Illusions Productions - First party of the year 1.1.2006 @ helsinki

173 posts, 9 pages, 30,733 views

Trixie

Posts: 1,342

#141 • • Trixie
Miettiny monta kertaa et mikä nois illuis nyt niin hekumaallist oli??? Jengi oli tutkalla enemmän kuin koskaan ennen ja hyvä et uskalsi mihinkään kattoa ettei joku tuu vainoissaan päälle*eiei*
Tais olla vikat illutkin, ei tuollaist seurakuntaa jaksa ja pokeille vitun iso miinus käytöskestä*dissaa*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#142 • • emppu Guest

Trixie, 2.1.2006 15:31:
Miettiny monta kertaa et mikä nois illuis nyt niin hekumaallist oli??? Jengi oli tutkalla enemmän kuin koskaan ennen ja hyvä et uskalsi mihinkään kattoa ettei joku tuu vainoissaan päälle*eiei*
Tais olla vikat illutkin, ei tuollaist seurakuntaa jaksa ja pokeille vitun iso miinus käytöskestä*dissaa*



AAAAAHAHAHA*NAURU*
anthocyan

Posts: 1,511

#143 • • anthocyan Kohti valoa...

Trixie, 2.1.2006 15:31:
Miettiny monta kertaa et mikä nois illuis nyt niin hekumaallist oli??? Jengi oli tutkalla enemmän kuin koskaan ennen ja hyvä et uskalsi mihinkään kattoa ettei joku tuu vainoissaan päälle*eiei*
Tais olla vikat illutkin, ei tuollaist seurakuntaa jaksa ja pokeille vitun iso miinus käytöskestä*dissaa*



*nauru* Niin se taisi vähän olla... Harmi kyllä... Olin kyllä aika pihal itsekin liiasta humalasta ja valvomisesta *poks* Mut oli ihan kivaa seuran ansiosta. *hihu* Harmitti vaan ku en jaksanu tanssia niin paljon kuin olisin halunnut *uuh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

blender

Posts: 2,552

#144 • • blender Arcade | KAIKU
ei siel kyl kukaa kenenkää päälle tullu sinä aikana ku itse olin siel.. en tiedä sit ihan bileitten alusta. ja toisekseen omasta mielest just illuissa porukka on tosi hyvällä fiiliksellä mukana verrattuna muihin bileisii. (ja nämä kaikki kokemukset siis tanssilattiasta, etu/keski/takaosasta)
sapeli

Posts: 11,768

#145 • • sapeli jokukukamikä?

ville, 2.1.2006 09:01:
valot normaalia paremmat (lavan liikkuvat päät ja 1m peilipallo suurilla paloilla)



Se peilipallo oli kyl upea, se on myönnettävä, varsinkin kun siellä tais olla semmonen harso takana - näytti aikasta hienolta varsinkin parvelta sieltä takaa *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

luba

Posts: 226

#146 • • luba
liput ja kaikki oli mut väsy tuli, nyt kyllä vähän harmittaa *nyyh*
sapeli

Posts: 11,768

#147 • • sapeli jokukukamikä?

luba, 2.1.2006 16:33:
liput ja kaikki oli mut väsy tuli, nyt kyllä vähän harmittaa *nyyh*



Lippu onneks käy mihin tahansa illuihin *joo* Et varmasti nääs ollu ainoa jolle kävi noin tällä kertaa *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Howdy

Posts: 7,955

#148 • • Howdy Oldie
Aika jännä miten erityyppisiä mielipiteitä Illuista .. mun mielestä ne oli paskimmat ever, ja täynnä aika outoa porukkaa, musa oli jotain totaalisen huonoa, enkä muutenkaan paljoa hyvää keksi sanottavaa, portsareiden töykeydestä puhumattakaan, jaksoin olla hetken ja lähdin pois.

--
Käpy vailla vertaa

Pekko Haimi

Posts: 282

#149 • • Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
Kim & Coma pelasti illan.. hemmetin hyvää musaa, kiitokset siitä. Pryda - Aftermath *jiihaa*

Anjunabeatstrance ei sitte uponnu yhtään, mutta ihmisillä näytti olevan kivaa ja ilmasto pääsalissa oliki lähellä tropiikkia..

Suurinosa ihmisistä kyllä todella tutkalla jos suoraan sanotaan.
kemuttaja

Posts: 385

#150 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Nää oli kyl pieni pettymys..Kun niin moni oli näit hehkuttanu niin päätin tulla katsastaa..Mutta tulihan koettua*igor*..Makuja on monia*nauru*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Mimir

Posts: 1,366

#151 • • Mimir Rouva Yninä
Oli oikein kivaa täällä. Ulkona odottelun jälkeen oli ihan mielettömän kylmä kun sisälle asti pääsin, mutta äkkiähän siinä lämpeni kun lähti tanssahtelemaan. Oli kivoja ihmisiä ja kivaa musiikkia, ei mulla ole mitään pahaa sanottavaa tästä. Hyvin tämä vuosi lähti käyntiin *hihu* *tanssittel*

--
[Wings are growing on her.]

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#152 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

martina, 1.1.2006 23:01:
pelotti oikeen olla siellä.



Was? mikä siellä pelotti, portsarit vai?

Mun mielestä illut oli yhtä ihanat kun ennenkin *plur* hyvä tila bileille, hyvät valot, hyvää musiikkia ja paljon tuttuja. Klubin ikä on kyllä jo aika korkee, mut ei voi kun toivoa että näitä järjestetään vielä pitkään...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UnityF

Posts: 15,721

#153 • • UnityF joo just se
Oli kyl ihanaa, alakerrassa kerkesin käymään vain muutaman kerran pikaseen kun yläkerta rokkasi niin hyvin *sydän*

Tabin ja superin setti oli aivan loistava, vaikka polveen vähän sattu niin ei voinu olla tanssimatta. Ihan täydellinen aloitus uudelle vuodelle. Kiitos kaikille *sydän*

Valot oli kanssa ihania ja oli kivaa puhalella saippuakuplia kanssa ympäri ämpäri *plur*


*tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel*
inka

Posts: 179

#154 • • inka juppihippireivaaja
Jep! Todellakin kannatti tulla, vaikka kipeä olo ja väsymys meinaskin viedä voiton. Illuissa on ainutlaatuinen tunnelma. Tulikin aamujumpattua oikein kunnolla!
Noissa kävis useamminkin, mutta kun oma korva (ja tanssijalka) ei enää lämpee yberkiksulle niin se on vähän niin ja näin.. Onneks joskus muunlaistakin lineuppia! Eli kiitos kimille ja terballe! :)
martina

Posts: 1,875

#155 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Hyzenthlay, 2.1.2006 20:01:
---
martina, 1.1.2006 23:01:
pelotti oikeen olla siellä.

---


Was? mikä siellä pelotti, portsarit vai?



ilmapiiri, tietyt ihmiset. nää ei vaan todellakaan ollut mun makuun nää kemut.
toni

Posts: 912

#158 • • toni
Mun illut jäi ainakin puoltoista tuntia vajaiksi ku piti lähteä kotiin. Vaadin uudet ensi viikonlopuksi
toni

Posts: 912

#159 • • toni
ps. ghostbusters <3
Mar6

Posts: 2,178

#160 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Pakko hehkuttaa edelleen että bileet aiheuttivat sen että vieläkin hymy huulilla miettiessä näitä bileitä.

Ymmärrän sen että itse ainakin tälläisissä bileissä joudun sulkemaan silmäni
joltain ihmisiltä ja ikäviltä tapahtumilta sekä yrittän edes ymmärtää sen että pokeja vituttaa varmasti moni asia ja hekin kypsyvät aikanaan (tietysti tämä ei ole syy mahdolliseen epäasialliseen palveluun JOTA EN siis saanut itse onneksi osakseni) Huomasin toki etä pokeilla oli töitä ja he olivat hyvin hyvin jännittyneitä (joka todellakin vaikuttaa kenen tahansa fiiliksiin)

Tietysti itseäni ainakin ahdistaa joissain bileissä se kun meno on kuin jenkkileffassa(esim eräillä aamujatkoilla joku yritti potkia itsensä ovesta sisään.jne.jne ja siitä tulikin sitten tappelunpoikaista)
Puhumattakaan siitä kun joku käy kimppuun (näinkin on käynyt ja se jos mikä pilaa fiilikset)

Mutta tanssilattiallapa ei mikään minua haitannut vaan tuli niin mahtavan plurahtelevaa kiksua ja hyvää fiilistä että huhhuh kun nautin *hymy*

Illuissa on myös ei niin kivaa jengiä kuten bileissä aina, mutta illuissa on myös jengiä joka aidosti nauttii musiikista ja tulee sinne MYÖS sen ja bilekulttuurin takia, ei sekoilun takia.

Siellä porukka oikeasti myös fiilistelee ja hiljaa kuuntelee ja aistii musiikkia ja bilefiilistä, kun dj soittaa rauhallisen ja melodisen fiilistelykohdan, jengi nostaa kädet ylös ja on aivan hiljaa ja heti kun uplifti alkaa, alkaa myös porukka huutamaan samaa tahtia aivan mielettömissä täpinöissä.
Joku asia tekee näistä bileistä aina erilaisen kuin muista vaikka en monissa illuissa ole ollutkaan.

Itse käyn bileissä musiikin, kulttuurin, samanhenkisten ihmisten ja hyvän fiiliksen ja yhteishengen takia ja onnistuin nauttimaan siitä täällä tänä uutenavuotena, ja sulkemaan silmäni muulta.
Hups, taisin juuri sanoa mielipiteeni klubbarissa, mutta älkää ottako tosissaan, ymmärrän niitä jolla oli todella kivaa, ymmärrän samalla tavalla myös niitä jotka eivät tykänneet.
Ja kiitän edelleen ihania ihmisiä ja ystäviä sekä kaikkia järjestäjiä.ym tahoja jotka onnistuivat tekemään aamustani mahtavan *hymy*

--
-Where there is house there is a home-