SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,786,836 views

Sirppu

Posts: 685

#16222 • • Sirppu
*huokailee* kaikki sanoo et se tulee vastaa silloin kui viimiseks odottaa*joo*
seilori

Posts: 482

#16223 • • seilori
Mä alan tosissaan päästä vauhtiin tän luukun kanssa, vaikka onhan sitä sinkkui ennenkin oltu :)
anis

Posts: 2,451

#16224 • • anis
Joo, jotenkin tuntuu mukavalta olla sinkkuna ja flirttailla kenelle huvittaa*plur*. Ja pari viimoista kaveria joita oon tapaillu ei oo kyl ollu yhtään mun makuun joten tuntuu helpottavalta olla täällä : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Dementation

Posts: 2,892

#16225 • • Dementation wednesday?
Sinkkuilussa tällä hetkellä parasta itselle on se että voi vaan mennä ja tulla miten haluaa, ilman että pitää kysyä tai selittää keneltäkään/kenellekkään mitään.

Mulla on joku erakkokausi muutenkin menossa, koska lähden mieluiten yksin joka paikkaan, olipa kyse sitten ostoksille lähtemisestä, reissaamisesta, baareilusta tai mistä vaan.

En jaksa tällä hetkellä ihmisiä jotka ei pärjää yksinään, koska haluan itse mennä ja tulla sen mukaan miltä tuntuu ja silloin ihminen joka tarvitsee koko ajan seuraa tai yhdessä tekemistä tuntuu taakalta ja rajoittavalta.

Todennäköisesti tää yltiöpäinen individualismi tästä taas palautuu normaaliksi aikanaan, mutta just tällä hetkellä en halua kannatella ketään muuta, vaan tehdä asioita itseni vuoksi ja itselleni, ilman että kukaan tai mikään muu kuin minä ja oma moraalini rajoittaa minua.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Aeslie

Posts: 356

#16226 • • Aeslie
Ei haittais häipyä täältä ;)
[Siru]

Posts: 259

#16227 • • [Siru]
2 vuotta ollu sinkkuna 3vuoden seurustelun jälkeen.. ja sinkkuna paljon parempi olla *hihu* Saa vapaasti mennä ja tulla kenen kanssa haluaa.. ja tehdä mitä haluaa *tirsk* Kun 3 vuotta oli kuunnellut sitä marinaa niin alkoi vähän kyllästyä

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

ValaX

Posts: 3,891

#16228 • • ValaX
Mä haluun pois täältä*nyyh*
gr

Posts: 1,116

#16229 • • Edited gr Hu-hu
Hitto vie, eka kertaa 7 vuotee kun ei tarvinnut miettiä päätä puhki joululahjan/lahjojen kanssa sille eräälle joten *plur* atm *piis*
remotion

Posts: 5,283

#16230 • • remotion nostatus guru

Dementation, 24.12.2008 13:57:
Sinkkuilussa tällä hetkellä parasta itselle on se että voi vaan mennä ja tulla miten haluaa, ilman että pitää kysyä tai selittää keneltäkään/kenellekkään mitään.

Mulla on joku erakkokausi muutenkin menossa, koska lähden mieluiten yksin joka paikkaan, olipa kyse sitten ostoksille lähtemisestä, reissaamisesta, baareilusta tai mistä vaan.

En jaksa tällä hetkellä ihmisiä jotka ei pärjää yksinään, koska haluan itse mennä ja tulla sen mukaan miltä tuntuu ja silloin ihminen joka tarvitsee koko ajan seuraa tai yhdessä tekemistä tuntuu taakalta ja rajoittavalta.

Todennäköisesti tää yltiöpäinen individualismi tästä taas palautuu normaaliksi aikanaan, mutta just tällä hetkellä en halua kannatella ketään muuta, vaan tehdä asioita itseni vuoksi ja itselleni, ilman että kukaan tai mikään muu kuin minä ja oma moraalini rajoittaa minua.



Musta on tuntunu tolta kohta 2 vuotta...
pululu

Posts: 1,102

#16231 • • pululu .jemmutti.
Toki juuri näin joulun aikaan on sellainen olo et voi ku ois joku ihana mies jonka kanssa sitä viettää, mutta sit muistaa että "ööh, vaikka on ollu se mies, ei se joulu ole aina ollut niin auvoinen...." ...ja sit tajuaa senkin että perhe on paras seura minkä kanssa joulua viettää! Eikä tosiaan tarvitse koko ajan miettiä että "pitää mennä sen toisenkin kotiin joulua juhlistamaan ihan kohteliaisuussyistä".

Ja voi matkustella silloin milloin itselle sopii eikä tarvitse miettiä yhteisiä lomia. Huomenna Meksikoon, aivan loistavaa! *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

ValaX

Posts: 3,891

#16232 • • ValaX
Joka vuos ennen joulua tulee mulle mieleen, että olishan se kiva kun olis joku jolle ostaa jonkun paketin...
seilori

Posts: 482

#16233 • • seilori

vilna, 24.12.2008 11:15:
Mä alan tosissaan päästä vauhtiin tän luukun kanssa, vaikka onhan sitä sinkkui ennenkin oltu :)


...vaikka hankalampina hetkinä tuntuukin siltä että koko sinkkuilun viehätys on kuin paperitalo, jonka seinät voi puhaltaa pois jolloin jäljelle jäävät pelkät rauniot :/
katrihana

Posts: 127

#16234 • • katrihana
ajattelin rakentaa miesrobotin kaveriksi sinkkuluukkuuni. Miksikö. Ei nyt parempaakaan ideaa syntynyt.

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Avatar
#16235 • • niomic Guest

katrihana, 26.12.2008 15:31:
ajattelin rakentaa miesrobotin kaveriksi sinkkuluukkuuni. Miksikö. Ei nyt parempaakaan ideaa syntynyt.



Something like this?

dildo.jpg
epicuros

Posts: 7,734

#16238 • • epicuros

niomic, 26.12.2008 16:39:
Mut eiks toi Jude-botti mee sit vaan köyrimään lastenhoitajaa ku silmä välttää :DD?



Luonnonlaki.

;D

--
Valid criticism does you a favor.

Anselmi

Posts: 2,578

#16239 • • Anselmi And sell me

--
sen pituinen se