Illusions Productions - First party of the year 1.1.2006 @ helsinki

173 posts, 9 pages, 30,743 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • Edited UnityF joo just se
hitto kun luki et alakerta auki.. no ne jotka on käyny vuosia niin eikös tullu ihana lämmin muisto kun tuli illuihin niin alakertaan syömään sämpylöitä ja hörppimään jotain lämmintä, itte ostin aina kaakaota ja kun tunnin pari chillannu ja keränny voimia niin yläkertaan bilettämään ja ai että sit fiilistä, ja sit silloin aikoinaan kun alakerta oli myös keväisin/kesäsin auki ja ysin aikaa pääsi terasille juomaan yhen sidukan... ai että... *plur*

Oi niitä aikoja.. *pihkassa*


Mäki haluun vaatii...!
Alakertaan pientä purtavaa myyntii.
Saippuakuplakone, sillee kohtuudella käytettynä, paljon uv-ta, 4piste ääni, se ihana valo sinne parven lattialle näyttämään kun olis jossain meressä (juho ja david tietää mitä meinaan).. jajajaja... öö.. moneltas tuun rakentelemaan et saan ees osan toivomuksista läpi? voin vaikka olla selvinpäin ja autella et saa nää kunnolla kasaan ja juhlii sitten kun ovet aukee*iloinen*
sts

Posts: 7,969

#22 • • sts Sama pyynti aitta!

ville, 23.11.2005 20:42:
Käsittääkseni on ja juuri sen takia se pitäisi korjata :)



Ainakin yksi asia missä ollaan samaa mieltä :)
sts

Posts: 7,969

#23 • • sts Sama pyynti aitta!
Kovat on kyl vaatimukset kaikil :D
ElNiño

Posts: 289

#24 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Voi samperi. Ovat iskeneet mulle vuoden 2006 ensimmäisen työvuoron JUST 1.1. ja klo 08.45-> *grr*
Eikä sitä saa kuulemma kirveelläkään siirrettyä. Sillä tuuraajia tollaseen aamuun on vaikea löytää. Ei auta nyt ilmeisesti kaunopuheetkaan..
No, ei kai se auta muu, kuin tulla hyvin ajoin klo5 jonottaa näihin *super*Illuihin ja poistua sit kasin aikaan vaihtaa kamppeet ja muihin hommiin. Aika extremeä, mut elämä on.

ps. Ja koska tammikuus tuskin katto aukee(*whaat*), niin sen alakerran vois senkin eest ottaa käyttöön *vink*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#25 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
eiköhän täältä pitkästä aikaa taas itsensä löydä *plur*

--
dasinoaisnvs

keisha

Posts: 1,394

#27 • • keisha bullet with butterfly wings
Oijoi. Tapsa chillissä, Coma ja Kimi. Uv-illuissa on ihan oma tunnelmansa, tällä kertaa pakko sanoa et EI VOI MISSAA :D

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Hattis

Posts: 194

#28 • • Hattis
kyl. tänne. ei uutta vuotta voi alottaa ilman illuja *sydän*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#29 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
hmm... mitäs tänne maksaakaan sisään?

--
dasinoaisnvs

ville

Posts: 3,780

#30 • • ville olen oikeasti ujo

o.w.w.i.k., 12.12.2005 11:39:
hmm... mitäs tänne maksaakaan sisään?



On tainnut olla 10e ennakko ja 15e ovelta ainakin ennen, tod näk sama juttu nyt, mut tää on veikkaus ei tieto.

Mut uhjee, tulossa taas vuoden paras illu *jiihaa*
Maihku

Posts: 1,186

#31 • • Maihku neiti hankala
vois kyl ehkä harkita tänne tuloa ku ei oo pahemmin koskaan käyny illuissa*tirsk*
UnityF

Posts: 15,721

#32 • • UnityF joo just se

Maihku, 12.12.2005 12:02:
vois kyl ehkä harkita tänne tuloa ku ei oo pahemmin koskaan käyny illuissa*tirsk*



WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?

no nyt on kyl sit korkee aika! *joo* mä raahaan sut sinne. tästä ei ees keskustella.. miten sä oot voinu missaa illut *ding* ohhoh.. *whaat* *pökr*
Maihku

Posts: 1,186

#33 • • Maihku neiti hankala

UnityF, 12.12.2005 12:26:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?

no nyt on kyl sit korkee aika! *joo* mä raahaan sut sinne. tästä ei ees keskustella.. miten sä oot voinu missaa illut *ding* ohhoh.. *whaat* *pökr*


*pepsodent*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#34 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

ville, 12.12.2005 11:54:
---
On tainnut olla 10e ennakko ja 15e ovelta ainakin ennen, tod näk sama juttu nyt, mut tää on veikkaus ei tieto.



yep... pitäs vaan lähettää street beatiin oikee summa rahaa
noita ennakkoja varten. toivottavasti se sit on ton kybän :P

--
dasinoaisnvs

ville

Posts: 3,780

#35 • • ville olen oikeasti ujo

o.w.w.i.k., 12.12.2005 14:10:
---
ville, 12.12.2005 11:54:
---
On tainnut olla 10e ennakko ja 15e ovelta ainakin ennen, tod näk sama juttu nyt, mut tää on veikkaus ei tieto.


---


yep... pitäs vaan lähettää street beatiin oikee summa rahaa
noita ennakkoja varten. toivottavasti se sit on ton kybän :P



no mä luulen et voisit vaikka soittaa strettiin ja kysyä =)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#36 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

ville, 12.12.2005 14:29:
no mä luulen et voisit vaikka soittaa strettiin ja kysyä =)



sounds like a plan :P
vois tehdä sen heti ku pääsee töistä...

--
dasinoaisnvs

Josba

Posts: 322

#37 • • Josba Anjunadiggari
Tänne pitää kai tulla, kun olen joka tapauksessa viettämässä vuoden vaihtumista kauniissa pääkaupungissa... *hymy*

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Eminem

Posts: 66

#38 • • Eminem Pikakivääri

UnityF, 23.11.2005 20:51:
hitto kun luki et alakerta auki.. no ne jotka on käyny vuosia niin eikös tullu ihana lämmin muisto kun tuli illuihin niin alakertaan syömään sämpylöitä ja hörppimään jotain lämmintä, itte ostin aina kaakaota ja kun tunnin pari chillannu ja keränny voimia niin yläkertaan bilettämään ja ai että sit fiilistä, ja sit silloin aikoinaan kun alakerta oli myös keväisin/kesäsin auki ja ysin aikaa pääsi terasille juomaan yhen sidukan... ai että... *plur*

Oi niitä aikoja.. *pihkassa*


Sanoppa muuta*sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#39 • • sapeli jokukukamikä?
Uudestavuodesta ei ole mitään muuta varmaa kuin nää *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anthocyan

Posts: 1,511

#40 • • Edited anthocyan Kohti valoa...

sapeli, 12.12.2005 17:16:
Uudestavuodesta ei ole mitään muuta varmaa kuin nää *hymy*



Kyl taidan olla sun kaa samaa mieltä *vink* *plur*

edit: Orkidea chillis viime vuon oli kyl iha paras *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-