Illusions Productions - First party of the year 1.1.2006 @ helsinki

173 posts, 9 pages, 30,735 views

sapeli

Posts: 11,768

#161 • • sapeli jokukukamikä?

toni, 2.1.2006 22:22:
Mun illut jäi ainakin puoltoista tuntia vajaiksi ku piti lähteä kotiin. Vaadin uudet ensi viikonlopuksi



Kannatetaan! *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

rose

Posts: 1,047

#162 • • rose vakaasti epävakainen

sapeli, 3.1.2006 00:55:
---
toni, 2.1.2006 22:22:
Mun illut jäi ainakin puoltoista tuntia vajaiksi ku piti lähteä kotiin. Vaadin uudet ensi viikonlopuksi

---


Kannatetaan! *plur*



Oli kyl sen verran kivaa et kannatan! Varsinki ku en tanssinu ihan tarpeeks kuiteskaa *tirsk* Lisää! *tanssittel*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mar6

Posts: 2,178

#163 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ehdottomasti samaa mieltä sapsun ja rosen kanssa kanssa ^^ *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

hampus..pus

Posts: 43

#164 • • hampus..pus
...OU jeahhhhhhhhhh*jiihaa* 2:n vuoden illu tauon jälkeen oli aikasta ihanaa palata nosturin karuun ympäristöön!!!
Kyllä se "vanhakin" näköjään vielä jaXaa*tanssittel* HiH...*vink*
MissKoo

Posts: 1,289

#165 • • MissKoo
Oli kyllä tosi kivaa! *joo* Alakerrassa tuli lähes koko aika oltua, musiikki toimi *plur* Pisteet siitä, ettei ylhäälläkään musa ollut liian kovalla missään vaiheessa.
Jammailija

Posts: 3,224

#166 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Plussat:
-porukka ei ollut todellakaan niin sekaisin kuin olisin odottanut UV:n bileiksi. Porukka oli kivaa ja hyvällä tuulella. Siel vaihdettiin hymyjä tutuille ja tuntemattomille liekittäjille. Mahtavia ihmisiä!

-musa oli pirun hyvää, ja Kimik soitti täydellistä. Tabi veti homman loppuun juuri niin hyvin kuin pitikin.

-musan äänentaso oli juuri sopiva. Se jytisi, mut ei koskenut korviin.

Miinukset:
- ainoat miinukset tulee juuri portsareiden käytöksestä. Mun piti ihan mennä kysymään yhdeltä niistä, että "että saanx mä kysyä, että vituttaax teitä olla duunissa tämmösis aamubileis? Ku kait te haluutte mieluummin nukkua tjms..." Minua kohtaan he olivat siis ihan asiallisia, mutta heikko käytös näkyi ja kuului aika ajoin muuten.

Illut olivat kuitenkin täydelliset bileet minulle. Lämmin kiitos*sydän*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

kullannuppu

Posts: 259

#167 • • kullannuppu
Oli tarkoitus lähteä Suomisaundeihin mutta päädyttiinkin kotoa vasta Illuihin. Ekaa kertaa näissä kemuissa ja oli kyllä loistomeininkiä! Seuraavalla kerralla pitänee mennä aikaisin nukkumaan Illuja edeltävänä iltana, herätä joskus puoli viideltä ja triplaespresson voimin tulla bilettämään! *nauru*

Niin, ja Orkidealta hienoa chilliä, kiitos siitä! Aivan loistavia helmiä joukossa! :-D

--
^_^

laeski^

Posts: 478

#168 • • laeski^ LaiskaLäski

vanhus, 2.1.2006 21:51:
---
martina, 2.1.2006 21:14:
---
Hyzenthlay, 2.1.2006 20:01:
---
martina, 1.1.2006 23:01:
pelotti oikeen olla siellä.

---


Was? mikä siellä pelotti, portsarit vai?


---


ilmapiiri, tietyt ihmiset. nää ei vaan todellakaan ollut mun makuun nää kemut.

---


tais vaan painaa väsymys eikä mikään muu*nauru**nauru**whaat**haukottel*





eeehheeei, kyl siel muutamat känni ääliöt tuli aukoo päätään ja haastaa riitaa.... mut onneks niist selvis ihan vaan puhumal, eikä onneks onnistunu pilaamaan (ainakaan mun) bileily henkee, ONNEKS, koska oli kyl aivan mahtavat bileet!!!!!

illut asetti kyl riman aika korkeelle tän vuoden muille pippaloille *tanssittel**aplodit*
tuuls

Posts: 60

#169 • • tuuls
Olipas kivaa *aplodit*
aika vaiherikas uusivuosi, kun ehdittiin kolmet kotibileetkin saman illan/yön aikana käydä läpi ennen illuja.
Ihan täydellinen vuoden aloitus *plur*
soma

Posts: 31

#170 • • soma täysin villiintynyt...
Ehdottomasti kannatti lähtee !! Hyvät kemut ja sika kivat fiilikset. Edelleen hymyssä suin muistelen...
eLzKa

Posts: 87

#171 • • eLzKa Eläkeläinen ;)
Oli ihan hyvät bileet!! Harmi vaan kun ei oikein jaksanu tanssia *nyyh*
UnityF

Posts: 15,721

#172 • • UnityF joo just se

hampus..pus, 3.1.2006 11:36:
...OU jeahhhhhhhhhh*jiihaa* 2:n vuoden illu tauon jälkeen oli aikasta ihanaa palata nosturin karuun ympäristöön!!!
Kyllä se "vanhakin" näköjään vielä jaXaa*tanssittel* HiH...*vink*



olit kyllä ihanin ylläri siellä vaikka en kerenny halipussaa sua ihan kokonaan.. oota vain ens kertaa kun törmätään *sydän**hali*
pipipaeae

Posts: 27

#173 • • pipipaeae
oli kyl hyvät pippalot. orkkidea soitti iha tiukkaa chillii, harmittaa vaan ku ei ehtiny siel alhaal kauaa oleen. ainut nihkee puoli bileis oli jonotus, mut eipä voi mitää.. seuraaville illuille kyl tod meen kuhan vaaan oon niihin aikoihin stadis päin. *plur*