Gallup; Kuinka monen kanssa olet maannut?:D

233 posts, 12 pages, 100,757 views

Essi

Posts: 1,246

#141 • • Edited Essi Kukkupää!
Toi on kyllä täyttä paskaa että olis joku luku missä vaiheessa alkais itsekunnioitus kärsimään. Mikä siinä on että monet pitää seksiä niin "likaisena"?

Tunnen 21-vuotiaan tytön, jolla on ollu about 40 äijää, eikä kukaan muu tuttuni puhu seksistä yhtä luontevana ja ihanana asiana. Syy miesten lukumäärään on siinä, et se pystyy oikeesti nauttimaan seksistä eikä halua olla ilman sitä. Tällä vauhdilla sillä tulee sata täyteen tossa kolmenkympin kieppeillä, ja mitä pahaa siinä sit on? Joskus saatetaan kävellä kadulla ja se moikkaa jotain, sanoen mulle "hengasin kesällä ton luona jonku aikaa ja naitiin, meil oli tosi hauskaa" eikä sit sen kummempaa. Mikä tässä ihmisessä on "likaista" tai miksi hänen itsekunnioituksensa pitäisi kärsiä?

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Avatar
#142 • • tomaattisose Guest
Pieni vihje kaikille:

Kaikki on suhteellista ja omat näkemykset asioihin on sallittuja, mutta ei tarvitse kenenkään kailottaa niitä millään tavalla. Toteaminen on ihan hyvä asia, mutta leijumaan ei pidä ruveta kuten kaikki tietävätkin.

*ding*
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#143 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
---


mun mielestä viel möläyttelin teille jotain lukuja sillon jatkoilla, mut onneks kukkaan meistä ei pysty muistaa*nauru*
[/quote]voi olla, mut kaikkee ei voi muistaa.. *iloinen*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Sylvester

Posts: 19

#144 • • Sylvester ihan mikä vaan....
Onhan noita mun sängyssä vieraillu mut ei kai niit koskaa voi liikaa olla.....

--
*muhaha*

Unik

Posts: 4,117

#145 • • Unik
Mul onkin kaksi sänkyä *pahis*
Avatar
#146 • • pipa Guest
*neitsyt*
MEinesalo

Posts: 98

#147 • • MEinesalo

*neitsyt*




niin minäkin... melkein
Jusuplussa

Posts: 1,292

#148 • • Jusuplussa UG-///

pipa:
*neitsyt*


sama
Yoni

Posts: 440

#149 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Same here!
sune

Posts: 2,096

#150 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pipa:
*neitsyt*



maaaaailman hauskin pipsa !!!! *nauru* *aplodit**sydän*

--
ei kovin ihku eikä plur

mehukatti

Posts: 335

#152 • • Edited mehukatti dude

Essi:
Tunnen 21-vuotiaan tytön, jolla on ollu about 40 äijää, eikä kukaan muu tuttuni puhu seksistä yhtä luontevana ja ihanana asiana. Syy miesten lukumäärään on siinä, et se pystyy oikeesti nauttimaan seksistä eikä halua olla ilman sitä. Tällä vauhdilla sillä tulee sata täyteen tossa kolmenkympin kieppeillä, ja mitä pahaa siinä sit on?



ei kai tossa sinänsä mitään pahaa oo, mut tulee vaan mieleen että eiks se kykene pidempiin suhteisiin vai onks kyse tietoisesta valinnasta harrastaa seksiä mahollisimman monen kanssa?
Tenechtica

Posts: 1,025

#153 • • Tenechtica

Essi:
Mikä siinä on että monet pitää seksiä niin "likaisena"?



Nykymaailmassa (en väitä, etteikö seksististä käytöstä olisi muka ollut olemassa jo way before nykyaikaa) korostetaan seksiä, myydään seksiä/seksillä ja kaikkea pitäis muka kokeilla ja täs pitäs viä ajatella, et tää kaikki on niin puhdasta ja normaalia käytöstä? En henk.koht. itse pidä tästä menosta lainkaan ja seksi mieltyy jo likaiseksi kiitos tän liikatarjonnan/mainonnan yms hehkutuksen. Niin ja yliarvostetuksi. "Normaali" parisuhdeseksi olis se juttu ja se, ettei joka helvatan tuutista tulis samaa shittii. Yhteiskunta on lähteny väärille raiteille tän asian suhteen jo aikoja sitten enkä edes halua ajtella mitä tulevaisuus tuo mukanaan. En ole seksin vastustaja, mutta liika on liikaa! Sori oli pakko puuttua ehkä hieman offtopikkinakin...
Avatar
#154 • • greenie Guest

Essi:
Joskus saatetaan kävellä kadulla ja se moikkaa jotain, sanoen mulle "hengasin kesällä ton luona jonku aikaa ja naitiin, meil oli tosi hauskaa" eikä sit sen kummempaa. Mikä tässä ihmisessä on "likaista" tai miksi hänen itsekunnioituksensa pitäisi kärsiä?



Ei kai sen itsekunnioituksen pitäisikään. Suurin osa ihmisistä vaan kokee, että mikäli ne olisi itse samassa tilanteessa, niille tulisi morkkis, likainen fiilis tai muuta vastaavaa. Musta se on ihan OK, jos molemmat - tai kaikki - on tietoisia tilanteesta. Voisin veikata, että ainakin osa noista sun kaverin 40 panosta ovat luulleet tilanteen olevan jotain muuta.

Eri ihmisillä on erilaiset arvot, päämärät ja halut, eikä ne aina oo samansuuntaisia :)
Avatar
#155 • • x Guest
[
haha mika topic. 2 on mun paatahuimaava luku *hih*
Avatar
#157 • • Kirsikka Guest
Hmm.. Onkohan tässä noi vaihtoehtojen luvut muuttuneet jossain vaiheessa, kun piti vaihtaa ääni edelliseen vaihtoehtoon, vai olenkohan vain unohtanut jotain *nauru*
Hansu

Posts: 481

#158 • • Edited Hansu

Tenechtica:
Nykymaailmassa (en väitä, etteikö seksististä käytöstä olisi muka ollut olemassa jo way before nykyaikaa) korostetaan seksiä, myydään seksiä/seksillä ja kaikkea pitäis muka kokeilla...
... En ole seksin vastustaja, mutta liika on liikaa!


Olen ihan samaa mieltä. Välillä tuntuu, ettei voi enää avata telkkaria ilman että jollakin kanavalla on meneillään "avoin" ja ah-niin-luonnollinen seksikeskustelu, jossa kaiken ikäiset teinistä mummoihin kertoo yksityiskohtaisesti omista mieltymyksistään, tai sitten aikakauslehden avatessaan sivuilta pomppaa silmille kaiken maailman seksitestejä ja "vapautuneita" kirjoituksia. Puhumattakaan ziljoonista mainoksista, joissa seksin avulla myydään _ihan mitä vaan_. Lehdissä julkaistaan juttuja siitä kuinka monta kertaa viikossa keskivertoihminen harrastaa seksiä ja kuinka kaikkea mahdollista pitää kokeilla, tykkäsi siitä tai ei, koska muuten on konservatiivinen tiukkis.

En todellakaan ole seksin vastustaja, mutta sen tuputtamista ja kaikkialle tunkevia lonkeroita kyllä vastustan. Omasta mielestäni koko jutusta menee sellainen mukavan jännittävä maku, jos koko nykyinen elämänmeno on kyllästetty seksillä ja siitä tehdään liian arkinen asia. Itse ainakin kaipaan sellaista pientä kielletyn hedelmän makua, enkä halua kuunnella kuinka ihmiset julkisissa kulkuneuvoissa tilittävät seksielämäänsä suureen ääneen, kun "se on niin luonnista puhua näistä asioista kaikkien kuulleen".
Avatar
#159 • • 3K1 Guest
15??? Mut nyt kun en enää menetä peliaikaa (seukkailin ensin 2, sit 4 vuotta) luulis alkaa heruu... I LOVE MY JOB! Jos saan baarista fudut alan huarrraks prkl! *super**pupu* ja *pahis**possu* mut jos sä kulta haluut ni ihan vaan *sydän*... nyt joku idiootti disauttaa mua aika vähä. *dissaa* siinä sulle biatch.
Tarsu

Posts: 2,449

#160 • • Tarsu

Jonulih:
Vähemmän kuin 30, enemmän kuin 15.
Miettikää siitä..


Ei vittu !

Meitä kiinnostaa niin saatanasti et monelta meistä menee jopa yöunet tuota miettiessä!
:D HAHHAAHHAAAA !!!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham