Mitä tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä?

166 posts, 9 pages, 105,214 views

sts

Posts: 7,969

#61 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
<3

Hyvät valinnat tos monivalinnas :D
sts

Posts: 7,969

#62 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000, 12.2.2007 21:39:
Mä tykkään ihan hulluna. Kyl hiukset on naisen kruunu, en yhtää lämpee sellasille kynityille poikatukille vaik jollekulle sopiiki hyvin. Must pitkät hiukset on vaan naiselliset. Ja siis meinaan pitkillä korvien yli tulevia, hartiapitunenki voi olla aivan ihana. Mut sellanen lyhkäne ei toimi yhtään ja kaljut tytöt ei näytä mun mielestä ees tytöiltä.

Tästä syystä en esim. ole ikinä pitänyt Halle Berryä juuri minkäännäköisenä.



Jäbä puhuu vähän mut asiaa!.

mä lisään toho viel et punatukka on viel kans iha hyvä plussa :)
Android

Posts: 3,908

#63 • • Edited Android

Bellezaaa, 13.2.2007 23:13:
What....*toktok*
Nyt oot hakoteil, on hommaa pitää puhtaana, siistinä ja hyväkuntoisina varsinki talvikylmäl ja kesähelteel jolloin ilmat vaikuttaa hiusten hyvinvointiin erittäin paljon....
Ja aikaahan niiden laittamiseen ja hoitamiseen menee...vai laiskuudesta kertooo hmmm....*hmph*



Niinhän sitä voisi kuvitella. Mutta minulle on kerrottu, että asia on näin.
nomic

Posts: 4,120

#65 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Ihmiset hyvin perillä taas. :P IRLATKAA VÄHEMMÄ!!!1
Foxmagon

Posts: 1,329

#66 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Strobocop, 13.2.2007 19:08:
Henk.koht. vihaan pitkiä hiuksia. Ei niillä ole mitään funktiota ellei moshaa.



Tulee pää kipiäksi moisesta touhusta. Mutta, pitkä tukka käy hyvin esim "kahvasta" >:)

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Optik

Posts: 1,691

#67 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tykkään.

(Myös puolipitkistä ja lyhyistä)

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#68 • • Edited niomic Guest
Toittekin nätisti Halle Berryn esille. Ja sillä ois muka vaan ollu aina lyhyehkö letti? Mites sit tää ja lukuisat muut näpsäkästi löytyvät pitkähiuksisemmat versiot? Very nice, yes? Tosin Keira Knightleyn suhteen heräs ihan uus aikakausi ku veti lyhkäsemmäks Dominoo varten *raurrrr* ja loppuun vielä toinen yhtä positiivinen ylläri, eli Natalie Portman V for Vendetta jälkeen! En löytäny nyt jotain niit Nat-kuvii mitä halusin, mut on toiki aika jes :)

halle-berry-pics.jpg
194_keira_knightley.jpg
cannesrotss03.jpg
AaKo

Posts: 637

#69 • • AaKo Tosi veivaaja
naiset *sydän*

--
En se mää ollut!!!

Sankari

Posts: 617

#70 • • Sankari

Android, 13.2.2007 23:22:
---
Bellezaaa, 13.2.2007 23:13:
What....*toktok*
Nyt oot hakoteil, on hommaa pitää puhtaana, siistinä ja hyväkuntoisina varsinki talvikylmäl ja kesähelteel jolloin ilmat vaikuttaa hiusten hyvinvointiin erittäin paljon....
Ja aikaahan niiden laittamiseen ja hoitamiseen menee...vai laiskuudesta kertooo hmmm....*hmph*

---


Niinhän sitä voisi kuvitella. Mutta minulle on kerrottu, että asia on näin.

It's on the internet so it must be true... :D
luode

Posts: 287

#71 • • luode

larzizi, 13.2.2007 11:06:
---
luode, 13.2.2007 10:30:
tulee mieleen nuo jotkin etsitään mallia ohjelmat joissa yleensä aina se pitkä hiuksisin tyttö joka pitää itseään kauniina ainoastaan hiustensa takia leikataan lyhyt tukkaiseksi. voij jestas mikä pillitys siitä syntyy. vaikka ainakin minun mielestäni tyttönen näyttää aivan yhtä nätiltä kuin pitkä hiuksisenakin.
---

Uusimmassa Huippumalli haussa ohjelmassa leikattiin jälleen yhdeltä tyttöseltä pitkä tukka lyhyeksi ja henk.koht. olin sitä mieltä, että tyttö näytti paljon paremmalta lyhyen letin kanssa. Valitettavasti tyttö vaan rakasti pitkää tukkaansa yli kaiken ja lopetti koko leikin kesken ja lähti missigeimeihin.



juu niin tehtiin ja oon samaa mieltä myös. se tyttö nyt oli aivan hullu hiustensa kanssa. eikö se laittanut ne leikatut hiukset tyynynsäkin alle, jotta saattoi tuntea ihanat hiuksensa olkapäällään. voi jestas! *nauru*

niin ja minkä pituiset hiukset ovat jo pitkät? senkin määrittelee jokainen aina omalla tavallaan.
---

Tämä on kyllä niin suhteellista. Jokaisella on oma käsityksensä pitkistä hiuksista. Itselläni on vähän jo olkapäät ylittävät hiukest ja nämä ovat minulle ehdottomasti pitkät. Melkeenpä voisin sanoa niin, että kun hiukset saa ponnarille, niin tukka on pitkä. Ellei sitten ole pitkä takatukka ja lyhyt päältä.



periaatteessa saahan aivan lyhyenkin tukan ponnarille. siihen ei vain sitten tule kaikki tukka ja se on sellainen hmm.. nysä. *tirsk*

tänään ylex:n aamussa keskusteltiin juuri tästä samasta aiheesta, että pitkä vai lyhyt tukka..
luode

Posts: 287

#72 • • luode

niomic, 14.2.2007 05:33:
Toittekin nätisti Halle Berryn esille. Ja sillä ois muka vaan ollu aina lyhyehkö letti? Mites sit tää ja lukuisat muut näpsäkästi löytyvät pitkähiuksisemmat versiot? Very nice, yes? Tosin Keira Knightleyn suhteen heräs ihan uus aikakausi ku veti lyhkäsemmäks Dominoo varten *raurrrr* ja loppuun vielä toinen yhtä positiivinen ylläri, eli Natalie Portman V for Vendetta jälkeen! En löytäny nyt jotain niit Nat-kuvii mitä halusin, mut on toiki aika jes :)

halle-berry-pics.jpg



eka kerta kun nään halle berryllä pitkät hiukset.. en osaa kattella häntä pitkä tukkaisena. paremmin miusta sopii lyhyet, mut se on vain miun mielipide.
Ozma

Posts: 867

#74 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
paskat vaihtoehdot... itse asiaan.

Pitkät hiukset ROKS!
Unik

Posts: 4,117

#75 • • Unik
Välillä tykkään ja välillä en.
Avatar
#76 • • Edited ALIEN Guest

niomic, 14.2.2007 05:33:
Toittekin nätisti Halle Berryn esille. Ja sillä ois muka vaan ollu aina lyhyehkö letti? Mites sit tää ja lukuisat muut näpsäkästi löytyvät pitkähiuksisemmat versiot? Very nice, yes? Tosin Keira Knightleyn suhteen heräs ihan uus aikakausi ku veti lyhkäsemmäks Dominoo varten *raurrrr* ja loppuun vielä toinen yhtä positiivinen ylläri, eli Natalie Portman V for Vendetta jälkeen! En löytäny nyt jotain niit Nat-kuvii mitä halusin, mut on toiki aika jes :)

halle-berry-pics.jpg
194_keira_knightley.jpg
cannesrotss03.jpg



Kyllä. Kyllä. Kyllä.

edit: dodii, mä vihdoin vastasin väärään topiciin GG me! xP
terraluna

Posts: 1,270

#77 • • Edited terraluna Agentti
Tykkään pitkästä tukasta kyllä itelläni, eikä mulle edes sopisi lyhyt. Joskus skidimpänä mulla oli vaalee ja suora vyötärölle ulottuva silkkitukka, joka muuttui iän myötä tummemmaksi ja kiharaksi. Nykyisen tukan paras pituus on olkapää-puoliselkä, pidempi ei enää näytä hyvältä. Välillä haikailen sen hullun pitkän tukan perään, etenkin kun sain älyttömästi huomioo sen ansiosta: jengi oli aina ihastelemassa ja silittelemässä ja koskettelemassa, kun kaikki tahtoi tietää miltä mun tukka tuntuu.

Sit taas kun tukka alkaa saavuttaa ns. kriittisen pisteen rajan, eli takkuuntuu ja menee littanana päätä pitkin, muistan ne pitkätukkaisuuden huonot puolet ja haikailu loppuu sen tien. Oon silti päättäny, etten ikinä leikkaa tukkaani korville ulottuvaa lyhyemmäksi, vanhanakin meinaan näyttää hyvältä jossain kerrostetussa niskapituisessa kampauksessa tai hopeinen paksu ponnari niskassa! *plur*

Edit: Lyhyt tukka ei silti tarkoita samaa kuin ruma nainen, joillekin sellainen sopii pitkää paremmin. Tiedän yhdenkin biletytön, jonka lyhyt blondi letti näyttää ko. henkilön päässä sata kertaa paremmalta ja seksikkäämmältä kuin pitkä näyttäisi! :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

zeniii

Posts: 163

#78 • • zeniii adhd
miks kaikille jotkut hiukset on ihan ylitärkee asia?*toktok* hei se on karvaa vaan...vaihtelu virkistää ja joillekki sopii lyhyet joillekki pitkät ja joillekkin afro *aplodit*itellä ainakin tällä hetkelle muuten olkapäille hiukset, mut keesi päälaella, ja ottatukka.

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Amuck

Posts: 2,396

#79 • • Amuck dub-i-dub

jepukka, 6.3.2007 19:47:
itellä ainakin tällä hetkelle muuten olkapäille hiukset, mut keesi päälaella, ja ottatukka.


Öhm... kuvia? :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

zeniii

Posts: 163

#80 • • zeniii adhd

2la, 6.3.2007 20:25:
---
jepukka, 6.3.2007 19:47:
itellä ainakin tällä hetkelle muuten olkapäille hiukset, mut keesi päälaella, ja ottatukka.

---

Öhm... kuvia? :D



sorppa ei ole kameraa.. :/ saan ehkä joskus joltain lainaan, menee tovi:D

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.