Illusions Productions - First party of the year 1.1.2006 @ helsinki

173 posts, 9 pages, 30,741 views

Kaizu

Posts: 194

#101 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Kotimatkalla oli havaittavissa lievä kipu naamassa johtuen lähinnä hymyilystä *pepsodent*
Valitettavasti vaikka kuinka yritin itseäni tsempata sai väsymys kuitenkin otteen, ehkä vanhenemisellakin oli osuutta asiaan *hih*. Mahtawaa oli silti, kiitos Illusion *sydän*

--
PaartiPaarti

Bio

Posts: 4,429

#102 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Joo, illut pelasti ehdottomasti noi hallmarkin bileet.
Nyt on kiksukiintiö vähäks aikaa täynnä.
anthocyan

Posts: 1,511

#103 • • anthocyan Kohti valoa...
Oli ihan jees... Tosin ois voinu olla parempi... *hmph* Mut kiva oli nähä frendei ja Tapsa soitteli hyvää musaa (taas) alakerras *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

meisi

Posts: 327

#104 • • meisi maiu naki
Huuh. Juurikin selvisin kotiin asti. Enkä pääse vieläkään nukkumaan kun tulee vieraita :(
Ekat illut on takana ja ei voi muuta sanoo ku et onneks alakerta oli auki! Kimin ja Coman jälkeen ylhäällä ei vaan voinu olla. Alakerras tuli ihan huippumusaa ysistä lähtien! <3
Kiitti matkaseuralle!
jeesboks

Posts: 4,064

#105 • • jeesboks p u p u
oli kivaa *sydän* Jopa useamman kerran tuli ajauduttua tanssilattia puolelle jammailemaan *tanssittel* kiitos ihanille seurasta, nyt onnellisesti kotona. Oli kiva nähä myös tuttuja paljon mestoilla.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

sinihh

Posts: 115

#106 • • sinihh

anthocyan, 1.1.2006 15:51:
Oli ihan jees... Tosin ois voinu olla parempi... *hmph* Mut kiva oli nähä frendei ja Tapsa soitteli hyvää musaa (taas) alakerras *plur*



..paitsi mua et nähny :( Se iso ilkeä poke ei päästänyt mua sisään, kun oli vanhentuneet paperit..:(

Olis kyl ollu niin kivaa pitkästä aikaa olla mestoilla, mut ei sitten..:(
sapeli

Posts: 11,768

#107 • • sapeli jokukukamikä?
*plur* *sydän* *pihkassa*

Vaikka alkuaamu menikin ihmisten kanssa jutellessa ja kavereita etsiessä, ei harmittanut ollenkaan kun ehti kuitenkin tanssimaan täysiä vikat kaks tuntia *plur* *jiihaa* Which reminds me, pitääkin laittaa illuvaatteet kuivumaan *pepsodent*

Vähän petyin yläkerran valoihin, mut olihan ne silti ihan pätevät (illu-skaalalla, eli aivan upeat verrattuna moniin muihin bileisiin) - ja musaa ja tunnelmaa vartenhan siellä ollaan, ei valoshowta *hymy*

Täytyy kyl sanoa että Illut oli tän UV-vaihteen kohokohta *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#108 • • pirpeli
Vanhakin jakso kymppiin saakka. Siin loppuvaihees teki jo mieli nukkumaan, mun Tabi pisti pari sellasta bassomätkytystä, ettei sieltä tanssilattialta pois päässy*sydän*

Pitkästä aikaa Illuissa ja kannatti*joo*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

NEVAr

Posts: 156

#109 • • NEVAr ...ras3.14... - club member
ei muuta kuin *plur*
noena

Posts: 3,138

#110 • • noena first breath after coma
Oli kyllä mahtavaa *joo*
Musiikki ylhäällä ja alhaalla toimi kummatkin, seura oli kokoajan parhaimmillaan ja fiilis oli katossa!
Kiitos!

--
TwistedLife™ Amusement Park

-Kerttu-

Posts: 4,542

#111 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ihanaa, kiitos! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Raiza

Posts: 65

#113 • • Raiza
Oli kyllä kiva aamu :) Vaikka väsy tulikin jo kymmeneltä ja päätin lähteä kotiin. Alakerrassa olis kyllä viihtynyt pidempäänkin *sydän*
-P

Posts: 4,972

#114 • • -P
kim ja coma soittivat mitä tiukinta matskua, mutta sen jälkeinen ei uponnut. orkidean chilli pelasti hyvin, kun yläkertaan oli itseni ainakin mahdotonta mennä ysin-kympin jälkeen. sitä ilmaa olisi voinut leikata macheteveitsellä :/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Chrisdyan

Posts: 479

#115 • • Chrisdyan
että välil tuli hyvää saundii ja jalatkin sen tietää... todellaki posket on kipeenä hymyilemisestä *iloinen*
kiitän*joo*

--
Hikitomori

-xx-

Posts: 5,001

#116 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Hmhmm, liian pitkä aika edellisistä Illuista, kuumankostea vastaanotto yllätti kun saavuin paikalle puoli ysin aikoihin... Äkkiä siihen tropiikin ilmastoon kuitenkin tottui, ja aikainen herääminen palkitsi jälleen ^__^
Pitkästä aikaa sai tanssia oikein kunnolla, se on vaan niin ihanaa *plur**hih*

Chilli jäi tällä kertaa kokematta, ehkä sit ensi kerralla aikaisemmin paikalle niin ehtii sinnekin :p

Kiitos, kivaa, hyvä meininki ja hieno vuoden aloitus, tätä lisää! *sydän*

--
kiitos ja anteeksi ^^

inneah

Posts: 704

#117 • • inneah ...Trust no one...
Voi vittu ku vituttaa ku piti olla niin päissään ettei päässy paikalle.

*toktok*

--
nahkalakanat

blender

Posts: 2,552

#118 • • blender Arcade | KAIKU
aika kympin bileet, itse pidin kyllä ns. rauhallisista valoista ja siitä että musaa soitettiin sopivalla. Kim & Coma vei kyl soundissa voiton kun ei oo pitkään aikaan kuullu tuollasta vääntöä. Kiksukin toimi.
martina

Posts: 1,875

#119 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mä en ymmärrä mikä näissä kemuissa on hehkuttamisen arvoista? olin ensimmäistä ja taatusti viimeistä kertaa paikan päällä. huonoimmat kemut pitkiin aikoihin.
pelotti oikeen olla siellä.

eikä ole ennen noin epäkohteliasta henk.kuntaakaan tullut vastaan. ku mentiin sisään, sateli pokeilta vittuiluja. lähtiessäni taas vihainen narikkasetä huusi mulle et "voiks te vittupäät nyt häipyy siitä takkienne kanssa, että ihmisiä pääsee lisää sisään!"
olin tosiaan jäänyt abaut 2min juttelemaan pikaisesti kaverin kanssa sivuun, jossa emme olleet kenenkään tiellä. *justjoo*

ei ollu mun juttu. kaaheeta paskoo.
Mar6

Posts: 2,178

#120 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Voi hitto että oli mahtavaa..
Ehkä vuoden parhaimpia bileitä. Alku nyt vähän jumitti mutta sitten ne viimeset pari tuntia tuli tampattua putkeen välillä vettä hakien, ai että kun tuntui hyvältä ja pojat tarjoili niin herkkua että ei paremmasta väliä.
Todella hieno kiksuvuodenvaihde *plur* kiitokset kaikille ihmisille ja muille vaikutteille! *hymy*

--
-Where there is house there is a home-