Gallup; Kuinka monen kanssa olet maannut?:D

233 posts, 12 pages, 100,748 views

Howdy

Posts: 7,955

#81 • • Howdy Oldie

Nymfiana:
---
Howdy:
Siirretäänkös se väittely vaikka privan puolelle rakkaat kanssa sisaret *hymy*

---


ei se oo kivaa... eikä tää ees mee offtopicciin pahemmin, ni miks pitäs? Mä alotin tän threadin, mähän väittelen täällä kenen kans haluun*nauru*




Ourait ... no jatkakaa *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#82 • • Howdy Oldie

Lene:
---
Howdy:
Siirretäänkös se väittely vaikka privan puolelle rakkaat kanssa sisaret *hymy*

---


Tämä "väittely" on nyt kyllä jo varmaankin käyty loppuun. Ja minkä takia taas a) asioista ei saa "väitellä" b) jos tekee niin niin tekee privassa?



Lene .. pliis .. älä nyt alota sitä minunkin kanssa *nauru*.......*hali* mulla ei juuri nyt ole minkään näköistä innostusta aloittaa väittelemään kyseisestä asiasta ..

--
Käpy vailla vertaa

Chatte

Posts: 4,085

#83 • • Chatte Team Teknolipat :)
Hmmmm... jos keskustelufoorumin topikissa ei saa väitellä kyseisen topikin aiheesta, niin mitäs tänne pitäisi kirjoittaa? Pelkkää myöntelyä ja hymistelyä vai...? Not. Väitellään vaan ihan rauhassa niin paljon kuin sielu sietää. *piis*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Howdy

Posts: 7,955

#84 • • Howdy Oldie

Chatte:
Hmmmm... jos keskustelufoorumin topikissa ei saa väitellä kyseisen topikin aiheesta, niin mitäs tänne pitäisi kirjoittaa? Pelkkää myöntelyä ja hymistelyä vai...? Not. Väitellään vaan ihan rauhassa niin paljon kuin sielu sietää. *piis*



*nauru* voi että kun sitä otetaan nyt kaikki niin vakavasti .. tuntuuko että sun oikeutta väitellä julkisesti on nyt loukattu ihan kauheesti *iloinen* juu anti olla mä en kirjota tänne enään mitään *nauru* heippa .. have fun ..
ei kaikkee pidä ottaa niin helvetin kirjaimellisesti .. *eiei*

--
Käpy vailla vertaa

Chatte

Posts: 4,085

#85 • • Chatte Team Teknolipat :)
*nauru* *plur* *piis* Ihan kamalan vakavissanihan tässä saarnaan väittelyoikeudestani... *hymy* Olisin kai voinut laittaa enemmän näitä plurituspallukoita edelliseen viestiini. Mutta *piis* vaan kaikille.

Ja sori off-topic.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

micqo

Posts: 1,094

#86 • • micqo
Enpäs kerro *nauru*
Syder

Posts: 2,255

#87 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Lene:
---
Samu:
Päinvastoin; Asiat on usein yksinkertaisempia kuin miltä näyttävät!

---


No oikeastaan voisi sanoa, että yksinkertaisista asioista saa kyllä mahdottoman monimutkaisia.



Pitää kyllä olla aika peelo jos alkaa tekee kärpäsestä härkästä.

--
Divida et impera.

Progress

Posts: 955

#88 • • Progress
en kyl suostu vastaamaan tähän...vähän outo gallup, sanoisin.
Eikä sillä määrällä mitää merkitystä kyl ookaa...?
Ite en ainakaa suostuis ruotimaan menneitä suhteita, ainakaa näin julkisesti.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

mniittymaki

Posts: 1,641

#89 • • mniittymaki

Itis:
Ei voi muistaa *nauru* on niitä muutama...



LOL!

Meillä tais tästä aiheesta olla mielenkiintonen keskustelu tossa jonkin aikaa sitte *nauru*

.m
vaavu

Posts: 1,324

#90 • • vaavu vara-vana
Vanha viisaus pätee tässäkin: ei se määrä vaan se laatu. Mun empiirisen aineistoni pohjalta voin todeta, että seksi seurustelukumppanin kanssa on noin ziljoona kertaa parempaa kuin irtosuhteissa. Irtosuhteilla itse asiassa on melkein vain huonoja puolia: joutuu näkemään vaivaa seksin eteen, saa huonoa seksiä, joutuu katsomaan jotain ihme hiipparia aamulla sängyssä, sukupuolitaudin riski kasvaa olennaisesti... Ainoa hyvä puoli irtosuhteissa on uutuuden viehätys. Jos siihen tuoreen lihan metsästämiseen on mieltynyt, niin sitten irtosuhteet ehkä toimivatkin.

Lisäksi kannattaa muistaa että vähäinen määrä kumppaneita ei tarkoita, että olisi kokematon seksin suhteen. Yksi pitkä vakituinen suhde vastaa kevyesti montaa irtopanoa, jos nyt tällä tavalla näitä kokemuksen puolesta voisi arvottaa.
Avatar
#91 • • ALIEN Guest

vaavu:
Vanha viisaus pätee tässäkin: ei se määrä vaan se laatu. Mun empiirisen aineistoni pohjalta voin todeta, että seksi seurustelukumppanin kanssa on noin ziljoona kertaa parempaa kuin irtosuhteissa. Irtosuhteilla itse asiassa on melkein vain huonoja puolia: joutuu näkemään vaivaa seksin eteen, saa huonoa seksiä, joutuu katsomaan jotain ihme hiipparia aamulla sängyssä, sukupuolitaudin riski kasvaa olennaisesti... Ainoa hyvä puoli irtosuhteissa on uutuuden viehätys. Jos siihen tuoreen lihan metsästämiseen on mieltynyt, niin sitten irtosuhteet ehkä toimivatkin.

Lisäksi kannattaa muistaa että vähäinen määrä kumppaneita ei tarkoita, että olisi kokematon seksin suhteen. Yksi pitkä vakituinen suhde vastaa kevyesti montaa irtopanoa, jos nyt tällä tavalla näitä kokemuksen puolesta voisi arvottaa.



totta! :)
Kianoni

Posts: 357

#94 • • Kianoni pomputtaako?
no hei pupu. cosmopoika sanoo 5 *iloinen*
W

Posts: 1,049

#95 • • Edited W
Jep, eli hyvät panot on ihan eri juttu. Huonoja riittää, mutta yhen käden sormissa voi laskea hyvät partnerit....kyllä hyvä käteenveto aina huonon panon voittaa, eli meikä ei kyllä enää yhen illan juttuja aio tässä elämässä harrastaa...niin huonoja ovat kyllä yleensä olleet. *eiei*
2kk jutut parhaita....pidetään vähän toista kädestä, leikitään titanicia, hymyillään, sit suksitaan vittuun.
Tosin, kyllähän sitä kauemminkin VOISI olla....mut ei kaikki oo niin yksinkertaista....
W

Posts: 1,049

#96 • • W

Lene:

Miksi kaiken pitäisi olla niin yksinkertaista? Booooring...



Musta pitemmän päälle aina liian monimutkaiset jutut ihmissuhteissa ja muussa, alkaa jossain vaiheessa toistaa itseään ja kyllästyttää. Näistä ensimmäisessä tuppaa tuo "monimutkaisuus" olemaan sitä tietyntyyppistä, jota ei vaan jaksa aina kelata uudestaan ja uudestaan jokaisen kanssa. Joskus alkaa se ihan perussetti kyllästyttää, ja oikeen toivoisi et jospa vain tää suhde tälläkertaa ei tarvis kaikkea tota monimutkistavaa soopaa tälläkertaa... jos nyt kukaan ymmärsi mitä tarkoitan. Yksi ärsyttävimmistä asioista on suhteen kulun tarkka seulonta ja siihen liittyvien asioiden priorisointi....jonka ihan hyvin vois jättää luojan lykkyyn. *iihhih*
Elviira

Posts: 39

#97 • • Elviira big mama
Entä tälläset sisään-ulos-rajatapaukset? *nauru*

--
Get down on your knees, BITCH!

W

Posts: 1,049

#98 • • W

Elviira:
Entä tälläset sisään-ulos-rajatapaukset? *nauru*


Ai jos ei mötti lentänyt, mut kovasti hinkattiin? EI KELPAA! muuten mulla lähti jo tarhassa neitsyys...*iloinen*
Elviira

Posts: 39

#99 • • Elviira big mama
*nauru* *hih*

--
Get down on your knees, BITCH!

Tatu*

Posts: 39

#100 • • Tatu* Da ChARMER cHARMELEON
1.

--
'FeelTheBassComeDownOnMeBaby'