Mitä tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä?

166 posts, 9 pages, 105,299 views

Claquesous

Posts: 3,206

#21 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Lyhyet hiukset. Mieluiten kalju.

--
32. of December

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#22 • • WiljamiDzay Nyypiö
Vaihtoehdot ovat loistavat, suuri kiitos siitä 2lalle *pus**hymy*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

koitos

Posts: 96

#23 • • koitos ooOOoo

Ana-5000, 12.2.2007 21:39:
Mä tykkään ihan hulluna. Kyl hiukset on naisen kruunu, en yhtää lämpee sellasille kynityille poikatukille vaik jollekulle sopiiki hyvin. Must pitkät hiukset on vaan naiselliset. Ja siis meinaan pitkillä korvien yli tulevia, hartiapitunenki voi olla aivan ihana. Mut sellanen lyhkäne ei toimi yhtään ja kaljut tytöt ei näytä mun mielestä ees tytöiltä.

Tästä syystä en esim. ole ikinä pitänyt Halle Berryä juuri minkäännäköisenä.



Dude, puhuit just mun suulla *joo* Jos berry vaan kasvattais vähän hiuksiaan...nyt en pidä sitä mimmiä juuri minään *nauru*
RiD

Posts: 2,817

#24 • • RiD Nukemi
Kalju mutta muuten karvanen on paras.

--
*super* *possu*

Foxmagon

Posts: 1,329

#25 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

hallucinogen, 12.2.2007 21:49:
Naisten hiusten haistelu on kyllä yksiä suurimpia iloja mitä miehille on voitu suoda. Semmosia pitkiä ja paksuja kutreja kun painaa kohti kasvoja ja sit kun ne tuoksuu hyvältä niin kyllä viisari värähtää *kuolaa*




*ilmoittautuu uhriksi* *nauru*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#27 • • Mao & Taikahattu UG-///

hallucinogen, 12.2.2007 21:29:
Ne on ainoa oikea vaihtoehto <3 nii ja parempi vielä olla brunetteja :P



Samaa mieltä kanssanne olen... *iloinen*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Foxmagon

Posts: 1,329

#28 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

hallucinogen, 12.2.2007 23:23:
---
Foxmagon, 12.2.2007 23:22:
*ilmoittautuu uhriksi* *nauru*
---
Noted ;)



Lähinnä oli tarkoitus muistuttaa vuosien takaisista kokemuksista.. *justjoo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Marianne

Posts: 146

#30 • • Marianne
Kovasti tykkään, nami*pepsodent*

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Avatar
#31 • • Edited cjet Guest
LOL mikä pollaus. Koska mielestäni ei ole olemassa muita kuin pitkähiuksisia tyttöjä - ainakaan mulle - niin en kyl vastaa polliin olleskaa. *tirsk*

Suomennettuna: Pitkät hiukset on must tytöillä. *pepsodent* (mut ei tietenkää liian pitkät)
Mut sit se toinen tukka on kyl oltava olematon yöks. *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#32 • • larzizi
On mielestäni tyhmää sanoa, että "pitkähiuksiset tytöt ovat kamalia" tai vaihtoehtoisesti "lyhythiuksisest tytöt ovat kamalia". Joillekin ihmisille sopii pitkä tukka paremmin kuin lyhyt (tosin suurin osa pitkähiuksisista ei ole koskaan edes kokeillut lyhyttä tukkaa) ja joillekin taas lyhyt tukka sopii paljon paremmin kuin pitkä.

Pitkä tukka voi olla mielestäni erittäinkin kaunis, mutta niin voi olla myös lyhytkin. Itselleni sopii mielestäni (ja monien muidenkin mielestä) paremmin vähän lyhyempi tukka. Tällä hetkellä tukka tuntuu jo niin pitkältä, että menee kyllä hermot jo nyt (saatika sitten, jos olisi vielä pidempi). En henk.koht. jaksa pitkää tukkaa itselläni, mutta toisilla se voi olla hyvinkin nätti.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

luode

Posts: 287

#34 • • luode

larzizi, 13.2.2007 10:19:
On mielestäni tyhmää sanoa, että "pitkähiuksiset tytöt ovat kamalia" tai vaihtoehtoisesti "lyhythiuksisest tytöt ovat kamalia". Joillekin ihmisille sopii pitkä tukka paremmin kuin lyhyt (tosin suurin osa pitkähiuksisista ei ole koskaan edes kokeillut lyhyttä tukkaa) ja joillekin taas lyhyt tukka sopii paljon paremmin kuin pitkä.

Pitkä tukka voi olla mielestäni erittäinkin kaunis, mutta niin voi olla myös lyhytkin. Itselleni sopii mielestäni (ja monien muidenkin mielestä) paremmin vähän lyhyempi tukka. Tällä hetkellä tukka tuntuu jo niin pitkältä, että menee kyllä hermot jo nyt (saatika sitten, jos olisi vielä pidempi). En henk.koht. jaksa pitkää tukkaa itselläni, mutta toisilla se voi olla hyvinkin nätti.



mie oon samaa mieltä. riippuu täysin ihmisestä millainen tukka sopii. toisille sopii pitkä ja toisille lyhyt ja toisille kumpi vaan. jotkut tuolla ylempänä puhui, että halle berry ois tosi kuumaa kamaa jos kasvattais pitkän tukan. aloin päässäni kuvitella hallea pitkätukkasena, eikä ainakaan miun päässä sille istunut.

huonosti hoidettut pitkät hiukset on ehkä ruminta mitä maa päällään kantaa. jos ne on hyvin hoidetut niin voivat olla nätitkin. hattua nostan niille jotka sitten vielä niitä jaksavat laittaa ne muullakin tavalla kuin aina luonnollisena auki tai ponnarilla.

tulee mieleen nuo jotkin etsitään mallia ohjelmat joissa yleensä aina se pitkä hiuksisin tyttö joka pitää itseään kauniina ainoastaan hiustensa takia leikataan lyhyt tukkaiseksi. voij jestas mikä pillitys siitä syntyy. vaikka ainakin minun mielestäni tyttönen näyttää aivan yhtä nätiltä kuin pitkä hiuksisenakin. itselläni on ollut tosi pitkä tukka ja sitten taas todella lyhyt poikatukka, mutta tiedän kyllä monia jotka ovat rakastavat hiuksiaan niin paljon, että eivät ikinä koskaan maailmassa suostuisi hiuksiaan leikkaamaan. vaihtelu virkistää.

niin ja minkä pituiset hiukset ovat jo pitkät? senkin määrittelee jokainen aina omalla tavallaan.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#35 • • WiljamiDzay Nyypiö

larzizi, 13.2.2007 10:19:
On mielestäni tyhmää sanoa, että "pitkähiuksiset tytöt ovat kamalia" tai vaihtoehtoisesti "lyhythiuksisest tytöt ovat kamalia".



Mun mielestä on kans tyhmää sanoa tollai... Pitkähiuksiset ja lyhythiuksiset tytöt on ihania *plur**pihkassa**sydän*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#36 • • Norb Guest
Hahahahah *lmao* Viddu, mä lähen kampaajalle *lmao*
Kriss G

Posts: 1,492

#37 • • Kriss G Wir brauchen bass
Eiks ne oo kaikki homoja tai sivareita? Vitu ämmät leikkais lettinsä.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Freja

Posts: 8,774

#38 • • Freja Sihteeri

cjet, 13.2.2007 10:16:
Mut sit se toinen tukka on kyl oltava olematon yöks. *nauru*



Reps *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#39 • • larzizi

luode, 13.2.2007 10:30:
tulee mieleen nuo jotkin etsitään mallia ohjelmat joissa yleensä aina se pitkä hiuksisin tyttö joka pitää itseään kauniina ainoastaan hiustensa takia leikataan lyhyt tukkaiseksi. voij jestas mikä pillitys siitä syntyy. vaikka ainakin minun mielestäni tyttönen näyttää aivan yhtä nätiltä kuin pitkä hiuksisenakin.


Uusimmassa Huippumalli haussa ohjelmassa leikattiin jälleen yhdeltä tyttöseltä pitkä tukka lyhyeksi ja henk.koht. olin sitä mieltä, että tyttö näytti paljon paremmalta lyhyen letin kanssa. Valitettavasti tyttö vaan rakasti pitkää tukkaansa yli kaiken ja lopetti koko leikin kesken ja lähti missigeimeihin.

itselläni on ollut tosi pitkä tukka ja sitten taas todella lyhyt poikatukka, mutta tiedän kyllä monia jotka ovat rakastavat hiuksiaan niin paljon, että eivät ikinä koskaan maailmassa suostuisi hiuksiaan leikkaamaan. vaihtelu virkistää.


Sama täällä. Monen monta vuotta oli alaselkään asti olevat hiukset ja on myös ollut ihan muutaman sentin poikatukkaakin. Kun on pitkät hiukset kasvattanut, on niistä vaikea päästää irti ja voin sanoa sen kyllä ihan omasta kokemuksesta. Mutta pienistä leikkauksista se lähti ja vihdoin jossain kohtaa uskalsin lyhentää pitkää tukkaani oikein urakalla (ja olen kyllä onnellinen, että tein sen).

niin ja minkä pituiset hiukset ovat jo pitkät? senkin määrittelee jokainen aina omalla tavallaan.


Tämä on kyllä niin suhteellista. Jokaisella on oma käsityksensä pitkistä hiuksista. Itselläni on vähän jo olkapäät ylittävät hiukest ja nämä ovat minulle ehdottomasti pitkät. Melkeenpä voisin sanoa niin, että kun hiukset saa ponnarille, niin tukka on pitkä. Ellei sitten ole pitkä takatukka ja lyhyt päältä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#40 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kohta varmaan pitäis perustaa

"Mitäs tykkäätte tissillisistä tytöistä" *justjoo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?