Unity The Island 7.8.2004 @ Helsinki

145 posts, 8 pages, 22,881 views

Avatar
#121 • • jesus Guest
Nyt oli kaikki täydellistä! *aplodit*
Ja vielä *plur*
*iloinen*
Wert

Posts: 3,386

#122 • • Wert Varapalkkaliukuja
mä taas hieman petyin..
kauheeta hehkutusta ja ku pääsi paikanpäälle nii sisällä oli nii kuuma ettei siel pystyny olee. tuli sit oltuu ulkona terassilla koko ilta. näytti muilla olevan hauskaa kyl. ehkä omaa fiilistä laski tää saatanan flunssa joka just tuli pahimpaan aikaan.
tapsa soitteli hyviä biisejä kyl mut jotenki vaa ei saanu näistä nii hirveesti irti..
nou kän duu
Liekki

Posts: 271

#123 • • Liekki Team Kukkunäätä ;) | Gangstah-bro'
Ei näihin edellisiin viesteihin ole hirveästi lisättävää...*joo* jokainen paikalla ollut tietää kuinka loistawat bileet uunisaaressa la oli*super**jiihaa* kiitos kaikille järjestäjille ja ystäville aivan uskomattomista bileistä*hymy*
Liekki

Posts: 271

#124 • • Liekki Team Kukkunäätä ;) | Gangstah-bro'

Pera:
Hienoa oli,varsinkin kun ihan yllättäen pääsi tähän viimeiseen Unityyn...Isossa salissa oli yhdessä vaiheessa erityisen hieno tunnelma,ja yhtenäisyyden tunne...*plur*
Toivottavasti ensi kesänä uudestaan! *joo*



*aplodit**hymy*
Samu

Posts: 517

#125 • • Samu Bodhisattva

Wert:
tapsa soitteli hyviä biisejä kyl mut jotenki vaa ei saanu näistä nii hirveesti irti..
nou kän duu



Älä oo noin nihkee!

Sille kuumuudelle ei oikein voi mitään; peltikattoinen talo ja hellepäivä takana-->varaa \”pikkusen\” sitä lämpöä!

Kuvat kehiin mahd. pian!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Maximum

Posts: 241

#127 • • Maximum digital boy
en muista koska olis ollut yhtä hauskaa*jiihaa* näissä bileissä oli kaikki kohdallaan.tätä lisää ja paljon*plur*

--
....matkailu avartaa.....

Charlotte

Posts: 303

#128 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
I L*sydän*VE IT!!!!!
KERRASSAAN L*SYDÄN*ISTAVAT BILEET!!!!
KIITOS JÄRJESTÄJILLE *aplodit**aplodit**aplodit*
ENSI KESÄÄ ODOTELLESSA!!!!
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
milla

Posts: 3,699

#129 • • milla

ville:


Toivottavasti unity palaa uunisaareeen jälleen ensi vuonna. Silloin odotettavissa on varmaankin 2h jonotuksia :D

Kiitos kesästä koko unityposselle, te olette fantastisia.

[muokattu 9.8.2004 20:56]



siis mitä mitä, onhan niitä jo ollu tänäkin vuonna :) siis jonotuksia

tack unity, oli nastaa jälleen! itteä harmitti se et olin juhlinu muutenki lähes koko viikon, ni ei jaksanu täysil..

[muokattu 10.8.2004 15:38]
Avatar
#130 • • emppu Guest
-Mukava sää
-kaverit
-meininki
-asut
oli kivaa*hymy*
piste
La Petite

Posts: 1,160

#131 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mä olen ollut pari päivää ihan sanaton..
oli vaan niiiiiiiin ihanat kemut taas *sydän*

Erityis kiitos meidän huippu-Teamille ja omalle kultsille *sydän*

ja possulle ja gorillalle

--
Rem tene, verba seqventur

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#132 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Milla:tack unity, oli nastaa jälleen! itteä harmitti se et olin juhlinu muutenki lähes koko viikon, ni ei jaksanu täysil



No jäinkin vähän ihmettelemään kun olit niin rauhallinen *nauru*

Loistavat kemut!!!!
Oli niiiiin kivaa*sydän**sydän**sydän*

Kiitos kaikille kivoille etenkin mun Viralliselle saari-seikkailija kaverille Mirrille*plur*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Avatar
#133 • • *Mirri* Guest
Kiitos Joanna itsellesi. *plur*
Mun o pakko jatkaa tähä listan jatkeeks tätä hehkutusta... Oli vaan niin mahtavaa. Siinä vaiheessa ku jengi alko tosissaan jorailla siel ulkopöydillä oli sellanen fiilis ettei enää tiennyt miten ois näyttäny sen kuinka kivaa oli. Oli pakko kavuta sinne kalliolle vähä heilumaan ja näyttämään valtavaa hymyä kaikille. *sydän*
Aivan megasuurikiitos Unity posselle tästä kesästä. *plur*
Ja vielä suurempi kiitos kaikille ihanille jotka olitte mukana. *sydän*
Arrrmi

Posts: 405

#135 • • Arrrmi fighter

Late:
oon sanaton, eilen tais olla parhaat bileet tänä vuonna. *sydän* unity hetkiä tulee kova ikävä.

kiitos!



ei lisättävää *joo**plur*

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

India

Posts: 475

#136 • • India
No eipä ollu kummoset kinkerit. Joo olihan siellä ihan kiva hengailla, juoda ja jutustella.
Ei kumminkaan mene mun mihinkään top 10. En itke jos ens kesänä jään ilman lippua.
Ehkä jos olis päässy jo päivällä nauttimaan biitsin tapahtumista, olis voinu olla toisin... plaah sanon minä!
Roope Ankka

Posts: 343

#137 • • Roope Ankka
Ykkösbileet.

Harmi, että muistin tilaisuuden naamiaisteeman vasta karvapeitteiset nallet jne. nähdessäni. Toisaalta olen sen verran taiteellisesti rajoittunut, että vahinkoa ei oikeastaan tullut.
Harmi, ettei useampi osallistuja voinut saada palkintoa, tosin palkinnot menivät parhaille. Matadori oli myös aika autenttinen, zombien/vampyyri (?):n ja kivikauden kulkijan lisäksi.

Keittiö oli erinomainen, ainoa harmi oli, että ne loppuivat kesken, tosin ei omalla kohdallani, joten asia ei koskettanut siten minua suoranaisesti. Välillisesti jouduin hätistelemään tavan tallustajilta vaikuttavia kerjäläisiä, jotka olivat jääneet ilman ruokaa...

Ulkolava oli mainio, mutta vähän pieni. Tosin jos se olisi ollut suuri ja tietäisin trendin jatkuvan ulkolavan suhteen, niin saattaisin tulevaisuudessa jättää lipun ostamatta ja tulla pelkästään ulkolavalle tietäen sisätilan kuumuuden -> ei lipun jonottamista ja ilmaiset bileet...
Pepi

Posts: 70

#138 • • Pepi
No voisko joku nyt sitten kertoa, että millä ihmeellä ens kesänä saa tiketin saareen ? Tällä menolla SB:n ovelle saa mennä jo joulunaodottamaan kesän lippuja. *grr*

Unitylle iso tassu !
. *aplodit*.*aplodit*.*aplodit*
. . *aplodit*.*aplodit*


.-Pepi-.

ps. Iso kiitos myös teille sitkeille jotka jaksoitte pukeutua.
UnityF

Posts: 15,721

#139 • • UnityF joo just se
Vaikka en ollu paikalla niin just kattelin kuvia kauheen kasan niin täytyy sanoa että ihania luomuksia oli ollu kyllä väsätty.. *joo*

kuvista kummiskin mun suosikki oli Marski *plur* tsiisus että neiti on ollu kauniina *plur*
Kaapro kanssa sai mun hymyn nousemaan näin heti aamusta.. *hymy*


Paikalla on näyttäny olevan hyvä meno ja ihana fiilis *joo*
Ja jonkun verran alle 22-vuotiatiakin...


Mut toivotaan että ensi vuonna munkin aikataulu antaa periksi ja pääsen nauttii unityn bileistä.. *hymy*

[muokattu 13.8.2004 10:05]
annabel

Posts: 1,681

#140 • • annabel bändäri
Vieläkin vatsalihakset hellänä kaikesta siitä nauramisesta ja hauskasta, mitä Unityssa sattui ja tapahtui. Yhdet elämäni hauskimmista bileistä. Kaiken kaikkiaan erittäin onnistuneet bileet, vaikka hävitin oman lippuni menomatkalla Kompassille *nauru* Onneksi olin onnekas ja sain uuden lipun käteeni muutamassa minuutissa (kiitti Tepi ja Sampo).

Ja sorit kaikille niille joita kalastelin *blush*