Gallup; Kuinka monen kanssa olet maannut?:D

233 posts, 12 pages, 100,754 views

mehukatti

Posts: 335

#61 • • mehukatti dude
en tietääkseni kenenkään (?)
UzU

Posts: 2,361

#62 • • UzU [33100]

Chatte:
---
Zile:
Aiheeseen sopiva hymiö...
hali_1055280418.gif
---
Valot päälle ja peitto pois. *plur*



Menee nyt vähän tuon seksikeskustelun puolelle eli off-topic mutta todellakin samaa mieltä.
En ymmärrä tuota etenkin jenkkien harrastamaa pimeässä peiton alla nyhjäämistä. Peitto on vain tiellä ja
kyllä musta on kiva jotain välillä katsellakkiin joten valokaan ei ole pahitteeksi :D
Avatar
#63 • • ALIEN Guest

UzU:
En ymmärrä tuota etenkin jenkkien harrastamaa pimeässä peiton alla nyhjäämistä. Peitto on vain tiellä ja
kyllä musta on kiva jotain välillä katsellakkiin joten valokaan ei ole pahitteeksi :D



what?! *muhaha* miten niin etenkin jenkkien? vähän sama kun sanoisin et "en ymmärrä tuota etenkin suomalaisten harrastamaa pissa-kakkaleikkiä" *nauru*
Avatar
#64 • • ALIEN Guest

Lene:
Totta kai jokaisella on oikeus tehdä valintansa (ne selvästi väärät ja oikeudettomatkin), mutta valinnoilla on aina seurauksensa - oli ne sitten mitä tahansa.




ja seuraamukset ovat esim. että jotkut tyhjäpäät kutsuvat näitä seksistä enemmän nauttivia eri "alentavilla nimityksillä"... Mäkin käytin sanaa jakorasia joskus yläasteella, et siitä on hyvä lähtee pohtimaan kuinka naurettavan epäkypsää ja ahdasmielistä ajtusmaailmaa edustin tuolloin *vink*
Avatar
#65 • • ALIEN Guest

Nymfiana:
hah. en pane kaikkea mikä liikkuu... panen kaikkia ketä haluun panna.*nauru*



näin. pistäs lene korvan taakse ;)

Seksi on hyvä asia - asia mistä kukaan ei kärsi, joten miksi sitä kohtaan pitäisi olla yhtään negatiivista asennetta tai edes ajatusta? Lene, jos sä halaat viittäkymmentä miestä niin sä oot epäkunnioitettava ja likainen?
Avatar
#66 • • ALIEN Guest

Nymfiana:
Taas täytyy verrata miehiä ja naisi... Kuinka usein pukeille selitetään et "tää on psykologinen juttu... et sä oikeesti nussi koska sä nautit seksist..." Miks on niin vaikeaa usko että nainen haluu munaa, ja ihan vaan sen hetkellisen nautinnon vuoks. Tätä oon mmiettiny usei, ja tullu siihen lopputulokseen, et monet naiset ei varmaan sit osaa nauttia seksistä... siis oikeesti, eikä sen takia kaipaa sitä... Mun mielestä tää vanhahaahkatauti on vakavampi sairaus ku seksiaddiktio.



en nyt sanoisi sairaudeksi, mutta "menetykseksi" pikemminkin *vink* Vähän sama, kun heterot, joiden seksielämä on paljon yksinkertaisempaa, kuin esim B-seksuaalisten. Näin yleisesti ottaen.
Avatar
#67 • • Edited ALIEN Guest

Lene:
---
Alien:
Seksi on hyvä asia - asia mistä kukaan ei kärsi, joten miksi sitä kohtaan pitäisi olla yhtään negatiivista asennetta tai edes ajatusta? Lene, jos sä halaat viittäkymmentä miestä niin sä oot epäkunnioitettava ja likainen?
---
Voe voe voe, tuossa menet pahasti metsään, mutta mä en tällä hetkellä jaksa pitää aiheesta suurempaa luentoa (esim. aiheesta *hih*



Metsään, miten niin? Liitätkö sä noi aiheet " seksi vallankäytön välineenä, seksi itsetuhoisuuden välineenä jne" esim Nymfianan haluun naida niitä miehiä, joista hän on kiinnostunut ja jotka myös haluavat häntä? Älä kierrä aihetta nainen ;)

edit: vittu kirjoitin päinvastoin *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#68 • • Jone Archibald Haddock

Lene:
Nimenomaan ajatusmaailmat ovat erilaiset ja niiden pohjalta muodostaa mielipiteensä. Ja mä aion pitää omasta ajatusmaailmastani kiinni kunnes sitten mukamas koen tämän "valaistumisen", että on kunnioitettavaa, arvostettavaa ja ihannoitavaa panna kaikkea mikä liikkuu. *nauru*



Mä ymmärrän aivan loistavasti sen, että haluat pitää omasta arvomaailmastasi kiinni, mutta suvaitsematonta käytöstä en kyllä ymmärrä niin mitenkään. Sun juttu on sun juttu ja Nymfianan juttu on sen juttu - Mikä siinä ihmisten erilaisuuden ja erilaisten arvomaailmojen kunnioittamisessa on niin vaikeaa? IMO tollaiset "elät väärin" puheet on aika vastenmielisiä, koska kenellä meistä on oikeus kertoa toiselle miten sen pitäisi elämänsä elää?
Howdy

Posts: 7,955

#69 • • Howdy Oldie
Moraali on sairaus josta on hyvä päästä eroon ennenkuin on myöhäistä *pahis*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#70 • • ALIEN Guest

Lene:
Sä menit itse yleistämään aiheen yleisemmälle tasolle. *släp* siis släpÄ! *hih* Ja todellakin, asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin miltä näyttävät.



Yleistin sen silti tässä tapauksessa - en tietenkään muussa, hei haloo *släp**nauru*
Ja just tässä tapauksessa se asia on niin yksinkertainen, kuin näyttää - nainen haluaa seksiä usean miehen kanssa, jotka myös haluavat häntä. Missä vika?! Sun suvaitsemattomuudessa kenties ;)
Avatar
#71 • • Edited ALIEN Guest

Lene: Parhaitenhan oppii jne. kun kohtaa ne, joiden kanssa on eri mieltä. *hih*



Joo - ota nyt opikses! *hihu*
Avatar
#72 • • ALIEN Guest

Lene:
Siis ei tässä tapauksessa (tai siis yleensä näissä tapauksissa) ole kuin toisten ihmisten hyväksikäyttämisestä omien halujen tyydyttämiseen. Respect! *piis*



daah... ja mitä pahaa siinä on, kun molemmat silti nauttivat?
Jone

Posts: 8,258

#73 • • Jone Archibald Haddock

Lene:
Tässä ei ole muusta kyse kuin näiden erilaisten asioiden käsittelemisestä. Vai pitäisikö pysyä aina vain hiljaa? Mitä silloin voisi oppia? Parhaitenhan oppii jne. kun kohtaa ne, joiden kanssa on eri mieltä. *hih*

Ja luulisi sun jotain tietävän tehokeinoista, mitä keskustelemistapoihin tulee.



Ei pitäis, kyllä sen suun saa avata. Sulta vaan odotan vähän korkeatasoisempaa läppää kuin jonkun toisen ihmisen elämäntavan suoraa tuomitsemista.
Avatar
#74 • • ALIEN Guest

Lene:
---
ALIEN:
daah... ja mitä pahaa siinä on, kun molemmat silti nauttivat?

---


Koska se on vain toisen välineellistämistä, eikä toiselle anneta muuta arvoa.



eikö? Ja mistä SÄ sen tiedät?! ...kokemuksestako? *nauru*
Avatar
#75 • • ikj Guest
mua rupee panettaa.
Samu

Posts: 517

#77 • • Samu Bodhisattva

Lene:
Ja todellakin, asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin miltä näyttävät.



Päinvastoin; Asiat on usein yksinkertaisempia kuin miltä näyttävät!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Avatar
#78 • • astaroth Guest
Mua ei tarvii kauaa metsästää...
Avatar
#79 • • Edited ALIEN Guest

Lene:
Kai mulla nyt on silmät ja korvat päässä ja huomaan, miten ihmiset toisiaan kohtelevat. Ja sitten vielä suoraan myöntävätkin. Kokemuksesta? Perhaps. *nauru*



ilmeisesti omasta henkilökohtaisesta kokemuksestasi...
Howdy

Posts: 7,955

#80 • • Howdy Oldie
Siirretäänkös se väittely vaikka privan puolelle rakkaat kanssa sisaret *hymy*

--
Käpy vailla vertaa