Gallup; Kuinka monen kanssa olet maannut?:D

233 posts, 12 pages, 100,750 views

Karvinen

Posts: 699

#121 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mitä tähä ny uskaltaa heittää, jos naisil on yli 10 sänky kaverii ni ne leimataa kiertopalkinnox heti... ja jos miehistä on kyse niin se vaan kertoo kuin "tosi" miäs o.... *justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Avatar
#122 • • astaroth Guest

Karvinen:
mitä tähä ny uskaltaa heittää, jos naisil on yli 10 sänky kaverii ni ne leimataa kiertopalkinnox heti... ja jos miehistä on kyse niin se vaan kertoo kuin "tosi" miäs o.... *justjoo*


Jep!
Pitäähän miehillä nyt olla joku todellisuuden torjumiskeino,
kun itse ei kuulu siihen "yli kymmenen" joukkoon. :D
Homegrove

Posts: 2,102

#124 • • Homegrove Further
Eipä tarvinnut miettiä kun juuri eilen laskin tämän slut-testin takia. :D

--
Forward thinking house music

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#125 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
No kyllähän niitä on kertynyt.. hehheh.. niin mites sulla Iinuli? *vink*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Elmiira

Posts: 1,446

#126 • • Elmiira
No en heitä lukua kehiin, kun kukaan ei kai sillä tiedolla tee mitään *ding*

mutta...
Jonkun mielstä liian monen *uuh*
omasta mielestä niin monen kun on sattunu huvittamaan *joo*
(Eli osittain liian monen, osittain en tarpeeksi monen *muhaha*)

Taidan mennä tuonne toiseen huoneeseen makaamaan nukkuvan pikkusiskoni kanssa, kun ei nyt huvittais maata yksin *nyyh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

tweety

Posts: 138

#127 • • tweety tsirptsirp
joskus tuntuu et ihan liian monen*blush*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

-P

Posts: 4,972

#128 • • -P
enpä kovin monen

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

John

Posts: 1,384

#129 • • John Lauma

Daverian:
No ainakin voin sitten todeta että jos joku kysyy niin en ainakaan saanut mitään melkeen tajuttomaksi itseäänjuoneen pikku pissiksen pillua jossain puskassa. Siinä on hyvä pullistelun aihe.


Oikein!

--
Fancy some cheese, Gromit?

jUSSi

Posts: 1,377

#130 • • jUSSi äkäinen vanhus

Daverian:
---
Jone:
---
---
Sä oot 16. Ehdit vielä oikein hyvin elämässäsi sutimaan aivan kylliksesi. Itse olin täysi-ikäinen poikuuden mennessä ja aivan loistavasti oon kerinnyt tohonkin hommaan messiin. *viheltel*
---
Niin ehdin juu. Tosin vähän ketuttaa kun kaikki kaverit on jo maannu jonkun kanssa. Olen siis porukan ainut "poika". Mutta kyllä sitä hyvää kannattaa odottaa.



\o/

eläköön terve asenne. Itsekin liityin "miesten" joukkoon vasta 19-vuotiaana enkä tunne jääneeni mistään paitsi ja ihan tarpeeksi olen saanut kokea.
Piia

Posts: 110

#131 • • Piia
Tääkin on tämmönen ikuisuus kysymys, et mikä on liikaa ja mikä liian vähän... Itellä on ollu ihan tarpeex, ehkä liikaakin... *blush* En oo mitään seurustelevaa tyyppiä joten on tullu kerettyyn... *hymy* Ei se petikumppanien määrä, vaan se seksin määrä *hih*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#132 • • Aziz Combat Fighter

Piia:
Tääkin on tämmönen ikuisuus kysymys, et mikä on liikaa ja mikä liian vähän... Itellä on ollu ihan tarpeex, ehkä liikaakin... *blush* En oo mitään seurustelevaa tyyppiä joten on tullu kerettyyn... *hymy* Ei se petikumppanien määrä, vaan se seksin määrä *hih*



Niinpä. Se on vähän eri asia et onks ollu 15 yhen illan kännipanoa vai 7 pitempiaikaista kumppania jos aletaan siis "skillejä" mittailemaan. Kyl imho ainakin hyvä seksi vaatii sellaset kolme-neljä kertaa ennenku pääsee sinuiks toisen kaa ja vähän oppii et mistä se tykkää; toiset tykkää julmista painioitteista, ja toisille pitää olla tosi hellä :) Kommunikaatiota! Se on vähän hankalaa varsinki jos raahaa humalassa baarista jonku 18v. tipusen kotiin ja alottaa setityksen tappelemalla viis minuuttia kondomin kanssa *justjoo*
purrr-

Posts: 577

#133 • • purrr- naked chef

Karvinen:
mitä tähä ny uskaltaa heittää, jos naisil on yli 10 sänky kaverii ni ne leimataa kiertopalkinnox heti... ja jos miehistä on kyse niin se vaan kertoo kuin "tosi" miäs o.... *justjoo*



Voitasko jo vihdoin päästä tollaisista kiertopalkinto- ym. nimityksistä eroon? Kun elää ja tekee kaikenlaisia asioita, niin seksiäkin tulee harrastettua siinä sivussa. Ehkä tääkin asia on sitten sellainen, että kun vanhemmaksi tulee, niin tollaisesta ei enää välitä/sillä ei ole merkitystä.

Kaikki te poikuutenne/neitsyytenne kanssa painiskelevat: kyllä te vielä pääsette seksiä harrastamaan. Nuorena vain tuntuu olevan niin kova hätä, vaikka odottaminen ei mun mielestä kyllä ole edes pahasta (en nyt siis tarkoita tällä tosi rakkaus odottaa -kampanjoita).

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#134 • • Aziz Combat Fighter

purrr-:
Kaikki te poikuutenne/neitsyytenne kanssa painiskelevat: kyllä te vielä pääsette seksiä harrastamaan.



Ei kaikki pääse. Osa kuolee neitsyinä erilaisissa onnettomuuksissa tai vanhuuteen.
purrr-

Posts: 577

#135 • • purrr- naked chef

Ana:
Se on vähän hankalaa varsinki jos raahaa humalassa baarista jonku 18v. tipusen kotiin ja alottaa setityksen tappelemalla viis minuuttia kondomin kanssa *justjoo*



Joo, tai jos kundi on niin kännissä halut on kykyjä suurempia, ja itse siinä kunnossa että meinaa nukahtaa/sammua kesken kaiken. En kyllä edes tiedä laskisinko sellaisia kertoja...

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Jazmine

Posts: 1,009

#136 • • Edited Jazmine Pösilö
Miks tos äänestyksessä ei oo kohtaa "Ei voi muistaa..." ?? Däämmm... Ai mut siin on toi yli 100 *jiihaa* Se se on kait sit *ding*

--
Polcca on parasta *sydän*

sparffo

Posts: 238

#137 • • sparffo Team Aerobic
pitääkö harrastaa seksiä että se lasketaan *pelle**pupu*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

AnssiV

Posts: 1,798

#138 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Tota yksi, ja ainakin tällä hetkellä näyttää ettei luku kasva vaikkei noita ennustajanlahjoja ole minulle siunaantunutkaan... *jiihaa**sydän*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#139 • • Aziz Combat Fighter

sparffo:
pitääkö harrastaa seksiä että se lasketaan *pelle**pupu*



NO EI. Katsekontakti riittää.
sparffo

Posts: 238

#140 • • sparffo Team Aerobic

Ana:
---
---


NO EI. Katsekontakti riittää.



*iloinen* sitte mulla on ollu *ding* viis?

--
to be old and wise you first have to be young and stupid