Klupielämä

87 posts, 5 pages, 24,767 views

Leppis

Posts: 77

#1 • • Leppis
Olen menossa illalla bileisiin, joten tartten uusia vaatteita.(johan mä oon kerran kaikkia releitä käyttäny). Kaupasta palattuani alkaa pukeutumis ja meikkausoperaatio, jonka päätteeks mul o pääl lateksii ja nahkaa sit niit siistei karvapörröjuttui. Neonväreissä tottakai. Sitte fleda kuntoon, piikkitukkaha o iha ehdoton. Ulkona on kyl -30 astetta mut kyl klupille pitää pukeutuu, tottakai tekis mieli laittaa pipo päähä mut sit menee fleda lyttyy.

Jonossa kuulen ku joku valittaa et liput o kalliit, no niihä niiden pitääki olla! Ei kai klupitus ny köyhille o tarkotettu! Sitäpaitti ei kai isot starat tänne halval tuu ja onnevaa nii hemmetisti parempii ku jotkut halvat kotimaiset. Jos suomee ei raahattais kalliil joka ke-pe-la jotai isoo staraa ni kyl mä muuttasi lontoosee.

No sisäl katsastan ensi mis o klupin valokuvaajat ja pousaan mahdollisimman koolisti kaike maailma klupituksii ja platinumeihi, sit o jälkikätee kiva kattoo kui paljo paremma näköne o ku muut. Sitäpaitti pousaus ja valokuvat kuuluu klubituksee eikä mikää hemmeti UG touhu.

No mut eikö joraamaa seuraavaks. Jorailen iha täpöl ja varon näyttämästä silt et mul ois hauskaa. Illan melkee pilaa ku Dj miksaa piisit yhtee snadisti vääräl pitchil, hemmeti amatööri, just tommosii asioihi kuuluu klupil kiinnittää huomioo! No ei mitää yritän jatkaa jorailuu mut sit o taas joku hemmeti pelle vauhdissa: siis joku idiootti jorailee eri tavalla ku muut ja mikä pahinta rintamasuunta poispäi dj:stä!

Hitto ku jengi ei tajuu mite klupeil käyttäydytää, toiki jätkä/muija yrittää vissii pokaa ku se hymyilee mulle, menis ny helvettii siit häirittemäst. No onneks tälläsii tyyppei o päivä päivält vähemmä. No ja kappas totakai mun etee täytyy tulla joku hemmeti känniääliö joka o nauttinu 2 bissee,
siis klupparitha ei dokaa koska siit menee sekasi, kato vaik kui hyväs hapes porukka o aamujatkoje lopuks.


...plur vaa

--
... Period.

Avatar
#2 • • ALIEN Guest
Leppis:
No ei mitää yritän jatkaa jorailuu mut sit o taas joku hemmeti pelle vauhdissa: siis joku idiootti jorailee eri tavalla ku muut ja mikä pahinta rintamasuunta poispäi dj:stä!



...ja nämähän ovat niitä sääntöjä joita TULEE AINA noudattaa kun menee klubiin pitäämään hauskaa. Voisit saman tien tehdä "klubittajan kymmenen käskyä" *nauraa**vink**nauraa*
1ncarnation

Posts: 542

#3 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
ootsa pilves tai jotain ? mita skeidaa taa on ? *ding* *igor*
ala nyt jaksaa valittaa...*mur*

[muokattu 2.1.2003 21:16]

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avatar
#4 • • tuntematon Guest
Vince_Drache:

ootsa pilves tai jotain ? mita skeidaa taa on ? *ding* *igor*
ala nyt jaksaa valittaa...*mur*

Hehe kaip mä olin aika väsyny, rupee tosiaan tossa puolvälin jälkee kuulostaa aika valitukselt... *nauru*

no toivottavasti joku hämmentyi, rupes funtsii jotai tai jopa naurahti pari kertaa *täh*

No mitäs vanhat parrat sanoo, oliko ennen kaikki paremmin ja PLUR voimissaan vai kultaako aika vaan muistot?

nii määritellää "vanha aika" joka olis ny ainaki yli kaks vuotta eli ennenku media keksi (suomessa) noi saatanalliset teknobileet ja huumeongelmat jne...

Omasta mielestäni enne oli rennompaa mut ei nykyäänkää tartte viel iha noi kyynine olla ku tossa mun alkuperäsessä viestissä *hymy*

Taitaa tota plur henkee löytää nykyään helpoimmin noista ug hippipsyge bileistä.

Ps. eiks Cityssä aikoinaan ollu klupparin 10 käskyä tyyliin, musta huppari, reppu ja purkka oli iha must...

*enkeli*

Avatar
#5 • • Dorka Guest
käyttäytymisestä... turistit on ihan jees, mut ongelmana on niiden mukana tuleva lieveilmiö: humalaiset. Tanssimisesta lähtee täysin fiilis oli musa mitä tahansa, kun saa väistellä horjuvia. *dissaa*
Avatar
#6 • • Cera Guest
Puhut Leppis asiaa !

Hienoa. Mielestäni, jos ymmärrän, tai siis ainakin mielelläni ymmärtäisin jotkut asiat läppinä..
mutta taas toisaalta otat esiin pari asiaa jotka ovat itseänikin vähän pistäneet miettimään..

*hihittelee*

isoi halei kaikille kluppailu kavereille. eihän mulla muita olekkaan :|
*piis*

*plur*
anqqa

Posts: 4,033

#7 • • anqqa tirehtööri
hehe, iha jees sarkasmia paikka paikoin :P mutta pointti silti tossaki lienee se, että ihmiset vois joskus katsoa ensin itteensä ennen kun alkaa muita dissailee. ja usein myös onnistutaan unohtamaan että on ite mahdollisesti ollu samanlainen 'nuorempana', ei kukaan oo Tosi Pousaaja syntyessään =)

eli niin nuoret ku vanhatki vois hieman harjotella itselleen nauramista sen sijaan että ottaa klubielämän niin haudan vakavasti. jotain tylsän arjen korvaavaahan sen vissiin pitäis olla?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

tuitui

Posts: 1,258

#8 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!

voi elämä..

hauskaa mut samalla niin hiton naurettavaa..

mielestäni nämä HUMALAISET jotka hoippuu tanssilattialla..on esim. MINÄ!!! *vink*
ne mitään siellä haittaa...sopu sijaa antaa ja jos ei jaksa katella siirtyy toiseen paikkaan..ne ketkä antaa kyynerpäästä ovat mielestäni ongelma..tosin kaikki eivät tee sitä tahalleen...taas kuin toiset tekee koska tulee "liian" lähelle että hänelle ei muka jää tilaa tanssia! pah!

kiksukarvat on niin out niin out et sekin jo oli oma naurulukunsa sinänsä...voi kauhistus..oon kyl itekin niihin joskus valitettavasti sortunut! *ding*

ja mitä tulee tohon "kireeseen" fiilikseen ja ilmapiiriin..nii olisin kyl mielummin tässä kuin kultaisissa muistoissa!
nyt o paljon hauskempaa ja osaa itekin olla "pingoittamatta" ja vaan keskittyy olemiseen!

ja sana klupitus... *igor* voi apua :D esim. mielestäni klubit ja bileet pitäisi osata ns. erottaa toisistaan *justjoo*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#9 • • Cera Guest
Niin. hmdii. oon kyl mielestäni kans yks niist humalaisista.. ja sillai..

mut sit noist kiksukarvoist. niisk. tykkään niistä oikeesti, ja käytän vieläkin !

joo. moi.
keisha

Posts: 1,394

#10 • • keisha bullet with butterfly wings
*hekottaa**nauru**nauru*
näinhän se kärjistetysti menee...
jos mua joku nyppis niin ehkä ne supakhuulit pousaajat jotka yrmeinä nojailee tanssilattian vieressä, tuijottaa julmasti ja kulmiaan kohotellen, toisessa kädessä drinkkilasi ja toinen käsi on vapaana moikkailemaan tutuille.
peace man. ei ne mua oikeesti ees nypi. jos siitä nauttii mikäs siinä. ite häröilen tanssilattialle enkä tod. välitä onko rintamasuunta katsomoon. *nauraa*
kiksukarvat on hienot, oli ne sit vaik last season! pitäisköhän hankkii jostain sellaset niin kukaan ei ainaskaan kuvittelis et yrittäisin olla khuul. hehee!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#11 • • trisha Guest
Huhhuh...sainpas illan naurut!Kiitti Leppis*nauraa**ökkö**nauraa*
anqqa

Posts: 4,033

#12 • • anqqa tirehtööri
ns. turistikänniördääjien dissaus on so yesterday, nykyään trenditietoiset klubikansalaiset dissailee muita klubikansalaisia, klubivuosiltaan nuorempia ;) väärän musiikkigenrenki dissaus on jo niin out, jostainhan se on ilo revittävä.

mutta suuri kysymyshän kuuluu, oliko oikeasti Sillon Joskus kivempaasiistimpäärennompaa? tottakai, aina sillon joskus oli. samaa tulee sanomaan vuoden parin päästä ne keitä nyt katsellaan sävytettyjen houselasien läpi pitkin nenän vartta, ympyrä sulkeutuu, elämän kiertokulku jatkuu ja 42. voittajana kehästä poistuu se ken kestää muutkin ja näkee itsensä ulkopuolelle *filoso foil*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

keisha

Posts: 1,394

#13 • • keisha bullet with butterfly wings
wiisaita sanoja anqqa! jospa saat jotenkin levitettyä tätä valaistuneisuuttasi. lupaan yrittää olla muuttumatta kaiken nähneeksi ja elämään kyllästyneeksi superpousaajaksi. nyt olen vielä hierarkian pohjimmainen turistiklubbailija joka oikeesti nauttii tanssimisesta lapsellisella innolla ja jolle kaikki on uutta ja siistiä.ainaskin hetken.
*purr*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#14 • • yana Guest
kei:

nyt olen vielä hierarkian pohjimmainen turistiklubbailija



kuinka tähän hierarkiaan pääsee mukaan? mä haluun kanssa.
anqqa

Posts: 4,033

#15 • • anqqa tirehtööri
yana4000:

kei:nyt olen vielä hierarkian pohjimmainen turistiklubbailija

kuinka tähän hierarkiaan pääsee mukaan? mä haluun kanssa.



sori, sä oot jo mahdollisuutes menettäny :P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Texx

Posts: 650

#16 • • Texx ^_^
haha. toi oli hyvä :D

--
*piis*

kissi

Posts: 2,436

#17 • • kissi niihä?
Kylhän toi nauratti! *nauru*
Aika hyvin kerrottu! *iloinen*
tuitui

Posts: 1,258

#18 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
yana4000:

kei:nyt olen vielä hierarkian pohjimmainen turistiklubbailija

kuinka tähän hierarkiaan pääsee mukaan? mä haluun kanssa.




mäki haluuuuuuuuuuuuuuun jos muutkin!! *ding*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

kap-pu

Posts: 1,167

#19 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Heheh, helkkarin hyvä piristys muuten vähän synkeälle päivälle.

Oli se kyl hauskaa joskus muutamia vuosia sitten vetää kiksureleet päälle (karvaan en kyllä koskaan koskenut) ja kelaa kuinka paljon sofistikoituneempi olen kun imailen huumeita enkä viinaa.

Nykyään bileisiin kuin bileisiin mennään "paita ja housut"-pukeutumisella, imaillaan tervehenkiset kännit ja jauhetaan paskaa. Ei minua silti kiksukarvassa haittaa kuin se, että... monessa tapauksessa se näyttää typerältä ja rumalta. *nauraa* No offense.

Anyway, ei sitä juurikaan tule bileissä disatettua, ellei siihen todella ole aihetta. Jos esimerkiksi joku känni- tai huumepäissään huitaisee tuulimyllyä tehdessään (eikös sekin ole jo out ;) minua nassuun, ei se mitään, mutta jos ko. henkilö jatkuvasti jättää muut huomioimatta ja vastaavaa tapahtuu paljon lisää, tekisi mieli usein katkoa ne kädet ja jalat, ja sitten katsoa kuinka hyvin se nykii tyngillä.

Mulla on ainakin ollut hitosti hauskempaa joskus vuoden '98 hipoissa, kun bileisiin tutustuin. Osaltaan uutuuden viehätys, osaltaan paljon vapautuneemman oloinen meininki. Eikä ollut hirveästi tarvetta olla cool. Enkä juurikaan nähnyt tätä ilmiötä, että ziljoona kiksutyttöä / polkkapoikaa tanssivat saman, melkein ennaltamääritellyn oloisen koreografian mukaan. Pahimmat tapaukset vielä sennäköisesti, että olisi pidemmän luokan heinäseiväs tuupattu pyllyyn. *blush*

Olen varmasti jonkinlainen sekoitus känniördääjäklubbaajaa ja ei-niin-vanhoja aikoja haikailevaa wannabe-huru-ukkoa. *pelle*

[muokattu 4.1.2003 15:58]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

keisha

Posts: 1,394

#20 • • keisha bullet with butterfly wings
yana4000:

kei:nyt olen vielä hierarkian pohjimmainen turistiklubbailija

kuinka tähän hierarkiaan pääsee mukaan? mä haluun kanssa.




eiks sulle oo kerrottu tästä nokkimisjärjestyksestä? mut voit aina aloittaa alusta.
ensin pitää laskeutua alas sieltä jalustalta.
varo pudotust
a
a
a
a
nonii, sit voit tervehtiä mua kun olet pohjalla.

auts, nokkiminen sattuu. auh.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)