Asioita, joita et osaa tehdä

430 posts, 22 pages, 165,396 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#241 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Aloittaminen on mulle ehkä kaikkein vaikeinta.

Kyllähän mä osaan aloittaa toisinaan ja toisia juttuja, mutta kaikkia en...
nethr

Posts: 763

#243 • • nethr !!

tuuls, 29.7.2005 15:01:
En osaa katsoa Magic Eye -kuvia *hmph*
En vaan osaa...


Emmäkää. Näin jotain ihan vääriä eläimiä tossa edellisessä mikä räpsähti ruudulle. No, emmä niitäkään nähny ku vilaukselta. *igor*

--
xD

äm

Posts: 2,376

#244 • • äm

tuuls, 29.7.2005 15:01:
En osaa katsoa Magic Eye -kuvia *hmph*
En vaan osaa...


Tää ei varmaan auta yhtään sen enempää kuin muutkaan saamasi neuvot, mutta yritän silti auttaa murheessasi. Muistan, miten paljon itseäni ärsytti, kun kaveri osas ja mä en.

Pistä kuva (paperiversio) ihan nenän eteen ja käsi tai joku esine n.10 senttiä sen taakse. Unohda koko kuvan olemassaolo ja keskity katsomaan sen läpi vain ja ainoastaan kättä/esinettä.
Siirrä tarvittaessa kauemmas tai lähemmäs.
Pääasia on, ettet edes yritä nähdä kuvassa mitään.

Tsemppiä *hymy*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

embie

Posts: 531

#245 • • Edited embie Shwoopsie poo
Sylkäistä silleen hienosti ja siististi, että sylki lentää yhtenä läjänä ja suusta kuuluu sellanen jännä ääni... ei vaan onnistu...

Mutta toisaalta onkohan tuo niin tarpeellistakaan osata...*ding*
koo

Posts: 379

#246 • • koo

embie, 29.7.2005 15:58:
Sylkäistä silleen hienosti ja siististi, että sylki lentää yhtenä läjänä ja suusta kuuluu sellanen jännä ääni... ei vaan onnistu...

Mutta toisaalta onkohan tuo niin tarpeellistakaan osata...*ding*



Multa kans puuttuu tää kyseinen taito, ja jostain ihmeen syystä haluaisin osata sen.

Outoa.

--
Backstagella on paratiisi.

sapeli

Posts: 11,768

#247 • • sapeli jokukukamikä?

tuuls, 29.7.2005 15:01:
En osaa katsoa Magic Eye -kuvia *hmph*
En vaan osaa...



Pari juttua mitä kans kannattaa pitää mielessä:

1) alota isoista kuvista, niissä ympäröivät "tarkat" asiat haittaa vähemmän

2) kun katsot "kuvan läpi" niin on ok ettei mikään ole selkeää tai tarkkaa, mutta koita silti kiinnittää huomiota johonkin yksityiskohtaan tai toistuvaan kuvioon, ja silmät teoriassa itsestään tarkentuu siihin siirtämättä silti katseluetäisyyttään lähemmäs

3) itse myös näen nämä helpoiten kun olen vasta herännyt tai oikein väsynyt *nauru* silmät menevät just oikealla tavalla "ristiin" kuin pitääkin *hihu*

Googlen kuvahaun avulla löytyy aika paljon helpompia kuvia, mutta kaikki näistä eivät ole "magic eye"-kuvia... kuvan täytyy näyttää normaalisti lähes 100% symmetriseltä

http://images.google.fi/images?q=magic%20eye&hl=fi&lr=&sa=N&tab=wi

Kannattaa myös muistaa että eri kuvissa on eri ihanne-etäisyys miltä sitä on tarkoitus katsella; silmät voivat katsoa liian lähelle tai liian kauas, eikä sitä voi itse huomata koska kuvassa ei ole mitään mihin kohdentaa katsetta... Ainoa miten tätä voi korjata on siirtyä hitaasti lähemmäs tai kauemmas, pitäen silti silmät kohdistuneena kuvan taakse.

Tässä on oma lempikuvani - melko helppo nähdä, ällistyttävän hienosti tehty, ja riittävän suuri ruudulla (ainakin resoluutiolla 1024 x 768): Image23.jpg *hihu* Näen tämän parhaiten n. 15-20 cm etäisyydeltä, ja silmäni ovat kohdentuneet n. 15-20 cm kauemmas seinään joka on monitorini takana. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

e/v

Posts: 434

#248 • • e/v
... en osaa tehdä ruokaa *hih*
wille-r

Posts: 555

#249 • • wille-r
mä en osaa laittaa peittoa pussilakanan sisään. Tai saan sen kyllä sinne sisään, mutta en koskaan sillein hyvin. Tiedän kyllä tekniikan, ja se on näytetty myös minulle useasti kädestä pitäen, mutta ei vaan onnistu *ding* Peitto jää lähes aina toisesta päästä myttyyn. Sitäpaitsi tämän taidon puute ahdistaa, koska ei se vaan nyt voi olla niin helevetin vaikeaa.
Avatar
#250 • • Kauno Saario Guest
mä oon tehny kämppäremontteja n. 140kpl mut mä en edelleenkään osaa edelleenkään laittaa tapetteja seinään...*hmph**hmph**hmph*
MissKoo

Posts: 1,289

#251 • • MissKoo
En osaa viheltää silleen että on sormet suussa, en osaa napsautella sormiani, en osaa paistaa lettuja ilman että ne menis mössöksi kääntövaiheessa enkä valitettavasti osaa laulaa pätkän vertaa, jotka kaikki sen kuulleet voivat todistaa *iloinen* itse kyllä tykkään laulella.
Occu

Posts: 2,528

#252 • • Occu
äidinkieli...
se ei vain luonnistu...
tuli tikku virheet ym. on
liian yleisiä

--
..::MOI::..

Tuibbaaah

Posts: 106

#253 • • Tuibbaaah The Great
Mä en osaa viheltää, kuuluu vaan sellaista ihmeellistä pihinää...

--
Kaikki kiva on joskus tylsää.

Juige

Posts: 78

#255 • • Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger
joo ei onnaa noi magic eye:t ollenkaan. näköjään mullakaan. mutta kait jos niis ois jotain tärkeetä niin ne näyttäs sen selvemmin *iloinen*

--
Stay safe clover. I may need you again someday.

johnraver

Posts: 123

#256 • • johnraver

koo, 29.7.2005 19:00:
---
embie, 29.7.2005 15:58:
Sylkäistä silleen hienosti ja siististi, että sylki lentää yhtenä läjänä ja suusta kuuluu sellanen jännä ääni... ei vaan onnistu...

Mutta toisaalta onkohan tuo niin tarpeellistakaan osata...*ding*

---


Multa kans puuttuu tää kyseinen taito, ja jostain ihmeen syystä haluaisin osata sen.

Outoa.



mä osaan sylkäistä mutta usein sylki roikkuu nenäs (jos hampaitten välistä sylkäisee) tai sitten leuas... *vink*
koo

Posts: 379

#257 • • koo

mufasa2, 1.8.2005 20:31:
---


mä osaan sylkäistä mutta usein sylki roikkuu nenäs (jos hampaitten välistä sylkäisee) tai sitten leuas... *vink*



Mulla se sylki taas on yleensä poskella. *hihu*

--
Backstagella on paratiisi.

Mai

Posts: 374

#258 • • Mai Villikisu
Liian monta juttua mitkä ei blondilta onnistu*nauru* Jospa en ala listaamaan niin ei tule nolauksia..*iihhih**blush*
Ontze

Posts: 38

#259 • • Ontze
En osaa hallita rahankäyttöäni. Sitä vain kuluu ja kuluu ja kuluu....*grr*

--
On niitä jotka jäävät ja toisia jotka lähtevät, niin on ollut aina. Kukin saa
valita itse, mutta on valittava ajoissa, eikä koskaan saa antaa periksi.

Gleba

Posts: 549

#260 • • Gleba
en osaa viheltää. tai leipoa, tosin en oo koskaan kokenu tarvetta edes kokeilla..*justjoo*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.