Klupielämä

87 posts, 5 pages, 24,859 views

Avatar
#61 • • samppa Guest
MINÄ VIHAAN MANNEJA!!!! *pahis*
misjah

Posts: 3,373

#62 • • misjah Team Sika
[Nuclear]:

misjah:
no aletaan me riitelee...!!!!!*dissaa**dissaa**dissaa* heh heh...

No sun kanssa mä voin tapella vaikka kuolin vuoteelleni saakka...
*dissaa**vink**dissaa*




ylläri!!!
*dissaa**justjoo**vink**dissaa*

[muokattu 11.1.2003 17:27]

--
www.team*possu*.tk

Quu

Posts: 334

#63 • • Quu Mole RAM!
Se on hauska katsoa, kun eräät vetävät hernemaissipalkoja kaksinkäsin nenään pienistä trolleista.

Vastaavaa juttua:


Olen menossa illalla bileisiin, joten tarvitsen alepasta pussikeittoa. Karhua. Kylmää.
Kaapista revitään jonkun levylafkan teepaita joka ei ole jo valmiiksi likainen ja jalkaa vedetään farkut, jotka ovat olleet jo kaksi viikkoa pesemättä jalassa.
Kengät ovat kulahtaneet, kun kaikki rahat ovat menneet levyihin.

Kello on jo kaksi yöllä. Etkot venyivät vähän turhan pitkiksi.
Bileisiin tullaan takaovesta tai jonon ohi. Ollaan niin kuuluisia. Saadaan vipit kaikkialle.
Onneksi ei tarvitse pokea katsella kun ollaan jo niin asiallisessa sivutuulessa.

Sisällä nauretaan kaiken maailman kiksutuulimyllyille ja piribodarelle. Lasketaan laukat. Ainoat kaksi asiaa mitä hymähdetään illan aikana ovat "Mulla on tää." ja toinen "Laukkaa".
Partaa hierotaan jatkuvasti, kun seurataan deejiin työskentelyä. Jos tulee oikein loistava biisi, niin intoudutaan jopa notkistelemaan polvea musiikin tahtiin.

Dokataan lisää. Paljon.

Lähdetään kotiin puoli tuntia ennen valomerkkiä, koska "kaikki deejiit ovat niin paskoja".

Moikataan ovella pääjärkkäriä, joka on tuttu jo vuosien takaa.

Heitetään flaikkupussi maahan ja sylkästään päälle. Paitsi jos sielä sattuu olemaan omien pippaloiden flaikkuja.

Nauretaan hassuille tanssityyleille.

Jonotetaan taksia.

Nauretaan kuosaajille.

Saadaan taksi.

Mennään kotiin nukkumaan. Jatkoille ei missään nimessä. Jos menee jatkoille, käyttää AINA huumeita.

Herätään aamulla ja ruvetaan koodaamaan.
r0n

Posts: 2,258

#64 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
*nauraa*

--
6er reihe

[Nuclear]

Posts: 5,855

#65 • • [Nuclear] el aprendiz
*nauraa**nauraa* Tähän ei voi muuta sanoa kuin *nauraa**nauraa*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Myfinesthour

Posts: 420

#66 • • Myfinesthour
pHaze:


Happy now? Kalikan kalahtamisesta en tiedä, miinua vain rasittaa ihmisten kakaramasuus ja typeryys. Ettei voida käyttää aivoja hetken vertaa miettiäkseen juttuja vähän pidemmälle ennenkuin auotaan suutaan ja kuvitellaan silti tietävänsä jotain.



Kakaramaisuudesta ja typeryydestä Leppiksen viesti oli loppujen lopuksi aika kaukana. Käsittääkseni osoittaa jonkinasteista kypsyyttä tehdä ihan nasevia havaintoja ympäristönsä kankeasta massakäyttäytymisestä ja osata nauraa itselleen. Steretypioiden bongaaminen esim omasta käyttäytymisestä on yleensä aika humoristinen kokemus. Ei sitä juttua kannata ottaa henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi yhtäkään klubbaria kohtaan eikä yleiseksi vittuiluksikaan. Ei kannata, mutta voi toki ottaa.

Toisaalta Leppiksen jutun voi ottaa aika kirjaimellisestikin. Mitäs jos reivaajien etikettiin kuuluu moinen käyttäytyminen. Miksi juttu koetaan niin negatiivisena. Vaikuttaako reivikäyttäytyminen niin pöljältä, jos sitä kuvailee raadolliseen sävyyn, että siitä voi jopa vähän kivahtaa. Tuleeko mieleen ajatus "Kuljenko minä tosiaan noin pöljässä porukassa mukana". Käykää tutustumassa netissä antireivaajien sivuihin. Sieltä voi nauraa alakulttuurimme lieveilmiöiden kustannuksella. Harmi, että Leppis unohti tikkarit jutustaan ja valoilla viuhtomisen. Mäkin tykkäsin piirtää pienenä sädetikulla kuvioita ilmaan (pidän vieläkin
*blush*).

No joo. Ehkä vähän kaukaa haettua toi juttu. Musta on hyvä, että klubbaajien maailmassa saa toteuttaa itseään. Vaikka ihmettelenkin, miksi Jone nyt noin pulttia otat (mielestäni tähän asiaan voi todellakin suhtautua keveästi) niin olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi, että kyllähän tollasta liikaa lokerointia pitäisi välttää aina. Se nostaa niskakarvat pystyyn.

Mutta hei! Vesipullo kiertämään ja pirunsilmäpiilarit päähän vaan. Meitti lähtee nyt suihkuun ja jos törmään johonkin jolla on tuoppi kädessä, lupaan katsoa häntä pitkin nenän vartta.

--
"..."

misjah

Posts: 3,373

#67 • • misjah Team Sika
[Nuclear]:

*nauraa**nauraa* Tähän ei voi muuta sanoa kuin *nauraa**nauraa*




todellakin...*nauraa**nauraa**nauraa*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#68 • • tuntematon Guest
*nauraa**nauraa**nauraa*hyvää keskustelua*nauraa**nauraa**nauraa*
dirtyface

Posts: 344

#69 • • dirtyface rok.
Tuo olin minä..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Jone

Posts: 8,258

#70 • • Jone Archibald Haddock
Quu:

Se on hauska katsoa, kun eräät vetävät hernemaissipalkoja kaksinkäsin nenään pienistä trolleista.



Musta taas on hauskaa katsoa kuinka eräät elävät maailmassa, jossa voi omasta yksityisestä kristallipallosta katsoa mitä kukin milläkin sanomallaan tarkoittaa. Trollailu on perhanan hauskaa ja itsekin sitä toisinaan itseäni huvittaakseni harjoitan, mutta jopa trolleilla on jotain laatuvaatimuksia. Toisaalta ehkä toi sitten vaan oli niin hyvin tehty ja pohdittu trolli että sen oikeasti intellektuelli kirjoittaja onnistui siinä kuullostamaan täydelliseltä idiootilta tarkoituksellisesti, jossa tapauksessa kaikki kunnioitukseni.

Myfinesthour:


No joo. Ehkä vähän kaukaa haettua toi juttu. Musta on hyvä, että klubbaajien maailmassa saa toteuttaa itseään. Vaikka ihmettelenkin, miksi Jone nyt noin pulttia otat (mielestäni tähän asiaan voi todellakin suhtautua keveästi) niin olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi, että kyllähän tollasta liikaa lokerointia pitäisi välttää aina. Se nostaa niskakarvat pystyyn.



Mussa saa aikaiseksi samanlaiset pultit ihan koska tahansa avautumalla tiettyyn sävyyn mistä tahansa mulle rakkaasta asiasta.

Vinkkilistaa niille, jotka haluavat verenpainettani nostaa:
- Puhu pahaa perheestäni
- Puhu pahaa kissoistani tai "kissastani"
- Puhu pahaa valokuvaamisesta ilman asiantuntemusta
- Dissaa lumilautailua skimbaajanäkökulmasta
- Dissaa kuvataiteita Matti Meikäläis-näkökulmasta
- Dissaa ihmisiä, joita minä pidän korkeassa arvossa ilman että tunnet heitä

Tossa hyvä alku, jolla saatte mut kirjoittelemaan mihin tahansa yökaudet seuraavan viikon ajan hyvinkin kärkeviä ja pitkiä vastakommentteja.

*nauraa* *vink* *nauraa*

-

edit: Väärin heitetty quote

[muokattu 13.1.2003 20:06]
Avatar
#71 • • hyperventilaatio Guest
Mitenkään nyt ketään/mitään arvostelematta tai dissaamatta, entäpä jos vähän relattais eikä otettais het nii itteemme?
Kolera

Posts: 4,256

#72 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Njääh suuren suuri vitutus on joskus vaan ihan tervetullut olotila kuhan ei oo tatti otas koko aikaa sentäs ku siitä ei tuu ku pahanmakuisia rusinoita.
*täh*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

milla

Posts: 3,699

#73 • • milla
mielestäni toi quun juttu oli jo ihan.. hmm.. hyvä/hauska:)
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#74 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Leppis:


Illan melkee pilaa ku Dj miksaa piisit yhtee snadisti vääräl pitchil, hemmeti amatööri, just tommosii asioihi kuuluu klupil kiinnittää huomioo! No ei mitää yritän jatkaa jorailuu mut sit o taas joku hemmeti pelle vauhdissa: siis joku idiootti jorailee eri tavalla ku muut ja mikä pahinta rintamasuunta poispäi dj:stä!


...plur vaa



....Ja macit oli iha vääris paikois, diskantit vähä säris ja PA oli vähä väärin sijoteltu, stroboo ois voinu käyttää muutamas tilantees vähä enemmä ja sisääntulon portaikos ois voinu olla paremmat decot!

*nauraa* *hymy**nauraa*

plur Leppis!

Blondi-Tanja

ps.yleiseen keskusteluun liittyen: kattokaa_nyt_itteenne!
pss.mä osaan nauraa itelleni sen verran et haha, en osaa ees tota kuvaa säätää asetuksista!...mut toi onki hiano noin!

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Jone

Posts: 8,258

#75 • • Jone Archibald Haddock
olivia:


ps.yleiseen keskusteluun liittyen: kattokaa_nyt_itteenne!
pss.mä osaan nauraa itelleni sen verran et haha, en osaa ees tota kuvaa säätää asetuksista!...mut toi onki hiano noin!



Eli ensin dissaat muiden tapaa toimia ja sitten ylistät omaa tyhmyyttäsi? "Excuse me, please come again?"

Jos on hienoa olla hieman vajaa tai ainakin yksinkertainen niin pitäisiköhän sille perustaa tänne oma threadinsä?

*justjoo*
UnityF

Posts: 15,721

#76 • • UnityF joo just se
ei voi muuta kuin nauraa...
Ootte hassuja...(paraskin puhumaan)...
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Avatar
#77 • • yana Guest
Jone:


Jos on hienoa olla hieman vajaa tai ainakin yksinkertainen niin pitäisiköhän sille perustaa tänne oma threadinsä?



niitä on jo useita. "mitä olet syönyt tänään" "tarina (1 per käyttäjä)" jne. noitahan riittää.
on jopa oma pelikin jonka säännöt eivät ole aivan kaikille edes menneet jakeluun kun siitä kertaalleen jo parjattiin jossain topicissa ja syytettiin huijaamisesta.

[muokattu 14.1.2003 14:23]
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#78 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Jone:

olivia:
ps.yleiseen keskusteluun liittyen: kattokaa_nyt_itteenne!
pss.mä osaan nauraa itelleni sen verran et haha, en osaa ees tota kuvaa säätää asetuksista!...mut toi onki hiano noin!

Eli ensin dissaat muiden tapaa toimia ja sitten ylistät omaa tyhmyyttäsi? "Excuse me, please come again?"

Jos on hienoa olla hieman vajaa tai ainakin yksinkertainen niin pitäisiköhän sille perustaa tänne oma threadinsä?

*justjoo*




*nauraa**nauru**hymy**joo*

underline dissaat_muiden_tapaa_toimia

*joo**hymy**nauru**nauraa*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

päivänsäde

Posts: 1,049

#79 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
voiko enää elämä enemmän yllättää positiivisesti.. twisted label party on juuri minun syntymäpäivänäni!!!!! 19.4 mahtavaa.. olisinkohan menossa.. ööö.. *ökkö*

voipi olla, että eksyn sinne..

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Myfinesthour

Posts: 420

#80 • • Myfinesthour
päivänsäde:

voiko enää elämä enemmän yllättää positiivisesti.. twisted label party on juuri minun syntymäpäivänäni!!!!! 19.4 mahtavaa.. olisinkohan menossa.. ööö.. *ökkö*

voipi olla, että eksyn sinne..



Tää oli joko taitava provokaatio tai sitten viesti väärässä paikassa. Ja tää mun juttu oli tyhjänpäivänen kommentti. Antakaa anteeksi. *vetäytyy nurkkaan imemään peukkua silmät kierossa*

--
"..."