Unity The Island 7.8.2004 @ Helsinki

145 posts, 8 pages, 22,885 views

des

Posts: 118

#21 • • des
Näin on! Mutta baariin 18 vuotiaat päästään, ja unity on sitä mieltä että 20-21 vuotiaat saavat tulla bileisiin. No jos vaikka ne lukevat teidän mielipiteitä asiasta ja muuttavat vähän käytäntöä *ding*, saas nähdä.

[muokattu 12.7.2004 18:06]
Late

Posts: 3,441

#22 • • Late team Lasse
Onpa hirveesti väliä onko bilettäjät unityssä 20 vai 22>, onhan se toki karua että ”kohderyhmä” jää ilman lippuja. Tosin tähän voi vaan sanoa että jos ketuttaa että 20:t vie liput ekana niin voi vaan syyttää itseään. Ei se lipun saaminen vaadi muuta kun sen oman vanhan ”kohderyhmä” perseen hilaamisen sinne aikataloon aikaseen aamulla.

nimim. vapaapäivänään klo 0650 herännyt 21v poitsu

ps. oikei voi aina käydä niin että on kiinni töissä ma aamuna ja ei pääse mestoille mutta sillon apuna on kaverit (onneksi) mutta tuskin tähän juuri tuo ikäraja tms. vaikuttaa *ding*
zara

Posts: 157

#23 • • zara bassotyttö

Jone:
---
zara:
ööh...heh, joku taitaa olla vähän pahalla päällä ;)

---


Mä oon parhaalla päällä hetkeen? *ding*


---
zara:
Mun mielestä on ihan sama onks tuolla 22v ja jos joku hyvin käyttäytyvä alle 22v sinne pääsee niin se on musta ihan ok. Täs on vaa jengil tunteet kuumana kun ei saada lippuja yksiin bileisiin..huh..

---


Sun mielestä se voi olla ”ihan sama”, mutta sen paremmin sinä kuin minäkään ei olla Unity Org. Siksi meidän mielipiteillä asiasta ei oikeastaan ole hevon hännän merkitystä, mutta IMO yleisön tulisi kunnioittaa järjestäjän näkemystä asiasta, joka tässä tapauksessa on se, että bileisiin tulisi yleisöllä pääsääntöisesti olla ikää se 22. Vähän vastaavasti ”vanhusten” on turha itkeä K16-bileiden topicissa siitä, kuinka bileet on limudiskoikäisiä täynnä.


---
zara:
mut tosiaan, mä en alkanu sentään laukoo mitään vittuiluu sulle. enkä aio jatkossakaan..mutta jatka vaan omalla asenteellasi :peukku:

---


Kuka tässä nyt on vittuilua laukonut? Onko neidillä yliherkkä hipiä vai WTF? *nauru*




hyvällä päällä vai ;D

juu ihan sama tuo mulle, en oo tosiaan bileisiin tulossa..sanoinpa vaan mielipiteeni enkä ala sitä kenenkään takia muuttamaan...olen mielestäni oikeassa, sori.
anri

Posts: 890

#24 • • anri team parempi pitäjä

siveys:
---
anri:
Miten se käytös tohon asiaan liittyy. Ikäraja jos määrätään, niin olis ihan kiva jos se pitäisi. Etenkin ku noi on niin haluttuja lippuja.
Kyllä mua ainaki ottaa päähän ja kovaa, jos tässä tapahtumassa ikärajat ei pidä.

---

Ikärajoilla on yleensä jokin tarkoitus. Yli 18 vuoden ikärajoilla tarkoitus useimmiten on karsia nuorempien keskuudessa usein enemmän esiintyvää huonoa käytöstä tai pyrkiä tarjoamaan asiakaskunnalle kypsempää seuraa.

Tarkoitus on lopulta siis lähes täysin nimenomaan käytökseen sidonnainen ja täten on jokseenkin epäoikeudenmukaista evätä ikärajan perusteella pääsy henkilöitä, jotka käytöksensä ansiosta täyttäisivät järjestävän tavoitteleman asiakaskunnan piirteet.

Minulle on siis ainakin yksi ja sama vaikka saari olisi täynnä 17-vuotiaita pinkeiitä tepejä kunhan käyttäytyvät kuten 22+ ikäiselle on soveliasta - eivätkä järjestljätkään varmasti ikärajaa ole määränneet vain vittuillakseen junioreille.

But this is just my 5 cents.. Tietysti saat minun puolestani kärvistellä, stressata ja menettää yöunesi unityn ikärajapolitiikan pitävyyden takia vaikka koko vuoden. Onnea loistavan elämänasenteen valinnan johdosta!



En nyt ihan noin sitä tarkoittanut.. Lueppas uudestaan. Pointtini oli lähinnä se, että jos 22+ hlö ei saa jonottamallakaan lippua siksi, että edessä 20v. hlö ostaa porukalleen vihon viimeiset liput. Se potuttaa. (En siis itse edes ollut jonossa, kunhan postasin mielipiteeni.)

Ja on hienoa ku sulla on noin erikoinen taito määritellä ihmisen elämänasenne noin \”pitkän\” postauksen perusteella. Huonompana päivänä mä ottaisin ton v*ttuiluna.
*piis* *piis* *piis*

--
don't go halfway - go all the way

keisha

Posts: 1,394

#25 • • keisha bullet with butterfly wings

Individual:
Vittumaisempaa on varmaan fiilistellä ja valmistautua koko päivä bileisiin vakaana aikomuksena kiva ilta Unityssa ja kuulla sitten kalkkiviivoilla taikasana: ”Paperit!?”
Nimim. ” Kokemusta on aka. 17 vuotiaana passitettu kotiin Tavastian ovelta ennen Kreatorin keikkaa. ”
Silloin sain onneksi lipun lunastettua paikan päällä rahaksi, mutta mikähän on käytäntö
Unityssa.

Viime lauantaina oli käännytetty lautalta liian nuoria lipullisia, poke oli todennut että ”mee myymään lippus”.
Puoltoista tuntia jonossa meni yllättävän leppoisasti, aamukahvin, patongin ja mansikoiden seurassa :)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

siveys

Posts: 2,492

#26 • • siveys lovely

keisha:
Puoltoista tuntia jonossa meni yllättävän leppoisasti, aamukahvin, patongin ja mansikoiden seurassa :)


Me ei tarvittu edes eväitä! Hassua kuinka ankeassa tunnelissa kovalla lattialla kyhjöttäen, kyseenalaisen musiikin soidessa jaksaa kuitenkin pitää fiilikset puolentoista tunnin ajan varsin positiivisina kunhan vain ihmiset ympärillä ovat mukavia - Kiitokset teille tunneliväelle *kiitoskiitos*

Myös ohitse kävelevien ihmisten ilmeitä oli mukava seurata kun heitä selkeästi vähintäänkin kummaksutti tunneliin ja sen edustalle kerääntynyt väenpaljous, jolle ei näyttänyt olevan mitään selkeää syytä *nauru*

anri:
En nyt ihan noin sitä tarkoittanut.. Lueppas uudestaan. Pointtini oli lähinnä se, että jos 22+ hlö ei saa jonottamallakaan lippua siksi, että edessä 20v. hlö ostaa porukalleen vihon viimeiset liput. Se potuttaa. (En siis itse edes ollut jonossa, kunhan postasin mielipiteeni.)


Kyllä saa aika ajatustenlukija olla, että sinun alkuperäisestä kirjoituksestasi saa yllämainitus ulos. Minun mielestäsi nimenomaan ilmaisit, että kun kerran ikäraja on niin ikärajan pitää pitää ilman sen kummempia perusteluja, ja että sinua ”ottaa päähän ja kovaa” jos ikärajat eivät sitten ovella olekaan tiukat.

Lisäksi ilmaisit selkeästi, että sinua ”ottaa päähän”, kun ylläolevassa ”selvennyksessäsi” taas kerrot, että nimenomaan edessä olevan kakskymppisen viemät liput ketuttaisi, joka ei sinun tapauksessasi luonnollisesti ole mahdollista koska et ollut jonossa.

Mutta siis minun täytynee selkeästi vielä vähän harjoittaa rivienvälisisälukutaitoa, että tämä foorumissa kommunikointi sujuisi minulta jouhevammin, eikä tulisi vahingossa kommentoitua sitä mitä toinen sanoo.

Ja on hienoa ku sulla on noin erikoinen taito määritellä ihmisen elämänasenne noin ”pitkän” postauksen perusteella.


Mähän olen tunnetusti äärimmäisen empaattinen ihminen ja hyvä ihmistuntija! *plur* En tiedä millaisia lehmiä sinulla on tapana suustasi päästää, mutta ainakin minulle se, että joku sanoo: ”Kyllä mua ainaki ottaa päähän ja kovaa, jos tässä tapahtumassa ikärajat ei pidä.” viestii siitä, että kyseisellä henkilöllä on taipumus vetää tällaisista mitättömistä pikkuasioista herne nenään.

Mutta kuten jo mainitsin niin minun puolestani voit jatkaa vihreiden palkokasvien imppailemista ihan rauhassa jos sinulla on siihen taipumusta *piis* Jos taas kyseessä on jälleen suuri väärinkäsitys eivätkä palkokasvit pilkota kummastakin sieraimesta seuraavalla kerralla tavatessamme niin voin tarjota sinulle lämpimän halin pahoitteluna kärkevästä kommentistani *hali*

[muokattu 12.7.2004 21:31]
Howdy

Posts: 7,955

#27 • • Howdy Oldie
Kaikki vaan valittaa nykyään täälä jostain .. *eiei*

--
Käpy vailla vertaa

Individual

Posts: 10,942

#28 • • Individual HYPNO!

Howdy:
Kaikki vaan valittaa nykyään täälä jostain .. *eiei*



Bottomline tässä koko keskustelussa on se, että yli 22 vuotiaita vituttaa se, että
jotkut heistä ovat jääneet ilman lippua / joutuvat hankkimaan lippunsa muita, vaikeampia reittejä pitkin syystä että selkeästi määritellyn ikärajan alle jäävät henkilöt ostavat pääsylipun tapahtumaan ilman mitään takeita siitä, koska ”alaikäisiä” ovat että yleensäkään pääsevat koko bileisiin, vaikka lipun omistaisivatkin.
Ja alle 22 vuotiaita vituttaa se, että koska he ovat jo täysikäisiä, eli yli 18 vuotiaita, osa jopa yli 20 vuotiaita heiltä silti evätään pääsy bileisiin iän perusteella, varsinkaan kun ikärajaa ei ole kertaakaan näiden kolmen tapahtuman aikana millään tavalla perusteltu
järjestävältä taholta. ( Korjatkaa jos olen väärässä. )

Että oliskohan se näin....

[muokattu 12.7.2004 21:02]
anri

Posts: 890

#29 • • anri team parempi pitäjä

siveys:
---
anri:
Puoltoista tuntia jonossa meni yllättävän leppoisasti, aamukahvin, patongin ja mansikoiden seurassa :)

---



Ku quotaat jonkun tekstii niin katto nyt vähä tarkemmin.
Toi ylempi postaus siis ei missään nimessä ole mun kirjoittama vaikka merkit siihen viittaa.

Edelleen kehoittaisin ottamaan rauhallisemmin.
Lue nyt hyvä ihminen toisten tekstit kunnolla, ennen ku alat paasaamaan. Tästä on apua monessa muussakin tilanteessa ja topicissa, ellei tämän kaltainen keskustelu sit nimenomaan ole hakusessakin...

Edit - Ekassa postauksessani lainasin muitten tekstejä ja näin ollen viittasin kyseisten ihmisten mielipiteisiin. Onko se mun postaus oikeesti niin epäselvä??

[muokattu 12.7.2004 21:39]

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#30 • • Orza Guest
taitaa sataa vettä uunisaaressa 7.elokuuta - vähän, kuin vuosi sitten ja monen monen muussakin unityssä viime aikoina :D
Avatar
#31 • • greenie Guest
Oho,

Onni onnettomuudessa. Kaveri ei jaksanut tulla mun kanssa jonottamaan, joten päätin jättää jonottamisen väliin kokonaan.

Se onni?

Luin täältä tai plattarista, että Street Beat olisi aukeamassa vasta kello 10 kesäaikataulut mukaisesti, jonka seurauksena me sovittiin alustavasti kaverin kanssa, että oltaisiin nähty 9:45, jolloin liput olisi jo myyty :)

Olisi saattanut ottaa päähän - tuplasti :)
siveys

Posts: 2,492

#32 • • siveys lovely

anri:
Ku quotaat jonkun tekstii niin katto nyt vähä tarkemmin.
Toi ylempi postaus siis ei missään nimessä ole mun kirjoittama vaikka merkit siihen viittaa.


Olen pahoillani asiasta - kopioin quote tagit sinun viestisi quotesta ja unohdin vaihtaa keishan nimen sinne väliin - asia on nyt korjattu eikä kenenkään enää tarvitse pelätä, että olisit sanonut välillä jotain älykästäkin *nauru*
anri

Posts: 890

#34 • • anri team parempi pitäjä

siveys:
---
anri:
Ku quotaat jonkun tekstii niin katto nyt vähä tarkemmin.
Toi ylempi postaus siis ei missään nimessä ole mun kirjoittama vaikka merkit siihen viittaa.

---

Olen pahoillani asiasta - kopioin quote tagit sinun viestisi quotesta ja unohdin vaihtaa keishan nimen sinne väliin - asia on nyt korjattu eikä kenenkään enää tarvitse pelätä, että olisit sanonut välillä jotain älykästäkin *nauru*



Voi jestas! *nauru*
Taidan olla hiljaa tämän illan, ei sunkaa tarvi pelätä et mä pian sanon jotain sua nokkelammin.*iihhih*

--
don't go halfway - go all the way

-P

Posts: 4,972

#35 • • -P

alien:
taitaa sataa vettä uunisaaressa 7.elokuuta - vähän, kuin vuosi sitten ja monen monen muussakin unityssä viime aikoina :D




Mitäs se possu avautuu *nauru*. Viime Unityissa ei kyl satannut kuin vaan 30min tai vähemmän verran ja pois lähtiessäkin oli ihanan lämmin <3

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

keisha

Posts: 1,394

#36 • • keisha bullet with butterfly wings

greenie:
Luin täältä tai plattarista, että Street Beat olisi aukeamassa vasta kello 10 kesäaikataulut mukaisesti, jonka seurauksena me sovittiin alustavasti kaverin kanssa, että oltaisiin nähty 9:45, jolloin liput olisi jo myyty :)

Kymmeneltähän se aukesikin, vaikka kesäaikataulun mukaan normaalisti aukeaisi klo 11.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#37 • • greenie Guest

keisha:
Kymmeneltähän se aukesikin, vaikka kesäaikataulun mukaan normaalisti aukeaisi klo 11.



w00t?

Porukat on ilmeisesti sitten todella halunneet noita lippuja, kun ovat seisoneet siellä aamusta parhaimmillaan puoltatoista tuntia ennen kuin lafka edes aukeaa.

Noh, mut toivottavasti kaikilla tulee olee niin hauskaa, että maanantaiaamu Ateneuminkujalla jää unholaan :)

edit: ajatuskatko

[muokattu 12.7.2004 22:24]
Avatar
#38 • • Orza Guest

Angelus:
Mitäs se possu avautuu *nauru*. Viime Unityissa ei kyl satannut kuin vaan 30min tai vähemmän verran ja pois lähtiessäkin oli ihanan lämmin <3



jep jep - ja hiukan ehkä harmmittaa... *vink**grr*
keisha

Posts: 1,394

#39 • • keisha bullet with butterfly wings

greenie:

Porukat on ilmeisesti sitten todella halunneet noita lippuja, kun ovat seisoneet siellä aamusta parhaimmillaan puoltatoista tuntia ennen kuin lafka edes aukeaa.

Noh, mut toivottavasti kaikilla tulee olee niin hauskaa, että maanantaiaamu Ateneuminkujalla jää unholaan :)

Hih, jonon ensimmäinen oli tullut jo 7.30 paikalle *nauru*
Mut eipä edes ollut ankea jonotud, siinä hengailtiin viltillä ja syötiin mansikoita ja toiset korkkasivat siidereitä. Oikein letkeää ja rentoa :)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

ville

Posts: 3,780

#40 • • ville olen oikeasti ujo
turha sitä on papereiden tarkistamisesta itkeä. Jos unityposse on asettanut tapahtumaan k22 niin alaikäisen jääminen ulkopuolelle lienee ihan odotettavaa.

samalla voisi karsia myös ne joilla ei ole naamiaisasua :)

[muokattu 13.7.2004 08:42]