Unity The Island 7.8.2004 @ Helsinki

145 posts, 8 pages, 22,889 views

ella_

Posts: 1,329

#41 • • ella_
myönnän olleeni lippujonossa alaikäisenä, mutta toisaalta olin nakitushommassa muille ^_________^ don't shoot the messenger :)

--
Elementary, my dear.

Mikki

Posts: 833

#42 • • Mikki
Unity tai ei, mä en jaksa, enkä voi jonottaa klo8-10 lippuja... viimeks jonottamaan n.0930, eikä puhettakaan että oisin saanu lippuja... Jos tulee liput nyt vastaan, ni ihan jees, mut jos ei, niin voivoi...

--
Names are for friends, so I dont need one.

Roope Ankka

Posts: 343

#43 • • Roope Ankka

Individual:
Silloin sain onneksi lipun lunastettua paikan päällä rahaksi, mutta mikähän on käytäntö
Unityssa.




Käytäntönä on omatoiminen myyntityö paikan päällä, hinta vapaasti määriteltävissä asiakkaan / omantunnon mukaan.

*muhaha*
Nefertete

Posts: 665

#44 • • Nefertete pile-eläin
Täällä olisi kyllä ollut kaikista mukavinta juhlistaa vuosipäivää, kun vuosi sitten unityn -the island of love oli nimensä veroinen... *sydän*
Toinen puolisko on ilmeisesti intissä kiinni tämän viikonlopun, enkä tiedä viitsinkö yksin tulla.
Harmi sinänsä, koska miulla ois ollut aika loistava naamiaisasu. Onhan sillä jo yksi pukukisa voitettukin, tiiä vaikka olisi täältä saanut lähtöpassit Ibizalle. :)
Noh, aina ei voi voittaa. *uuh*

[muokattu 13.7.2004 20:04]

--
Toiset tykkää muhkummasta.

ville

Posts: 3,780

#45 • • ville olen oikeasti ujo

Nefertete:
Harmi sinänsä, koska miulla ois ollut aika loistava naamiaisasu. Onhan sillä jo yksi pukukisa voitettukin, tiiä vaikka olisi täältä saanut lähtöpassit Ibizalle. :)
Noh, aina ei voi voittaa. *uuh*



Siitä kisasta tulee niin verinen, että sulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Se matka on mun *kivatsulle* (tää oli vitsi)

mut jos ihan asiaa puhutaan niin tuolla varmaan tulee olemaan todella upeita asuja. Tiedän jo nyt monta ihmistä, jotka ovat käyneet ostamassa kankaita ja tavoitteet on aika kovia.

tänään saatiin myös vaavun kanssa päätettyä oma asuvalinta. Matkaa niillä ei taatusti irtoa, mutta eipä se ole ton illan ideakaan *jiihaa*

voisi alkaa laskea jo päiviä kesän vikaan unityyn *plur*

[muokattu 13.7.2004 20:26]
Karski

Posts: 6,049

#46 • • Karski Pomon kätyri
Sain sit lipun (eikä tarvinnu edes hyväksikäyttää
ketään alle 22-vuotiasta *släp*) joten nyt päästään sit niihin
pukusuunnitelmiin *juonittel*

Oli muutama hyvä idea jo, mutta sitten muistin
kesän olosuhteet ja tajusin että kaikki olis realistisesti
toteutettuina niin hiostavia että taidan sittenkin vetää Tarzan-
linjaa. *uros*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ottonivus

Posts: 148

#47 • • ottonivus Random juippi
Jipii lippu löytyy kiitos kavereiden uhrautuvaisuuden. Viime kesä toistaa itseään avajaiset+päättäjäiset samalle tulee viisi vuotta ekasta Unitysta meikäläiselle. Vai että naamiaiset juu eiköhän tää mun surkuhupaisan ruma naama käy naamiaisasusta, käyhän se aina vappunaamaristakin*pelle*

--
\"anna mennä\"

trolli

Posts: 744

#48 • • trolli
Voi helevatan helevata, taas missasin jonottamisen*nyyh*

Edit: *super*ihku kaveri myi 'ylimääräisen' lippunsa mulle, olenko aika *plur*

[muokattu 16.7.2004 21:52]
Avatar
#49 • • *Mirri* Guest
Liput taskussa..taas. Lällislää.. *hih* *nauru* Ja ikäkin riittää...
milla

Posts: 3,699

#50 • • milla
jiihaa, oli loistavaa jonottaa! :D pikkupikku aamugänät tuli siinä otettua sillai sivistyneesti musan soidessa ja frendien kera. kaks tuntii meni liika nopee, rupesin puol kybä jo marisee et miks ton pitää aueta jo kybält ku täs on niin nastaa ^____^

ja meno jatku sit alppipuistoon.. ja sielt sit sinne.. ja tänne.. hih.. mut liput taskus, ja peukut pystys et arska paistais täysii 7.8!
Rysty

Posts: 48

#51 • • Rysty Superyllätyssektori
Piletit hallussa ja tännehän sitä pitää lähteä kun edelliseen ei saanut pilettejä ja sitä edellisissä taas oli varsin kivaa *jiihaa*
milla

Posts: 3,699

#52 • • milla
huomasko joku joka oli jonottaa lippui et häneltä puuttuis lippu?eli tiputti lippunsa eikä löydä sitä mistään? jos, ni laittakaa mailia
[email protected]

ja rehellisyys nyt kunniaan jookosta ^_^
-P

Posts: 4,972

#53 • • -P

milla:
huomasko joku joka oli jonottaa lippui et häneltä puuttuis lippu?eli tiputti lippunsa eikä löydä sitä mistään? jos, ni laittakaa mailia
[email protected]

ja rehellisyys nyt kunniaan jookosta ^_^



reiluin milla ^___^. propsit kyl tosta sulle

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Tomppa_

Posts: 46

#54 • • Tomppa_
Täytyy varmaan turvautua suunnitelma B:hen vaikka tuleekin kalliimmaksi, kun ei lippuja taida saada... Dance Valley Amsterdam!!!
Henna

Posts: 4,965

#55 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
*joo*
Nitta

Posts: 5,021

#56 • • Nitta Sateenkaaren päässä

neiti etsivä:
Kiitos Nitta, kun hommasit lippuni! *hali* Ensi kesänä on mun vuoro jonottaa..



Ei kestä! Tämän tein jo siitä ilosta että tiedän saavani sinut seuraksi Uunisaareen! Tästä tulee hyvä ilta *sydän* Eikös se niin mene että hädässä ystävä...

*hali*
milla

Posts: 3,699

#57 • • milla

ville:



Siitä kisasta tulee niin verinen, että sulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Se matka on mun *kivatsulle* (tää oli vitsi)

[muokattu 13.7.2004 20:26]



mitä mä oon missannu? mitkä kisat?
Nefertete

Posts: 665

#58 • • Nefertete pile-eläin

milla:
mitä mä oon missannu? mitkä kisat?



” Next month is the last Uunisaari party this year and we wanted it
to be something special. So pick your craziest costume and join
in our Magnifique Masquerade!”


Eli naamiaiset on elokuun unityssa. Kahdelle parhaalle asulle taisi olla luvassa matka Ibizalle.

[muokattu 17.7.2004 13:35]

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#59 • • Gilgamint.com Making questions

zara:

ollaanpas sitä katkeria...musta toi ikäraja on naurettava sillä tiedän monta alle 22vuotiasta jotka käyttäytyy paremmin kuin kolmikymppiset sekoilijat.



Emmä oo viel kolmeekybää *aplodit*
vr

Posts: 38

#60 • • vr
Enää viikko ja kaks päivää Unityyn.. Oo°0oo°0