Asioita, joita et osaa tehdä

430 posts, 22 pages, 165,389 views

Amnesia

Posts: 888

#41 • • Amnesia
En osaa
- röyhtäistä
- viheltää (kunnolla)
- ohjelmoida (siinä mielessä hieman vittumaista, että tutkintoon kuuluu pakollinen Java-kurssi. No, heinäkuussa on mulla siitä 11. tenttikerta, toivossa on hyvä elää...*igor*)
remotion

Posts: 5,283

#42 • • remotion nostatus guru

mayah:
---
keisha:
En osaa hypätä pää edellä veteen, enkä oikein muitakaan fyysisiä notkeutta ja voimaa vaativia juttuja, kuten vaikka kärrynpyörää tai käsilläseisontaa.

---


Mä en muuten kanssa osaa tehdä kärrynpyörää, enkä seistä käsilläni. Ja tuli sellanenkin mieleen, et mä en osaa keittää kahvia. En juo sitä itse lainkaan, ni aina kun keitän, siitä tulee liian laihaa tai vahvaa, ei koskaan muitten mielestä hyvää.



mullakin on vaikeuksia tossa, jotenkin vaistonvaraisesti aina suojaan päätä ja niinpä jos hyppää päälleni niin se menee mahalleen kuitenkin.
Zyklonius

Posts: 1,629

#43 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Minen osaa:
- Uida kunnolla
- heittää kärrynpyöriä
- Poistaa nälänhätää/sotia/köyhyyttä maailmasta
- naxutella sormiani. Siis rutinaa saan helposti aikaan niistä nivelistä, mutta en osaa kompata musiikin tahdissa. Sen rytmikkään äänen aikaansaaminen on yksinkertaisesti mahdotonta.
- aikuistua tahi vakavoitua

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Wulan

Posts: 91

#44 • • Wulan
En osaa syödä enkä juoda siististi. (minut komennettiin viimeksi eilen juomaan limpparini lattialle etten vaan sotke sohvaa)
Oikeastaan en osaa tehdä mitään ilman että sotken jotain...*nauru*

[muokattu 16.6.2004 14:13]
liikkuva muna

Posts: 2,652

#45 • • liikkuva muna an egg on the move

Zyklonius:
Minen osaa:
...
- aikuistua tahi vakavoitua



Hähä. Meitsiki pysyny samalla tasolla yläasteelta lähtien *nauru*
Karvinen

Posts: 699

#46 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mä en osaa hillitä itteeni.... *släp* *kivatsulle*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

pyhimys

Posts: 622

#47 • • pyhimys

Miracle:
Minen osaa viheltää kunnolla, enkä napsuttaa sormia, enkä sukeltaa pitämättä nenusta kiinni... ja sitten..ömm... *ding* Aina en osaa käyttäytyäkään. *blush*



Kato löytyi toinenkin, joka ei osaa napasauttaa sormiaan *aplodit* *nauru*. Luulin, että olen yksinäni tämän ”ongelman” kanssa. Itsellä ei lähde kuin joskus harvoin vahingossa joku ääni, kun yritän napsauttaa sormia *eiei*.

Sitten muita asioita mitä en osaa:
-tehdä aloitteita
-tehdä kärrinpyörää
-pelata lentopalloa (muut pallopelit onnistuu jotenkuten)
-heittää (no ehkä pesäpallokaan ei ole minun laji *hihu*). Oikeasti aina, kun yritän heittää, niin se lähtee joko silleen ”tyttömäisesti” tai sitten muuten vain ohi.
-miksata
-hypätä pää edellä veteen
Elmiira

Posts: 1,446

#48 • • Elmiira

Enkeli:
---
Jää~*:
En osaa...hmm...
...laittaa kieltä rullalle enkä skeitata tai puhaltaa isoja purkkapalloja...
näitä olen viime aikoina yrittänyt, mut en osaa *nyyh*

---


sama juttu, kieli ei vaan taivu, voi myös johtua korusta, ehkä *plur*



Kuten, joku jo mainitsi, niin perinnöllistä se taitaa olla eli johtuu mun ja sun geeneistä ettei se kieli vaan taivu *joo*

Korulla ei kai oo asian kans tekemistä, koska mullakin on koru kielessä, mut ei se kieli menny rullalle ennen korun ottamistakaan *nyyh*


Lisäksi minäkään en osaa laulaa, enkä avata pulloja sytkärillä, mut ei tartteekaan, koska en osaa juoda kaljaakaan *joo* (Kahvia olen oppinut juomaan, olutta en, se vaan on pahaa...)

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Timce

Posts: 5,381

#49 • • Timce

alek száhala:
---
Zyklonius:
Minen osaa:
...
- aikuistua tahi vakavoitua

---


Hähä. Meitsiki pysyny samalla tasolla yläasteelta lähtien *nauru*



*justjoo* aivan...voitais perustaa joku tukiryhmä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

kuiske

Posts: 33

#50 • • kuiske
Minä en osaa enkä tiedä juuri mitään, mutta eniten minua harmittaa se, että en osaa:
viheltää
soittaa tinapilliä
enkä heiluttaa korviani ( äärimmäisen älyllisen ylivertaisuuden ilmentymä ).
kilobitti

Posts: 2,419

#51 • • kilobitti 1-2-3 techno
-mä olen aivan surkea vedessä, oli kyseessä sitten uinti tai sukellus.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

pyhimys

Posts: 622

#52 • • pyhimys

IlonaPoks:
On hirveesti juttui mitä en osaa mutta tässä muutamia:

-käyttäytyä sivistyneesti 3% humalassa

......ym ym..

Ile

[muokattu 16.6.2004 13:01]

[muokattu 16.6.2004 13:16]



Tuskin kukaan osaa käyttäytyä kolmen prosentin humalassa *vink*.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#53 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kyllähän näitä löytyy..

-en osaa myöskään hypätä pää edellä veteen, itse asiassa pitää pitää nenästä kiinni *nauru*
-koordinaatio on todella huono, en osaa vaikeampaa akrobatiaa, mm. voltteja ja puolivoltteja.
-en osaa juoda pulloa tyhjäksi pitämättä välillä taukoa. Yhdessä saunaillassa kun piti juoda sidukkapullo ykkösellä alas *blush*
-mä en osaa huutaa
-en tule toimeen käytännössä minkään koneen kanssa. Oon välillä paniikissa jopa pankkiautomaatilla
-isoille teille liittyminen on (autolla) välillä vieläkin inhottavaa, koska epäilen koko ajan etten mahdu liikenteen sekaan.
-en osaa avata valion rahkapurkin kantta ilman veistä *nauru* tätä en edes häpeä.
-en osaa tehdä mitään jos verensokeri laskee ja on nälkä

eiköhän noita riitä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

PuPuKaRkKi

Posts: 175

#54 • • PuPuKaRkKi
Laittaa ajoissa nukkumaan, Laulaa, korjata mitään elektronista laitetta, Käyttää tietokonetta (sillon tällön *blush*), Surffata, laskea minisuksilla mäkeä, siivota (näköjään ku kattoo kämppää *nauru*), viheltää kunnolla tai olla ylipäätään kunnolla *plur*, Ajaa rekka-autoa kuormautoa kylläkin, juoda maitoa purkin suusta aina on pitkin rinnuksia. *iloinen*
Avatar
#55 • • Hexe Guest
Rakentaa mitään....
UnityF

Posts: 15,721

#56 • • UnityF joo just se
mä en osaa soittaa pianoo ja rakastan pianon ääntä yli kaiken....*uuh*

mä en osaa ajaa autoo mut ehkä joku päivä....

mä en osaa tehhä musiikkia joka kuulostaisi hyvälle..

jne jne jne...
Avatar
#57 • • djmg Guest

mayah:
---
Pablo:
Sit en osaa avata sytkärillä kaljapulloa. *iihhih*

---
En mäkään, enkä hampailla (enkä halua oppiakaan) enkä myöskään osaa nipata pullonkorkkeja

*nauru*



juu ei täälläkään osata noita..*uuh* enkä kyllä haluiskaan! *iloinen*
Kuini

Posts: 165

#58 • • Kuini Vajakki
Mä en osaa ku viheltää tosi onnettomasti. Mä en osaa vislata... Sit mä en osaa keittää puuroa. Siitä tulee aina joko liian paksua mössöä tai sit se jää ihan liian löysäksi... Joskus tosi harvoin mä onnistun sen teossa.Onneksi se on vaan mulle *enkeli*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

meow

Posts: 1,170

#59 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

alek száhala:
Pitää päätäni kiinni forumeilla. *dissaa*



sama vika.. en vaan o niitä ihmisiä jotka jaksaa jakaa universaalia rakkautta kaikenmaailman idioottien kanssa..

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

MaSari

Posts: 1,986

#60 • • MaSari space jammer
mä en osaa keittää perunoita.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*