Asioita, joita et osaa tehdä

430 posts, 22 pages, 165,402 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#21 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Steven Hoaks:
En osaa näköjään käyttää tietokonetta *igor*

Kirjoitin äsken hirveen pitkän lista mitä en osaa tehdä ja painoin vahingossa ”edellinen” nappulaa... Ja tietenkin kaikki pyyhkinty *grr*



Mulle kävi äskenihan samalla tavalla..eli en kai mäkään osaa tätä penteleen masiinaa käyttää..Kirjoitin kuitenkin uudelleen tuon listan! *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#22 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä



Toi on oikeesti yllättävän vaikeeta *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miika

Posts: 893

#23 • • Miika

Steven Hoaks:
---
mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä
---


Toi on oikeesti yllättävän vaikeeta *pahis*



Mä opin tuon jalon taidon kun oikean käden olkapää oli 3 viikkoa totaalisessa lepotilassa leikkauksen jälkeen. Hampaiden ahkera harjaaminen vasemmalla käy myös treenistä. *hih*
Claquesous

Posts: 3,206

#24 • • Claquesous viidettä kolonnaa


mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä

Luminescent:

Mä opin tuon jalon taidon kun oikean käden olkapää oli 3 viikkoa totaalisessa lepotilassa leikkauksen jälkeen. Hampaiden ahkera harjaaminen vasemmalla käy myös treenistä. *hih*



Tuutko mun personal traineriksi?

--
32. of December

Zimeon

Posts: 310

#25 • • Zimeon

Steven Hoaks:
---
mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä
---


Toi on oikeesti yllättävän vaikeeta *pahis*



Niin on vaikka sitä ei uskoisi 0_o
Miika

Posts: 893

#26 • • Miika

mikkihiiri:
---

mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä

Luminescent:

Mä opin tuon jalon taidon kun oikean käden olkapää oli 3 viikkoa totaalisessa lepotilassa leikkauksen jälkeen. Hampaiden ahkera harjaaminen vasemmalla käy myös treenistä. *hih*


---


Tuutko mun personal traineriksi?



Siis hampaiden harjaukseenko? *täh*

It\'s all about yer wrist relaxation. *nauru*
Pablo

Posts: 1,875

#27 • • Pablo

Luminescent:
---
mikkihiiri:
---

mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä

Luminescent:

Mä opin tuon jalon taidon kun oikean käden olkapää oli 3 viikkoa totaalisessa lepotilassa leikkauksen jälkeen. Hampaiden ahkera harjaaminen vasemmalla käy myös treenistä. *hih*


---


Tuutko mun personal traineriksi?

---


Siis hampaiden harjaukseenko? *täh*

It's all about yer wrist relaxation. *nauru*



entäs jos kumpikin käsi menee vaikka poikki? ruvetkaa vaan venyttelemään niitä jalkoja ja harjoittamaan varpaita jo valmiiksi! *nauru*
Miika

Posts: 893

#28 • • Miika

Pablo:
---
Luminescent:
---
mikkihiiri:
---

mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä

Luminescent:

Mä opin tuon jalon taidon kun oikean käden olkapää oli 3 viikkoa totaalisessa lepotilassa leikkauksen jälkeen. Hampaiden ahkera harjaaminen vasemmalla käy myös treenistä. *hih*


---


Tuutko mun personal traineriksi?

---


Siis hampaiden harjaukseenko? *täh*

It's all about yer wrist relaxation. *nauru*

---


entäs jos kumpikin käsi menee vaikka poikki? ruvetkaa vaan venyttelemään niitä jalkoja ja harjoittamaan varpaita jo valmiiksi! *nauru*



Et oo tainnu kuulla saunasolmusta mitään. *pahis*
Pablo

Posts: 1,875

#29 • • Pablo

Luminescent:
---
Pablo:
---
Luminescent:
---
mikkihiiri:
---

mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä

Luminescent:

Mä opin tuon jalon taidon kun oikean käden olkapää oli 3 viikkoa totaalisessa lepotilassa leikkauksen jälkeen. Hampaiden ahkera harjaaminen vasemmalla käy myös treenistä. *hih*


---


Tuutko mun personal traineriksi?

---


Siis hampaiden harjaukseenko? *täh*

It's all about yer wrist relaxation. *nauru*

---


entäs jos kumpikin käsi menee vaikka poikki? ruvetkaa vaan venyttelemään niitä jalkoja ja harjoittamaan varpaita jo valmiiksi! *nauru*

---


Et oo tainnu kuulla saunasolmusta mitään. *pahis*



Ei mutta täytyy ottaa selville välittömästi! *lmao*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jos nyt perusteellisesti pitää kirjoittaa niin yritetään uudestaan...

-Pelata koripalloa tai lentopalloa (kaikki muut pallolajit varmaan menee)
-Puhaltaa savurenkaita (yritetty biljoona kertaa)
-Puhua japania
-Nukkua seisoviltani tai silmät auki (olis muuten aika hyödyllinen taito yhdistettynä. Erkko osaa muuten jälkimmäisen aika hyvin) *pahis*
-Käsitellä naisia (toisaalta, kuka mies osaa?) *täh*
-Puhua Mongoliaa*nauru*
-Seistä päällä*ding*
-Ajaa autoa

Tässä oli muutama *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

zari

Posts: 716

#31 • • zari Team Tamppaajat
En osaa kirjottaa vasemmalla kädellä ( selvästi/nopeesti ).

[muokattu 16.6.2004 01:15]

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Mikki

Posts: 833

#32 • • Mikki

Pablo:
sikäli osaan avata kaljapullon esim. 0,5l tai 1,5l limupullolla. *nauru* Aina on vaihtoehtoja! ;)



Kaljapullon saa auki ihan milllä esineellä tahansa...
(hassua, tuli juur mieleen edellisestä lauseesta, että osaankohan äidinkieltäni?
Onko kirjoitettu oikein?)
*ding*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Avatar
#33 • • Enkeli Guest

Jää~*:
En osaa...hmm...
...laittaa kieltä rullalle enkä skeitata tai puhaltaa isoja purkkapalloja...
näitä olen viime aikoina yrittänyt, mut en osaa *nyyh*



sama juttu, kieli ei vaan taivu, voi myös johtua korusta, ehkä *plur*
Jna

Posts: 613

#34 • • Jna

Enkeli:
---
Jää~*:
En osaa...hmm...
...laittaa kieltä rullalle enkä skeitata tai puhaltaa isoja purkkapalloja...
näitä olen viime aikoina yrittänyt, mut en osaa *nyyh*

---


sama juttu, kieli ei vaan taivu, voi myös johtua korusta, ehkä *plur*



Muistaakseni toi kielen rullalle saaminen oli ihan jostain geeneistä kiinni..ei sitä noin vain opetella..*täh*

[muokattu 16.6.2004 09:48]
Android

Posts: 3,908

#35 • • Android
- Ajaa mopoa
- Viheltää
- Luistella

Jna:
Muistaakseni toi kielen rullalle saaminen oli ihan jostain geeneistä kiinni..ei sitä noin vain opetella..*täh*



Joo pitää paikkansa. Multakan tuo ei onnistu...
ella_

Posts: 1,329

#36 • • ella_
röyhtäistä *iihhih*

--
Elementary, my dear.

Johcu

Posts: 38

#37 • • Johcu

Viola81:

Rn myöskään osaa laulaa..Ensinnäkin ääneni on oikeasti tosi ruma, ja toiseksi laulan aina nuotin vierestä, vaikka olisi säestys ja muita laulamassa mukana oikein! Kaikkien harmiksi rakastan laulamista! *muhaha*

en myöskään osaa viheltää kunnolla.Olen aina halunnut oppia viheltämään sillai kovaa sormien välistä. Mutta ei ole oppi mennyt perille! *nauru*



Myös minun lauluääneni on karsea, vaikka minäkin sitä laulamista niin rakastan. Eikä mikään auta sitä parantamaan...*nyyh*

Myöskin tuo vihellystaito on jäänyt oppimatta, vaikka sitäkin on tullut jonkin verran treenattua.

Eniten minua kuitenkin harmittaa se, etten osaa iskeä silmää kuin jotenkuten oikealla silmällä.*vink* Esim. ampuessa se on erittäin harmillista, kun joutuu sitten sen takia ampumaan vasemmalla kädellä... En kyllä ole tuota pahemmin harrastanut, johtuen ehkä juuri tästä.

Peruskouluajoilta on jäänyt harmittamaan, kun en ikinä pesistä pelatessa osunut siihen prkl:n palloon. Sitä voiskin oikeesti mennä joku päivä treenaan...
noemi

Posts: 535

#38 • • noemi
Hyms, no, onhan noita paljonkis, nuita juttuja jotka eij multa taatusti onnistuis vaikka yrittäisinki - esim. nyt vaikka tuo lentäminen tai japanin kirjottaminen...*hih*

Mutta jos tässä haetaan vähän arkipäiväsempiä asioita ni sanotaan näin:

MÄ EN OSAA TEHDÄ MITÄÄN nopeasti, reippaasti, tehokkaasti, ripeästi, aikailematta ja jumittamatta. Sääntö on kattava, ja koskee kaikkia arkipäivän rutiineja joista kaikki muut tuntuu selviävän sekunneissa; esim pukeminen, riisuminen, syäminen, käveleminen, hiusten pesu, kaupassa käynti, siiivoaminen, kirjoittaminen ja jne. jne.

Itteäni tää ominaisuus eij juuri haittaa, paremminkin, musta kaikkien muittenki ihmisten pitis vähän hidastaa tahtia...ongelma onkin siinä että harva tuntuu olevan samaa miältä, yleensä saan vaan kuulla olevani aikaansaamaton luuseri. Turha siinä sitten selitellä että joo, kyllä mä oon ihan aikataulussa tekemisteni kanssa, mun sisänen kelloni vaan käy vähän eri tahtia kuin muilla...*igor*

--
Oikeutta koneille!

meow

Posts: 1,170

#39 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
kutoa villasukkia, leipoa.. kuka noita taitoja nyt tarvitseekaan.en ainakaan minä.

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.