Kuinka usein biletät?

223 posts, 12 pages, 56,793 views

fadeout

Posts: 171

#1 • • fadeout NoStatus
Omaa määrittelyä:

Klubittelu etc. on biletystä.
Baarit korkeintaan juhlimista varten, eli eivät biletystä.
Kotibileet on parhaimmillaan hyvää biletystä.

Kiviäkin kiinnostaa... *nukkuu* *iloinen*

[muokattu 7.1.2004 11:22]

--
tamppauskone - se olen minä

henkka

Posts: 4,973

#2 • • henkka
Tällä hetkellä ehkä kerran kuukaudessa. Ei kuitenkaan sen vuoksi että pää sekois. Vähän hölmö vaihtoehto, no offense. No mut nicht so schlimm *nauru*

[muokattu 2.10.2003 18:15]
fadeout

Posts: 171

#4 • • fadeout NoStatus

henkka:
Ei kuitenkaan sen vuoksi että pää sekois. Vähän hölmö vaihtoehto, no offense. No mut nicht so schlimm *nauru*

[muokattu 2.10.2003 18:15]



No joo, pistin sen ikään ku keventämään noita vaihtoehtoja ettei kuulostais nii tylsältä tms. Sen voi kyl ignorata tuntematta ahdistusta *nauru*

--
tamppauskone - se olen minä

ravec

Posts: 1,102

#5 • • ravec
Viimeks olin Tiëston setissä ja seuraavaks on Tranz-exp. tierossa.

Nyt ei vain ole jalkaliikkunut ja massi kestänyt....*uuh*
henkka

Posts: 4,973

#6 • • henkka

fadeout:
No joo, pistin sen ikään ku keventämään noita vaihtoehtoja ettei kuulostais nii tylsältä tms. Sen voi kyl ignorata tuntematta ahdistusta *nauru*



Juu juu, ei se niin vakavaa *hymy*
OCS

Posts: 1,828

#7 • • OCS
Heitin tohon pari kertaa kuussa, mikä on aika minimi *justjoo* Joskus joka viikonloppu ja joskus vähän vähemmän *possu**igor*
She

Posts: 717

#8 • • She
Riippuu hirveesti. Joskus ainaki joka viikko, mut sitten taas joskus tsäkäl kerran viikossa. Esimerkiks kesällä mä en ollut kun yksis illuis.. Nyt taas sitten enemmän.
Silloin kun on hyvät pippalot tiedos ja kun on rahaa!*joo*
super-enkuli

Posts: 1,521

#9 • • super-enkuli
Hmm... Pari kertaa kuussa ainakin bileissä, joka viikko vähintään kerran baarissa tai bileissä (+aamubileet yleensä melkein aina bileissä ollessa). Välillä voi olla bileistä 2 vkl:a välissä ja välillä sit taas joka vkl. Riippuu täysin massitilanteesta ja välillä vähän päästäkin. *hymy*

Nytkin alkaa sitten bileputki: Screen+illut, Tranzexperience+aamut, Trancenation(+aamut), Rushit(+aamut), Entropyn syndet jne.

Tätä jatketaan niin kauan, kuin on hauskaa ja viihtyy. *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

efo

Posts: 1,908

#10 • • efo Laserpoint
TODELLA vähän. viimeks olin säde weekendissä. Seuraavat on varmaa öööö.....jaa'a. Varmaa Tinrib tai Entropy.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

-P

Posts: 4,972

#11 • • -P
nyt on kyllä ollut ihme putki päällä. melkein jokaisena viikonloppuna heinäkuun lopusta alkaen oon ollut jossain *blush**nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#12 • • ALIEN Guest
joka päivä himassa. Esim kun laitan aamupalaa, ruokaa, iltapalaa, pesen hampaita, puen vaatteita... *iihhih*
Late

Posts: 3,441

#13 • • Late team Lasse

Angelus:
nyt on kyllä ollut ihme putki päällä. melkein jokaisena viikonloppuna heinäkuun lopusta alkaen oon ollut jossain *blush**nauru*



Sama juttu. *joo*
Avatar
#14 • • ikj Guest
viimeaikoina on ollut niiiiin ihana putki päällä, maanantaina jo rupee odottelemaan ja fiilistelemään seuraavaa viikonloppua varten, musa päällä ihan koko viikon ja jalat ei meinaa pysyä paikallaan!! sit kun ei jaksa enää odotella niin sit on kuiteskin keskiviikkona kaikkee kiva*hymy*
*ökkö* *ökkö* *plur*

[muokattu 2.10.2003 20:55]
Blues

Posts: 5,414

#15 • • Blues Koning van Afrika
On ollut viimeiset 2kk kova putki päällä kun on joka viikonloppu ollut bileissä. Sitä ennen tuli normaalisti käytyä 1-2 kertaa kuukaudessa mutta on ollut niin paljon loistavia bileitä lähiaikoina joita ei voi jättää väliin.
Taitaa tulla ensimmäinen ”taukoviikonloppu” heti Tranzexperiencen jälkeen ja saattaa tulla pari muutakin tänä vuonna..etenkin silloin kun tentit lähestyy.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

NextAce

Posts: 2,505

#17 • • NextAce Alienated
Niin usein kuin vain mahdollista..Riippuu myös rahatilanteesta.

--
-Alienation-

-----

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#18 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kesällä tais vaan yks viikonloppu jäädä väliin. Nyt syksylläkin melkein joka viikonloppu *plur* ja välillä viikkolla everiin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-crystal-

Posts: 736

#19 • • -crystal-
fiiliksen (ja joskus rahatilanteen..)mukaan*hellokitty*