SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,769,376 views

siveys

Posts: 2,492

#16162 • • siveys lovely

gr, 14.12.2008 07:28:
eiku hei ni yks juttu vaa: voitto, VOITTO ! =)


Opit vihdoinkin olemaan pysyvästi onnellinen sinkkuna, sinut itsesi kanssa ja rennosti matkalla kohti parempaa ihmisyyttä?

Onneksi olkoon! Jotkuthan ois tyytyväisiä ihan vaan jos saisivat kerran seksiä ;)
Amarie

Posts: 261

#16164 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.

--
In her eyes I see the sky.

domi

Posts: 7,069

#16166 • • domi Työn sankari.

aada, 14.12.2008 18:35:
---
Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.

---


KOLME VIIKKOA???


VOI EI ;___;
m1kk3

Posts: 5,560

#16167 • • m1kk3 no-life
:DD

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Timmo

Posts: 657

#16168 • • Timmo
kai toi on vitsi. :D

--
Elämä On Raato

Avatar
#16170 • • astaroth Guest

Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna.


orly_5.gif
tomii

Posts: 3,594

#16171 • • tomii kallion herttua

Timmo, 14.12.2008 19:27:
kai toi on vitsi. :D



Timmo muista, että tää on Klubbari :D

--
reivaan kunnes kuolen

siveys

Posts: 2,492

#16172 • • siveys lovely

Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.


Onneksi olkoon! Jatka vain samaan malliin ja ennen kuin huomaatkaan, saatatkin jo olla riittävän itsenäinen ja tasapainoinen ihminen aloittaaksesi oikean parisuhteen!
Funktion

Posts: 1,720

#16173 • • Funktion over 9000
Nyt kyllä täytyy vähän ihmetellä ääneen..

Perjantaina olin itekseni istuskelemassa parilla yhessä pienehkössä pubissa. Törmäsin aivan sattumalta turkulaiseen hevariin, jonka kanssa vaihdoin jotain sanaa kun samassa pöydässä istuttiin.

Yks kaks ohi kävelee kohtalaisen timmin rungon omaava tyttö, jonka perään jäin ilmeisesti katsomaan, ja kyseinen turkulainen sitten kysyi kenen perään katselin. Näytin tyttöä, ja hetken päästä ko. turkulainen pyytää tupakalle, ja matkalla poikkaakin juttelemaan sille tytölle.

Noh, en oikein tiedä mitä siinä sitten tapahtu, mutta kohta huomattiin tytön kanssa että meillä on yhteisiä tuttuja, yhteinen musiikkimaku jne.

Vaihdettiin baaria, juteltiin, päädyttiin tytön kaverin luokse yöksi, juteltiin lisää, juteltiin vielä lisää..

Että sellaista.

Mahtoikohan kohtalo puuttua peliin kyseisen tuntemattoman turkulaisen hevarin muodossa? :D

Noh anyway, kiitos sinulle tuntematon turkulainen! :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

lunake

Posts: 800

#16174 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Nykyaikainen "tuhkimotarina": Tyttö tapaa yön humussa pojan, kertoo nimensä ja juoksee karkuun. Tämän jälkeen tyttö jää odottamaan mahdollista soittoa/viestiä pojalta. Viesti tuli! *hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

Freja

Posts: 8,775

#16175 • • Freja Sihteeri

Funktion, 14.12.2008 19:54:
Mahtoikohan kohtalo puuttua peliin kyseisen tuntemattoman turkulaisen hevarin muodossa? :D



*lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

alphamagic

Posts: 3,628

#16176 • • alphamagic
Dammit törmäsin pe kivaan tapaukseen mut sit kadotin sen näkyvistäni :D Pitäs pyytää puhelinnumero heti ensi kättelyssä, sananmukasesti *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#16177 • • Fuzzy Guest

Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.


hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!
Parker

Posts: 609

#16178 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

Fuzzy, 14.12.2008 20:31:
---
Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.

---

hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!



Venatkaa puoltoista vuotta niin kattellaan sit uudelleen kuinka tiukkaa tekee! *vink*
Avatar
#16179 • • Fuzzy Guest

Parker, 14.12.2008 20:34:
---


hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!

---


Venatkaa puoltoista vuotta niin kattellaan sit uudelleen kuinka tiukkaa tekee! *vink*


HAH! Done that:D
vns

Posts: 276

#16180 • • vns

Fuzzy, 14.12.2008 20:38:
---
Parker, 14.12.2008 20:34:
---


hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!

---


Venatkaa puoltoista vuotta niin kattellaan sit uudelleen kuinka tiukkaa tekee! *vink*

---

HAH! Done that:D



En oo ikinä seukannu. Voitin. *hihu**joo*