Unity The Island 7.8.2004 @ Helsinki

145 posts, 8 pages, 22,880 views

ville

Posts: 3,780

#61 • • ville olen oikeasti ujo
Kesän vika unity lähestyy ja ensimmäistä kertaa ei luvata (ainakaan vielä) sadetta \o/

Muistakaa sitten kaikki hankkia joku naamiaisasu tai edes jotain rekvisiittaa :)
Blues

Posts: 5,414

#62 • • Blues Koning van Afrika

ville:
Kesän vika unity lähestyy ja ensimmäistä kertaa ei luvata (ainakaan vielä) sadetta o/



Täytyy vain toivoa ettei ole huono keli..en haluaisi kastua kokonaan noviisina *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Nitta

Posts: 5,021

#63 • • Nitta Sateenkaaren päässä
No noh, pääseehän sinne katon alle suojaan tanssimaan *nauru* Ja kastutaan joka tapauksessa - viimeistään hiestä! *jiihaa*

Asusteita on hommattu ja kangasta, katsotaas mitä ehditään saada aikaan! Bilefiilis nousee *hymy*
ville

Posts: 3,780

#64 • • ville olen oikeasti ujo
Ilma näyttää vieläkin lupaavalta, joten eiköhän tohon ennustukseen voi luottaa jo aika hyvin :)

Suosittelen monelle tulemaan saareen mahdollisimman aikaisin. Mukavampi tuolla uunisaaren rannalla on istua siideri kädessä kuunnellen hyvää musikkia kuin jumittaa kotona lukemassa klubitusta =)

2 yötä ...
Avatar
#65 • • Mr. Jenkins Guest
Näyttääisi siltä että mun naamiaispuku jää näillä helteillä himaan. (lue- lämpöhalvaus)
Harmi, koska sillä olisi matka tullut.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#66 • • [Nuclear] el aprendiz
Jos hyvä sää pysyy, niin millos Unity ilmottaa tulleeko lisälippuja myyntiin vai ei?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

ville

Posts: 3,780

#67 • • ville olen oikeasti ujo

Lesz:
Näyttääisi siltä että mun naamiaispuku jää näillä helteillä himaan. (lue- lämpöhalvaus)
Harmi, koska sillä olisi matka tullut.



En usko että matka olisi tullut. Todista että oon väärässä =)

Sitäpaitsi eihän sitä asua ole pakko pitää koko iltaa päällä ja toisekseen onhan tuolla ulkotilat missä vilvoitella.

Eihän naamiaiset oo naamiaset ellei oo asua *uuh*

[muokattu 5.8.2004 14:03]
Avatar
#68 • • Mr. Jenkins Guest

ville:
---
Lesz:
Näyttääisi siltä että mun naamiaispuku jää näillä helteillä himaan. (lue- lämpöhalvaus)
Harmi, koska sillä olisi matka tullut.

---


En usko että matka olisi tullut. Todista että oon väärässä =)

Sitäpaitsi eihän sitä asua ole pakko pitää koko iltaa päällä ja toisekseen onhan tuolla ulkotilat missä vilvoitella.

Eihän naamiaiset oo naamiaset ellei oo asua *uuh*

[muokattu 5.8.2004 14:03]



Varastat kuitenkin ideani. *justjoo*

Totta turiset, eihän sitä koko iltaa pakko ole pitää.
Mark

Posts: 7,311

#69 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Lesz:
Varastat kuitenkin ideani. *justjoo*

Totta turiset, eihän sitä koko iltaa pakko ole pitää.



tosi kovat jätkät pistää normi reivivaatteet naamiaispuvun alle ja dumppaa kostyymin niskast vast siin vaihees ku taju meinaa lähtee *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ottonivus

Posts: 148

#70 • • ottonivus Random juippi
Niinkuin aiemmin on todettu tällä naamalla ja kropalla jokainen päivä on yhtä naamiaisjuhlaa*pelle*

--
\"anna mennä\"

ville

Posts: 3,780

#71 • • ville olen oikeasti ujo

Lesz:
Varastat kuitenkin ideani. *justjoo*



Ei oo pelkoa, sillä oma asu on viimeistelyä vaille valmis :)

Lesz:
Totta turiset, eihän sitä koko iltaa pakko ole pitää.



No hyvä, sitten tuut asun kanssa *iloinen*
Mr.Pink

Posts: 307

#72 • • Mr.Pink
katkera tilitys!!

kerrankin ku ois hyvä ilma tulossa ni lippu puuttuu... *nyyh*

noh,taidanpa tulla nauttimaan hyvästä ilmasta/seurasta/muzasta alkuillaks saareen ja voihan sen lipun tietty viel saada jostain mutkan kautta...

Toisaalta jos sitä ei saa ni taidan jatkaa matkaa sit ihanaan illan päätteeks.
Jos siel vaik ois välillä hiukka tilaakin.


vika loma vkl ja REIVAAMAAN ON PÄÄSTÄVÄ!!! *nauru*



ei muuta ku *plur* *plur* *plur* *plur* *plur*


*jiihaa*

elämä sentään

[muokattu 5.8.2004 19:05]

--
Lost in the silver box.

India

Posts: 475

#73 • • India
Täältä tullaaaan!!

Kaikki valmiina, mie pääsen pitkästä aikaan tanssimaan. Ja tämä on vielä ensimmäinen kerta Uunisaaressa.

En malta enää odottaa*sydän*
Late

Posts: 3,441

#74 • • Late team Lasse
I'm ready to go! *nauru*
*hymy*

Posts: 322

#75 • • *hymy*
HEY! nyt olisi melkein pakko saada kaksi lippua jostain! täytyisi päästä oikein kunnolla juhlistaa loppu lomien alkua ja poikaystävän synttäreitä.
Jammailija

Posts: 3,224

#76 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mulla ja velipojalla on jo naamiasiasu varma!*jiihaa*
Ja ajoissa tullaan nahkaa käristää, eväitä syömään ja nauttimaan tunnelmasta. Eli jo päivällä saavutaan*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#78 • • Mr. Jenkins Guest
*sydän*
keisha

Posts: 1,394

#79 • • keisha bullet with butterfly wings
Oi nää on tänään! Kesän viimeiset Unityt ja upea ilma, ihania kavereita tulossa ja heräsin aamulla hymy huulilla. Melkein voisi sanoa jotta: ihqua :D

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

mushi

Posts: 714

#80 • • mushi laura

keisha:
Oi nää on tänään! Kesän viimeiset Unityt ja upea ilma, ihania kavereita tulossa ja heräsin aamulla hymy huulilla. Melkein voisi sanoa jotta: ihqua :D



ja joonaksen syndet rannalla ^______^
ksikki on täydellistä ikuisesti!