Kuinka usein biletät?

223 posts, 12 pages, 56,879 views

pululu

Posts: 1,102

#41 • • pululu .jemmutti.
nyt oon kyl taas bilettäny ihan liikaa *poks*
josko tampereen jälkeen pitäis juomatauon? onnistuukohan *iloinen*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

avb

Posts: 1,003

#42 • • avb - Sylvester -
Kerran kax kuukaudes tulee käytyy*joo*
Riippuu ihan bileistä jos on hyviä useampi niin silloin joutuu yrittämään paikalle ain rahatilanteen salliessa*piis*
Mikcore

Posts: 914

#43 • • Mikcore Eternity has passed
Vähän riippuu bileistä.

Jos joka päivä on tiedossa hyvät bileet, niin tottakai mä meen kemuttaa ,mut jos tarjonta on heikompaa niin jätän väliin, kunnes tulee taas jotain lupaavaa vastaan...

Ei kiinnosta käydä huonois bileis :)
Avatar
#44 • • CryOniC Guest
Riippuu oikeestaan aika paljon raha tilanteesta...mut niin usein kun voin *iloinen**hymy**piis*
Avatar
#45 • • Reds Guest
Pari kertaa viikossa. Ympäri suomea ja miloin missäkin. Seurasta ja bileistä riippuen *hymy*
Nicsu

Posts: 199

#46 • • Nicsu black shadow
juuh kyllähän sitä tulee joka viikonloppu jossain päin sekoiltuu.. se nyt on vaan jääny tavaks eihän se hyvä tapa oo mut ei mun mielest niin huonokaan.. haudassa levätään niinhän tämä iän ikuinen lausahdus kuuluu
*heiii**heiii*

--
"Verrattuna moniin lääkäreiden määräämiin lääkkeisiin marihuana on suhteellisen haitaton lääke"
Lääketieteen professori Donald Abrams Kalifornian yliopisto.

Avatar
#47 • • U Guest

Mikco:
Vähän riippuu bileistä.

Jos joka päivä on tiedossa hyvät bileet, niin tottakai mä meen kemuttaa ,mut jos tarjonta on heikompaa niin jätän väliin, kunnes tulee taas jotain lupaavaa vastaan...

Ei kiinnosta käydä huonois bileis :)

:DDDDD


biletän sillon ku siltä tuntuu, ihan sama.


oot siis lepuskista? kuin myös, etelä-puolelta :D

kilobitti

Posts: 2,419

#48 • • kilobitti 1-2-3 techno
-klubitusta aika harvoin, 0,5-2/kk...riippuen ihan
tarjonnasta. Jos on tarpeeksi hyvät bileet, olen vesilinjalla
kun viina tuppaa väsyttämään.

-muita bileitä 5-6krt/kk, enemmän tai vähemmän epäselvästi.

edit:typo

[muokattu 10.10.2003 22:07]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

wattsson

Posts: 146

#49 • • wattsson
aina ku rahaa ja aikaa riittää *plur* no ei iha, pitää jonkulaista tasoo pitää yllä ja valita bileet
nvd

Posts: 69

#50 • • nvd
Joko musta on tullu vanha tai puristi, kun ei yleensä jaksa lähtä sitte mihinkään ellei oo jotain oikeesti hyvää tiedossa/odotettavissa. Tai no, tarpeeks harvoin tapahtuvat ”huonommatkin” bileet käy, mut aika usein tulee jäätyä kotiin nettaamaan..

[muokattu 13.10.2003 03:47]
milla

Posts: 3,699

#51 • • milla
ennen pari kertaa viikos.. nyt on löytyny kemujen rinnalle muitakin ihania asioita joiden kanssa käytetystä ajasta en suostu verottamaan yhtään.

sitäpaitsi ulkona käyminen on selkeesti siidempää ku ei ravaa kokoajan. sellanen kerta kaks kuussa riittää ainaki mulle mainiosti nykyään*pelle*
-P

Posts: 4,972

#52 • • -P

milla:
ennen pari kertaa viikos.. nyt on löytyny kemujen rinnalle muitakin ihania asioita joiden kanssa käytetystä ajasta en suostu verottamaan yhtään.

sitäpaitsi ulkona käyminen on selkeesti siidempää ku ei ravaa kokoajan. sellanen kerta kaks kuussa riittää ainaki mulle mainiosti nykyään*pelle*



Sanonpa vaan sen, että jos olisi joku henkilö jonka kanssa olisi, niin varmasti en itse ainakaan kävisi kuin kerran tai pari kuussa, mutta nykyään on tungettava nokkaani joka paikkaan *igor*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#53 • • Arto Guest
Kulunut vuosi tuli käytyy iha sikana,
mut nyt on iskeny pieni laiskuus..
Eli ehkäpä sellanen kerta/ kuukaus....*piis*

[muokattu 14.10.2003 18:41]
Unik

Posts: 4,117

#54 • • Unik
Usein...aika usein. *ding*
Avatar
#55 • • Tybz Guest
Viime vuosi meni bilettäessä, piti olla aina ja kaikkialla. Sitten tuli totaalinen stoppi kun halusin rauhottaa elämää. Nykyisin on taas kiva käydä, muttei tuu käytyä kovin usein. Bileissä on kivaa silloin tällöin ja taas tampataan! *sydän**kuuma**sydän* Mutta elämässä on onneksi muutakin mukavaa. *iloinen*
PsyFox

Posts: 124

#56 • • PsyFox team red army
Liiiiiian usein...*iihhih*
*klubitus**piis**slurps*

--
Heaven holds a sense of wonder and I wanted to believe...
*enkeli*/*pahis*

e-z

Posts: 76

#57 • • e-z Uhu
...no jos aloitetaan siitä että termi ”bilettäminen” on mun mielestä ällöttävä, niin päästään siihen että en käy bilettämässä koskaan. ulkona joku kolme kertaa viikonlopussa. (seuraavana pysäkkinä varmaan e10v ja beltram)

po po.
ATD

Posts: 271

#58 • • ATD
no kyl se pari kertaa kuus tulee käytyy.. tosin nyt on ollu pient taukoo, mut kyl se putki taas aukee ja voi joutuu käymään useemminki..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

tuitui

Posts: 1,258

#60 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Ennen tuli käytyy enemmän nyt harvemmin. Kerran kaks kuussa ellei tuu ihan loistavien bileiden rypästä. Kyl o sit taas mukavampi tulla bileisiin kun ei oo hetkeen käynyt :)

Joskus toi aktiivisuus riippuu ihan rahatilanteestakin... *ding*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"