Klupielämä

87 posts, 5 pages, 24,850 views

Jone

Posts: 8,258

#21 • • Jone Archibald Haddock
Mielestäni sarkasmi on sen verran vaikea taiteenlaji että siihen kannattaa perehtyä aika syvällisesti ennenkuin sitä edes koittaa viljellä. Lisäksi haluaisin korostaa että on lienee ihan jokaisen oma ongelma jos haluaa tehdä bilekokemuksesta itselleen niin vaikean kun tämän threadin ensimmäisessä viestissä "nerokkaan piiloivallisesti" kirjoitettiin.

Lieneekö kirjoittajalla vaikeuksia hyväksyä sitä naamaa joka peilistä vastaan tuijottaa? *vink*
Jone

Posts: 8,258

#22 • • Jone Archibald Haddock
kei:


eiks sulle oo kerrottu tästä nokkimisjärjestyksestä? mut voit aina aloittaa alusta.
ensin pitää laskeutua alas sieltä jalustalta.
varo pudotust
a
a
a
a
nonii, sit voit tervehtiä mua kun olet pohjalla.



Eli kyseessä on nokkimajärjestys, jota olet itse luomassa ja ylläpitämässä? En tunne ketään joka olisi pyytänyt tulla nostetuksi millekään jalustalle, mutta monia, jotka sellaiselle on nostettu täysin vasten heidän omaa tahtoaan muiden toimesta.
cosmikki

Posts: 1,261

#23 • • cosmikki
en voi väittää että kaikki leppiksen turinat olisi valhetta, mutta en myöskään yhtyisi kaikkeen. laittoi kyllä ehkä jossain määrin miettimäänkin?
kerrankin joku uskalsi(?) nostaa kissan pöydälle.
klubbaus on kieltämättä aika pinnallista puuhaa (tästäkin ollut joskus puhetta - mikä on pinnallista..), mutta mitä sitten. välillä on kivaa ihan luvan kanssa olla pinnallinen :) niin. että mietipä sitä :D

*heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

keisha

Posts: 1,394

#24 • • keisha bullet with butterfly wings
Jone:

kei:
eiks sulle oo kerrottu tästä nokkimisjärjestyksestä? mut voit aina aloittaa alusta.
ensin pitää laskeutua alas sieltä jalustalta.
varo pudotust
a
a
a
a
nonii, sit voit tervehtiä mua kun olet pohjalla.

Eli kyseessä on nokkimajärjestys, jota olet itse luomassa ja ylläpitämässä? En tunne ketään joka olisi pyytänyt tulla nostetuksi millekään jalustalle, mutta monia, jotka sellaiselle on nostettu täysin vasten heidän omaa tahtoaan muiden toimesta.


tämähän oli vaan kateellisen panettelua!
suuret massat luo eliitin omalla kadehdinnallaan. ja kuvat pitää ensin tunnustaa ennen kuin alkaa niitä kumartamaan.

ei mut tosissaan, kun ite olen pyörinyt näissä piireissä vasta hetken, niin en voi olla huomaamatta tietyn seurapiirin olemassaoloa. kerma nousee lypsetyn maidon päälle, se on luonnollista. ihmisillä on tapana klikkiytyä, ei siinä oo mun näkökannasta mitään tuomittavaa tai normaalista poikkeavaa. ryhmittäytyminen alkaa jo hiekkalaatikolla, lienee jäänteitä jostain laumakäyttäytymisestä. näkeehän sen täälläkin kun eräässäkin topicissa kiistellään noiden tähtien lukumäärästä. erittäin mielenkiintoinen ilmiö mielestäni, toi tarve tulla liitetyksi kiinteästi johonkin
ryhmään, oli sitten kyseessä ryhmittymä jonkun ideologian tai urheilujoukkueen ympärille. ihmisen on helpompi tuntea itsensä hyväksytyksi osana jotain ryhmää. miks se sitten on niin, jaa-a.
*vilkuttaa ylös kaikille jalustallaan pousaaville*
miekin viel, joku päivä. ;p

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Texx

Posts: 650

#25 • • Texx ^_^
Oonko jotenkin väärässä kun luulen että tarina on kokonaan läpällä kirjotettu, vai onko tää tarina kirjotettu tosissaan ?
jos on niin; *nauraa*

[muokattu 7.1.2003 22:46]

--
*piis*

Jone

Posts: 8,258

#26 • • Jone Archibald Haddock
Otanpa nyt yön unettomina hetkinä kantaa oikein kunnolla sitten Leppiksen alkuperäiseen viestiin, koska siinä näkyy mielestäni niin uskomattoman hyvin kuinka keskimääräisen Klubituksen käyttäjän näkökulma asioihin rajoittuu tasan tarkkaan kiksu- / "polkka"bileisiin ja kuinka täällä tunnutaan hyvinkin usein juuttuneen muottiin, jossa on vain yksi ainoa oikea tapa tehdä asioita.

Leppis:

Olen menossa illalla bileisiin, joten tartten uusia vaatteita.(johan mä oon kerran kaikkia releitä käyttäny). Kaupasta palattuani alkaa pukeutumis ja meikkausoperaatio, jonka päätteeks mul o pääl lateksii ja nahkaa sit niit siistei karvapörröjuttui. Neonväreissä tottakai. Sitte fleda kuntoon, piikkitukkaha o iha ehdoton. Ulkona on kyl -30 astetta mut kyl klupille pitää pukeutuu, tottakai tekis mieli laittaa pipo päähä mut sit menee fleda lyttyy.



Tämä lienee ihan jokaisen oma valinta; jos näin haluaa tehdä ja se tuntuu kivalta, niin so be it. Jos taas ei halua, niin se on käsittääkseni ihan yhtä hyvä. En ole nähnyt vielä tyylipoliisin virkamerkillä varustettuja ihmisiä ensimmäisissäkään bileissä, joka ei tarkoita sitä ettei itse kunkin tietysti olisi ihan kiva vähän kelata mitä päälleen laittaa. Hmhmhm, kauniisti sanottuna tietyt asusteet nyt vaan sopivat korkeintaan tiettyihin bileisiin niin etteivät herätä sellaista huomiota, jota niiden kantaja niillä on tuskin alunperin kohdalleen halunnut.

Bilepukeutumiseen panostaminen voi joidenkin henkilöiden mielestä olla sangen mukava tapa joko korostaa omaa identiteettiään tai vain yksinkertaisesti näyttää erikoiselta sellaisessa ympäristössä jossa niin voi tehdä joutumatta siitä lynkatuksi. Kuten aikaisemminkin mainitsin, se että joku haluaa pukeutua erikoisesti ei suinkaan tarkoita että niiden, jotka eivät halua, olisi pakko. Ei mua ole ainakaan kukaan vielä tuijottanut pahasti "farkut, t-paita ja pipo"-pukeutumislinjastani huolimatta.

Leppis:

Jonossa kuulen ku joku valittaa et liput o kalliit, no niihä niiden pitääki olla! Ei kai klupitus ny köyhille o tarkotettu! Sitäpaitti ei kai isot starat tänne halval tuu ja onnevaa nii hemmetisti parempii ku jotkut halvat kotimaiset. Jos suomee ei raahattais kalliil joka ke-pe-la jotai isoo staraa ni kyl mä muuttasi lontoosee.



Tässä kohtaa ei voi sanoa mitään muuta kuin että oletko oikeasti joku v*tun saapas? Bileitä löytyy nykyään niin paljon että hyvinkin säännöllisesti on varmasti tarjolla jokaisen kukkarolle sopivia vaihtoehtoja. Bileiden hinnat lähtevät ilmaisista ylöspäin (joita on muuten aika paljon tarjolla ja joissa on usein oikein hyvä meno) ja jokaista maksettua euroa vastaan saa kyllä yleensä jotain vastineeksi.

Jos ulkomaan staroja sisältävät ovat omasta mielestä turhia, koska Suomestakin löytyy paljon hyviä dj:tä, niillä ei sitten varmaan kannata tai varsinkaan ole pakko käydä jos vielä hintakin sattuu päähän. Sanoisin, kuten olen aikaisemminkin moneen otteeseen sanonut ja tulen varmaan vielä monesti sanomaan, että tässä maassa saa käsittääkseni bileissä / klubeilla käydessään todella hyvin vastinetta rahalleen ja hyvin paljon harvemmassa ovat bileet, joiden järjestäjä koittaa oikeasti viedä yleisöltään rahat ja antaa vastineeksi skeidaa, kuin ne, joista järjestäjä saa huomattavasti takkiinsa, koska koitti taata yleisölleen vähän turhan hienon kokemuksen ja keskimääräinen suomalainen bileperseenreikä ei osannut sitä arvostaa vaan jäi joko a) kotiin itkemään lipun hintaa tai b) ruinasi nimensä listalle vaikka ei ole elämänsä aikana v*ttuakaan tehnyt järjestävän organisaation toiminnan hyväksi. Kyllä mun sympatiani siis tässä tapauksessa ovat järjestäjien puolelle yhä edelleen ja tulevat olemaankin kunnes bileiden järjestäminen kaikkine vaivannäköineen alkaa selkeästi olemaan tässä maassa yleisesti ottaen pomminvarmasti kannattavaa liiketoimintaa, jota ei tultane näkemään ihan heti.

Leppis:

No sisäl katsastan ensi mis o klupin valokuvaajat ja pousaan mahdollisimman koolisti kaike maailma klupituksii ja platinumeihi, sit o jälkikätee kiva kattoo kui paljo paremma näköne o ku muut. Sitäpaitti pousaus ja valokuvat kuuluu klubituksee eikä mikää hemmeti UG touhu.



Jos bileissä / klubeilla otetut kuvat eivät tuo omaan kokemukseesi mitään lisäarvoa, niin miksi ylenkatsot niitä, joille se sitä tuo? Samalla ylenkatsot sitä että mm. minä kuvaan näissä ympäristöissä hyvinkin vakavissani koska se nyt vaan sattuu olemaan mun juttuni, joka on kulkenut mukana juuri niin kauan kuin olen bileissä käynyt ja mielestäni tapahtuman ikuistaminen myöskin tukee organisaation imagon rakentumista; Kun ihmiset pääsevät jälkikäteen näkemään millainen meno on ollut organisaation X bileissä A, he voivat osittain päätellä näistä kuvista saattaisiko kyseisen organisaation bileillä B olla heille jotain tarjottavaa.

Samoin, miksi ylenkatsot pousaamista? Sillä ei pitäisi käsittääkseni olla mitään merkitystä sun bilekokemukseesi, jos joku toinen nauttii bileistä toisella tavalla kuin itse teet. Se että vaikkapa imailee drinksua ja tyytyy fiilistelemään jossain vähän syrjemmässä ei nimittäin yleensä tarkoita että nauttisi soitettavasta musiikista tippaakaan vähempää kuin se että tanssii ilmentäen liikkeillään ja ilmeillään sitä kuinka kivaa on.

Mitä tulee ulkonäöllisiin seikkoihin, niin oletko oikeasti niin epävarma itsestäsi että sun on kanavoitava se katkeroitumiseen niille, jotka ovat sinut oman ulkonäkönsä kanssa?

Leppis:

No mut eikö joraamaa seuraavaks. Jorailen iha täpöl ja varon näyttämästä silt et mul ois hauskaa. Illan melkee pilaa ku Dj miksaa piisit yhtee snadisti vääräl pitchil, hemmeti amatööri, just tommosii asioihi kuuluu klupil kiinnittää huomioo! No ei mitää yritän jatkaa jorailuu mut sit o taas joku hemmeti pelle vauhdissa: siis joku idiootti jorailee eri tavalla ku muut ja mikä pahinta rintamasuunta poispäi dj:stä!



Yhä edelleen, miten sun bilekokemukseesi vaikuttaa se miten muut tanssivat? Itselleni se on ainakin melkolailla yhdentekevää, vaikka myönnänkin toki nauttivani jonkun poikkeuksellisen taidokkaan tanssijan tanssimisen katsomisesta. En myöskään erityisesti välitä siitä mitä muut ajattelevat minun tavastani tanssia tai siitä tanssinko nyt sattumalta naamallani neutraali, iloinen vai vihainen ilme. Mitä taas tulee "samanlaiseen" tanssityyliin klubikansan keskuudessa, niin sitäkään en allekirjoita vaan paremminkin mun mielestäni on juuri hurjan hauskaa kuinka ihmisillä on melkein jokaisella jotain omia pikku juttujaan ja variaatioitaan, joita ne tekevät tanssiessaan. Henkilökohtaisesti pidän myöskin siitä kuinka tanssiessa rintamasuunta pidetään esiintyjään päin koska a) tällä tavalla mielestäni kunnioitetaan tämän työtä ja b) kenenkään ei tarvitse tanssia yksin, niinkuin helposti käy esim. normirafloissa, vaan kaikki tanssivat tietyllä tavalla yhdessä. Kuitenkaan kukaan ei kiellä sua tanssimasta vaikka päälläsi jos niin haluat. Voi olla että siinä tapauksessa katson että "ohos, jopas jätkä jutun kehitti, onkohan toi siistiä", mutta muuta efektiä sillä tuskin sen paremmin minun kuin muidenkaan elämiin on.

Seuraavaksi mainitsemaasi laukkojen spottailuun sun muuhun dj:n tekemien "virheiden" seuraamiseen. Se ei varmastikaan esitä monellekaan bileissä / klubeilla kävijälle suurtakaan roolia sen suhteen kuinka hauskaksi ilta muodostuu, mutta mielestäni on melko luonnollista kehitystä että aktiivinen bilehiiri oppii ajan myötä tapahtumissa ravatessaan ja settejä enemmän ja enemmän kuullessaan kuulemaan uusia asioita siinä miten dj työskentelee. Siinä missä ensimmäisissä bileissään käyvä ei varmaan osaisi ihmeemmin ihmetellä, vaikka Orkidea miksaisi jonkun Shakiran biisin Radio Editin settinsä sekaan, osaa varmaan kuka tahansa meistä pitää tota jo melko hemmetin outona vetona. Sitä kautta ajatellen on mielestäni melko lailla ymmärrettävää että joitain asioista keskimääräistä enemmän ymmärtäviä saattaa hyvinkin häiritä esimerkiksi se jos vaihto menee päin helvettiä tai joku hänen mielestään klassikon arvoa nauttiva biisi esim. pitchataan yli.

Yhä edelleen, näiden spottaajienkaan ei pitäisi vaikuttaa sinun bilekokemukseesi millään tavalla vaan saat vieläkin aivan vapaasti päättää millaisen siitä itsellesi teet.

Leppis:

Hitto ku jengi ei tajuu mite klupeil käyttäydytää, toiki jätkä/muija yrittää vissii pokaa ku se hymyilee mulle, menis ny helvettii siit häirittemäst. No onneks tälläsii tyyppei o päivä päivält vähemmä. No ja kappas totakai mun etee täytyy tulla joku hemmeti känniääliö joka o nauttinu 2 bissee,
siis klupparitha ei dokaa koska siit menee sekasi, kato vaik kui hyväs hapes porukka o aamujatkoje lopuks.

...plur vaa



Mitä tulee käyttäytymisohjeistoon, niin käsittääkseni muiden ihmisten kanssa kommunikointiin elein ja sanoin pätee ohjesääntö, jonka mukaan se on ahdistavaa ja epätoivottua käytöstä heti kun toinen osapuoli sen sellaiseksi kokee ja miellyttävää vain siihen rajaan asti, jolloin molemmat siitä nauttivat. Henkilökohtaisesti en ole törmännyt ihmisille hymyilyssä ja muussa kommunikaatiossa minkäänlaisiin ongelmiin, joten voitaisiinko tämän pohjalta esittää teoria, jonka mukaan vian täytyy olla sinussa ja metodeissasi jos saat vastaukseksi hapanta naamaa? Kyllä musta on ainakin kovin miellyttävää että bileissä / klubeilla keskimäärin harjoitetaan hillitympää ja hienovaraisempaa lähestymistyyliä kuin lähiökapakassa, jossa käydään suoraan perseeseen kiinni tai ladellaan latteuksia.

Mitä taas tulee päihteidenkäyttöön, niin sekin on mielestäni jokaisen oma ja itsenäinen päätös; Käytä mitä käytät tai ole käyttämättä. Itse käytän liikaa viinaa, mutta siitäkään ei ole tähän mennessä seurannut sen paremmin katu-uskottavuuden menetystä kuin skenepisteiden laskuakaan vaan korkeintaan päänsärky ja se että olen joutunut pyytämään muutamaan otteeseen anteeksi typeriä tekojani. (...jotka siis omastakin mielestäni selkeästi ylittivät korrektiuden rajan)

Tässä vaiheessa postausta on todellakin aika huomauttaa asiasta, josta huomautin aikaisemminkin; Sarkasmi on vaikeaa ja siihen ei kannata ryhtyä, jos sitä ei hallitse. Ylikarrikoit asioita niin pahasti että vaikutat lähinnä katkeralta paskalta, jonka elämä on hylännyt ja joka itkee sitä nyt sitten yksin kotonaan. Ensi kerralla kun kirjoitat jotain vastaavaa niin kirjoitathan sen edes jossain määrin ajatuksen kanssa ja hieman taitavammin jos mahdollista. Nyt vastasin näin pitkästi ainoastaan koska viestisi suoraan sanoen vitutti mua yli kaiken, ensi kerralla vastaan mieluummin yhtä pitkästi paremmin perustein.

"Harjoitus tekee mestaajan", sanoi poika kuin kirvestä hioi.

-

Edit: karkeimpien typojen poistelua

[muokattu 8.1.2003 04:41]
Riku

Posts: 3,187

#27 • • Riku The Little Prince
Täytyy kyllä melko pitkälti yhtyä Joneen (se kun on aina niin ihanaa *nauraa*). Aika hämmästyttävää ettei hyväksytä muiden "suvaitsemattomuutta" (omasta näkökulmasta) ja osoitetaan samalla sitä rutkasti itse. Avaudutaan siitä etteivät muut hyväksy omaa tapaa bilettää ja saattavat katsoa sitä pitkään, ja samaan hengenvetoon arvostellaan muita siitä etteivät nämä toimi samalla tavalla kuin itse.

Ja sitten tietysti pieni todellisuuteen herääminen paljastaa senkin faktan, että kaikki ihmiset arvostelevat muita ihmisiä/asioita. Teknonuoret nauravat corolla-amisrässääjill, ja nämä pitävät jumputushuumehörhöjä typerinä ja outoina jne. Siinä vaiheessa kun ympyrät kasvavat tarpeeksi suuriksi, eivät kaikki millään voi arvostaa kaikkia täysin edes sen "oman ympyrän" sisällä erilaisten elämänarvojen, -kokemusten yms takia. Se ei ehkä ole mukavaa, mutta se on valitettava elämän tosiasia, enkä usko että olet ihmisenä itse niin paljon kaikkia muita parempi ettet tuohon sortuisi. Tai oikeastaan sorruit jo.

[muokattu 8.1.2003 08:23]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Leppis

Posts: 77

#28 • • Leppis
Teks:

Oonko jotenkin väärässä kun luulen että tarina on kokonaan läpällä kirjotettu, vai onko tää tarina kirjotettu tosissaan ?
jos on niin; *nauraa*

Siis tosissaan tosissaan! Miks ei ois? *pahis*

Lieneekö kirjoittajalla vaikeuksia hyväksyä sitä naamaa joka peilistä vastaan tuijottaa?
- Jone

Lieneekö... Kyllä lienee koska vain vaatimattomuuteni ylittää komeuteni. ?!?

Hyvä vähä verta kehii! Jep sarkasmi tai mikälie o vaikee tyylilaji mutta kyl se tuntu ihan onnistuneesti porukkaan uppoovan... ja eikai kaiken tartte olla aina nii helppoo, siis ei saa kirjoittaa sarkasmia jos ei o voittanu Finlandiaa vai?

Oli tossa pointtikin takana, kuten muutamat äkkäskin *ding*

Jone ei hiffannu nyt muutamaa juttuu mut sanotaa vaan että vaikka sua ei liikuttaiskaan muiden käyttäytyminen niin kyllä ns plur asenne joko pilaa tai kruunaa monen muun bileet *piis*

--
... Period.

Wintermute

Posts: 170

#29 • • Wintermute peacemaker
Rintamasuunta bileissä??? *ding*

Häiritseekö jotakuta todella se, jos ei toimi laumakäyttäytymisen alkeistasolla? Vanha piilokameravitsihän on se, että jos dösäpysäkillä kaikkien rintamasuunta on liikenteen myötäisesti, niin uusikin tulokas kääntyy ympäristön "painostuksesta" samaan suuntaan, vaikka se sitten tarkoittaisikin, ettei kukaan näe pysäyttää tulevaa linja-autoa.

Mielestäni reivit eivät ole mitään rock-konsertteja, jossa kuolataan uusinta alustalle nostettua new kids on the bollockia, vaan että siellä nimenomaan musiikki olisi pääasiassa. Vähän samaan tyyliin kuin erilaisten luonnonuskontojen rituaalitansseissa; ei sielläkään keskitytä tuijottamaan sitä musiikin soittajaa, vaan itse musiikki on se mitä tanssilla kuvataan.

Lisäksi itse ainakin tykkään nähdä ympärilläni tanssivia ihmisiä - ehkä jopa hymyillä heille. *voiei*

Ymmärrän toki, ettei täällä kukaan vielä ole sanonut tuosta häiriintyneensä, mutta jostain tuo ajatus kuitenkin tuli?

"Only dead fish swim with the stream."


Lisäksi pitää sanoa tuosta pukeutumisesta. Itse olen surkea pukeutuja, vanhempani ovat vissiin iskostaneet päähäni jonkinmoisen "annat väärän kuvan itsestäsi"-jutun, joten en ole koskaan ihmeemmin säätänyt ulkonäköäni bileitä varten. Silti (ja kenties juuri sen vuoksi) arvostan kovasti niitä, jotka uskaltavat nähdä vaivaa pukeutumisen ja koristautumisen muodossa. Erikoiset ja näyttävät asut tuovat bileisiin ihan oman fiiliksensä ja näin rumemman sukupuolen edustajana voin sanoa monien keijukaisten tuoneen vuosien varrella hymyn huulille ja positiiviset fibat. Kiitoksia teille.

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Riku

Posts: 3,187

#30 • • Riku The Little Prince
Leppis:


Jone ei hiffannu nyt muutamaa juttuu mut sanotaa vaan että vaikka sua ei liikuttaiskaan muiden käyttäytyminen niin kyllä ns plur asenne joko pilaa tai kruunaa monen muun bileet *piis*


Jep, nimenomaan. Tiedän monta ihmistä joiden bileet moinen asenne myös pilaa. En ehkä itse kuulu heihin, mutta sinäkin voisit hyväksyä sen tosiasian, että ihmisillä on erilaisia tapoja elää ja saada kiksinsä. Et liene kovin plur jos et hyväksy myös niitä jotka eivät sitä ole. Tuossa kohtaa koko ajatusmalli kaatuukin omaan mahdottomuuteensa vaikka se kaunis unelma ja idealismi onkin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

jaykay

Posts: 293

#31 • • jaykay

Hymyily


Tää kuuluu kyllä ehdottomasti bileisiin ja kertoo aika suoraan bileiden/fiiliksen laadusta. Iskuyrityksestä se harvemmin bileissä kertoo, pienestä flirtistä ehkä.. ja pieni flirttailu must on ainakin mukavaa..

Rintamasuunta bileissä.


Tästä asiasta naureskeltiin kavereitten kanssa aikoinaan, että Illusioneissa on yleensä aika siistit jammausjonot ja -rivit. Ainakin ylhäältä katsottaessa jos joku erkanee rivistä, niin sen kyllä huomaa.. heh.

Mitään haittaahan siitä ei edelleenkään ole jos joku haluaa poiketa riveistä ja jonoista, pikemminkin suotavaa.

[muokattu 8.1.2003 11:12]
Jone

Posts: 8,258

#32 • • Jone Archibald Haddock
Leppis:


Hyvä vähä verta kehii! Jep sarkasmi tai mikälie o vaikee tyylilaji mutta kyl se tuntu ihan onnistuneesti porukkaan uppoovan... ja eikai kaiken tartte olla aina nii helppoo, siis ei saa kirjoittaa sarkasmia jos ei o voittanu Finlandiaa vai?

Oli tossa pointtikin takana, kuten muutamat äkkäskin *ding*

Jone ei hiffannu nyt muutamaa juttuu mut sanotaa vaan että vaikka sua ei liikuttaiskaan muiden käyttäytyminen niin kyllä ns plur asenne joko pilaa tai kruunaa monen muun bileet *piis*



Mua ei saanut viestiisi vastaamaan sen mielestäni epäonnistunut mukasarkastinen sävy, vaan se että koin viestisi täydelliseksi idiotismin ilmentymäksi. Tajusin kyllä ne "pointitkin", mutta et kertonut mitään sellaista mitä kuka tahansa meistä ei jo tiennyt, vaan paremminkin vain ilmaisit itsestäänselvyyksiä lapsekkaaseen sävyyn.

Vähintä mitä voisit tehdä nyt kun kerran olet tullut tällaisen threadin tullut aloittaneeksi olisi vastailla kunnolla ja perustellusti alkuperäiseen viestiisi kirjoitettuihin vastauksiin. En mäkään sentään ihan huvikseni tota romaania kirjoittanut, vaan kuuntelen ihan mielelläni myös vasta-argumentteja noista asioista jos sulla on sellaisia esittää.

Jos taas ei ole, niin mitä v*ttua? *nauraa*

Kuuntelen mielelläni selityksen kaikista niistä jutuista, joita en hiffannut. On vaan snadisti vaikea hiffata niitä ellet edes vaivaudu selittämään itseäsi ja sekavia kirjoituksiasi.
Leppis

Posts: 77

#33 • • Leppis
Mua ei saanut viestiisi vastaamaan sen mielestäni epäonnistunut mukasarkastinen sävy, vaan se että koin viestisi täydelliseksi idiotismin ilmentymäksi.

-No voi pahus

et kertonut mitään sellaista mitä kuka tahansa meistä ei jo tiennyt, vaan paremminkin vain ilmaisit itsestäänselvyyksiä lapsekkaaseen sävyyn.

-Nii mut se oli hauskaa

En mäkään sentään ihan huvikseni tota romaania kirjoittanut, vaan kuuntelen ihan mielelläni myös vasta-argumentteja noista asioista jos sulla on sellaisia esittää.

-Ei o argumentteja ku o iha sama *nauru*

Kuuntelen mielelläni selityksen kaikista niistä jutuista, joita en hiffannut. On vaan snadisti vaikea hiffata niitä ellet edes vaivaudu selittämään itseäsi ja sekavia kirjoituksiasi.

-Se mulla olikin alunperin tarkoituksena; tehdä outo, suht hauska kirjoitus ja kattoo mitä jengi siit saa irti.

Anqqaa lainaten:

-hehe, iha jees sarkasmia paikka paikoin :P mutta pointti silti tossaki lienee se, että ihmiset vois joskus katsoa ensin itteensä ennen kun alkaa muita dissailee.

ja

-nykyään trenditietoiset klubikansalaiset dissailee muita klubikansalaisia, klubivuosiltaan nuorempia,... jostainhan se on ilo revittävä.

näin *plur*

--
... Period.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#34 • • [Nuclear] el aprendiz
*nauraa**nauraa* Tätä topiccii lukiessa saa aina takuu nauruja joka päivä...kaikkee ei tarvii aina ottaa niin tosissaan ja kirjoittaa saa vaikka stipendiä ei olisikaan saanut. *piis**sydän**piis*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#35 • • Jone Archibald Haddock
Juu, mitään ei tarvii ottaa tosissaan. Maailma on hienoimmillaan juuri silloin kun kaikki heitetään vaan läskiksi ja oma typeryys pistetään läpänheittämisen piikkiin.

*justjoo*
TanyaK

Posts: 745

#36 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Itkeäkö vaiko nauraa..taas..en voi muuta kuin kysyä..kuinka tosissaan kirjoittaja tosiaan oli. Oliko tarkoitus dissata klubittajia ja sitten menikin pissat pöksyyn ja oli peräännyttävä?! Vai oliko oikeasti tarkoituksena saada aikaan jonkinlaista iltapäivä viihdettä??
Mark

Posts: 7,311

#37 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
buahahahahahaha! Alkuperäinen viesti oli luettava pariin kertaan ja silti tuli vedet silmistä ku nauro niin paljon! Hehe, muut tekee mitä lystää, sama se, hyvä vaan ettei kaikkee tartte aina ottaa nii vakavasti, siihen on tarpeeks mahdollisuuksia normaaleina arkipäivinä *hih* Jos haluaa kuitenkin asiat ottaa vakavasti, mikäs siinä, mutta omasta mielestäni tuo leppiksen läppä ainakin oli hyvä huuli *nauraa**nauraa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

cosmikki

Posts: 1,261

#38 • • cosmikki
hömm. ottaakaa ihmiset nyt ihan iisisti, tms. ei tää nyt NIIN vakava homma ole että tarvitsisi hermostua, jne.

asenteesta se on kiinni.. ;)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#39 • • yana Guest
cosmikki:


klubbaus on kieltämättä aika pinnallista puuhaa (tästäkin ollut joskus puhetta - mikä on pinnallista..), mutta mitä sitten. välillä on kivaa ihan luvan kanssa olla pinnallinen :) niin. että mietipä sitä :D



pinnalliselle ihmiselle se on pinnallista. kannattaa tsekata asiat syvemmältä.

ei se o yhtään sen pinnallisempaa kuin mikään muukaan juttu. sellaiseksi syyttäminen on jo vähän kulunut tekosyy selitella milloin mitäkin

[muokattu 9.1.2003 12:57]
Jone

Posts: 8,258

#40 • • Jone Archibald Haddock
cosmikki:

hömm. ottaakaa ihmiset nyt ihan iisisti, tms. ei tää nyt NIIN vakava homma ole että tarvitsisi hermostua, jne.

asenteesta se on kiinni.. ;)



"Älkää hermostuko", *fuckin LOL!*

Mistä sä tiedät kuinka "vakava" asia se esim. mulle on vai onko sulle kenties joku sellainen pääsy pääni sisään, josta en ole itse tietoinen? Jos on, niin tiedottaisitko siitä mitä pikimmin, jotta tajuan pistää siihen paikan niin lakkaa veto ja niskojen kolotuskin ehkä samalla.

Toi ainainen pisteidenkeräily PLURia peräänkuuluttamalla siinä vaiheessa kun keskustelu pääsee oikeasti vähänkin sellaiseen suuntaan, jossa ihmiset oikeasti esittävät mielipiteitään ja perusteita niille, on uskomattoman läpinäkyvää eikä sitä paitsi mielestäni tee mitään muuta kuin tappaa ne vähätkin mielenkiintoiset threadit.

Asenteesta se on kiinni ja täältä sitä pesee, prkl! *uros*