SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,629 views

Winde

Posts: 336

#6182 • • Winde Tuuli

Tanemann, 25.4.2005 22:51:
Semmoset 22 ja puoli vuotta jaksoin täällä "viihtyä", mut hiljattain tapahtu pieni ihme ja pääsin täältä pois *plur*
Paistaa se aurinko risukasaankin näemmä *joo*



Onneksi olkoon ja Karkille kans *sydän*
Massamuusi

Posts: 73

#6183 • • Massamuusi

Juhgu, 28.4.2005 00:06:
---
Massamuusi, 27.4.2005 23:46:
---
ambro, 27.4.2005 21:19:
---
On se vapaus myös ihanaa *joo* mutta silloin tällöin heikkoina hetkinä toivoisi, että ihan näin vapaa ei tarttisi olla. *blush*
---
Itse en ole kokenut nykyistä olotilaa miellyttäväksi edes tilapäisesti.
---


Korjatkaa siis ongelmanne yhdessä *hihittel* *ärsyttel*



Näh, ei se varmaan tykkäis musta ja son vanhempiki.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Avatar
#6184 • • infiana Guest
jos ei pelaa, ni ei voi voittaa.
AnderS

Posts: 470

#6186 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Onnea Mä!
Oon ollu sinkkuna nyt 2v, 3 kk ja 23 päivää!
Ja loppua ei näy*sydän*
anton fine

Posts: 1,359

#6187 • • anton fine myspace.com/finethedj
Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..
Massamuusi

Posts: 73

#6188 • • Massamuusi

fine, 28.4.2005 23:43:
Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..



Koita kestää, koita kestää sortumatta viinaan.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

anton fine

Posts: 1,359

#6189 • • anton fine myspace.com/finethedj

Massamuusi, 29.4.2005 00:55:
---
fine, 28.4.2005 23:43:
Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..

---


Koita kestää, koita kestää sortumatta viinaan.



myöhäst
Avatar
#6190 • • sakk303 Guest

fine, 28.4.2005 23:43:

-- klips - -



Tsemppiä ja jaksamista jäbälle.. *olalletaputtel* ..voihan piru. *eiei*
Massamuusi

Posts: 73

#6191 • • Massamuusi
Se on harmi sillon kun se tosiaan iskee niin ei siihen auta lohduttavat sanat eikä mikään. Vieläkin typerämmältä tuntuisi jos ei yrittäisi tsempata. Kyllä se ajan kanssa menee ohi fine. Joskus menee viikko, joskus 5 vuotta, mutta ohi se menee kuitenkin.
Vaikka itseäni se siinä suretti viimeksikin niin paljon, se että pitäisi lakata rakastamasta toista, kun se tuntui siltä kuin olisi petturi kun joutuu pettämään omat valansa.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

noena

Posts: 3,138

#6192 • • noena first breath after coma

fine, 28.4.2005 23:43:
Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..


*haliruttaus* *pus*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Massamuusi

Posts: 73

#6193 • • Massamuusi
Voishan sitä mennä tonne kattelee. Rahat on loppu jne, mutta kotona hajoo.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Massamuusi

Posts: 73

#6194 • • Massamuusi
Paitsi eihän tänään ole mikään auki...

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Wegez

Posts: 2,141

#6195 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Mä saan perjantain avaimet mun uutee ja ekaa sinkkuluukkuu... *nauru*
Mitähän siitäki tulee ku tää poika on ny muuttanu kotonta pois... *hihu*

--
...we´re all made of stars...

nipsukiksu

Posts: 159

#6196 • • nipsukiksu

Wegez, 2.5.2005 22:15:
Mä saan perjantain avaimet mun uutee ja ekaa sinkkuluukkuu... *nauru*
Mitähän siitäki tulee ku tää poika on ny muuttanu kotonta pois... *hihu*


Ei mitää? *nauru*
*hymy*
Avernian

Posts: 7,451

#6197 • • Avernian Kerettiläinen
*poistuu* *plur*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Infinitee

Posts: 272

#6198 • • Infinitee
Pakko olla vielä yksin yli vuoden, kunnes muutan opiskelemaan muualle. En vaivaudu yrittämään nykyisen kylän tyttöjä...
Avatar
#6199 • • astaroth Guest

Avernian, 3.5.2005 14:36:
*poistuu* *plur*


:( Nyt tämä luukku on ihan pilalla, kun sen kovin sanansäilä lähtee. :P
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#6200 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mun mielest tääl o ihan jees postailla*vink*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE