SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,455 views

Zeratul

Posts: 1,170

#16201 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 14.12.2008 23:41:
Ehkä mä en sitten kirjoittajana oikein sovellu sun luettavaksesi.

Tosin ottaen huomioon kuinka suuri suomalaisten kirjojen kuluttaja sä persoonana olet, niin mä en suoranaisesti olisi tästä välttämättä hirvittävän huolissani pelkästään sun preferenssiesi pohjalta, mikäli aikoisin kirjoittajan uralle ;)

Lisäpalaute on tietenkin aina suotavaa. Rakentavat korjausehdotukset etenkin.


Suomalaisten kirjojen kuluttaja? Kirjottajan uralle? Mitä sä jäbä oikee horiset? *ding*
No en mäkää sit ois huolissani jos tahallas yrität kuulostaa kirjailijalta, tää ku vaan sattuu olee nettifoorumi eikä mikää filosofiankirja, ja pääosaa lukijoista tod.näk. kiinnostaa enemmän se sisältö ku joku oikeenkirjotus tai sivistyssanat. Nimenomaan jos kirjotat ku kirjaa nii tulee äkkii fiilis et lukee pelkkää fiktiota. ;)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#16202 • • siveys lovely

Zeratul, 15.12.2008 16:53:
No en mäkää sit ois huolissani jos tahallas yrität kuulostaa kirjailijalta, tää ku vaan sattuu olee nettifoorumi eikä mikää filosofiankirja, ja pääosaa lukijoista tod.näk. kiinnostaa enemmän se sisältö ku joku oikeenkirjotus tai sivistyssanat. Nimenomaan jos kirjotat ku kirjaa nii tulee äkkii fiilis et lukee pelkkää fiktiota. ;)


Hmm.. Mutta kun tämä on se tapa, jolla minä luontevasti kirjoitan :( Olet ehkä oikeassa siinä, että kirjoituksiani voitaisiin tulkita erilaisella (ehkä jopa usein paremmalla) tavalla, mikäli varta vasten opettelisin kirjoittamaan jotenkin enemmän puhekielen kaltaista tekstiä, mutta.. Olisiko tämä oikeasti (ainakaan klubbarin sinkkuluukun kontekstissa) vaivansa arvoinen ajallinen investointi (niin minulta kuin myös niiltä, jotka joutuisivat minua tässä opastamaan)?

I find it very hard to believe ;)
Avatar
#16203 • • niomic Guest

siveys, 15.12.2008 17:36:
---
Zeratul, 15.12.2008 16:53:
No en mäkää sit ois huolissani jos tahallas yrität kuulostaa kirjailijalta, tää ku vaan sattuu olee nettifoorumi eikä mikää filosofiankirja, ja pääosaa lukijoista tod.näk. kiinnostaa enemmän se sisältö ku joku oikeenkirjotus tai sivistyssanat. Nimenomaan jos kirjotat ku kirjaa nii tulee äkkii fiilis et lukee pelkkää fiktiota. ;)

---

Hmm.. Mutta kun tämä on se tapa, jolla minä luontevasti kirjoitan :( Olet ehkä oikeassa siinä, että kirjoituksiani voitaisiin tulkita erilaisella (ehkä jopa usein paremmalla) tavalla, mikäli varta vasten opettelisin kirjoittamaan jotenkin enemmän puhekielen kaltaista tekstiä, mutta.. Olisiko tämä oikeasti (ainakaan klubbarin sinkkuluukun kontekstissa) vaivansa arvoinen ajallinen investointi (niin minulta kuin myös niiltä, jotka joutuisivat minua tässä opastamaan)?

I find it very hard to believe ;)



Ei ton jäykkäpaskasivistyssanakirjamuodon vitutusarvo laske yhtään oikeassa elämässäkään :D Klubbarissa ei jaksa enää niin panostaa, mutta IRL tulee vielä aivan liikaa rakenneltua virkkeitä tarkasti kuntoon, koska ei ole tärkeää ymmärtääkö toinen mitä yrittää sanoa vaan se, että kokee sanoneensa asian oman kriittisyydensä rajoissa mahdollisimman ekpslisiittisellä tavalla (ellei implisiittisyydellä saavuteta jotain hienompaa hyötyä ;).
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16204 • • WiljamiDzay Nyypiö

vns, 14.12.2008 20:39:
---
Fuzzy, 14.12.2008 20:38:
---
Parker, 14.12.2008 20:34:
---


hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!

---


Venatkaa puoltoista vuotta niin kattellaan sit uudelleen kuinka tiukkaa tekee! *vink*

---

HAH! Done that:D

---


En oo ikinä seukannu. Voitin. *hihu**joo*



Mä voitin enemmän q oon sua vanhempi *jiihaa*

...vai oliko toi sittenkään semmonen juttu mitä halus voittaa... *poks**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Kosaz

Posts: 109

#16205 • • Kosaz
Tää luukku sucks today kyl..

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

siveys

Posts: 2,492

#16206 • • siveys lovely

niomic, 15.12.2008 17:44:
Ei ton jäykkäpaskasivistyssanakirjamuodon vitutusarvo laske yhtään oikeassa elämässäkään :D


Olet kyllä ihan oikeassa.. Ongelmani taitaa kuitenkin tältä osin olla vähän lievempi, vaikka kieltämättä huomaan itsekin toisinaan pyrkiväni kommunikoimaan hitusen verran liian eksplisiittisin sanankääntein - en nimittäin ole kovin usein (jos koskaan?) saanut asiasta ulkopuolisilta kommenttia.. Tai sitten mulla on vaan suhteellisen hyvät defenssit ignorata moinen palaute? ;)

Klubbarissa ei jaksa enää niin panostaa, mutta IRL tulee vielä aivan liikaa rakenneltua virkkeitä tarkasti kuntoon, koska ei ole tärkeää ymmärtääkö toinen mitä yrittää sanoa vaan se, että kokee sanoneensa asian oman kriittisyydensä rajoissa mahdollisimman ekpslisiittisellä tavalla (ellei implisiittisyydellä saavuteta jotain hienompaa hyötyä ;).


Toisen ihmisen ajatusten lukeminen on kuitenkin yleensä aika helvetin vaikea laji, edes sillä tasolla, että näkisi onko toinen jo hiffannut ajatuksen suhteellisen samalla tavoin kuin itse. Vielä vaikeampaa se on kirjallisen tuotoksen tapauksessa ja mielestäni silloin oikeastaan ainoa keino lisätä mahdollisuuksiaan tulla ymmärretyksi oikein on pyrkiä avaamaan ajatuksena eksplisiittisesti. Toisaalta keskustellessani muiden kanssa muovaan samalla myös omia ajatuksiani selkeämpään muotoon, ja mielestäni tämä jo itsessään on varsin hyvä peruste pyrkiä jonkinlaiseen eksplisiittisyyteen, jonka edellytyksenä on se, että oikeasti omat ajatukset ovat koherentteja.

Rajansa tietenkin kaikella ja ymmärränhän minä, että syvällinen ja eksplisiittinen pohdinta ei välttämättä ole se neatein tricki pokailla tsubuja radalla - mutta missä se raja menee ja mitkä ovat ne tilanteet, joissa erilaiset lähestymistavat kommunikointiin ovat paikallaan? Aika paha mennä sanomaan kovin eksplisiittisesti ;)
ValaX

Posts: 3,891

#16207 • • ValaX

WiljamiDzay, 15.12.2008 18:29:
---


---


Mä voitin enemmän q oon sua vanhempi *jiihaa*

...vai oliko toi sittenkään semmonen juttu mitä halus voittaa... *poks**nauru*



Oon vielä vanhempi ja en koskaan seurustellu... Kukahan laittaa paremmaksi...
Sirppu

Posts: 685

#16208 • • Sirppu
olisi ihanaa kertoa ihmiselle itsestäni, nyt kun jo uskallan tehdä niin, solisi niin mukavaa, mutten tiedä kelle..hmm erityiselle sellaiselle, ensin kai sellainen pitäisi löytää tai törmätä ja tutustua että voisi nin tehdä, olen niin intoa täynnä, vaikka tunnen juuri nyt itsenijonssonin yksinäiseksi tässä maailmassa kaiken keskellä.
Tarsu

Posts: 2,449

#16209 • • Tarsu
täällähän tää poika taas!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

siveys

Posts: 2,492

#16210 • • siveys lovely

Sirppu, 15.12.2008 21:47:
olisi ihanaa kertoa ihmiselle itsestäni


Mihin sinä sitä ihmistä tarvitset? Sinullahan on Klubituksen SINKKULUUKKU, joka kuuntelee. Varmasti ja koko sydämellään.
merqus

Posts: 1,010

#16211 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

drifter, 15.12.2008 13:00:

Raha tulee rahan luokse, miehet tulee ilmankin.

Tosin rahallahan voi ostaa oikeanlaisen rattopo^D^D^D^D^Dedustusmiehen, eiku siis *köh köh*

"Show me the money, honey!"



Nohh, paljon maksaa? *vink**nauru*
Tarsu

Posts: 2,449

#16213 • • Tarsu

UzU, 15.12.2008 23:05:
---
Tarsu, 15.12.2008 22:02:
täällähän tää poika taas!

---


heitä yläfemma.


*läts*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Sirppu

Posts: 685

#16214 • • Sirppu

siveys, 15.12.2008 22:29:
---
Sirppu, 15.12.2008 21:47:
olisi ihanaa kertoa ihmiselle itsestäni

---

Mihin sinä sitä ihmistä tarvitset? Sinullahan on Klubituksen SINKKULUUKKU, joka kuuntelee. Varmasti ja koko sydämellään.



ei se oo sama asia...tiät itekki
Decion

Posts: 1,569

#16216 • • Decion Koneradio
*nyyh*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

drifter

Posts: 834

#16217 • • drifter RoadMonkey | K1

merqus, 15.12.2008 22:43:
---
Nohh, paljon maksaa? *vink**nauru*


Huonosti menee jos joudut rakkauden hintaa kysymään, oonhan mä kuitenkin sun unelmien (ratto)poikamies?

Ajattele asiaa niin että se on vain pieni oravannahkojen uhraus markkinatalouden alttarille jotta löydät sen ainoan ja oikean rakkauden! *pihkassa**plur**sydän**pahis*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#16218 • • Edited Kaaottisen mukava aka kamu
Täytyy päivittää tilannetta vähän, kun tuosta viime postauksesta on kulunut aika kauan ja kuviot on toisaalta muuttunut ja toisaalta taas ei. Eli lähin pois täältä tonne toiseen luukkuun siinä toivossa, että ruoho olis sillä puolella vihreempää, mut oli aika paska paikka. Eli siis takaisin täällä! Tuntuu vähän siltä, että kaikki tiet johtaa aina takas tänne. *nauru*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!