Kuinka usein biletät?

223 posts, 12 pages, 56,870 views

Arrrmi

Posts: 405

#21 • • Arrrmi fighter
eh... ehkä liiankin usein..*iihhih*

Ehkä kunnon ja lompakon mukaan mennään... vaikka hauskaa osaa pitää myös pa:na!

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

nemo

Posts: 656

#22 • • nemo Wanha kettu
Viimeisen 1,5 vuoden aikana taitaa olla 2 tai 3 sellaista viikonloppua etten olisi ollut radalla... ja usein valitettavasti sekä pe&la.

-V-

--
Tää on mun sigu

Defiz

Posts: 717

#23 • • Defiz
joka viikonloppu.. paitsi jos työt/opsikelu ei anna myöten. toisinaan tulee biletettyä pe ja la *iloinen*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

DiamonDie

Posts: 676

#24 • • DiamonDie mediahippi
3-5x/kk... mikä on rahapussille aivan liikaa, vaikka alkoholia en käytäkään.
MaSari

Posts: 1,986

#25 • • MaSari space jammer
Niin usein kun on hyviä bileitä *iloinen*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

pr0ton

Posts: 588

#26 • • pr0ton mörökölli

MaSari:
Niin usein kun on hyviä bileitä *iloinen*



samoin

--
onks kaikki oke? oooookke.

Elsa F

Posts: 2,763

#27 • • Elsa F Koululainen :)
Kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa...ennen pari kertaa viikossa. Ei enää tunnu niin tärkeältä.*täh*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

POSER

Posts: 800

#28 • • POSER Wimp and Poser
Kerran kuussa olen pyrkinyt päästä polkkaamaan. Yleensä mulla toi bileisiin lähtö tulee aika yllätyksenä itsellekin eli joskus ihan saman iltana huomaan että tuolhan ois hyvät bileet. Harvassa on ne bileet jota odotan monta viikkoa fiilistellen.

--
Keppiä Jehoville!

mrx

Posts: 260

#29 • • mrx Bassjunkie
aivan liian usein.. *pahis*
Avatar
#30 • • Kirsikka Guest

elisak:
Kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa...ennen pari kertaa viikossa. Ei enää tunnu niin tärkeältä.*täh*



Mulla vähän sama, olen kyllä nyt käynyt jonkun verran mutta jotenkin tällä hetkellä ei jaksa lähes yhtään innostaa bileissä olo, en millään jaksa valvoa niin myöhään (??!!?). Ehkä vähän huolestuttavaa, mutta en kyllä viitsi vähään aikaan pahemmin bileissä käydä, rahat menee ihan hukkaan kun ei oikein viihdy.
Karski

Posts: 6,049

#31 • • Karski Pomon kätyri
Kausiluonteisesti. Nyt taas pari kertaa viikossa
keskimäärin, mutta esim. '99 kaudella, kun biletarjonta oli
omasta näkökulmastani heikoimmillaan (kiksua ja
polkkaa, kiksua ja polkkaa *justjoo*) kävin muistaakseni
alle kymmenen kertaa bileissä. Sitten alkoi taas maistua.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

killuska

Posts: 748

#32 • • killuska
Nykyään muutaman kerran kuussa, puolenvuoden breikin jälkeen kaikki tuntuu taas niin uudelta ja into lähteä on ainakin tuplaantunut *nauru*
Aiemmin tuli käytyä kaikki mahdolliset kissanristiäisetkin..

--
*killuska*

Henna

Posts: 4,965

#33 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Pitkään kävin kerran kuussa mut nyt jotenki niin paljon hyvii kemui minne haluu mennä nii tulee käytyy about pari kertaa kuussa.
Mut seki vaihtelee, joskus enemmän ja joskus taas vähemmän!
eyeless

Posts: 195

#34 • • eyeless Ebeli siinä missä toinenkin lentaja
Ennen 2 - 3 kertaa kuussa.
Kesäl olin hiekkarannal mielummin(AAAHHHH!!!! ESPANJA!!!!*heiii*)
Nyttemmin kerran kuussa... Ei oo oikeen intoa lähteä ku ei meinaa löytyä deep housea tai muuta samanlaista...

kattoo mitä talvi tuo tullessaan

--
Courageous is the one who will follow only his inner Insights...

Avatar
#35 • • Relic Guest
pari kertaa kuukaudes. Joskus enemmän joskus vähemmän... ihan siitä kiinni miten hyvät bileet kasaantuu.. pahimmillaan vois käydä 7x viikossa jos jokapäivä ois kovat sessiot *hymy*
No ehkä ei kuitenkaa...
Jii-75

Posts: 459

#36 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
pari kertaa kuussa varmaankin:) toisinaan joka viikko mut no joo riippuu niin monesta asiasta:) mut siis keskinmäärin varmaankin pari kertaa kuussa nykyään;) aikasemmin ehken kerran kuussa *nauru* tai jopa kerran kahessa kuussa ;)

--
dodiih

pikku-markus

Posts: 167

#37 • • pikku-markus nykäne
ehkä vähän liiankin usein kun tulee käytyy pari kome kertaa viikossa...*iihhih*mut kai sit joskus vähemmän kun ei enää jaksa...

--
masa ja mervi yhteen soppii...huomenna pannaan...jne...

Occu

Posts: 2,528

#38 • • Occu
Liian usein..*hmph*

--
..::MOI::..

MaSari

Posts: 1,986

#39 • • MaSari space jammer

Kirsikka:
---
elisak:
Kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa...ennen pari kertaa viikossa. Ei enää tunnu niin tärkeältä.*täh*

---


Mulla vähän sama, olen kyllä nyt käynyt jonkun verran mutta jotenkin tällä hetkellä ei jaksa lähes yhtään innostaa bileissä olo, en millään jaksa valvoa niin myöhään (??!!?). Ehkä vähän huolestuttavaa, mutta en kyllä viitsi vähään aikaan pahemmin bileissä käydä, rahat menee ihan hukkaan kun ei oikein viihdy.



Mullaki on ollu hälyyttäviä oireita kiinnostuksen puutteesta aina sillon tällön. Parit viime bileet on ollu aikamoinen pettymys ja siks mua on lähinnä alkanu hiukka pelottaa et entäpäs jos meneekin maku kokonaan, ja että uskaltaako sitä enää lähtee ees mihinkää ettei pettyis *poks* Aika hassuu. Nimittäin siltikin rakastan bilettää ja rällästää (sydämeni pohjasta)! Joopa joo, ehkä mä oon ajatellu tätä asiaa hiukkasen liian paljon *ding* *uuh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Claquesous

Posts: 3,206

#40 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ihan aina

--
32. of December