Klupielämä

87 posts, 5 pages, 24,852 views

anqqa

Posts: 4,034

#41 • • anqqa tirehtööri
Tanya:

Itkeäkö vaiko nauraa..taas..en voi muuta kuin kysyä..kuinka tosissaan kirjoittaja tosiaan oli. Oliko tarkoitus dissata klubittajia ja sitten menikin pissat pöksyyn ja oli peräännyttävä?! Vai oliko oikeasti tarkoituksena saada aikaan jonkinlaista iltapäivä viihdettä??



eiköhän se ihan puhtaasti pakinan tyyppistä 'itselle nauramista' ollu :) en ainakaan ite mitään vakavamielisyyttä siinä huomannu.. eli kuten pakinoillakaan, en usko että tolla oli tarkotus herättää mitään elämää suurempaa filosofista keskustelua aiheesta.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#42 • • [Nuclear] el aprendiz
Ei täällä tarvii sentään vihaa alkaa lietsoa... *piis**vink**piis*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#43 • • Teppo Turisti Guest
Kuten todettu; kukaan ei tiedä, mitä toinen ihminen ajattelee, ellei se kysy sitä siltä.

Tätä logiikkaa noudattaen jos Leppis ei omasta mielestään dissannut ketään niin so be it ja siitä on turha lähteä tappelemaan.

Jotkut reaktiot vaan on olleet niin rajuja, että kannattais miettiä, miksi vetää hirveet pinnat asiasta. Ja vaikka juttu oliskin ollut ihan suoranaista vittuilua, niin tärkeintähän on se, miten itse siihen reagoi ja minkä takia, eikä suinkaan se, että joku aukoo päätään. On helppoa syytellä vaan muita kaikista, se peiliin kattominen on ihan khuul juttu!

"se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"

Toivottavasti tää provosoi lisää keskustelua ; - )

Om shanti, namaste!
Riku

Posts: 3,187

#44 • • Riku The Little Prince
Teppo Turisti:Tätä logiikkaa noudattaen jos Leppis ei omasta mielestään dissannut ketään niin so be it ja siitä on turha lähteä tappelemaan.

Ja Leppishän tässä vaiheessa todennäköisesti täysin avoimesti myöntäisi olevansa kusipää ja idiootti kertomalla totuuden tuosta asiasta kysyttäessä? Rite. Tulee mieleen legendaariset "Fuck you man!" "I take it back!"-läpät.

Jotkut reaktiot vaan on olleet niin rajuja, että kannattais miettiä, miksi vetää hirveet pinnat asiasta. Ja vaikka juttu oliskin ollut ihan suoranaista vittuilua, niin tärkeintähän on se, miten itse siihen reagoi ja minkä takia, eikä suinkaan se, että joku aukoo päätään. On helppoa syytellä vaan muita kaikista, se peiliin kattominen on ihan khuul juttu!

"se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"


Ja mihin tämä vittuunnus näissä joissakin viesteissä liittyy? Juuri tuon alkuperäisen kirjoittajan kykenemättömyydestä tuohon. Pieni kuittailu voi vielä olla ihan ok, turhaa vittuilua sen sijaan ei mun kirjoissa suvaita, ja menen yleensä väliin, koskaa asia itseäni tai ei, ihan vain oikeudenmukaisuuden ja muiden puolustamisen takia. Ja pienen kuittailun ja vittuilun raja menee siinä että asiassa on sen verran huumoria mukana, että sen voi vielä käsittää vitsailuna. Kuten Jone sanoi, tuon kirjoituksen sarkasmi oli täysin epäonnistunutta, eikä siinä ollut mitään hauskaa joka olisi saanut edes hymähtämään. Jos aukoo päätään, niin yleensä pitäisi tajuta että sillä voi olla myös seuraamuksia ja omata sen verran kypsyyttä että ottaa ne vastaan. Leppiksen käytös so far muistuttaa taas lähinnä ylä-astetta.

Toivottavasti tää provosoi lisää keskustelua ; - )

Happy now? Kalikan kalahtamisesta en tiedä, miinua vain rasittaa ihmisten kakaramasuus ja typeryys. Ettei voida käyttää aivoja hetken vertaa miettiäkseen juttuja vähän pidemmälle ennenkuin auotaan suutaan ja kuvitellaan silti tietävänsä jotain.

[muokattu 10.1.2003 09:52]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Janne

Posts: 1,330

#45 • • Janne kipee ukkeli
Ihmetys valtaa mielen, kun tätä lukee... *täh*

Mulla biletys on kyllä ihan vaan mukavaa ajanvietettä, eikä mikään harrastus jota pitäisi otsa rypyssä tehdä. *piis*
TanyaK

Posts: 745

#46 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
anqqa:

Tanya:Itkeäkö vaiko nauraa..taas..en voi muuta kuin kysyä..kuinka tosissaan kirjoittaja tosiaan oli. Oliko tarkoitus dissata klubittajia ja sitten menikin pissat pöksyyn ja oli peräännyttävä?! Vai oliko oikeasti tarkoituksena saada aikaan jonkinlaista iltapäivä viihdettä??

eiköhän se ihan puhtaasti pakinan tyyppistä 'itselle nauramista' ollu :) en ainakaan ite mitään vakavamielisyyttä siinä huomannu.. eli kuten pakinoillakaan, en usko että tolla oli tarkotus herättää mitään elämää suurempaa filosofista keskustelua aiheesta.



Toivottavasti ei..mun aivot on luotu tuottamaan vain yksinkertaisia lauseita..
Avatar
#47 • • yana Guest
Janne:


Mulla biletys on kyllä ihan vaan mukavaa ajanvietettä, eikä mikään harrastus jota pitäisi otsa rypyssä tehdä. *piis*



KERETTILÄINEN! TÄMÄ ON VAKAVA ASIA! ON TÄRKEÄTÄ ETTÄ KAIKKI NOUDATTAVAT KIRJOITTAMATTOMIA SÄÄNTÖJÄ JA KUNNIOITTAVAT TIUKKAA PYHÄÄ HIERARKIAA!
NE JOTKA EIVÄT TEE NÄIN LEIMATTAKOOT TURISTEIKSI JA NAURETTAKOOT BILEISTÄ PIHALLE!!
misjah

Posts: 3,373

#48 • • misjah Team Sika
[Nuclear]:

Ei täällä tarvii sentään vihaa alkaa lietsoa... *piis**vink**piis*



no aletaan me riitelee...!!!!!*dissaa**dissaa**dissaa* heh heh...

--
www.team*possu*.tk

[Nuclear]

Posts: 5,855

#49 • • [Nuclear] el aprendiz
misjah:


no aletaan me riitelee...!!!!!*dissaa**dissaa**dissaa* heh heh...



No sun kanssa mä voin tapella vaikka kuolin vuoteelleni saakka...
*dissaa**vink**dissaa*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#50 • • Jone Archibald Haddock
Teppo Turisti:


"se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"



Toi on aina ollut ja tulee olemaan mielestäni yksi typerimmistä sananlaskuista jota kukaan on keksinyt. No, toisaalta Suomen kaltaisessa maassa täydellisen älyllisen apatian rohkaisu on varmaan jo geeneissä ja niissä ihmisissä, jotka vaivautuvat johonkin jotain kantaa ottamaan täytyy olla synnynnäisesti vikaa koska onhan se nyt täysin luonnotonta välittää jostain asiasta edes sen verran että nousee sitä hetkeksi puolustamaan.

Hieman ylivetäen oma suhtautumiseni johtuu seuraavasta ohjeesta, jonka mukaan koitan elää elämääni:
"Mas vale morir de pie, que siempre virir de rodillas."

*joo*

Teppo Turisti:

Om shanti, namaste!



Tähän ei ole kuin yksi vastaus kun vieraskielisiä lauseita viljelemään lähdettiin:

"Nuka shoka, mende!"

*igor*

edit: typoi pois

[muokattu 10.1.2003 12:51]
Avatar
#51 • • tuntematon Guest
Teppo Turisti:

Tätä logiikkaa noudattaen jos Leppis ei omasta mielestään dissannut ketään niin so be it ja siitä on turha lähteä tappelemaan.
Om shanti, namaste!



Joo mutta mun sisäinen pyhyys sanoo että ihmistä
voi loukata vaikkei olisi sitä niin tarkoittanut.

Eri asia sitten tarvitseeko jokaisella askeleella erikseen
varoa tallaamasta jokaista tohvelieläintä *piis*

Mä muuten otan bilettämisen ihan samassa määrin tosissani
kuin kaiken muunkin toiminnan. Vakavuus on asia erikseen.*igor*
Karski

Posts: 6,049

#52 • • Karski Pomon kätyri
Toi oli multa.*piis*


Ai nii, ja mullaki on teille kaikille jotain näin uuden vuoden kunniax nyt ku alettiin kielillä puhuun:


kshaNam prati-kshanam, yan-navam navam
tat cha sundaram, sat cha tat shivam
varsha-nûtanam, te shubham mudam
uttarottaram, bhavatu siddhidam

*plur*

[muokattu 10.1.2003 12:54]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#53 • • Teppo Turisti Guest
pHazelle on pakko vielä turistin vastata.

Tosiasia on se, että toisten mielestä toi juttu oli hauska ja toisten (esim. sun) mielestä ei. Eli, mielipideasia ja mehän kaikki tiedetään, että niistä on aika mahdotonta kiistellä.

Toinen juttu on sitten se, mikä oli Leppiksen alkuperäinen motiivi. Jos tossa on käynyt toi "fuck you - I take it back"-scene, niin fine, sitähän me ei tiedetä koska ei voida perustaa näitä väitteitä muuta kun siihen, mitä Leppis sanoo, eikä suinkaan siihen, että "mun mielestä se tarkoitti tätä". Käsittääkseni kuitenkin verkossa voi keskustella ihan anonyymisti ja useinhan ihmiset "sanoo" asioita, mitä ne ei koskaan face-to-face tekis. Näinollen mä voisin kuvitella Leppiksellä olevan tarpeeksi munaa sanoa suoraan, mitä se meinas. Mutta, taas tullaan siihen, että mähän en tiedä, mitä Leppis tai kukaan muu ajattelee, ennen kuin ne kertoo.

Se mikä mua kiinnosti tässä jutussa eniten oli se mun mielestä mieletön provosoituminen. Ihmiset ympärillä voi tehdä ja sanoa vaikka mitä, eri asia on se, miten sä itse siihen reagoit. Se on mun mielestä se tärkein asia ja siihen kannattaa käyttää energiaa.

Kuten tuossa yhdessä vastineessa Leppikselle toistettiin useampaan otteeseen; miksi välittää siitä miten ihmiset pukeutuu tai toimii bileissä, sen ei pitäis häiritä itseä.
Sama pätee tännekin.
Roger Roger

Posts: 3,372

#54 • • Roger Roger Kentti
asia nr 1:
Ei voi muuta sanoa, ku: Voi helvettiläinen mitä juttua... Kivat naurut sain*nauraa* Kiitos ja kumarrus


Toinen juttu vielä:

Tres:


kshaNam prati-kshanam, yan-navam navam
tat cha sundaram, sat cha tat shivam
varsha-nûtanam, te shubham mudam
uttarottaram, bhavatu siddhidam


Mitä toi tarkoittaa? En ymmärrä... Jaksatko suomentaa pienelle kulkialle?

[muokattu 10.1.2003 13:00]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#55 • • satunnainen kielitieteilijä Guest
Joo tää topicci on oikeesti hyvä!
Tosin pitäiskö noille ulkomaalaisille lausahduksille aloittaa oma?!
Onks toi "runo" joku mantra?!
Ainakin Jonen lausahdus on espanjaa "parempi elää seisoen kuin polvillaan"
Namaste on ainakin sanskritinkielinen tervehdys ja shanti equals peace.
Mikäs tuo nukashoka sitten on? oisko jotain bantua tai swahilia?
Jone

Posts: 8,258

#56 • • Jone Archibald Haddock
Tres:

kshaNam prati-kshanam, yan-navam navam
tat cha sundaram, sat cha tat shivam
varsha-nûtanam, te shubham mudam
uttarottaram, bhavatu siddhidam



Oikeasti? Siistii. *nauraa*

"Когда хорошему человеку плохо - это блюз, Когда плохому человеку хорошо - это попса."

*hellokitty*
Jone

Posts: 8,258

#57 • • Jone Archibald Haddock
satunnainen kielitieteilijä:


Mikäs tuo nukashoka sitten on? oisko jotain bantua tai swahilia?



Jälkimmäistä. Lausahdus on myöskin tietyntyylinen tervehdys, öhöm. *vink*
Karski

Posts: 6,049

#58 • • Karski Pomon kätyri
Roger Roger:

Mitä toi tarkoittaa? En ymmärrä... Jaksatko suomentaa pienelle kulkialle?



Raaka käännös:
"Tuokoon tämä uusi vuosi teille yhä suurempaa ja parempaa
onnea, menestystä ja muuta hyvää" *piis*


vaktuM samartho 'pi na vakti kashcid
aho janAnAM vyasanAbhimukhyam
jihve pibasvAmRitam etad eva
govinda dAmodara mAdhaveti *justjoo*

Noi isot kirjaimet ei o siis typoja vaan
korostuksia. Translitteroinnin ongelmat *blush*

[muokattu 10.1.2003 16:32]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Leppis

Posts: 77

#59 • • Leppis
Kyllä naurattaa... *nauru*

No nyt en tiä pitäskö heittää lisää löylyä vai antaa tän threadin olla jo.... *täh*

Nii muute, voin aivan avoimesti myöntää olevani ihan täys mulukku, ja sit tost saa viel ihme kicksit ku jengi vetää herneen nenään! *pahis*

No ihme onnistunut tosta tuli sillä panostuksella mitä mä siihe (kirjoitukseen) käytin. Täähä onnistu herättää iha tunteit jengis*plur*

Jep jep. Pitänee sitte kehittää seuraavaks joku viel "parempi" juttu... *voiei*

hmmm *hakee otsikkoa* ... Hämärän rajamailla... *voiei*


*pelle*

--
... Period.

Avatar
#60 • • masabus Guest
No eikös se pointti ole se, että kun lähdetään bilettämään, niin kaikki muu unohtuu. Mulle se on ainakin niin, että bilelattialla muu maailma unohtuu ja millään ei ole mitään väliä.
On se vaan niin hienoo.