (saman mediayhtiön omistamista tietty) niin, ettei ihmiset tajua että ainoa mikä ne saa tällasta paskaa nielemään on se, ettei sitä pääse karkuunkaan.

Arghh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Viper

Posts: 187

#107 • • Viper TEAM Kyntäjät
Juu ei.

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

MissKoo

Posts: 1,289

#108 • • MissKoo

Timmo, 29.8.2007 22:39:
---
MissKoo, 29.8.2007 22:31:
No voi helvetin helvetti *nauru* PERUN SANANI! Katoin nyt BB:tä ja jäin heti koukkuun, voi buahahahhahaahahaa! *nauru*

*lmao*

---


Ei hätää, me perustetaan kodinturvajoukot ja tullaan räjäyttämään sun televisio.



Mä arvasin että täältä tulee heti jengipetturi -menoa *nauru* Mutta siis pointtinahan on edelleenkin se, että ihan paskaahan se on *joo* mutta nähtävästi hauskaa sellaista. Sain heti inhoreaktioita tiettyjä ihmisiä kohtaan, mutta silti pakko nähdä kuka lentää ulos. Ja voi jeesus mitä tyyppejä siellä on, parisuhteet vaan narikkaan, saleen tulevat pettämään tuolla.
pirpeli

Posts: 5,533

#109 • • Edited pirpeli
Ei jeesus mitä jengiä taas valittu tonne taloon. (joo, pitihän ne käydä kattoos subin sivuilta). Ei vois olla homogeenisempi joukkio. No, on siel sentään ne kaksi homoa, mut muuten tota samaa "katotaan ketkä näistä pikkumissukoista ja taunoista panee ensiks"-porukkaa. Missä vanhemmat ihmiset, vaihtoehtohipit, lesbot yms. Suomessa ei vaan osata! Eikä uskalleta. Mun työkonekin on itseasiassa näköjään kyseistä paskaa vastaan, koska avattaessa asukassivuja "ie on havainnut virheen" :DDDD

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Timmo

Posts: 657

#110 • • Timmo

MissKoo, 30.8.2007 08:27:
mutta silti pakko nähdä kuka lentää ulos. Ja voi jeesus mitä tyyppejä siellä on, parisuhteet vaan narikkaan, saleen tulevat pettämään tuolla.



Nainen, teidän on aika vaihtaa topikkia. Olette menetetty sielu.

--
Elämä On Raato

MissKoo

Posts: 1,289

#111 • • MissKoo

Timmo, 30.8.2007 10:38:
---
MissKoo, 30.8.2007 08:27:
mutta silti pakko nähdä kuka lentää ulos. Ja voi jeesus mitä tyyppejä siellä on, parisuhteet vaan narikkaan, saleen tulevat pettämään tuolla.

---


Nainen, teidän on aika vaihtaa topikkia. Olette menetetty sielu.



*tirsk*
RiD

Posts: 2,817

#112 • • RiD Nukemi
Onneks loppuu telkkarilähetykset just ni ei tuu vahingossakaan avattua töllöö ja ees sivusilmällä katteltua tollasta schaiberia.

\o/

--
*super* *possu*

ezzy

Posts: 8,060

#113 • • ezzy Droid-pappa

Morrowe, 30.8.2007 11:01:
GAH GAH menetin BB-neitsyyteni *igor*

en oo aiemmin yhtä ainotta jaksoa katsonut, mutta toi toinen ei muusta oo puhunutkaan kuin BBstä, niin eilen sitten jumahdin sohvalle kans...

yritän pyhästi olla katsomatta enää toista jaksoa *pepsodent*



saat potkut tästä "EI BB:lle"-luukusta, jos katsot *pepsodent*
ezzy

Posts: 8,060

#114 • • ezzy Droid-pappa

pirpeli, 30.8.2007 08:35:
Ei jeesus mitä jengiä taas valittu tonne taloon. (joo, pitihän ne käydä kattoos subin sivuilta). Ei vois olla homogeenisempi joukkio. No, on siel sentään ne kaksi homoa, mut muuten tota samaa "katotaan ketkä näistä pikkumissukoista ja taunoista panee ensiks"-porukkaa. Missä vanhemmat ihmiset, vaihtoehtohipit, lesbot yms. Suomessa ei vaan osata! Eikä uskalleta.



Toi on kyl niin totta, kattelin itsekin noi tyypit läpi ja vittu et oli tylsiä tyyppejä. Ei tulis mieleenkään katsoa tollasta paskaa.
J-Gear

Posts: 204

#115 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Ei kiinnosta ei.

Mun oma (olematon tosin) elämä on ihan riittävän mielenkiintoista. Ei mun tarvitse seurata julkisuudenhakuisten idioottien elämää telkkarista. Sama mielipide pätee kaikkiin muihinkin reality-paskoihin, mitä töllöstä tulee.

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

josbe

Posts: 1,982

#117 • • josbe suomalainen juhlakinkku

ezzy, 30.8.2007 13:20:
---
pirpeli, 30.8.2007 08:35:
Ei jeesus mitä jengiä taas valittu tonne taloon. (joo, pitihän ne käydä kattoos subin sivuilta). Ei vois olla homogeenisempi joukkio. No, on siel sentään ne kaksi homoa, mut muuten tota samaa "katotaan ketkä näistä pikkumissukoista ja taunoista panee ensiks"-porukkaa. Missä vanhemmat ihmiset, vaihtoehtohipit, lesbot yms. Suomessa ei vaan osata! Eikä uskalleta.

---


Toi on kyl niin totta, kattelin itsekin noi tyypit läpi ja vittu et oli tylsiä tyyppejä. Ei tulis mieleenkään katsoa tollasta paskaa.


Ja se myötähäpeä! Oli kyl tosiaan niin homogeenista ja homogeenisen typerää porukkaa, että kyllästyin todella pahasti jo ennen kuin puolet oli esitelty. Ei kyllä pysty kattoon... paitsi ehkä osan koosteesta sunnuntaisin.
katjastina

Posts: 398

#118 • • Edited katjastina magnets and miracles
en oo tykännyt tosta aikasemmin niin tuskin nytkään, muutaman minuutin katoin viime kaudella ja se riitti, tänä syksynä kelasin etten tuhlaa yhtään minuuttia moiseen tuubaan.........

enkkuversiota katoin muutaman jakson ja se sentään oli aidosti hauskaa kun jengi hakkas halkoja suojalasit päässä, vittu mitä idareita melkein yhtä tyhmiä kun suomalaisessa versiossa EVVK*oksennushymiö*
Piiuzki

Posts: 870

#119 • • Piiuzki
BB on yhtä mielenkiintonen ku katsois maalin kuivumist seinässä.. tän mä kuulin radiosta ja oon aivan samaa mieltä.. *joo*
Avatar
#120 • • 3:15 Guest

nomic, 29.8.2007 21:34:
Minulla on oikeus! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! AUTTAKAA!! AAAAAAAAAAAAAA!
PÄÄSTÄKÄÄ IRTI!


Tos ois lapsukaiselle aihetta taas "imitointiin". *pier*