Mitä tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä?

166 posts, 9 pages, 105,579 views

Sallakat

Posts: 2,220

#41 • • Sallakat jungle, baby !
no ni, nyt on taas joku kyrsiintynyt aiemmasta aiheesta (miehet + pitkä fleda) ja perustanut itse tälläisen erittäin hienon ja tärkeän topicin vaan ärsyttääkseen. Harmi ettei Tunkion jälkeen löydy vielä kategoriaa Roskakori *justjoo* tää on jo platinumin kaltaista toimintaa perustaa tällaisia ärsytystopicceja.
Verano

Posts: 4,649

#42 • • Verano Merituuli

Sallakat, 13.2.2007 13:17:
ärsytystopicceja.


Kyllä tässä taitaa olla takana enemmän huumoria kuin ärsyttämistä. Ja varmasti myös ihan o_O -meininkiä sun tekstejäs lukiessa.
josbe

Posts: 1,982

#43 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Ärsytystopikki tai ei, pakko ottaa kantaa. Tämä on nimittäin yksi ikuisuusaiheista, joka saa mut jostain kumman syystä aina "puolustamaan" lyhyttä tukkaa tytöillä.

Mun mielestä nimittäin typerää jos mikä on olla sitä mieltä, että tytöllä pitää olla pitkät hiukset. Ensinnäkin, kaikille eivät pitkät hiukset sovi. Varsinkin Suomessa näkee silloin tällöin pitkiä hiuksia, jotka ovat karmaisevan ohuet, YÖK. Huomioon otettavia seikkoja ovat esimerkiksi pään muoto ja kasvonpiirteet. Tietyntyyppinen päänmuoto ja sirot kasvonpiirteet takaavat yleensä sen, että lyhyt poikatukka on *slurps* kun taas pitkissä hiuksissa samainen henkilö tuskin erottuisi kadusta. Henkilökohtaisesti en myöskään pidä liian pitkästä tukasta.

Oma mielipiteeni on, että tytöt, jotka pitävät viimeiseen asti kiinni pitkästä tukasta tyyliin "älä pliis leikkaa yli senttii ja jos leikkaat, mun elämä on pilalla" ovat naurettavia. Etenkin jos heille ei edes sovi pitkä tukka.

Edit: Itse ajattelin kokeilla lyhyempää tuccaa perjantaina. *jännittel*
remotion

Posts: 5,283

#44 • • remotion nostatus guru
jos täällä saa äänestää vielä, ni itelle toimii parhaiten semmoset paksut ja hyvin hoidetut ja hyvin värjätyt tummat tai vaaleet luotisuorat, lapaluihin tai puoleen selkään ylettyvät. joillekin harvoille sopii punaset, mutta ne pitää sit olla kans liekehtivän punaiset ei mitkää hapettuneen porkkanan väriset oranssinharmaat.
samlainio

Posts: 1,264

#45 • • samlainio
pitkä tukka on tytön kruunu! Niin se vaan on =)
Avatar
#47 • • cjet Guest

josbe, 13.2.2007 13:23:

Ensinnäkin, kaikille eivät pitkät hiukset sovi. Varsinkin Suomessa näkee silloin tällöin pitkiä hiuksia, jotka ovat karmaisevan ohuet, YÖK. Huomioon otettavia seikkoja ovat esimerkiksi pään muoto ja kasvonpiirteet. Tietyntyyppinen päänmuoto ja sirot kasvonpiirteet takaavat yleensä sen, että lyhyt poikatukka on *slurps* kun taas pitkissä hiuksissa samainen henkilö tuskin erottuisi kadusta. Henkilökohtaisesti en myöskään pidä liian pitkästä tukasta.



Tää on kyl niin totta. *hymy* Kyl se on ihan kantajan mukaan mitkä on *slurps*.
uGu

Posts: 70

#48 • • uGu

Android, 12.2.2007 21:26:


Minusta pitkät hiukset kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.



Hei nyt mä alan ymmärtämään itseäni paremmin. Pitäis varmana mennä parturiin jos rupeis saamaan jotain aikaan ja rahaakin rupeis satamaan.. eikun öö.. vai pitäiskö mun ensin lopettaa laiskottelu, tienata rahaa ja mennä vasta sit parturiin? *hymy*
Avatar
#49 • • astaroth Guest

hallucinogen, 12.2.2007 21:49:
Lyhyitä hiuksia ei voi edes ottaa ja painaa kasvojan vastejan ja haistella kunnolla :D.


omasta mielestäni taas hyvin monesti lyhyet hiukset antavat enemmän sijaa kasvojenpiirteille sekä ilmeille. varsinkin hymy tuntuu usein paistavan kilometrien päähän lyhythiuksisilla tytöillä

kuitenkaan en missään tapauksessa sanonut, etteivätkö pitkät hiukset voisi näyttää kauniilta - oman ulkonäkönsä kanssa sinut oleminen on se ratkaisevin tekijä. eli enemmänkin tarkoitukseni oli sanoa, että lyhyet hiukset tytöllä eivät missään tapauksessa ole minulle syy naulata häntä krusifiksiin pää alaspäin
Kuukunen

Posts: 244

#50 • • Edited Kuukunen Avaruusdiskokissa!
---

Android, 12.2.2007 21:26:


Minusta pitkät hiukset kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.




No ei kyllä kerro noista asioista yhtään mitään. Itse muhittelen pitkää tukkaa tehohoidoissa pari kertaa viikossa tunnin verran, värjään hiukset kerran kuussa ja näen paljon enemmän vaivaa hiuksen kunnon eteen kuin silloin kun oli lyhyt tukka. Palkintona siitä on pitkä, paksu kiiltävä ja hyväkuntoinen tukka. Pitkät ja silkkiset hiukset tuntuu omaa ihoa vasten paljon mukavammalta kuin pörröinen ja muotoilutuotteiden kyllästämä lyhyt malli - vaikka molemmat sopisivat ihan yhtä hyvin. Rahaakin saa pitkään tukkaan menemään kun käyttä kunnollisia ammattilais tuotteita ja värejä ;)

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

OverDose

Posts: 1,714

#51 • • OverDose Team Emmätajuu

$, 13.2.2007 10:25:
Tykkään, että tytöllä on enemmän hiuksia kuin minulla. Mieluiten olkapäille, punaiset ja vähän sotkussa.



Tätä ei olis voinu paremmin sanoa.

Punaiset hiukset *plur*

--
Once Upon a Time...

Android

Posts: 3,908

#52 • • Android

Kuukunen, 13.2.2007 16:24:
No ei kyllä kerro noista asioista yhtään mitään



Ei niin. Luepa pari viimeistä sivua "mitä tykkäät pitkähiuksisista pojista?"-topicista niin ymmärrät ehkä mun lauseen, ja mistä tämä topic oikein lähti liikkeelle.
thomas

Posts: 5,618

#53 • • thomas
mitkä ihmeen vaihtoehdot noi on ?
Jahas

Posts: 1,435

#54 • • Jahas
JOO!
Android

Posts: 3,908

#55 • • Android
Joiltakin menee nyt 2la:n pointti "vähän" ohitse.

*justjoo*
sare

Posts: 100

#56 • • sare

hallucinogen, 12.2.2007 21:49:

Lyhyitä hiuksia ei voi edes ottaa ja painaa kasvojan vastejan ja haistella kunnolla :D. Naisten hiusten haistelu on kyllä yksiä suurimpia iloja mitä miehille on voitu suoda. Semmosia pitkiä ja paksuja kutreja kun painaa kohti kasvoja ja sit kun ne tuoksuu hyvältä niin kyllä viisari värähtää *kuolaa*



Tää kommentti pyöri kyl kivasti päässä tänään kioskilla ahtaassa jonossa:D

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Syce

Posts: 1,649

#57 • • Syce
ööh..lyhyet vai pitkät?!?! Mitä väliä? Toisille mimmeille sopii paremmin lyhyet kuin pitkät hiukset...vähän niinkuin "onko parempi hiukset kiinni vai auki"...muth...molempi parempi
Strobocop

Posts: 161

#58 • • Strobocop Skenepoliisi
Henk.koht. vihaan pitkiä hiuksia. Ei niillä ole mitään funktiota ellei moshaa.

--
Three strikes and you are out!

Bellezaaa

Posts: 573

#59 • • Bellezaaa Afrodite*

Android, 12.2.2007 21:26:
Minusta pitkät hiukset kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.

Kiitos 2la <3



What....*toktok*
Nyt oot hakoteil, on hommaa pitää puhtaana, siistinä ja hyväkuntoisina varsinki talvikylmäl ja kesähelteel jolloin ilmat vaikuttaa hiusten hyvinvointiin erittäin paljon....
Ja aikaahan niiden laittamiseen ja hoitamiseen menee...vai laiskuudesta kertooo hmmm....*hmph*
Amuck

Posts: 2,396

#60 • • Amuck dub-i-dub

Bellezaaa, 13.2.2007 23:13:
What....*toktok*


Android, joo, sitä on liikkeellä :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco