Mitä tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä?

166 posts, 9 pages, 105,310 views

Trixie

Posts: 1,342

#121 • • Trixie
Ite pidän henk. koht pitkist hiuksist. Joskus tullu kokeiltuu jos jonkinmoista tukkaa, lyhyttä, polkkaa ja puolen selän pitustakin ollu. Lyhyt oli kiva niin kauan ku sen sai laitettuu, mut silloin ku opiskeli, ei ollu vara käydä jatkuvasti kampaajalla leikkauttaa tukkaa. Lyhyet sopii joillekin, joilekin taas ei. Samoin pitkät. Mun mielest siit ei pidä kinastella et kumpi parempi, jokaisel omat mieltymykset ja jokainen saa tykätä mistä tykkää*joo* ite kasvatan jälleen taas pitkää tukkaa kun tuli joskus hairahdettuu hiusmallix ja hiukset kynittiin ihan hirveiksi *hmph*

--
face your fears and live your dreams

Tarsu

Posts: 2,449

#122 • • Tarsu
Tapsa <3 pitkähiuksiset tytöt

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

josbe

Posts: 1,982

#123 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

sune, 30.3.2007 16:12:
---
Elvirith, 23.3.2007 17:57:
Mun mielestä suurimmalle osalle tytöistä sopii pitkät hiukset. Kehystää kivasti kasvoja. Itsellä yli olkapäiden ulottuvat punertavat, tummat hiukset, enkä luopuis mistään hinnasta. *hymy*

---


pitkät hiukset tekee kaikkee muuta ku kehystää kasvoja


Komppaan. Oon aikaisemminkin yrittänyt tuoda tässä topikissa esille tämän asian, joka jostain syystä saa mut tosi ärsyyntyneeksi. Esimerkiksi tytöt, joiden mielestä pitkä tucca on must, vaik niillle ei yhtään sopis se -> ärsytys. Sit toisaalta tyypit, jotka yleistää, että ylipäätään "pitkä tukka on lyhyttä kauniimpi" -> ärsytys. En tiiä miks.

Edit: Kesti muuten puoli vuotta kompata. *nauru* Mistäköhän joku taas kaivo esiin tän topikin ja miks? *ding* Ärsyyttääkseen mua? *nauru*
Cloud

Posts: 2,162

#124 • • Cloud Game Freak

Kolera, 10.8.2007 03:36:
---
hallucinogen, 30.3.2007 17:22:
Siinä on mun mielestä aika täydelliset hiukset ja nainenkin kaunis =) Noita kun pääsis haistelemaan *kuolaa*

---

ton kuvan myöt mun täytyy todeta ettet sä ookkaan niin urpo, kiero ja perverssi ku mette antais kuvaa mut toisaalta toi on suomen heikoin lenkkin nakitus notta sä porvari vaan haluut tulla alistetuks!....hävettääkö! mä tiedän mitä sä ajattelet!

ja lyhyistä hiuksista tuli mieleen tää kaamia tapaus kuin http://klubitus.org/kuvasto.php?hae=kissi NIINQ HYIHYIHYIHYI JA YÄKÄYÄKÄYÄK!!11 =P
toisaalta näyttäs toimivan hyvin oli karva kuinka pitkää vaan =P




Täytyy kyl sanoo. Et Nainen/tyttö mikävaan ei oo Nainen/tyttö jos se näyttää enemmän mieheltä kun sen mies. Ellei se nyt sit oo rekkalespo.

Kyllä naisella pitää olla isommat tissit ja pitemmät hiukset ku miehellä. Oikeesti joskus on niin kauheaa kattella kun semmoset lyhyt hiuksiset eri rotevat naiset kävelee ja vieres menee se niiden renttu pitkäletti mies. Useesti tulee sellai fiilis et siinä kävelee mies ja nainen ja sit tulee oksetus ku tajuu et se onkin toisinpäin.. Hyi helvetti

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Kolera

Posts: 4,256

#125 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Cloud, 10.8.2007 12:00:
Täytyy kyl sanoo. Et Nainen/tyttö mikävaan ei oo Nainen/tyttö jos se näyttää enemmän mieheltä kun sen mies. Ellei se nyt sit oo rekkalespo.

Kyllä naisella pitää olla isommat tissit ja pitemmät hiukset ku miehellä. Oikeesti joskus on niin kauheaa kattella kun semmoset lyhyt hiuksiset eri rotevat naiset kävelee ja vieres menee se niiden renttu pitkäletti mies. Useesti tulee sellai fiilis et siinä kävelee mies ja nainen ja sit tulee oksetus ku tajuu et se onkin toisinpäin.. Hyi helvetti


elä oo noin suppee =P nätti/söpö on sitä samaa oli sil munat tai ei =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ozie

Posts: 1,389

#126 • • Ozie
Pitkät hiukset *sydän*
josbe

Posts: 1,982

#127 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Cloud, 10.8.2007 12:00:
Täytyy kyl sanoo. Et Nainen/tyttö mikävaan ei oo Nainen/tyttö jos se näyttää enemmän mieheltä kun sen mies. Ellei se nyt sit oo rekkalespo.

Kyllä naisella pitää olla isommat tissit ja pitemmät hiukset ku miehellä. Oikeesti joskus on niin kauheaa kattella kun semmoset lyhyt hiuksiset eri rotevat naiset kävelee ja vieres menee se niiden renttu pitkäletti mies. Useesti tulee sellai fiilis et siinä kävelee mies ja nainen ja sit tulee oksetus ku tajuu et se onkin toisinpäin.. Hyi helvetti


Tämän postauksen liittymäpinta itse topikkiin on mielestäni aika pieni. Ai niin, kyllähän tuossa kerran mainittiin "pitemmät hiukset".

Niin ja voihan sen niinkin ajatella, että rotevuus ja lyhyet hiukset kulkevat käsi kädessä. *justjoo*
Cloud

Posts: 2,162

#128 • • Cloud Game Freak

josbe, 10.8.2007 12:06:

Tämän postauksen liittymäpinta itse topikkiin on mielestäni aika pieni. Ai niin, kyllähän tuossa kerran mainittiin "pitemmät hiukset".

Niin ja voihan sen niinkin ajatella, että rotevuus ja lyhyet hiukset kulkevat käsi kädessä. *justjoo*



Enhän mä voi sille mitään jos sä et snaijaa ja toisaalta sun mielipiteellähän ei oo väliä kun oot kuitenkin lyhythiuksinen =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

josbe

Posts: 1,982

#129 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Cloud, 10.8.2007 12:07:
---
josbe, 10.8.2007 12:06:

Tämän postauksen liittymäpinta itse topikkiin on mielestäni aika pieni. Ai niin, kyllähän tuossa kerran mainittiin "pitemmät hiukset".

Niin ja voihan sen niinkin ajatella, että rotevuus ja lyhyet hiukset kulkevat käsi kädessä. *justjoo*

---


Enhän mä voi sille mitään jos sä et snaijaa ja toisaalta sun mielipiteellähän ei oo väliä kun oot kuitenkin lyhythiuksinen =P


Paitsi etten ole. Ja voisitko tarkentaa, mitä en snaijaa?
Cloud

Posts: 2,162

#130 • • Cloud Game Freak

josbe, 10.8.2007 12:08:

Paitsi etten ole. Ja voisitko tarkentaa, mitä en snaijaa?



No eikös tämä topici pitäisi olla jo aika iso "hint".

Etkö ole. Olisin voinut vannoa nasevasta vastauksestasi =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

josbe

Posts: 1,982

#131 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Cloud, 10.8.2007 12:10:
No eikös tämä topici pitäisi olla jo aika iso "hint".


Ei mene perille. *täh* Voisitko nyt vaan kertoa, niin ei menis arvailuks?
Cloud

Posts: 2,162

#132 • • Cloud Game Freak

josbe, 10.8.2007 12:11:
---
Cloud, 10.8.2007 12:10:
No eikös tämä topici pitäisi olla jo aika iso "hint".

---

Ei mene perille. *täh* Voisitko nyt vaan kertoa, niin ei menis arvailuks?



Oziee lainaten Pitkät hiukset *sydän*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

josbe

Posts: 1,982

#133 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Cloud, 10.8.2007 12:13:
Oziee lainaten Pitkät hiukset *sydän*


Ja jos joku ei ole täysin samaa mieltä, se ei snaijaa?
Amuck

Posts: 2,396

#134 • • Amuck dub-i-dub
Cloud on eri mieltä kuin 100% gallupiin vastanneista --> hän ei snaijaa!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Cloud

Posts: 2,162

#135 • • Cloud Game Freak

2la, 10.8.2007 12:17:
Cloud on eri mieltä kuin 100% gallupiin vastanneista --> hän ei snaijaa!



Tähän täytyy myöntää. Että en.. en todellakaan snaijaa miten joku voi olla erimieltä tässä asiassa :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

Posts: 2,162

#136 • • Cloud Game Freak

josbe, 10.8.2007 12:14:
---
Cloud, 10.8.2007 12:13:
Oziee lainaten Pitkät hiukset *sydän*

---

Ja jos joku ei ole täysin samaa mieltä, se ei snaijaa?



Kuka tässä on erimielisyydestä puhunut.. Mä katsos en missään vaiheessa ole puhunut eri ihmisten mielipiteistä kuin vain omastani.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

josbe

Posts: 1,982

#137 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Cloud, 10.8.2007 12:07:
Enhän mä voi sille mitään jos sä et snaijaa ja toisaalta sun mielipiteellähän ei oo väliä kun oot kuitenkin lyhythiuksinen =P


Cloud, 10.8.2007 12:22:
Mä katsos en missään vaiheessa ole puhunut eri ihmisten mielipiteistä kuin vain omastani.

Cloud

Posts: 2,162

#138 • • Cloud Game Freak

josbe, 10.8.2007 12:24:
---
Cloud, 10.8.2007 12:07:
Enhän mä voi sille mitään jos sä et snaijaa ja toisaalta sun mielipiteellähän ei oo väliä kun oot kuitenkin lyhythiuksinen =P

---


---
Cloud, 10.8.2007 12:22:
Mä katsos en missään vaiheessa ole puhunut eri ihmisten mielipiteistä kuin vain omastani.

---



Whoa miten sä osasit. Toisaalta. Mähän ekassa viestissä sanoin että enhän mä voi sille mitään jos sä et snaijaa ja kuten varmasti oikeasti tajuat.

Tarkoitin omaa edellistä viestiäni. Totta lopuksi mainitsin myös, että mun mielipide on mun ja kuten varmasti kaikki täällä pitää omaansa omanaan eikä vaihtele niitä miten sattuu :).

Toisaalta sulla taitaa olla huono päivä ja pakko kiukuttaa kaikesta tai muutenvain aivot jäässä kun tarttee kokoajan leikkiä. Saat kyllä anteeksi :) Mutta nyt morppaamaan niin saat sinäkin leikkiä yksin tai muidenkanssa välillä =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Lyylikki

Posts: 2,975

#139 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
JEE!!!

*popcorniakaivel-kavereillesoittel*
Android

Posts: 3,908

#140 • • Android

Cloud, 10.8.2007 12:00:

Et Nainen/tyttö mikävaan ei oo Nainen/tyttö jos se näyttää enemmän mieheltä kun sen mies.



Entä jos sillä ei ole miestä, saako se silloin näyttää miltä vaan?

Ellei se nyt sit oo rekkalespo.



Miksi lesboilla olisi mies?


Kyllä naisella pitää olla isommat tissit



Entä jos on pienemmät tissit, pitääkö silloin hankkia silikonit? Tai vaihtaa miestä?


ja pitemmät hiukset ku miehellä.



Entä jos miehellä on pitkät hiukset, pitääkö silloin naisen kasvattaa pitemmät hiukset? Tai vaihtaa miestä?


Oikeesti joskus on niin kauheaa kattella



Njoo, elämässä näkee välillä kauheita asioita...

kun semmoset lyhyt hiuksiset



...kuten yhdyssanavirheitä.


eri rotevat naiset kävelee



Olisiko eri tilanne jos he juoksisivat? Tai konttaisivat?


ja vieres menee se niiden renttu pitkäletti mies.



Entä jos se kävelee naisen takana tai edessä, eikä vieressä?

Useesti tulee sellai fiilis



Ai sellai fiilis? Koet siis jonkinlaista eroottista viehätystä tässä, muttet ehkä ole tarpeeksi rohkea myöntääksesi sen? Ei siinä mitään,
en minäkään sitä myöntäisi.


et siinä kävelee mies ja nainen



No mut eikö se ole parempi kuin kaksi miestä? Siis homoja, ajattele!


ja sit tulee oksetus ku tajuu et se onkin toisinpäin..



Muistathat pitää oksennuspussin mukana, tai ainakin siivota jälkeesi. Etenkin jos olet syönyt makkaraperunoita. Se ei ole kaunista katseltavaa.


ku tajuu



No mutta olet nyt hyvä ihminen iloinen siitä että tajuut. Ajattelepa kaikkia niitä jotka eivät tajua!