Kuinka usein biletät?

223 posts, 12 pages, 56,858 views

ezzy

Posts: 8,060

#141 • • ezzy Droid-pappa

mayah:
---
ezzy:
"Kerran kuukaudessa ettei pää sekoo" olis varmaan se tämänhetkinen vastaus. Ei vaan jaksa pyöriä kaikissa kissanristiäisissä *plur*
---
Sä oot tullu vanhaksi *joo*



Mä vaan viihdyn kullan kanssa himassa paremmin kuin random bileessä. Tietty on kiva käydä ulkoiluttamassa kultaakin bileareenalla joskus *plur*
aivastus

Posts: 499

#142 • • aivastus Ärsyttävä
Harvemmin tulee missään käytyä, viikonlopputyö estää bilettämisen suhteellisen tehokkaasti. Mutta asiaan on tultava muutos, ensi vuonna pitäis bilettää sitten enemmän jo *joo*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Yoni

Posts: 440

#143 • • Yoni Tyhmä Vartija!
No... Joka äijän baareissa tulee käytyä välillä kavereiden kanssa. Mutta onneksi aika harvoin sielläkin...

Kunnon bileissä oon käyny koko elämäni aikana jopa kahdesti... RUSH:issa ja sitten kävin kuuntelee Armin van Buurenia!

Se miks en käy enemmän bileissä johtuu ihan kylmästi siitä ettei mun kaverit käy niissä. Ne ei oo niin tranceen tai freeform/hardhouse/hardtrance kamaan...
Eikä yksin sitten viitti siellä pyöriä! (Pois lukien Armin missä viihdyin loistavasti!)
ezzy

Posts: 8,060

#144 • • ezzy Droid-pappa

Yoni:
Se miks en käy enemmän bileissä johtuu ihan kylmästi siitä ettei mun kaverit käy niissä. Ne ei oo niin tranceen tai freeform/hardhouse/hardtrance kamaan...
Eikä yksin sitten viitti siellä pyöriä! (Pois lukien Armin missä viihdyin loistavasti!)



Kyllä siellä tuttuja tulee, kun pitää avoimen mielen ja menee vaan juttelemaan ihmisten kanssa :) ja treffaa vaikka klubituksesta tuttuja naamoja :)
remotion

Posts: 5,283

#145 • • remotion nostatus guru
entäs jos on jo hirveesti hyviä kavereita, mut ne vaan ei käy bilettämässä. Eikä halua välttämättä tutustuakaan uusiin "tyyppeihin" jotka saattaa näyttää kivalta mutta onki nistejä jotka pöllii autosi tai muuten omaa ihan erilaisen arvomaaiman kuin itse. okei tosi paha yleistys. mut itse olin viimeks perjantaina ekaa kertaa yksin bileissä ja tosi mukavasti meni aika. siinä tavallaan halus tamppaa niin kovaa et koko maailma unohtuu ympäriltä ja ettei enää kropasta lähde enempää irti! *nauru* ja kyllä olin selvinpäin. niinku kaikki muutkin päihteettömissä bileiss...
*plur*
Euphoria

Posts: 542

#147 • • Euphoria 4 everyone
Liian harvoin!!
Avatar
#148 • • RINY Guest
Aika harvoin sitä tulee käytyä, jatkossa varmaankin vielä harvemmin. Jotenki maku menny jostain syystä. *uuh*
leenuliinu

Posts: 1,022

#149 • • leenuliinu Kenen kaveri

remotion:
entäs jos on jo hirveesti hyviä kavereita, mut ne vaan ei käy bilettämässä. Eikä halua välttämättä tutustuakaan uusiin "tyyppeihin" jotka saattaa näyttää kivalta mutta onki nistejä jotka pöllii autosi tai muuten omaa ihan erilaisen arvomaaiman kuin itse.



Luulisin, että monesti tilanne on aika päinvastainen - se kilipäältä näyttävä hörhelö saattaakin olla fiksu ja symppis tyyppi, jonka kanssa saattaa löytyä paljonkin yhteistä.. Tietty nämä seikat ovat täysin yksilöistä kiinni. :)

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Claquesous

Posts: 3,206

#150 • • Claquesous viidettä kolonnaa
V***u joka päivä!

--
32. of December

sapeli

Posts: 11,768

#151 • • sapeli jokukukamikä?

mayah:
---
ezzy:
"Kerran kuukaudessa ettei pää sekoo" olis varmaan se tämänhetkinen vastaus. Ei vaan jaksa pyöriä kaikissa kissanristiäisissä *plur*
---
Sä oot tullu vanhaksi *joo*


Itse asiassa meikäläinen taitaa alkaa siirtymään samaan kategoriaan... Eli vanhaksi *nauru* Ei mut oikeesti, jos käy kerran tai kaks viikossa bileissä niin siihen kyllä palaa suht reippaasti aikaa sekä rahaa, joista kumpaakaan ei tunnu oikein olevan tarpeeksi... Plus, jos käy vain kerran parissa kolmessa viikossa bileissä, niin sitten on A) varaa panostaa vähän isompiin bileisiin, ja B) aikaa ja innostusta panostaa myös luukkiin. *joo* Bileet alkaa ikävä kyllä maistumaan vähän puulta kun niissä ravaa koko ajan, eikä unirytmejä meinaa missään välissä saada inhimillisiksi kun viikonloppuna sekä keskiviikkona menee aina pitkään... *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#152 • • greenie Guest
Ehkä pari-kolme kertaa vuodessa nykyään.

Tää tarkoittaa tosin sellasta likaista, hikistä ja ahdasta biletystä. Satunnaisissa kekkereissä tulee käytyä kuitenkin hieman useammin.

Ehkä tilanne on taas eri ensi vuonna :)
Daverian

Posts: 491

#153 • • Daverian
Harvemmin kun ei ole niitä k-16 bileitä niin hirvittävästi.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Terva

Posts: 144

#154 • • Terva
Kerran kuus meinigillä, ei pääse käymään tylsäks kun jos joka viikonloppu käy ni tulee tää on tätä olot.
ezzy

Posts: 8,060

#155 • • ezzy Droid-pappa

remotion:
entäs jos on jo hirveesti hyviä kavereita, mut ne vaan ei käy bilettämässä. Eikä halua välttämättä tutustuakaan uusiin "tyyppeihin" jotka saattaa näyttää kivalta mutta onki nistejä jotka pöllii autosi tai muuten omaa ihan erilaisen arvomaaiman kuin itse. okei tosi paha yleistys.
*plur*



Ei niiden uusien ihmisten kanssa ole pakko naimisiin mennä...Kyllä niistä eroon pääsee ja siirtyy seuraavaan mielenkiintoiseen porukkaan. Itse muutin pk-seudulle n. 3v sitten (enkä tuntenut kuin pari biletyyppiä ulkonäöltä) ja nyt on tuttuja ihan hemmetisti ja kultakin on paikallisia :) Ei voi ainakaan sulkeutuneisuudesta syyttää meitsiä *plur*

Nyt tosin kun asuu entistä lähempänä Helsinkiä, tulot on paremmat ja asuu avoliitossa, niin ei vaan tule lähdettyä bileisiin samalla innolla kuin ennen. Mielummin katsoo himassa leffaa, kuuntelee musiikkia tai remppaa autoa/kämppää. Joskus on tosin pakko päästää höyryjä bileissä käymällä, muuten tulee mökkihöperöksi.
STU

Posts: 70

#156 • • STU teamnokia
No koht harvoin sitä tulee käytyä tamppaamassa ku ei tua treellä o oikeen mitään säpinää...ihan liian harvoin *nyyh*
Et kyl kunnon bileissä tulee käytyä melkein aina ku semmottii tampereen lähettyville ilmestyy ja bisse maistuu lähes joka viikonloppu *joo*

--
Tranz is a form of life!!!

soulsaw

Posts: 444

#157 • • soulsaw 1.0
Joskus menee kuukausia ilman, sitten putki päälle*jiihaa**joo**sydän*

--
_____

louis

Posts: 119

#158 • • louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)

AtmoPunk:
Joskus menee kuukausia ilman, sitten putki päälle*jiihaa**joo**sydän*



Samaa mieltä..
Tanjiz

Posts: 370

#159 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Enintään neljä kertaa kuussa*justjoo*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Jupe

Posts: 571

#160 • • Jupe
Harvemmin tai en juuri koskaan. Yleensä johtuu siitä ettei rahat riitä bilettämiseen. *ding**igor**eiei*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt